Innerlijk: grappig, lief, stoer voor andere maar stiekem heel schattig. En eerlijk, heel belangrijkquote:Op zondag 3 maart 2013 00:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben ook blond
En qua innerlijk?
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:17 schreef Trollscience het volgende:
Fok-it volgens mij iets met anoniem11 ofzo en toen ging ik allemaal domme en homofobe dingen posten en die gastjes daar flippen gelijk
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
Wie weet nog leuke Engelstalige forums dan, die heel druk zijn?
ik wil trolln
4chin ofzoiets Xdquote:Op zondag 3 maart 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
Wie weet nog leuke Engelstalige forums dan, die heel druk zijn?
ik wil trolln
beetje als een arische biefstuk, van buiten zwart en stoer en van binnen roze en sappig.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Innerlijk: grappig, lief, stoer voor andere maar stiekem heel schattig. En eerlijk, heel belangrijk
Gadverquote:
quote:
Ik ben dan een banaanquote:Op zondag 3 maart 2013 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje als een arische biefstuk, van buiten zwart en stoer en van binnen roze en sappig.
Redelijk. Ik vind het trouwens om te zien helemaal nietsquote:
Een beetje de lichtere Azealia Banksquote:Op zondag 3 maart 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Redelijk. Ik vind het trouwens om te zien helemaal niets
Leuken liedjequote:
Nou, asians = geel/bruinquote:Op zondag 3 maart 2013 00:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je nou op een banaanleg eens uit
Ooh ik dacht je bent van binnen helemaal zacht en van buiten schillerigquote:Op zondag 3 maart 2013 00:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, asians = geel/bruin
Maar ik ben blank van binnen
Dan vind ik RIP leukerquote:
Ergens klopt het wel: hard van binnen en zacht van binnenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik dacht je bent van binnen helemaal zacht en van buiten schillerig
Waarom ben je trouwens blank van binnen dan?
Welke vrouwen zijn in de UK nou echt het hotst? Qua popsterren?quote:
quote:
Rita stond met alle 3 die nummers op nummer 1 in 2012. Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk jaquote:Op zondag 3 maart 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welke vrouwen zijn in de UK nou echt het hotst? Qua popsterren?
Toch wel Rihanna en Beyonce toch?
Ik vind eigenlijk haar eerste album niet zo leuk, ondanks dat ik d'r echt heel tof vind.quote:
Jij past best wel goed bij wat je zelf aantrekkelijk vindt qua innerlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ergens klopt het wel: hard van binnen en zacht van binnen
Gewoon, qua gedrag/denken etc
Foreveralone.jpgquote:Op zondag 3 maart 2013 00:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij past best wel goed bij wat je zelf aantrekkelijk vindt qua innerlijk
Dat ik foreveralone ben? Bedanktquote:Op zondag 3 maart 2013 00:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat juist schattig
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
Oh ik ga nu stoppen met fokken,misschien kom ik nog ffen terug of ik ga straks direct slapen![]()
Tot later misschienquote:Op zondag 3 maart 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
Oh ik ga nu stoppen met fokken,misschien kom ik nog ffen terug of ik ga straks direct slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
Nee dat jequote:
hier wel aardig mee overeen komtquote:Op zondag 3 maart 2013 00:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Innerlijk: grappig, lief, stoer voor andere maar stiekem heel schattig. En eerlijk, heel belangrijk
Dus je probeert te zeggen dat ik mezelf moet daten?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat je
[..]
hier wel aardig mee overeen komt![]()
Je met jezelf uit eten enzo, dat is toch leukquote:Op zondag 3 maart 2013 00:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je probeert te zeggen dat ik mezelf moet daten?
Bedankt man.
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je met jezelf uit eten enzo, dat is toch leuk
Het lijkt me wat onpraktisch eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 00:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niks spiegel uitgevonden.
Toch?????
Nou, weet ik ook gelijk weer wat jij aan het doen bentquote:
ja gezellig met Tax naast mequote:Op zondag 3 maart 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, weet ik ook gelijk weer wat jij aan het doen bent
Ik heb weinig behoefte om mezelf in een spiegel te zoenen eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 00:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerst uitproberen voordat je dingen zegt
Die moet het ook maar met een korreltje `zout'' nemen.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gezellig met Tax naast me
godsammequote:Op zondag 3 maart 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet het ook maar met een korreltje `zout'' nemen.
Ben je zo onaantrekkelijk ja?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte om mezelf in een spiegel te zoenen eigenlijk
quote:
ken beuren man.quote:
Goed zo. Anders had je ze op hun bek moeten slaanquote:Op zondag 3 maart 2013 01:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Net staande gehouden door de wouten
Ben toch wel aangeschoten
Politieauto rijdt op mij af
Ik: Ik denk dat ze mij moeten hebben *stopt*
Ik: uhh, wil je wat vragen of ehh??
Agent: Ik mis iets aan de voorkant
Ik: (besef me dat ik geen voorlicht heb) uhhh ja uhhh ik ook
Agent: Das geen tactisch antwoord he
Ik: uhh nee uhhh
Agent: Ga lopen dan
Ik: ok
Geen bon
Zo Stuart, agressief?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed zo. Anders had je ze op hun bek moeten slaan
De politie maakt me agressief ja. Ik haat die mongolen in NLquote:Op zondag 3 maart 2013 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo Stuart, agressief?hoeveel bier heb je al op?
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed zo. Anders had je ze op hun bek moeten slaan
Waar post je nu mee dan? Je tandenborstel?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laptop uitgedaan
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar post je nu mee dan? Je tandenborstel?
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laptop uitgedaan
Wow Stu, je bent lekker bezig hequote:Op zondag 3 maart 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee mijn mobiel, dat is toch niet zo verwondelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zonder reden. Ik zie er verwerpelijk uit namelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 01:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh please, ik weet hoe iedereen eruit hier behalve JRRY en jij
Sorry, ik was flauwquote:Op zondag 3 maart 2013 01:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee mijn mobiel, dat is toch niet zo verwondelijk
Omgeriche frustratie naar de Nederlandse politiequote:
Nou, je kan zeggen wat je wil maar als je honger hebt in NL werkt een Turk tenminste nogquote:
Sorry, ik ben niet zo onder de indruk van de helden in het blauwquote:Op zondag 3 maart 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omgeriche frustratie naar de Nederlandse politie
Ik kon er trouwens wel om lachen
Trustenquote:
Geen zin om de deur nog uit te gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je kan zeggen wat je wil maar als je honger hebt in NL werkt een Turk tenminste nog
Broodje shoarma
Gemalen schaap is lekker met veeeeel knoflooksaus
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen zin om de deur nog uit te gaanstraks kom ik de wouten weer tegen, volgende keer krijg ik een bon zei ie
Heb gevulde koeken gevonden
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten worden
Door jou zekerquote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten worden
Als ik in zo'n bui ben als vandaag zou ik vrij snel worden gearresteerd vrees ik. Nou ja, dan zou ik proberen weg te rennenquote:
Ik was altijd de kleinste in de klas. Wie ben ik om iemand te pesten als klein kut ventjequote:
Jezus Stu, you`re on drugs?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me een beetje gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Stu, you`re on drugs?Zo ken ik je niet
Lekker hoorquote:
Stuart goes wildquote:
Stuart, spoel je mond!quote:
Ik had het totaal niet door man, hij kwam opeens op me af rijdenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Wat zei je tegen die smeris trouwens? Lul je zo tegen me omdat ik zwart ben? Vuile kut razist (denk aan de Z uitspraak)
Ja met bierquote:
Je had die fucker gelijk moeten peppersprayen. Dan had hij vast niet zo stoer gedaan!quote:Op zondag 3 maart 2013 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had het totaal niet door man, hij kwam opeens op me af rijdenwilde eerst gewoon doorfietsen ik dacht misschien wilt ie de weg weten dus ik stopte
toen hij zei dat hij wat miste dacht ik pas aan m'n voorlicht
maar ik heb niks stouts gedaan anders moet ik centen betalen
Ik ben verlegen dus ga nooit naar meetsquote:Op zondag 3 maart 2013 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Stuart, mocht je ooit een keer op een meet verschijnen, krijg je van mij bier, veel bier
Er zat nog zo'n badass motherfucker naast hem! Volgende keer vraag ik of ie XTC wil kopenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had die fucker gelijk moeten peppersprayen. Dan had hij vast niet zo stoer gedaan!
Ik ookquote:Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben verlegen dus ga nooit naar meets
Ik hou me mond maar voordat mensen gaan denken dat ik geen nette jongen benquote:Op zondag 3 maart 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er zat nog zo'n badass motherfucker naast hem! Volgende keer vraag ik of ie XTC wil kopen
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://giama.files.wordpr(...)y-of-time-travel.pdf
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben de echt de enige die tupac luistert of niet
Nee ik luister ook veel rapquote:Op zondag 3 maart 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben de echt de enige die tupac luistert of niet
Flikker mij maar gewoon in een kartonnen doos en steek die maar in de fik. Scheelt geldquote:
Dat is wel klote dat je daar de hele dag last van hebt gehadquote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Wow, hele dag met buikpijn gelopen en om kwart voor 2 s`nachts is het weg
Wat is er mis met rap?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik luister ook veel rap
Maar ben er niet trots op
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”quote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Torn is een tof nummerquote:Op zondag 3 maart 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister zelfs Natalie Imbruglia (Torn) en Maria Mena (Just Hold Me), beat that
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister zelfs Natalie Imbruglia (Torn) en Maria Mena (Just Hold Me), beat that
hey pizza, wist je dat er een 2e deel is van die filmquote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zou het niet vervelend vinden om haar zo aan te treffen eigenlijk. Althans, zoals ze er toen uitzag danquote:
huh?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het niet vervelend vinden om haar zo aan te treffen eigenlijk. Althans, zoals ze er toen uitzag dan
Die ken ik ook. Best leuk inderdaadquote:
uhu, wel aardig. maar ken veel betere van ze.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je dat nr wat ik zei van Snow Patrol al geluisterd?
Leg Avril Lavigne maar voor mij klaarquote:Op zondag 3 maart 2013 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou Maria Mena overings ook wel raken
Ik stond vorig jaar second row op Rock Werchterquote:Op zondag 3 maart 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhu, wel aardig. maar ken veel betere van ze.
Tell me about itquote:Op zondag 3 maart 2013 01:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar second row op Rock WerchterMet mijn ex
![]()
nooit beginnen aan vrouwen
Voor mij is dat You could be happyquote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Bij Run van Snow Patrol moet ik ook altijd aan mijn ex denken
Nachtbrakertjequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat ze bakken makeup op doet, anders zou ik haar niet raken.
jij bent de ouwe hierquote:
whut why?quote:
Gewoon, je bent leuk met opmerkingenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Check 'De Stoopjes' eens op youtubedie vrouw
(ben te lui om op youtube te gaan op mijn telefoon)
WJNMK WNTB DUSHIquote:
Kan nooit te vaak worden gepostquote:
ja door stuquote:
do you remember..quote:Op zondag 3 maart 2013 02:02 schreef jordyqwerty het volgende:
*luistert september van earth, wind & fire*
Lekker pittig ding hoor. sowiesoquote:Op zondag 3 maart 2013 02:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom op, je zou haar toch wel doen??
Samen dansen? Oke okequote:
Daar moet je niet op dansen.quote:
Fkn lekker die kontquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fkn lekker die kontin die video waarin ze iets geels aan heeft en flappert met haar handen is het net alsof ze een bij is die probeert weg te vliegen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
ik eigenlijk nietquote:
Ze zijn wel jong gestorven die broersquote:Op zondag 3 maart 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Is gewoon zo raar om beegees zien zingen. Sowieso in die clip lopen ze zo stoer en dan zingen ze hoog
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Is gewoon zo raar om beegees zien zingen. Sowieso in die clip lopen ze zo stoer en dan zingen ze hoog
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]stel je voor! Ken je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
serieus? Sad to hearquote:
harlem shakequote:
Ik ben _NZT_ en post hier omdat dit topique bij actieve topics stond! Waar gaat dit prachtige topic over? Wil graag bijdragen aan de quality en quantityquote:
Andy Gibb 40 (geen Bee Gees)quote:
Van alles en nog wat. Momenteel over muziek. Waar luistert gij naar?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik ben _NZT_ en post hier omdat dit topique bij actieve topics stond! Waar gaat dit prachtige topic over? Wil graag bijdragen aan de quality en quantity
komt t door die stemmen?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Andy Gibb 40 (geen Bee Gees)
Barry Gibb leeft nog
Robin Gibb 62
Maurice Gibb 53
Golden Oldiequote:
Ms mr - bones!quote:Op zondag 3 maart 2013 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Momenteel over muziek. Waar luistert gij naar?
Trustenquote:
quote:
quote:
quote:
Waarom denk je dat? Ik drink nooitquote:
kanye west - golddiggerquote:
je gedraagt je anders, denk ik. Ik ben kakker Stu gewendquote:
Ik ben poshquote:Op zondag 3 maart 2013 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je gedraagt je anders, denk ik. Ik ben kakker Stu gewend
Nee, je bent drunkquote:
kayne west rihanna all if the lightsquote:Op zondag 3 maart 2013 02:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kayne west ft KID cudi - welcome to heartbreak
zo zie je er wel uitquote:
Nou al die uitspraken die je al deed net..quote:
Don't even go therequote:Op zondag 3 maart 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou al die uitspraken die je al deed net..
Zal ik ze even quoten?quote:
je twitterquote:
graagquote:
Ohja, wij volgen elkaar op Twittorquote:
quote:
Wie moet ik nu volgen?quote:
Ik word onpasselijk van jouw naamquote:
Inderdaad jaquote:Op zondag 3 maart 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ohja, wij volgen elkaar op Twittor
Al post ik daar bijna nooit
Browniequote:
die van james arthurquote:
brownie dus xdxdquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |