Ik was altijd de kleinste in de klas. Wie ben ik om iemand te pesten als klein kut ventjequote:
Jezus Stu, you`re on drugs?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten worden
Sorry, ik liet me een beetje gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Stu, you`re on drugs?Zo ken ik je niet
Lekker hoorquote:
Stuart goes wildquote:
Stuart, spoel je mond!quote:
Ik had het totaal niet door man, hij kwam opeens op me af rijdenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Wat zei je tegen die smeris trouwens? Lul je zo tegen me omdat ik zwart ben? Vuile kut razist (denk aan de Z uitspraak)
Ja met bierquote:
Je had die fucker gelijk moeten peppersprayen. Dan had hij vast niet zo stoer gedaan!quote:Op zondag 3 maart 2013 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had het totaal niet door man, hij kwam opeens op me af rijdenwilde eerst gewoon doorfietsen ik dacht misschien wilt ie de weg weten dus ik stopte
toen hij zei dat hij wat miste dacht ik pas aan m'n voorlicht
maar ik heb niks stouts gedaan anders moet ik centen betalen
Ik ben verlegen dus ga nooit naar meetsquote:Op zondag 3 maart 2013 01:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Stuart, mocht je ooit een keer op een meet verschijnen, krijg je van mij bier, veel bier
Er zat nog zo'n badass motherfucker naast hem! Volgende keer vraag ik of ie XTC wil kopenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had die fucker gelijk moeten peppersprayen. Dan had hij vast niet zo stoer gedaan!
Ik ookquote:Op zondag 3 maart 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben verlegen dus ga nooit naar meets
Ik hou me mond maar voordat mensen gaan denken dat ik geen nette jongen benquote:Op zondag 3 maart 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er zat nog zo'n badass motherfucker naast hem! Volgende keer vraag ik of ie XTC wil kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |