quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Inderdaad, op eenzame hoogte een dieptepuntquote:
HGT volgens mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef easy-going het volgende:
Familie pondman heet die familie. Ze hebben ook met een andere show ooit meegedaan, weet ff niet meet welke.
Spoorloos?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef easy-going het volgende:
Familie pondman heet die familie. Ze hebben ook met een andere show ooit meegedaan, weet ff niet meet welke.
the winner is ook danquote:
familiedinerquote:
ja, maar ik reageerde op spoorloosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Familiediner is toch met families die ruzie hebben?
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Familiediner is toch met families die ruzie hebben?
Kun je het niet op?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
ik zou Stacey zo een stukje pizza aanbieden.....die is echt mager
is al opquote:
Hoax, er zijn geen modellen op FOK!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
en geen vrienden. Typische een fokster
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou jij mee gaan naar zo een domme show?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
dat zeg ik Wendy IIquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
do begint steeds irritanter te worden
Nee, wil niet op tvquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zou jij mee gaan naar zo een domme show?
Do omhelzen , alles.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zou jij mee gaan naar zo een domme show?
Een kloon kan veel zijn inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk welOp Fok is alles vertegenwoordigd
Ik plak gewoon een nummer opquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
ja oke, maar doet ze alleen met kandidaten volgens mij
Hoezo...ik dacht dat Fok!-ers niet buiten kwamen....of ben ik de enigequote:
afgesproken!!!!111quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Die uithaal ging goed. Goed getimed om die buiten de minuut laten vallen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Xander kijkt heel vaak naar zijn instrument
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
speelt hij picolo dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Hij speelt er vooral veel mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
je bent geen echte Fok!ker als je de voordeur weet te vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo...ik dacht dat Fok!-ers niet buiten kwamen....of ben ik de enige
Alleen om je pizza aan te pakken tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent geen echte Fok!ker als je de voordeur weet te vinden
ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik kan zowel piano als gitaar met blind spelen, maar je moet dan wel opletten dat je niet naar 1 punt gaat staren.
ik vind er eerlijk gezegd weinig aan. Dit is al de derde aflevering die ik gedeeltelijk meekijk, maar het is weinig boeiendquote:
touwtje door de brievenbus zodat de bezorger de deur open kan maken, en plak pijltjes op de muren zodat ze de weg naar je zolderkamer kunnen vindenquote:
Ooh goed idee....ga ik morgen gelijk voor zorgenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
touwtje door de brievenbus zodat de bezorger de deur open kan maken, en plak pijltjes op de muren zodat ze de weg naar je zolderkamer kunnen vinden
ah, dat jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die show ken je toch wel van hem, met die flitspaal?
altijd leuk als je je eigen grappen uit moet leggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die show ken je toch wel van hem, met die flitspaal?
Wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef Gia het volgende:
Jeej, en dan nog het lef hebben het nog eens te proberen.
Die man moet behandeld worden.
straks even kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef Gia het volgende:
ik zei toch al sektequote:
Interessant, en raar dat ze ze nog hebben toegelaten in dit programma.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef Gia het volgende:
Omdat SBSquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Interessant, en raar dat ze ze nog hebben toegelaten in dit programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |