quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
ik eigenlijk nietquote:
Ze zijn wel jong gestorven die broersquote:Op zondag 3 maart 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Is gewoon zo raar om beegees zien zingen. Sowieso in die clip lopen ze zo stoer en dan zingen ze hoog
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Is gewoon zo raar om beegees zien zingen. Sowieso in die clip lopen ze zo stoer en dan zingen ze hoog
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]stel je voor! Ken je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
serieus? Sad to hearquote:
harlem shakequote:
Ik ben _NZT_ en post hier omdat dit topique bij actieve topics stond! Waar gaat dit prachtige topic over? Wil graag bijdragen aan de quality en quantityquote:
Andy Gibb 40 (geen Bee Gees)quote:
Van alles en nog wat. Momenteel over muziek. Waar luistert gij naar?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik ben _NZT_ en post hier omdat dit topique bij actieve topics stond! Waar gaat dit prachtige topic over? Wil graag bijdragen aan de quality en quantity
komt t door die stemmen?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Andy Gibb 40 (geen Bee Gees)
Barry Gibb leeft nog
Robin Gibb 62
Maurice Gibb 53
Golden Oldiequote:
Ms mr - bones!quote:Op zondag 3 maart 2013 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Momenteel over muziek. Waar luistert gij naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |