quote:Op zondag 3 maart 2013 01:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://giama.files.wordpr(...)y-of-time-travel.pdf
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben de echt de enige die tupac luistert of niet
Nee ik luister ook veel rapquote:Op zondag 3 maart 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben de echt de enige die tupac luistert of niet
Flikker mij maar gewoon in een kartonnen doos en steek die maar in de fik. Scheelt geldquote:
Dat is wel klote dat je daar de hele dag last van hebt gehadquote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Wow, hele dag met buikpijn gelopen en om kwart voor 2 s`nachts is het weg
Wat is er mis met rap?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik luister ook veel rap
Maar ben er niet trots op
“I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.”quote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Torn is een tof nummerquote:Op zondag 3 maart 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister zelfs Natalie Imbruglia (Torn) en Maria Mena (Just Hold Me), beat that
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik luister zelfs Natalie Imbruglia (Torn) en Maria Mena (Just Hold Me), beat that
hey pizza, wist je dat er een 2e deel is van die filmquote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zou het niet vervelend vinden om haar zo aan te treffen eigenlijk. Althans, zoals ze er toen uitzag danquote:
huh?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het niet vervelend vinden om haar zo aan te treffen eigenlijk. Althans, zoals ze er toen uitzag dan
Die ken ik ook. Best leuk inderdaadquote:
uhu, wel aardig. maar ken veel betere van ze.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je dat nr wat ik zei van Snow Patrol al geluisterd?
Leg Avril Lavigne maar voor mij klaarquote:Op zondag 3 maart 2013 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou Maria Mena overings ook wel raken
Ik stond vorig jaar second row op Rock Werchterquote:Op zondag 3 maart 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhu, wel aardig. maar ken veel betere van ze.
Tell me about itquote:Op zondag 3 maart 2013 01:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar second row op Rock WerchterMet mijn ex
![]()
nooit beginnen aan vrouwen
Voor mij is dat You could be happyquote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Bij Run van Snow Patrol moet ik ook altijd aan mijn ex denken
Nachtbrakertjequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat ze bakken makeup op doet, anders zou ik haar niet raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |