MC Pizza.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vroeger in groep 8 wilde ik rapper worden, ging ik samen met zo'n jongen rappen en luisterden we alleen maar Nederlandse rap
Herkenbaar lijstjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
Hebben allemaal wel aardige nummers ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
ik kan het niet voorkomen maarja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe er altijd alles aan om dat niet te doen
Ik probeer eigenlijk sowieso niet aan het verleden of aan de toekomst te denken. Ik ben een beetje een struisvogel
Moet je doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vroeger in groep 8 wilde ik rapper worden, ging ik samen met zo'n jongen rappen en luisterden we alleen maar Nederlandse rap
Dat snap ik wel. Ik drink gewoonquote:
Geen goed advies voor Sofquote:
nee bah.quote:
Die luister ik wel eens. (tevens ken je John Mayer, dat is welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Ed Sheeran
John Mayer
John Legend
The Script
Usher
Ook leuke nrs iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn lievelings-Rihanna-liedjes zijn
If I Never See Your Face Again (met Maroon5) en Shut Up And Drive
Dacht dat je mijn lijstje vreselijk ging vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben allemaal wel aardige nummers ja.
John Legend is echt goed.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Moet je doen
Misschien dat ik dan wel je eerste plaat koop
Zet je raam open danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
tering mijn hele kamer stinkt ineens :S
Nee man, ik luister echt veel hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht dat je mijn lijstje vreselijk ging vinden
Lievelingsnummer = gravityquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die luister ik wel eens. (tevens ken je John Mayer, dat is wel)
moet je blowen met het raam open :Squote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
moet je geen scheetjes latenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
moet je blowen met het raam open :S
quote:
Thrift wattequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, ik luister echt veel hoorAlleen je moet niet met Thrift Shop shit aankomen
quote:
quote:
Macklemore heeft wel goede nummers:quote:
Half of my heart vind ik ook leuk, maar taylor Swift verpest hetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind gravity het best, maar waiting on the world to change is ook heel goed imo.
Ik wacht op een liedje met Katy Perry, ze gaan trouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Half of my heart vind ik ook leuk, maar taylor Swift verpest het
quote:
Die kan ik inderdaad ook wel waarderen jaquote:
Sowieso is Taylor Swift zelf ook redelijk verpestquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Half of my heart vind ik ook leuk, maar taylor Swift verpest het
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
hahahaha why are you wearing that stupid bunny suit?
I knew you were trouble is een machtig leuk liedje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso is Taylor Swift zelf ook redelijk verpest
Daarom. Al haar zeikliedjes over haar exen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso is Taylor Swift zelf ook redelijk verpest
Ja die liedjes gaan wel idd alleen maar over hetzelfdequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom. Al haar zeikliedjes over haar exen.
Like wtf Taylor, niet alles lag aan jouw exen bitch
Net als Adelequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom. Al haar zeikliedjes over haar exen.
Like wtf Taylor, niet alles lag aan jouw exen bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |