SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen leuk grapje? Ik moest wel lachen.quote:
YOU'RE UP IN THE FLOWERS AND I CAAAAAAREDquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
THAT I SHOULD'VE BOUGHT YOU FLOWERRSSSSS
They`re in my headquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
im so happy cause today i found my friends
Thank youquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
Legendarische lapo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
they're in my headquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
Lithium is een tof nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
zo gaat ie nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
YOU'RE UP IN THE FLOWERS AND I CAAAAAARED
ja dacht ik ook alquote:
Waarom luister je naar liedjes uit de jaren 80 ofzo als je 15 bentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen leuk grapje? Ik moest wel lachen.
Maar kennelijk ben ik zomaar iemand om aan de kant te zetten
nee ik luister allen nu brunoquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen jij zegt ja, niet genoeg publiek, nee sorry
nee. ik luister dat liedjes pas sinds een uur ofzoquote:
Z'n concert is al uitverkocht jammer helaas.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nee. ik luister dat liedjes pas sinds een uur ofzo
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
Godverdomme wat vind ik Rihanna's oude liedjes geweldig amazing super
Nee, maar ik moest lachen om hoe je je bericht schreefquote:
achter jequote:
Sweet dreams meisjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
ik ga van fok af. kusje en slaap lekker
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
ik ga van fok af. kusje en slaap lekker
Waarom nu alquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
ik ga van fok af. kusje en slaap lekker straks
ik voel me kutquote:
Altijd als je iets van een ander goedkeurt geef je een nummer waar ze een duet hebben gedaan met Beyonce, of Rihanna of Mary J Blidgequote:
hand uit je broek danquote:
Nee Coldplay vind ik echt wel goed overall.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd als je iets van een ander goedkeurt geef je een nummer waar ze een duet hebben gedaan met Beyonce, of Rihanna of Mary J BlidgeVind je verder geen enkel nummer goed van Coldplay? alleen die omdat Rihanna mee zingt?
Hij heeft er wel aan bijgedragen jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht wtf maar bij jou is het natuurlijk een uur eerder
Ik luister van allesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom luister je naar liedjes uit de jaren 80 ofzo als je 15 bent
bijna niemand kan mij opvrolijken tbhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben er hier om jou op te vrolukken xd
Deze dan maar even snel nog voor jouquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft er wel aan bijgedragen ja
ben je depressief ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
bijna niemand kan mij opvrolijken tbh
Dan moet je gaan slapen, morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah okéquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik luister van alles
Ik vind de muziek van tegenwoordig veel te perfect, maar je hebt ook leuke liedjes van nu
Ben je gelijk depressief als je je een avondje kut voelt dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben je depressief ofzo?
what happened?
Anniequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag
kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat luister jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah oké
Ik vind de muziek van vroeger maar niks eerlijk gezegd.
haha nee maar 'niemand kan me opvrolijken' klonk zo sadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gelijk depressief als je je een avondje kut voelt dan?
ik weet niet. opeens. heb ik wel vaker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben je depressief ofzo?
what happened?
Vind het wel leuk meestalquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah oké
Ik vind de muziek van vroeger maar niks eerlijk gezegd.
Nouja, als je je kut voelt wil je ook nog weleens sad uit de hoek komenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha nee maar 'niemand kan me opvrolijken' klonk zo sad
Ik word voorspelbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen!
Ja daarom ga ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag
Ik doe er altijd alles aan om dat niet te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik aan vroeger denken. maarja.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, als je je kut voelt wil je ook nog weleens sad uit de hoek komen
ja die is ook mooiquote:
Ik wacht nog altijd op de eerste hermafrodiet op FOK!quote:
Mijn lievelings-Rihanna-liedjes zijnquote:
MC Pizza.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vroeger in groep 8 wilde ik rapper worden, ging ik samen met zo'n jongen rappen en luisterden we alleen maar Nederlandse rap
Herkenbaar lijstjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
Hebben allemaal wel aardige nummers ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
ik kan het niet voorkomen maarja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe er altijd alles aan om dat niet te doen
Ik probeer eigenlijk sowieso niet aan het verleden of aan de toekomst te denken. Ik ben een beetje een struisvogel
Moet je doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vroeger in groep 8 wilde ik rapper worden, ging ik samen met zo'n jongen rappen en luisterden we alleen maar Nederlandse rap
Dat snap ik wel. Ik drink gewoonquote:
Geen goed advies voor Sofquote:
nee bah.quote:
Die luister ik wel eens. (tevens ken je John Mayer, dat is welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
Ook leuke nrs iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn lievelings-Rihanna-liedjes zijn
If I Never See Your Face Again (met Maroon5) en Shut Up And Drive
Dacht dat je mijn lijstje vreselijk ging vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel aardige nummers ja.
John Legend is echt goed.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Moet je doen
Misschien dat ik dan wel je eerste plaat koop
Zet je raam open danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
tering mijn hele kamer stinkt ineens :S
Nee man, ik luister echt veel hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht dat je mijn lijstje vreselijk ging vinden
Lievelingsnummer = gravityquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die luister ik wel eens. (tevens ken je John Mayer, dat is wel)
moet je blowen met het raam open :Squote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
moet je geen scheetjes latenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
moet je blowen met het raam open :S
quote:
Thrift wattequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, ik luister echt veel hoorAlleen je moet niet met Thrift Shop shit aankomen
quote:
quote:
Macklemore heeft wel goede nummers:quote:
Half of my heart vind ik ook leuk, maar taylor Swift verpest hetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind gravity het best, maar waiting on the world to change is ook heel goed imo.
Ik wacht op een liedje met Katy Perry, ze gaan trouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Half of my heart vind ik ook leuk, maar taylor Swift verpest het
quote:
Die kan ik inderdaad ook wel waarderen jaquote:
Sowieso is Taylor Swift zelf ook redelijk verpestquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Half of my heart vind ik ook leuk, maar taylor Swift verpest het
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
hahahaha why are you wearing that stupid bunny suit?
I knew you were trouble is een machtig leuk liedje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso is Taylor Swift zelf ook redelijk verpest
Daarom. Al haar zeikliedjes over haar exen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso is Taylor Swift zelf ook redelijk verpest
Ja die liedjes gaan wel idd alleen maar over hetzelfdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom. Al haar zeikliedjes over haar exen.
Like wtf Taylor, niet alles lag aan jouw exen bitch
Net als Adelequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je dit niet kan waarderen ben je echt geen muziek-liefhebber, welke smaak je dan ook hebt.quote:
And we are never ever ever getting back together [autotune]quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dit niet kan waarderen ben je echt geen muziek-liefhebber, welke smaak je dan ook hebt.
Haha het is laatquote:
Adele is ook een hoer: ik wil niet zo zijn als alle andere zangeressen, dun en met tieten off showen, met te veel make up.quote:
Dat geeft ook niets hoorquote:
Het viel mee ten opzichte van een paar jaar geleden. Zag haar laatst ook bij de Oscars, ze is net zon mediageil wijf als een Nicki Minajquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Adele is ook een hoer: ik wil niet zo zijn als alle andere zangeressen, dun en met tieten off showen, met te veel make up.
Bitch je bent gewoon dik en jaloers.
Want paar dagen later stond ze op een cover van tijdschrift met haar tieten eruit en veel make up. Helaas nog steeds dik.
Dat heeft ze gezongen voor Harry Styles, want ze deed een Britse accent na tijdens haar optreden(ene praatstukje)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
And we are never ever ever getting back together [autotune]
Dat soort meuk ja
Daar is het dan ook voor gemaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft ook niets hoor![]()
Inderdaad een geweldig nummer. Ik heb wel meteen de 9/11 associatie dan
Maar wel minder dik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Adele is ook een hoer: ik wil niet zo zijn als alle andere zangeressen, dun en met tieten off showen, met te veel make up.
Want paar dagen later stond ze op een cover van tijdschrift met haar tieten eruit en veel make up. Helaas nog steeds dik.
Meh, vind haar niet leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het viel mee ten opzichte van een paar jaar geleden. Zag haar laatst ook bij de Oscars, ze is net zon mediageil wijf als een Nicki Minaj
Op de een of andere manier wordt ik altijd heel naar van dit nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
Daardoor moet ik ook meteen hier aan denken
Zo hypocriet jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was toen ook nogal veel op de radio in die tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt ik altijd heel naar van dit nummer
Is het dan uit tussen Harry en Taylorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heeft ze gezongen voor Harry Styles, want ze deed een Britse accent na tijdens haar optreden(ene praatstukje)
Zo gaan de roddels
Loop je weer achterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het dan uit tussen Harry en Taylor![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was toen ook nogal veel op de radio in die tijd
Enya is een beetje apart welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net als deze. Het is mooi maar ik weet niet.
Nare bijsmaak
Ik interesseer me niet zo in 1Dquote:
Dat nummer van Gladiator ook. Now we are free.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enya is een beetje apart wel
Beetje zwaar misschien.
Sowieso.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik interesseer me niet zo in 1D
Maar het is wel Taylor schuld, dat weet ik wel, want dat is voorspelbaar
Who you are is mijn lievelingsnummer van haarquote:
Gladiatorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nummer van Gladiator ook. Now we are free.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar moet toegeven dat ze best mooi is
Dat keltische heeft op tijden wel iets eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nummer van Gladiator ook. Now we are free.
Ze is net een muis, dat gezichtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar moet toegeven dat ze best mooi is
Ja ga hem ook maar weer eens kijken, wil sowieso paar films weer terug kijkenquote:
Mijne toch wel Do It Like A Dude - en dan live.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Who you are is mijn lievelingsnummer van haar
Russel Crowe maakt het ook geweldigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga hem ook maar weer eens kijken, wil sowieso paar films weer terug kijken
Kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat keltische heeft op tijden wel iets eigenlijk
Liever muis Taylor dan rat Selena Gomez.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is net een muis, dat gezicht
Maar haar ogen en haarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is net een muis, dat gezicht
Mooi nummer inderdaad maar helaas ook hier meteen de begrafenis associatiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Op dit nummer is mijn opa gecremeerd, blijft ook erg mooiBeetje oud maar toch
Tof nummer jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijne toch wel Do It Like A Dude - en dan live.
Ik vind Iers zo vet klinken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat keltische heeft op tijden wel iets eigenlijk
Gek maar leukquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn moeder vond haar wel een gek wijf toen ze haar zag op de Olympische Spelen
sowieso is deze beter:quote:
Nee, maar ik dacht dat Jessie J zelf songwriter was?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gek maar leuk
Wist je dat het eerst voor Rihanna was geschreven?
Die is ook goed ja, samen met de beginsong. de 3 leukste nummers.quote:
Fist hem even wakker.quote:
Die stem van hemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Op dit nummer is mijn opa gecremeerd, blijft ook erg mooiBeetje oud maar toch
Ja, was/is ze ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat Jessie J zelf songwriter was?
Of schreef ze deze eerst voor ri xd?
ja prachtigquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef Trollscience het volgende:
one direction zijn een stel homo's :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ken ze niet eens lolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef Trollscience het volgende:
one direction zijn een stel homo's :S
Het heeft wel wat inderdaad. Mijn voorkeur qua accent gaat echter uit naar Australischquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind Iers zo vet klinken.
picsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
De connectie van mijn oorlel aan mijn nek heeft herpes ofzo, zit wondje
Geen ideequote:
Dus Arabisch/latina's/brunettes?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haten op mij smaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wilde nog een foto van jou posten, maar dat was iets te
Die is hier ook nooit meer trouwensquote:
Leven gekregen. Of een banquote:
Bokt geloof ik, en Girlscene is redelijk actief danquote:
Ohja Vivaquote:
Scholieren was vroeger (jaar of 8 geleden) wel een groot en actief forum. Geen idee hoe dat nu is eigenlijkquote:
Wow, ze ziet er hier heel nep op uit.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jennifer Lawrence
[ afbeelding ]
ik heb zo het idee dat jij daar op zitquote:
Dus ook negerinnen?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meer niet-Nederlands met donker haar.
Gewoon ff kijken.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom zoeken naar andere sites als je FOK! hebt?
Oh weet ik het, zit alleen op FOKquote:Op zondag 3 maart 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja VivaScholieren is ook amper leven hoor
Ditquote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
FOK! is wel het fijnste forum dat ik ooit heb meegemaakt man...
Klopt. Zo uitgebreid wist ik ook niet dat dat er wasquote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
FOK! is wel het fijnste forum dat ik ooit heb meegemaakt man...
Same. Ik heb vroeger (2004 denk ik) wel een account gehad op scholieren.com maar ik weet niet eens onder welke naam eigenlijkquote:
Oké.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet te donker, dat vind ik niet mooi en kroeshaar ook niet.
Ik kwam er ook pas in 2003 achterquote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zo uitgebreid wist ik ook niet dat dat er was
Dientje alsjeblieftquote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
Ik gooi met money rond alsof het pinda's zijn
Thanksquote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
Bekend lid?quote:
jajaquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
Alsof je een zwarte piet bent met pepernoten.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
Haha hoe heette je?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vroeger, maar kreeg ban voor trollen ofc :S
Waarom lijken pinda's op een chinees bedoel je?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken omdat je pinda's zei
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom lijken pinda's op een chinees bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |