Nee mijn mobiel, dat is toch niet zo verwondelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar post je nu mee dan? Je tandenborstel?
Dat is niet zonder reden. Ik zie er verwerpelijk uit namelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 01:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh please, ik weet hoe iedereen eruit hier behalve JRRY en jij
Sorry, ik was flauwquote:Op zondag 3 maart 2013 01:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee mijn mobiel, dat is toch niet zo verwondelijk
Omgeriche frustratie naar de Nederlandse politiequote:
Nou, je kan zeggen wat je wil maar als je honger hebt in NL werkt een Turk tenminste nogquote:
Sorry, ik ben niet zo onder de indruk van de helden in het blauwquote:Op zondag 3 maart 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omgeriche frustratie naar de Nederlandse politie
Ik kon er trouwens wel om lachen
Trustenquote:
Geen zin om de deur nog uit te gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je kan zeggen wat je wil maar als je honger hebt in NL werkt een Turk tenminste nog
Broodje shoarma
Gemalen schaap is lekker met veeeeel knoflooksaus
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 01:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen zin om de deur nog uit te gaanstraks kom ik de wouten weer tegen, volgende keer krijg ik een bon zei ie
Heb gevulde koeken gevonden
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten worden
Door jou zekerquote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |