Ik word voorspelbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen!
Ja daarom ga ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag
Ik doe er altijd alles aan om dat niet te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik aan vroeger denken. maarja.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, als je je kut voelt wil je ook nog weleens sad uit de hoek komen
ja die is ook mooiquote:
Ik wacht nog altijd op de eerste hermafrodiet op FOK!quote:
Mijn lievelings-Rihanna-liedjes zijnquote:
MC Pizza.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vroeger in groep 8 wilde ik rapper worden, ging ik samen met zo'n jongen rappen en luisterden we alleen maar Nederlandse rap
Herkenbaar lijstjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
Hebben allemaal wel aardige nummers ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
ik kan het niet voorkomen maarja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe er altijd alles aan om dat niet te doen
Ik probeer eigenlijk sowieso niet aan het verleden of aan de toekomst te denken. Ik ben een beetje een struisvogel
Moet je doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vroeger in groep 8 wilde ik rapper worden, ging ik samen met zo'n jongen rappen en luisterden we alleen maar Nederlandse rap
Dat snap ik wel. Ik drink gewoonquote:
Geen goed advies voor Sofquote:
nee bah.quote:
Die luister ik wel eens. (tevens ken je John Mayer, dat is welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
Ook leuke nrs iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn lievelings-Rihanna-liedjes zijn
If I Never See Your Face Again (met Maroon5) en Shut Up And Drive
Dacht dat je mijn lijstje vreselijk ging vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel aardige nummers ja.
John Legend is echt goed.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Moet je doen
Misschien dat ik dan wel je eerste plaat koop
Zet je raam open danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
tering mijn hele kamer stinkt ineens :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |