Innerlijk: grappig, lief, stoer voor andere maar stiekem heel schattig. En eerlijk, heel belangrijkquote:Op zondag 3 maart 2013 00:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben ook blond
En qua innerlijk?
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:17 schreef Trollscience het volgende:
Fok-it volgens mij iets met anoniem11 ofzo en toen ging ik allemaal domme en homofobe dingen posten en die gastjes daar flippen gelijk
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
Wie weet nog leuke Engelstalige forums dan, die heel druk zijn?
ik wil trolln
4chin ofzoiets Xdquote:Op zondag 3 maart 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
Wie weet nog leuke Engelstalige forums dan, die heel druk zijn?
ik wil trolln
beetje als een arische biefstuk, van buiten zwart en stoer en van binnen roze en sappig.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Innerlijk: grappig, lief, stoer voor andere maar stiekem heel schattig. En eerlijk, heel belangrijk
Gadverquote:
quote:
Ik ben dan een banaanquote:Op zondag 3 maart 2013 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje als een arische biefstuk, van buiten zwart en stoer en van binnen roze en sappig.
Redelijk. Ik vind het trouwens om te zien helemaal nietsquote:
Een beetje de lichtere Azealia Banksquote:Op zondag 3 maart 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Redelijk. Ik vind het trouwens om te zien helemaal niets
Leuken liedjequote:
Nou, asians = geel/bruinquote:Op zondag 3 maart 2013 00:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je nou op een banaanleg eens uit
Ooh ik dacht je bent van binnen helemaal zacht en van buiten schillerigquote:Op zondag 3 maart 2013 00:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, asians = geel/bruin
Maar ik ben blank van binnen
Dan vind ik RIP leukerquote:
Ergens klopt het wel: hard van binnen en zacht van binnenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik dacht je bent van binnen helemaal zacht en van buiten schillerig
Waarom ben je trouwens blank van binnen dan?
Welke vrouwen zijn in de UK nou echt het hotst? Qua popsterren?quote:
quote:
Rita stond met alle 3 die nummers op nummer 1 in 2012. Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk jaquote:Op zondag 3 maart 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welke vrouwen zijn in de UK nou echt het hotst? Qua popsterren?
Toch wel Rihanna en Beyonce toch?
Ik vind eigenlijk haar eerste album niet zo leuk, ondanks dat ik d'r echt heel tof vind.quote:
Jij past best wel goed bij wat je zelf aantrekkelijk vindt qua innerlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ergens klopt het wel: hard van binnen en zacht van binnen
Gewoon, qua gedrag/denken etc
Foreveralone.jpgquote:Op zondag 3 maart 2013 00:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij past best wel goed bij wat je zelf aantrekkelijk vindt qua innerlijk
Dat ik foreveralone ben? Bedanktquote:Op zondag 3 maart 2013 00:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat juist schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |