slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
ik ga van fok af. kusje en slaap lekker
Waarom nu alquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
ik ga van fok af. kusje en slaap lekker straks
ik voel me kutquote:
Altijd als je iets van een ander goedkeurt geef je een nummer waar ze een duet hebben gedaan met Beyonce, of Rihanna of Mary J Blidgequote:
hand uit je broek danquote:
Nee Coldplay vind ik echt wel goed overall.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd als je iets van een ander goedkeurt geef je een nummer waar ze een duet hebben gedaan met Beyonce, of Rihanna of Mary J BlidgeVind je verder geen enkel nummer goed van Coldplay? alleen die omdat Rihanna mee zingt?
Hij heeft er wel aan bijgedragen jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht wtf maar bij jou is het natuurlijk een uur eerder
Ik luister van allesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom luister je naar liedjes uit de jaren 80 ofzo als je 15 bent
bijna niemand kan mij opvrolijken tbhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben er hier om jou op te vrolukken xd
Deze dan maar even snel nog voor jouquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft er wel aan bijgedragen ja
ben je depressief ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
bijna niemand kan mij opvrolijken tbh
Dan moet je gaan slapen, morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah okéquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik luister van alles
Ik vind de muziek van tegenwoordig veel te perfect, maar je hebt ook leuke liedjes van nu
Ben je gelijk depressief als je je een avondje kut voelt dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben je depressief ofzo?
what happened?
Anniequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag
kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat luister jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah oké
Ik vind de muziek van vroeger maar niks eerlijk gezegd.
haha nee maar 'niemand kan me opvrolijken' klonk zo sadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gelijk depressief als je je een avondje kut voelt dan?
ik weet niet. opeens. heb ik wel vaker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben je depressief ofzo?
what happened?
Vind het wel leuk meestalquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah oké
Ik vind de muziek van vroeger maar niks eerlijk gezegd.
Nouja, als je je kut voelt wil je ook nog weleens sad uit de hoek komenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha nee maar 'niemand kan me opvrolijken' klonk zo sad
Ik word voorspelbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen!
Ja daarom ga ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen, morgen weer een nieuwe dag
Ik doe er altijd alles aan om dat niet te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik aan vroeger denken. maarja.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, als je je kut voelt wil je ook nog weleens sad uit de hoek komen
ja die is ook mooiquote:
Ik wacht nog altijd op de eerste hermafrodiet op FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |