Als je dit niet kan waarderen ben je echt geen muziek-liefhebber, welke smaak je dan ook hebt.quote:
And we are never ever ever getting back together [autotune]quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom. Al haar zeikliedjes over haar exen.
Like wtf Taylor, niet alles lag aan jouw exen bitch
Mee eensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dit niet kan waarderen ben je echt geen muziek-liefhebber, welke smaak je dan ook hebt.
Haha het is laatquote:
Adele is ook een hoer: ik wil niet zo zijn als alle andere zangeressen, dun en met tieten off showen, met te veel make up.quote:
Dat geeft ook niets hoorquote:
Het viel mee ten opzichte van een paar jaar geleden. Zag haar laatst ook bij de Oscars, ze is net zon mediageil wijf als een Nicki Minajquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Adele is ook een hoer: ik wil niet zo zijn als alle andere zangeressen, dun en met tieten off showen, met te veel make up.
Bitch je bent gewoon dik en jaloers.
Want paar dagen later stond ze op een cover van tijdschrift met haar tieten eruit en veel make up. Helaas nog steeds dik.
Dat heeft ze gezongen voor Harry Styles, want ze deed een Britse accent na tijdens haar optreden(ene praatstukje)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
And we are never ever ever getting back together [autotune]
Dat soort meuk ja
Daar is het dan ook voor gemaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft ook niets hoor![]()
Inderdaad een geweldig nummer. Ik heb wel meteen de 9/11 associatie dan
Maar wel minder dik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Adele is ook een hoer: ik wil niet zo zijn als alle andere zangeressen, dun en met tieten off showen, met te veel make up.
Want paar dagen later stond ze op een cover van tijdschrift met haar tieten eruit en veel make up. Helaas nog steeds dik.
Meh, vind haar niet leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het viel mee ten opzichte van een paar jaar geleden. Zag haar laatst ook bij de Oscars, ze is net zon mediageil wijf als een Nicki Minaj
Op de een of andere manier wordt ik altijd heel naar van dit nummerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
Daardoor moet ik ook meteen hier aan denken
Zo hypocriet jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was toen ook nogal veel op de radio in die tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt ik altijd heel naar van dit nummer
Is het dan uit tussen Harry en Taylorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heeft ze gezongen voor Harry Styles, want ze deed een Britse accent na tijdens haar optreden(ene praatstukje)
Zo gaan de roddels
Loop je weer achterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het dan uit tussen Harry en Taylor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |