Was toen ook nogal veel op de radio in die tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt ik altijd heel naar van dit nummer
Is het dan uit tussen Harry en Taylorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heeft ze gezongen voor Harry Styles, want ze deed een Britse accent na tijdens haar optreden(ene praatstukje)
Zo gaan de roddels
Loop je weer achterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het dan uit tussen Harry en Taylor![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was toen ook nogal veel op de radio in die tijd
Enya is een beetje apart welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net als deze. Het is mooi maar ik weet niet.
Nare bijsmaak
Ik interesseer me niet zo in 1Dquote:
Dat nummer van Gladiator ook. Now we are free.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enya is een beetje apart wel
Beetje zwaar misschien.
Sowieso.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik interesseer me niet zo in 1D
Maar het is wel Taylor schuld, dat weet ik wel, want dat is voorspelbaar
Who you are is mijn lievelingsnummer van haarquote:
Gladiatorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nummer van Gladiator ook. Now we are free.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar moet toegeven dat ze best mooi is
Dat keltische heeft op tijden wel iets eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nummer van Gladiator ook. Now we are free.
Ze is net een muis, dat gezichtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar moet toegeven dat ze best mooi is
Ja ga hem ook maar weer eens kijken, wil sowieso paar films weer terug kijkenquote:
Mijne toch wel Do It Like A Dude - en dan live.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Who you are is mijn lievelingsnummer van haar
Russel Crowe maakt het ook geweldigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga hem ook maar weer eens kijken, wil sowieso paar films weer terug kijken
Kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat keltische heeft op tijden wel iets eigenlijk
Liever muis Taylor dan rat Selena Gomez.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze is net een muis, dat gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |