quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Inderdaad, op eenzame hoogte een dieptepuntquote:
HGT volgens mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef easy-going het volgende:
Familie pondman heet die familie. Ze hebben ook met een andere show ooit meegedaan, weet ff niet meet welke.
Spoorloos?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef easy-going het volgende:
Familie pondman heet die familie. Ze hebben ook met een andere show ooit meegedaan, weet ff niet meet welke.
the winner is ook danquote:
familiedinerquote:
ja, maar ik reageerde op spoorloosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Familiediner is toch met families die ruzie hebben?
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Familiediner is toch met families die ruzie hebben?
Kun je het niet op?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
ik zou Stacey zo een stukje pizza aanbieden.....die is echt mager
is al opquote:
Hoax, er zijn geen modellen op FOK!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
en geen vrienden. Typische een fokster
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou jij mee gaan naar zo een domme show?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
dat zeg ik Wendy IIquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
do begint steeds irritanter te worden
Nee, wil niet op tvquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zou jij mee gaan naar zo een domme show?
Do omhelzen , alles.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zou jij mee gaan naar zo een domme show?
Een kloon kan veel zijn inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk welOp Fok is alles vertegenwoordigd
Ik plak gewoon een nummer opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
ja oke, maar doet ze alleen met kandidaten volgens mij
Hoezo...ik dacht dat Fok!-ers niet buiten kwamen....of ben ik de enigequote:
afgesproken!!!!111quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Die uithaal ging goed. Goed getimed om die buiten de minuut laten vallen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Xander kijkt heel vaak naar zijn instrument
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
speelt hij picolo dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Hij speelt er vooral veel mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
je bent geen echte Fok!ker als je de voordeur weet te vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo...ik dacht dat Fok!-ers niet buiten kwamen....of ben ik de enige
Alleen om je pizza aan te pakken tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent geen echte Fok!ker als je de voordeur weet te vinden
ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik kan zowel piano als gitaar met blind spelen, maar je moet dan wel opletten dat je niet naar 1 punt gaat staren.
ik vind er eerlijk gezegd weinig aan. Dit is al de derde aflevering die ik gedeeltelijk meekijk, maar het is weinig boeiendquote:
touwtje door de brievenbus zodat de bezorger de deur open kan maken, en plak pijltjes op de muren zodat ze de weg naar je zolderkamer kunnen vindenquote:
Ooh goed idee....ga ik morgen gelijk voor zorgenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
touwtje door de brievenbus zodat de bezorger de deur open kan maken, en plak pijltjes op de muren zodat ze de weg naar je zolderkamer kunnen vinden
ah, dat jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die show ken je toch wel van hem, met die flitspaal?
altijd leuk als je je eigen grappen uit moet leggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die show ken je toch wel van hem, met die flitspaal?
Wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef Gia het volgende:
Jeej, en dan nog het lef hebben het nog eens te proberen.
Die man moet behandeld worden.
straks even kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef Gia het volgende:
ik zei toch al sektequote:
Interessant, en raar dat ze ze nog hebben toegelaten in dit programma.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef Gia het volgende:
Omdat SBSquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Interessant, en raar dat ze ze nog hebben toegelaten in dit programma.
De discussie alleen al, laat die mensen en kinderen lekker. Ze zijn volwassen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zei toch al sekte
(heb waarschijnlijk dit al eens gezien en verdrongen)
en dat klassieke doen ze trouwens wel heel goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
De discussie alleen al, laat die mensen en kinderen lekker. Ze zijn volwassen.
ZOu je denken....ik twijfel nog hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij zijn hun homo, weet het niet zeker
nee joh, doe niet zo malquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij zijn hun homo, weet het niet zeker
maar toen was je vast <20quote:
Chocoladevla?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef Uccie het volgende:
Die vriendin;/zus/moeder heeft dezelfde bruiner als Glennis
Ja vond ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Laat hem de 59 sec volmaken
Het is best grappig wat hij doet
Het shut up mag prima.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
Hij zou Shut up and sleep with me wel goed na kunnen doen met die stem.
en wel echtquote:
juistquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
juist
dit soort figuren moet je erin houden
zielig verhaalquote:
Dan moet je nu naar Spice Channel zappenquote:
de hele dag testbeeldquote:
Ik ga er over nadenkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen
Ja, d'r wc is verstopt.quote:
Scherp!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op mijn tv begint ze steeds paarser te worden
quote:
Tijd om te zappen dus!quote:
hoeveel zijn er daarvan dan?quote:
ja maar ik bereid me graag voor in plaats van geconfronteerd worden door een Tsunami-Saundersquote:
zwanger van glennisquote:
Als ik het goed zag ging vader Saunders zingenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja maar ik bereid me graag voor in plaats van geconfronteerd worden door een Tsunami-Saunders
http://www.destentor.nl/r(...)eren-niets-1.3080343quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
Toch nog effe over die familie:
Dit is echt grappig, vooral de afgang, op het eind en die vader die zijn gezin echt revolutionair noemt.
Hebben ze trouwens ook een moeder?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
Dit is echt grappig, vooral de afgang, op het eind en die vader die zijn gezin echt revolutionair noemt.
Ja, had die inmiddels ook gevonden. Wat een triest verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)eren-niets-1.3080343
Idd sneuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, had die inmiddels ook gevonden. Wat een triest verhaal.
er al vanuit gaan dat al die stemmen voor hun zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
Ooooooohw. Daar ken ik ze vanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Gia het volgende:
zijn ze Zaterdag weer afgegaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag bij de Next Pop Talent. Afgelopen seizoen bij The Winner Is
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
Pa Saunders in The Next Pop Talent
Zo zoon, zo vader; Dean Saunders senior doet ook een gooi naar de sterrenstatus die zijn jongens Ben en Dean genieten.
De vader van de twee doet mee aan The Next Pop Talent van SBS6.
Bron
Ik doe met jou mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:06 schreef Uccie het volgende:
Ik ga het vanavond gewoon nog een keer proberen
Dat is waarschijnlijk beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef MissJ het volgende:
ik wil ook kijken!
Maar ben niet thuis, ik ga uiteten, dus gaat helaas niet
haha hmm waarschijnlijk wel jaquote:
quote:
Thxxxx!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel plezier iig, oh en de 13e willen we ook nog even shoppen ofzo in de middag
Daaromquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Thxxxx!
jaja shoppen vind ik altijd leuk en goed
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje zapt vast naar sbs omdat er niks anders op de tv staat
awwww beterschapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk met een half (ziek) oog mee.
Ik ben mijn spiegel alvast op de dode hoek aan het preparen
beterschapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk met een half (ziek) oog mee.
Ik ben mijn spiegel alvast op de dode hoek aan het preparen
quote:
Thanksquote:
Uh nee niet echtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Heb ik vorige week nog veel gemist?
Ik was er nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Heb ik vorige week nog veel gemist?
Eeeeejquote:
quote:
quote:
dat is nog niks vergeleken wat je moet doen om glennis aan te horenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
Alsof je niet eerst 3 jaar alcoholist moet zijn voor Xander een beetje om aan te horen is
Er zitten afkickhuizen vol meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is nog niks vergeleken wat je moet doen om glennis aan te horen
dat gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou 60 niet, maar 3 ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
60 paar schoenen![]()
ik heb maar 3 paar schoenen
Armoedzaaierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
60 paar schoenen![]()
ik heb maar 3 paar schoenen
Heel Colombia leegsnuiven minimaalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Whehequote:
Ik hou nu even mijn mondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het helpt zeker niet om te zeggen dat mijn duurste paar 30 euro kost
Dat is bijna ongeloofwaardig te noemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het helpt zeker niet om te zeggen dat mijn duurste paar 30 euro kost
Ik doe met je meequote:
Dat welquote:
Wat een gelukquote:
Ja lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef D. het volgende:
Iemand een stokbroodje?
Anders is ie dadelijk weer op
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende rondequote:
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelostquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je stuurt dezelfde mensen weg als glennis
Of we stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende ronde
En een stuk aangenamer om naar te luisteren en tegenaan te kijken....en dan ken ik je niet eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelost
Hij zal er wel rechten voor moeten betalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe weet hij dat guus weet dat hij bestaat als hij nooit een reactie gehoord heeft?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
En een stuk aangenamer om naar te luisteren en tegenaan te kijken....en dan ken ik je niet eens
goede vraagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe weet hij dat guus weet dat hij bestaat als hij nooit een reactie gehoord heeft?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik Glennis vervangen, is dat ook weer opgelost
Ik vind wel wat hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
we moeten ook nog wat te zeiken overhouden in de volgende ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |