Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , 0-3
09-5-2013 - AZ - PSV x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
![2ajDZ]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
[ Bericht 1% gewijzigd door Kermit. op 02-03-2013 19:58:49 ]
quote:
Wel even goed doen.
quote:
Ja weet niet hoe dat moet, heb [
afbeelding ]
[
afbeelding ] dit erin gedaan maar werkt niet
quote:
1 2 | [img]http://puu.sh/2ajDZ[/img] [img]http://puu.sh/2ajEH[/img] |
Elusive
Mad Fer It!!
Zakt weer in
mrstylo
Swaggy P
quote:
PSV: Challenge Accepted.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Stommie
dat zeg ik..
Wedstrijd maar snel vergeten.
Zaadpot zeg. Maar ook dit soort duels moet je winnen. Nog 9 finales te gaan.
Kampioensmiddenveld?

Ik wist niet dat dit middenveld al kampioen was geworden.
Land of the free. Home of the brave.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Rik heeft altijd leuke tweets. Het mooie is dat hij zelf ook supporter is
quote:
Kijk er al naar uit
Volgende week lekker counteren in Heerenveen.
Ik ga voor een verrassende uitslag tegen Heerenveen: 1-5
Van bommel

speelde als een natte krant en scoort alleenn door die keeper.

Werd ook amper gefloten man. En de wedstrijd was saai en slecht.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 22:00:51 ]
Buitendam
Commissaris.
quote:
Hij heeft gewoon gelijk. Je hebt altijd een kutwedstrijd er tussen zitten. Maar als 'tien tien tien' niet lukt heb je de hele wedstrijd fluitconcert. Als je de balletjes terug beu bent moet je als publiek zelfvertrouwen in het team proberen te brengen.
Dit, dus.
quote:
Locadia eigen jeugd noemen.
Zo veel werd er niet gefloten hoor. Althans wat ik kon horen. Maar ze speelde gewoon laconiek. Veel mensen onder de maat.
Depay heeft zijn visite kaartje niet afgegeven. Die was slecht v
quote:
Doen ze bij Ajax ook.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:Zo veel werd er niet gefloten hoor. Althans wat ik kon horen. Maar ze speelde gewoon laconiek. Veel mensen onder de maat.
Depay heeft zijn visite kaartje niet afgegeven. Die was slecht v
Iedere slechte bal en terugspeelbal werd geassisteerd door een fluitconcert. Kortom; de hele wedstrijd gefluit.
Dit, dus.
quote:
Apart dat ze daar Locadia eigen jeugd noemen.
quote:
Niet gehoord op Oost waar wel wat sfeer was.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Als jij met je humor eens lekker doorwandelt.
Dit, dus.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Buitendam het volgende:[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Je hebt altijd een kutwedstrijd er tussen zitten. Maar als 'tien tien tien' niet lukt heb je de hele wedstrijd fluitconcert. Als je de balletjes terug beu bent moet je als publiek zelfvertrouwen in het team proberen te brengen.
Zo heftig waren de fluitconcerten ook weer niet. Daarnaast was het niveau echt dramatisch. Misschien kan hij zich daar beter druk om maken. En dan niet verschuilen achter de smoes dat ze gingen forceren door het fluiten van het publiek en daardoor fouten maakten. Het was vanaf minuut 3 breien, schuiven, tikkie breed, tikkie terug. Op tempo'tje FC bierteam 4. Dat heeft niks met het publiek te maken. Dat zat gewoon tussen de oortjes.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Zo heftig waren de fluitconcerten ook weer niet. Daarnaast was het niveau echt dramatisch. Misschien kan hij zich daar beter druk om maken. En dan niet verschuilen achter de smoes dat ze gingen forceren door het fluiten van het publiek en daardoor fouten maakten. Het was vanaf minuut 3 breien, schuiven, tikkie breed, tikkie terug. Op tempo'tje FC bierteam 4. Dat heeft niks met het publiek te maken. Dat zat gewoon tussen de oortjes.
Ja, die wedstrijden zitten er tussen. Net zoals de wedstrijden waarbij je teams van eenzelfde niveau kapot speelt met 7-0. Maar dat gefluit heeft totaal geen toegevoegde waarde. Zoals van Bommel al zei: je krijgt er nul zelfvertrouwen van en je gaat alleen maar tegen jezelf spelen.
Dit, dus.
Lemming22
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:12 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, die wedstrijden zitten er tussen. Net zoals de wedstrijden waarbij je teams van eenzelfde niveau kapot speelt met 7-0. Maar dat gefluit heeft totaal geen toegevoegde waarde. Zoals van Bommel al zei: je krijgt er nul zelfvertrouwen van en je gaat alleen maar tegen jezelf spelen.
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Fluiten helpt niet. Maar dat vingertje was nog meer misplaatst dan de fluitconcerten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Fluiten helpt niet. Maar dat vingertje was nog meer misplaatst dan de fluitconcerten.
Nah, vond ik niet. Ik vond het beschamender dat het eigen publiek heeft gezorgd voor een gemotiveerd vvv en psv meer dan een uur negatief op de huid heeft gezeten. Leek wel een uitwedstrijd.
Dit, dus.
Legendarische wedstrijd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
wijnaldum wissel?
oh niet goed gekeken laat maar
quote:
Ik zag hem niet in de opstelling maar keek verkeerd denk ik.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Oh oke. Ik zal je vergeven.
Geweldig gefeliciteerd met deze fantastische overwinning!
quote:
Gelukkig.
Het is te hopen dat van Bommel jullie allemaal ook vergeeft met dat uitfluiten. Hij heeft natuurlijk gezien hoe het ook kan een weekje terug.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Sportief van jou.

quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 23:11 schreef jakees het volgende:[..]
Gelukkig.
Het is te hopen dat van Bommel jullie allemaal ook vergeeft met dat uitfluiten. Hij heeft natuurlijk gezien hoe het ook kan een weekje terug.
Utrecht was 2 weken terug.
quote:
Haha je eigen team uitfluiten als je maar 1-0 voor staat kan je de titel kosten. Kijk maar naar Vitesse. Maar blijf het doen hoor!
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 23:17 schreef jakees het volgende:[..]
Haha je eigen team uitfluiten als je maar 1-0 voor staat kan je de titel kosten. Kijk maar naar Vitesse. Maar blijf het doen hoor!
Viel wel mee man. Was echt maar 1 minuut, alleen commentator deed alsof het iedere minuut zo was.
quote:
Ok, maar waarom was van Bommel dan zo boos?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Om die ene minuut.

Was vlak voor zijn doelpunt.
quote:
volgens mij was hij bij rust al kwaad op het publiek
zoiets herinner ik mij iig
quote:
Ja, toen gingen ze fluiten bij rust.
quote:
Reageerde zijn frustratie gewoon af op het publiek, omdat hij wist dat hij tering slecht speelde.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Was niet 1 minuut. Er is flink gefloten, vanaf de 15e minuut ongeveer. Alleen alle terugpasses van Hiljemark werden al met een fluitconcert beantwoord. Evenals het constant vastlopen van depay en mertens. Er is echt veel gefloten.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef Buitendam het volgende:[..]
Was niet 1 minuut. Er is flink gefloten, vanaf de 15e minuut ongeveer. Alleen alle terugpasses van Hiljemark werden al met een fluitconcert beantwoord. Evenals het constant vastlopen van depay en mertens. Er is echt veel gefloten.
Depay en Mertens waren dan ook erg slecht. Depay heeft niks afgedwongen.
quote:
Wat een sneue zak hooi.
De_Pel
Is weg.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 3 maart 2013 00:45 schreef Tarado het volgende:[..]
Het leek of hij de bal bij die goal ook niet helemaal goed raakt, of heb ik dat verkeerd gezien, zag het maar 1 keer
Je hebt het niet verkeerd gezien. Hij raakte hem niet goed, maar ging er gelukkig wel in.
Wat een schijtpartij
quote:
Ik las schietpartij
quote:
Als je de statistieken wil geloven was het ook zo
Ik heb de wedstrijd zonder geluid gezien, dus niks van fluitpartijen meegekregen, maar vond ze eigenljik helemaal niet zo slecht spelen in de eerste helft. Tweede helft was wel minder dan de eerste. Je kon wel merken dat het vertrouwen weg was, en nu is dus ook duidelijk waarom. Dit PSV is vooral op mentaal vlak erg zwak. Dat zie je als ze tegen een op papier sterkere tegenstander moeten spelen, en als er gefloten wordt.
Willems geeft lekkere passes trouwens. Ik zie hem liever passes geven, dan dat hij gaat pingelen. Ook Derijck gaf een mooie lange pass, moet ie vaker doen. Verdedigend wel zwak.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:Van bommel

speelde als een natte krant en scoort alleenn door die keeper.

Werd ook amper gefloten man. En de wedstrijd was saai en slecht.
Kom op man. Er werd al gefloten toen het rust was. Terwijl je met 1-0 voor staat en niet in de problemen bent gekomen...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Met 1-0 en zo debiel spelen. Iedereen voorzag dat het zo misging. Ze speelden laks en totaal niet gecomcentreerd. Sorry, maar als vBommel rushes gaat maken dan ben je echt van de wereld. Constant 3/4 man opzoeken. PSV krijgt altijd een goal tegen en die 2de kwam maar niet.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Doublepain het volgende:[..]
Met 1-0 en zo debiel spelen. Iedereen voorzag dat het zo misging. Ze speelden laks en totaal niet gecomcentreerd. Sorry, maar als vBommel rushes gaat maken dan ben je echt van de wereld. Constant 3/4 man opzoeken. PSV krijgt altijd een goal tegen en die 2de kwam maar niet.
Het was dodelijk saai ja. Maar niks aan de hand. Als je vindt dat je moet fluiten dan snap je er helemaal niks van. Kan je beter die minuut stilte 90 minuten volhouden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het was dodelijk saai ja. Maar niks aan de hand. Als je vindt dat je moet fluiten dan snap je er helemaal niks van. Kan je beter die minuut stilte 90 minuten volhouden.
Heb zelf niet gefloten, doe ik nooit. Wel flink lopen kankeren, maar kan best begrijpen dat er mensen waren die dat deden. Het zag er echt slecht uit, alles ging mis. Maar winst telt natuurlijk.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef Doublepain het volgende:[..]
Heb zelf niet gefloten, doe ik nooit. Wel flink lopen kankeren, maar kan best begrijpen dat er mensen waren die dat deden. Het zag er echt slecht uit, alles ging mis. Maar winst telt natuurlijk.
Ik had t ook over t algemeen

Maar er is nooit reden om te fluiten. Totaal geen begrip voor. Heb t 1x gedaan in mijn 13-jarige 'seizoenskaart-leven' en dat was in de rust tegen Twente vorig jaar. Dan heb ik er begrip voor ja. Niet als je met 1-0 voor staat. Sowieso niet eigenlijk.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik had t ook over t algemeen

Maar er is nooit reden om te fluiten. Totaal geen begrip voor. Heb t 1x gedaan in mijn 13-jarige 'seizoenskaart-leven' en dat was in de rust tegen Twente vorig jaar. Dan heb ik er begrip voor ja. Niet als je met 1-0 voor staat. Sowieso niet eigenlijk.
Ben ik wel met je eens maar supporters begrijpen meestal niet wat het woord betekent, is toch wel een tendens die je bij alle clubs ziet
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:[..]
Ben ik wel met je eens maar supporters begrijpen meestal niet wat het woord betekent, is toch wel een tendens die je bij alle clubs ziet
Klopt. Maar ik blijf me er aan dood ergeren, zolang het bij PSV gebeurt. Bij andere clubs vind ik t dan wel weer mooi, zoals je begrijpt
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef RubenSosa het volgende:Jammer dat zowel ajax als feyenoord nu een twente en nec in slechte vorm treffen. Maar goed elke ploeg heeft dat. Wij kregen ook een nac uit (wat altijd lastig is voor ons) in een rampvorm.
Hebben volgende week ook best een makkelijke tegenstander.
Maar PSV moet ook winnen in Heerenveen. Die zijn afhankelijk van Finbogason en Djuricic.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Hebben volgende week ook best een makkelijke tegenstander.
Maar PSV moet ook winnen in Heerenveen. Die zijn afhankelijk van Finbogason en Djuricic.
Moeten zeker winnen daar. Als ze spelen zoals in zwolle zal er genoeg ruimte komen in de verdediging bij heerenveen.
Maar feyenoord krijgt de komende 3 wedstrijden:
Roda uit
Utrecht thuis
Heerenveen uit.
Zie hun daar ook geen 9 punten zomaar ff pakken.
Zag dat het ook nog Feyenoord-Vitesse is..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Moeten zeker winnen daar. Als ze spelen zoals in zwolle zal er genoeg ruimte komen in de verdediging bij heerenveen.
Maar feyenoord krijgt de komende 3 wedstrijden:
Roda uit
Utrecht thuis
Heerenveen uit.
Zie hun daar ook geen 9 punten zomaar ff pakken.
Zag dat het ook nog Feyenoord-Vitesse is..
Hopelijk is Bony dan weer in vorm
RubenSosa
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef Buitendam het volgende:Feyenoord is geen concurrent. Een hele lastige tegenstander waar we ieder jaar punten tegen verspelen, maar zij missen de kwaliteiten en een brede selectie om kampioen te worden.
Als je zelf niet heel stabiel bent en feyenoord staat maar op 3 punten is het gewoon een concurrent. Zolang hun geen punten morsen tegen een nec uit bijvoorbeeld doen ze gewoon mee.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Ben die fluiters echt tyfuszat. Ik roep ook gewoon keihard dat ze lekker op de bank moeten kijken wanneer ik gelfuit hoor .
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:53 schreef FL_Freak het volgende:[..]
Ben die fluiters echt tyfuszat. Ik roep ook gewoon keihard dat ze lekker op de bank moeten kijken wanneer ik gelfuit hoor .
Zeg het ze
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:53 schreef FL_Freak het volgende:[..]
Kun je wel bezig blijven denk ik. Is al jaren het geval in Eindhoven. Ik begrijp dat echt niet.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef jakees het volgende:[..]
Kun je wel bezig blijven denk ik. Is al jaren het geval in Eindhoven. Ik begrijp dat echt niet.
Het werd juist steeds minder. Maar die mensen blijven er tussen zitten
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef jakees het volgende:[..]
In Rotterdam ook, is makkelijk praten nu je thuis zo'n lange ongeslagen status hebt, maar het komt overal voor
quote:
Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:[..]
In Rotterdam ook, is makkelijk praten nu je thuis zo'n lange ongeslagen status hebt, maar het komt overal voor
Nou bij PSV ook als ze met 1-0 voor staan. In Rotterdam is dat echt veel minder (al jaren).
quote:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Waterman 7
Hutchinson 5
Derijck 7
Marcelo 6
Willems 5
van Bommel 5
Wijnaldum 5
Hiljemark 4
Depay 6
Locadia 6
Mertens 5
Toivonen 6
quote:
Waterman een 7?
Had hij iets te doen dan?
quote:
Wat ie deed deed ie goed.
quote:
Hiljemark een 4 omdat hij 2 keer teug speelt op Waterman.... Ik zal niet zeggen dat hij een 9 verdiende, maar hij speelde een degelijke pot. De aanvallende onmacht kun je hem niet aanrekenen.
Als er niemand vrij loopt of aanbied, dan kan die bal alleen naar achteren. Los daarvan gaf hij een paar goede steekballen, wat slecht op gelopen werd. Met Strootman wad het niet beter gegaan.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef Kenju het volgende:En waarom was Willems dan zo slecht (ik heb de wedstrijd overigens niet gezien)? Toivonen en Wijnaldum hadden een paar leuke combinaties zo leek uit de samenvatting.
Liep met de bal gewoon tegen de tegenstander aan.. totaal geen idee erachter, geen actie, kinderachtig eenvouding de bal van af te pakken.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef Kenju het volgende:Ok. Maar goed, sowieso schijnt het een draak van een wedstrijd te zijn geweest. Als Derijck met Waterman de beste man van het veld was, is dat niet zo best....
De grootste tegenstander van dit PSV is PSV zelf...
Ben ik wel met je eens ja.
Ik weet niet wat ze gister dachten.. ze speelde alsof ze 5-0 voorstonden, zo laconiek

nou was er ook amper gevaar maar dit PSV kan nooit achterover leunen tenzij 3 goals verschil.
Meest typerende was toch wel dat vBommel uit het niets een rush aanging door het midden en hoopte door 4 man heen te kunnen. Dat deed het hem echt.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Hiljemark een 4 omdat hij 2 keer teug speelt op Waterman.... Ik zal niet zeggen dat hij een 9 verdiende, maar hij speelde een degelijke pot. De aanvallende onmacht kun je hem niet aanrekenen.
Als er niemand vrij loopt of aanbied, dan kan die bal alleen naar achteren. Los daarvan gaf hij een paar goede steekballen, wat slecht op gelopen werd. Met Strootman wad het niet beter gegaan.
Hiljemark pakte zoveel ballen, gewoon uit doorzettingsvermogen.. We hebben de vervanger van de Stroot echt binnen

Goed gescout

Edit:
Toch wel een slimme zet van Brands om niet voor Maher te gaan, die is nu gewoon 4 miljoen goedkoper geworden als het niet meer is geworden
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 22:25:56 ]
quote:
Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:[..]
Hiljemark pakte zoveel ballen, gewoon uit doorzettingsvermogen.. We hebben de vervanger van de Stroot echt binnen

Zit veel gif in, zonder dat het vervelend wordt of hij irritant gaat doen. In dat opzicht is hij in het veld sympathieker dan Stroot.
Hij moet nog wat werken aan zijn tempo in de omschakeling, maar hij laat nu al bij vlagen fantastisch passing zien, die me doet denken aan van Bommel in zijn jonge jaren.
Ik heb het al meteen gezegd, Hiljemark kan een hele grote worden.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Zit veel gif in, zonder dat het vervelend wordt of hij irritant gaat doen. In dat opzicht is hij in het veld sympathieker dan Stroot.
Hij moet nog wat werken aan zijn tempo in de omschakeling, maar hij laat nu al bij vlagen fantastisch passing zien, die me doet denken aan van Bommel in zijn jonge jaren.
Ik heb het al meteen gezegd, Hiljemark kan een hele grote worden.
Moet je nagaan dat hij bijna 1,5 seizoen achterelkaar speelt. Knap hoor
Ik mag die jongen ook wel. Gaat altijd voor de bal, heeft oog voor het spel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Prima gozertje hoor, alleen moet ie geen rare oplossingen zoeken zoals tegen VVV.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het was niet zozeer raar, maar veel te veilig. Alle ballen terug, dat moet er echt uitgestampt worden.
Dit, dus.
quote:
Niemand bood zich aan. Dat helpt niet, de steekballen die hij gaf, daar werd niet op gelopen. Overigens was het met van Bommel hetzelfde. Die kon zijn ballen ook niet kwijt.
quote:
De dochter van Bert van Marwijk is het niet eens met je.
quote:
Dat ie zijn lul kwijt kan is iets anders. Die ballen schijnen er maar wat ongelukkig bij te hangen.
quote:
Hij neukt alleen maar op zijn Japans wat ik heb begrepen.
quote:
Met censuur blokjes voor zijn lul?
quote:
Volgens Thijs
1 Toivonen PSV 6,00 26 Aanval
2 Depay PSV 6,00 19 Aanval
3 Van Bommel PSV 6,00 36 Middenveld
4 Waterman PSV 6,00 29 Doel
5 Willems PSV 6,00 19 Verdediging
6 Marcelo PSV 6,00 25 Verdediging
7 Derijck PSV 6,00 25 Verdediging
8 Hiljemark PSV 5,00 20 Middenveld
9 Hutchinson PSV 5,00 30 Middenveld
10 Locadia PSV 5,00 19 Aanval
11 Wijnaldum PSV 5,00 22 Aanval
12 Mertens PSV 4,00 25 Aanval
quote:
Op maandag 4 maart 2013 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Volgens Thijs
1 Toivonen PSV 6,00 26 Aanval
2 Depay PSV 6,00 19 Aanval
3 Van Bommel PSV 6,00 36 Middenveld
4 Waterman PSV 6,00 29 Doel
5 Willems PSV 6,00 19 Verdediging
6 Marcelo PSV 6,00 25 Verdediging
7 Derijck PSV 6,00 25 Verdediging
8 Hiljemark PSV 5,00 20 Middenveld
9 Hutchinson PSV 5,00 30 Middenveld
10 Locadia PSV 5,00 19 Aanval
11 Wijnaldum PSV 5,00 22 Aanval
12 Mertens PSV 4,00 25 Aanval
Bommel en Locadia wmb omgewisseld en dan is het wel prima.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op basis van het schema heeft Feyenoord het makkelijkste vervolg, dan Ajax en dan PSV. Precies de omgekeerde situatie van de ranglijst zoals die nu is. Het gaat dus dicht bijelkaar komen. 1 ding is zeker, PSV en Ajax zijn waarschijnlijk in de onderlinge confrontatie niet gebaat bij een gelijkspel.
AZ heeft een sleutelrol en zal van Ajax willen winnen, om meerdere redenen. Verder heeft Ajax het echter erg eenvoudig, hooguit NAC en Groningen uit kunnen nog vervelend zijn voor ze, omdat dat traditioneel lastige ploegen zijn voor Ajax in uitwedstrijden.
PSV heeft met Roda en Heerenveen uit ook twee pittige uit-wedstrijden. Om het over AZ nog maar niet te hebben. Lijkt op papier mee te vallen, maar ik voorspel puntverlies in die wedstrijden.
quote:
Koster kon ook naar één of ander apenland om dik te cashen. Waarschijnlijk is dat de reden van zijn 'nee'. Of PSV heeft echt een kutplan met de jeugdopleiding. Dat kan ook.
quote:
Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Op basis van het schema heeft Feyenoord het makkelijkste vervolg, dan Ajax en dan PSV. Precies de omgekeerde situatie van de ranglijst zoals die nu is. Het gaat dus dicht bijelkaar komen. 1 ding is zeker, PSV en Ajax zijn waarschijnlijk in de onderlinge confrontatie niet gebaat bij een gelijkspel.
AZ heeft een sleutelrol en zal van Ajax willen winnen, om meerdere redenen. Verder heeft Ajax het echter erg eenvoudig, hooguit NAC en Groningen uit kunnen nog vervelend zijn voor ze, omdat dat traditioneel lastige ploegen zijn voor Ajax in uitwedstrijden.
PSV heeft met Roda en Heerenveen uit ook twee pittige uit-wedstrijden. Om het over AZ nog maar niet te hebben. Lijkt op papier mee te vallen, maar ik voorspel puntverlies in die wedstrijden.
Jullie doelsaldo zou wel eens heel belangrijk kunnen worden. Al zie ik ons nog steeds niet als serieuze kandidaat, jullie moeten 2 misstappen maken voordat wij in beeld komen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat nog gebeurd.
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:[..]
Jullie doelsaldo zou wel eens heel belangrijk kunnen worden. Al zie ik ons nog steeds niet als serieuze kandidaat, jullie moeten 2 misstappen maken voordat wij in beeld komen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat nog gebeurd.
Dan ken je PSV nog niet.
quote:
Zo had ik er nog nooit over nagedacht.. Dit geeft je toch wel een andere kijk op het leven moet ik zeggen...
quote:
Mja.. maar dat geld voor iedereen eigenlijk wel, dan laat Ajax punten liggen..dan weer PSV en dan weer Feyenoord

Het is zo ongelooflijk spannend..niet normaal

We moeten 'gewoon' 12 pt halen tot aan Ajax.
Dan komt dé kraker..misschien wel DE wedstrijd van het jaar. man man
quote:
Volgens mij kun je met Willems diepe gesprekken hebben
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:28 schreef MRN89 het volgende:We moeten 'gewoon' 12 pt halen tot aan Ajax.
Dan komt dé kraker..misschien wel DE wedstrijd van het jaar. man man

Zullen we aan Mertens vragen wat hij van die wedstrijd vindt?
Ik hoop dat PSV wint, door een eigen goal van Eriksen in blessuretijd.
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Zullen we aan Mertens vragen wat hij van die wedstrijd vindt?
Ik hoop dat PSV wint, door een eigen goal van Eriksen in blessuretijd.
kom je deze keer ook weer met een stukje van meer dan 50 regels waarin je duidelijk maakt dat psv de wedstrijd met geen mogelijkheid kan verliezen?
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
kom je deze keer ook weer met een stukje van meer dan 50 regels waarin je duidelijk maakt dat psv de wedstrijd met geen mogelijkheid kan verliezen?
Je zou die post van mijn nog terugzoeken. Ik ben nog steeds benieuwd.
quote:
teveel moeite
quote:
halfjaar nou al zonder hoofd opleidingen
misschien moet brands het gewoon zelf gaan doen, dubbelfunctie
RubenSosa
quote:
Kan nog een voordeel zijn voor psv ook.
quote:
Dan ga ik er vanuit dat je uit je nek zwetst en die post niet bestaat.
quote:
Hopelijk niet

Mijn hart had op die dag veel werk.
Misschien al eens eerder gepost..maargoed..veel mensen vonden dat Depay niet echt bezig was met voetbal en Locadia wel en blabla.
Depay: 'Praat veel met Cocu'
Memphis Depay begon zaterdag voor het eerst in de basis in de eredivisie. Met een doelpunt had hij een belangrijk aandeel in de 2-0 zege van een matig spelend PSV tegen VVV-Venlo.
"Ik heb een positief gevoel overgehouden aan de wedstrijd", zegt Depay. "Ik scoorde, drie punten. Maar mijn eigen spel kan wel beter. Dan heb ik het over mijn passing, het moment kiezen, dat soort dingen."
De negentienjarige buitenspeler debuteerde een jaar geleden in de hoofdmacht van PSV. In de pikorde staat hij achter internationals als Dries Mertens, Jeremain Lens en de geblesseerde Luciano Narsingh.
Goede mensen
"Soms is het moeilijk om geduldig te zijn, te wachten op mijn kans. Maar ik houd het wel vol. Ik heb goede mensen om me heen, die me rustig houden door met me te praten. En als de kans er niet is, moet ik het laten zien bij Jong PSV en op de trainingen."
"Op die trainingen haal ik voor mijn gevoel al een constant niveau. En van een man als Mark van Bommel leer ik veel. Hij geeft me af en toe aanwijzingen."
Depay wijst ook op de rol van Phillip Cocu, die hem vorig jaar als hoofdtrainer veelvuldig speelminuten gaf. "Ik praat veel met Cocu. Bijvoorbeeld over wanneer ik een actie moet inzetten. En na een training ga ik nog weleens door met hem."
Depay
Hopelijk gaat dit een basisspeler worden in de toekomst.
quote:
In t stadion hoorde je af en toe eens wat. In de boxen hadden ze de andere wedstrijden ook aan, dus via hun werd het vnml doorgeschreeuwd. AZ was veel onduidelijkheid over, omdat niemand in het stadion kon geloven dat die gingen verliezen. En toen Excelsior ook nog eens rood kreeg op het einde toen was het geloof eigenlijk al helemaal weg. Die allerlaatste seconden dat het stadion muisstil was, en sommige mensen de boxen in klommen/ ingetrokken werden om de andere standen te bekijken... De ontlading die toen ontstond, nog kippenvel. Ongelooflijk moment

Maar voor het hart viel het eigenlijk nog wel mee. Voor de tv of achter de radio was het slechter voor je geweest denk ik inderdaad
quote:
1 ding is zeker. En dat is dat Depay de wil heeft om er te komen. Hij moet zich alleen realiseren dat je prioriteiten moet stellen, en vnml met voetbal bezig moet zijn. Dat wil hij nog wel eens vergeten. Over zijn inzet tijdens trainingen e.d. zal je waarschijnlijk niemand horen. Het gaat erom wat je daarnaast voor extra's doet. En daar zijn vBommel en Cocu zeker de aangewezen personen voor om hem daarin te 'begeleiden'.
Maar hopen dat hij er komt, doen we allemaal uiteraard
quote:
Op maandag 4 maart 2013 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
1 ding is zeker. En dat is dat Depay de wil heeft om er te komen. Hij moet zich alleen realiseren dat je prioriteiten moet stellen, en vnml met voetbal bezig moet zijn. Dat wil hij nog wel eens vergeten. Over zijn inzet tijdens trainingen e.d. zal je waarschijnlijk niemand horen. Het gaat erom wat je daarnaast voor extra's doet. En daar zijn vBommel en Cocu zeker de aangewezen personen voor om hem daarin te 'begeleiden'.
Maar hopen dat hij er komt, doen we allemaal uiteraard

Ach, Cocu zat in zijn Vitesse tijd ook na elke training in de kroeg.
quote:
Vond hem er goed op antwoorden. Hij viel ze niet af, maar maakte zich ook niet belachelijk door ze (heel) erg te verdedigen
quote:
Zo waren er wel meer. Maar zoals ik al zei, prioriteiten stellen
quote:
Zeker waar. Cocu is er in ieder geval ver mee gekomen. Nu is hij pas echt professional geworden bij PSV volgens mij, maar ook toen kwam ik hem in Arhem nog regelmatig tegen. Maar goed, dat was volgens mij zijn eigen kroeg...
quote:
Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Zeker waar. Cocu is er in ieder geval ver mee gekomen.
Nu is hij pas echt professional geworden bij PSV volgens mij, maar ook toen kwam ik hem in Arhem nog regelmatig tegen. Maar goed, dat was volgens mij zijn eigen kroeg...

Hij woonde in die tijd tegenover een vriend van me. Als ik hem moet geloven was het een asociaal eikeltje. Wanneer hij een echte prof is geworden weet ik niet, maar hij is het geworden
RubenSosa
quote:
Hoeven het spel niet te maken.Dus voordeel.
RubenSosa
quote:
Op maandag 4 maart 2013 16:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
In t stadion hoorde je af en toe eens wat. In de boxen hadden ze de andere wedstrijden ook aan, dus via hun werd het vnml doorgeschreeuwd. AZ was veel onduidelijkheid over, omdat niemand in het stadion kon geloven dat die gingen verliezen. En toen Excelsior ook nog eens rood kreeg op het einde toen was het geloof eigenlijk al helemaal weg. Die allerlaatste seconden dat het stadion muisstil was, en sommige mensen de boxen in klommen/ ingetrokken werden om de andere standen te bekijken... De ontlading die toen ontstond, nog kippenvel. Ongelooflijk moment

Maar voor het hart viel het eigenlijk nog wel mee. Voor de tv of achter de radio was het slechter voor je geweest denk ik inderdaad

Wat een dag was dat.
Geert den Ouden die tijd ging rekken bij de cornervlag in de laatste minuten bij een 0-2 achterstand tegen ajax
quote:
Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Wat een dag was dat.
Geert den Ouden die tijd ging rekken bij de cornervlag in de laatste minuten bij een 0-2 achterstand tegen ajax

Den Ouden

Wat een held was hij ook altijd
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
Wat een dag was dat.

in elk stadion om 16.20 uur : boeruh!
quote:
Wat een dag was dat.

Haha vergeet die AZ supporter niet met zijn tatoeage
Uiteindelijk werd AZ geen kampioen en 2 jaar later in 2009 liet de NOS dezelfde man zien en hij had na het debacle het gedeelte met de datum zwart laten maken
Merkie
Surprisingly contagious
quote:
Gemiddeld 2,5 punt per wedstrijd thuis. Uit 1,67.
2000 light years from home
RubenSosa
quote:
Zegt wel iets, maar niet alles natuurlijk. Ajax had thuis ook een goed record totdat Roda en Ado langskwamen.
Laatste maanden van de competitie zijn altijd anders dan de eerste 20 wedstrijden. Juist dit psv heeft er voordeel bij dat het op de omschakeling kan spelen (zoals laatst uit bij zwolle) en niet het spel hoeft te maken (thuis tegen utrecht en vvv, vrij moeizaam)
quote:
Ik heb het al eens gepost, maar bij de laatste goal van Cocu heb ik een deuk in mijn auto geslagen. Van binnenuit in het dak. Vond de lease maatschappij niet leuk.
quote:
Vooral niet omdat ik er bij zei dat het kwam omdat hij te klein was voor een triootje.
Leuk spelletje. Noem alle verdedigers van PSV over de afgelopen jaren waar we lacherig over hebben gedaan en die weg moesten (van de club of van de supporters) maar die nu een versterking zouden zijn.
Ik begin:
Dirk Marcellis (op rechts dan)
Maza Rodriguez
Ik dacht ook nog aan Alcides. Maar doe moest volgens mij niet weg. Speelt nu weer in Brazilië. Zou die niet terug willen?
[ Bericht 19% gewijzigd door Hoppahoppa op 05-03-2013 03:35:12 ]
Afhaalchinees
Geen Chinees
Lemming22
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 03:28 schreef Hoppahoppa het volgende:Leuk spelletje. Noem alle verdedigers van PSV over de afgelopen jaren waar we lacherig over hebben gedaan en die weg moesten (van de club of van de supporters) maar die nu een versterking zouden zijn.
Ik begin:
Maza Rodriguez
Ik dacht ook nog aan Alcides. Maar doe moest volgens mij niet weg. Speelt nu weer in Brazilië. Zou die niet terug willen?
Alcides was echt een drama, zeker op linksback nog stukken slechter dan Willems. Vroeger was niet alles beter
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 06:46 schreef Oldie57 het volgende:PSV gaat er aan in Friesland. Die ijslander rolt de uiterst zwakke verdediging van jullie in zijn eentje op.
Ik wens hem succes
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 06:46 schreef Oldie57 het volgende:PSV gaat er aan in Friesland. Die ijslander rolt de uiterst zwakke verdediging van jullie in zijn eentje op.
Jullie maken het wel makkelijk voor mij.
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 03:28 schreef Hoppahoppa het volgende:Leuk spelletje. Noem alle verdedigers van PSV over de afgelopen jaren waar we lacherig over hebben gedaan en die weg moesten (van de club of van de supporters) maar die nu een versterking zouden zijn.
Ik begin:
Maza Rodriguez
Jij vind Marcellis en Maza serieus een versterking voor het huidige PSV ?

.!!!!
U MAD?
quote:
Vindt.
En bijna alles is achterin momenteel een verbetering voor psv.
Recordhouder aantal posts op één dag.4045 onlogisch
Buitendam
Commissaris.
quote:
Marcellis en Maza niet.
Dit, dus.
quote:
Ik begin:
Maza Rodriguez
Volgens zijn wiki heeft Alcides maar 80 wedstrijden gespeeld in zijn
hele carrière en hij wordt over een paar maanden 28.
In Oekraïne heeft hij in 4 jaar tijd 17 wedstrijden gespeeld. Als er iemand zijn loopbaan verneukt heeft is hij wel.
Verder hebben we ook Da Costa gehad en die heeft maar één echt goede wedstrijd gespeeld, een CL wedstrijd thuis waar hij werkelijk élke bal onderschepte. Voor de rest is het niks geweest.
quote:
Ik begin:
Maza Rodriguez
Kevin Hofland.

Maar serieus, die Fagner en Cassio hebben het wel alleraardigst gedaan. Ik sluit niet uit dat Zanka wanneer hij vertrekt ook aan het voetballen komen.
quote:
PSV is de eredivisieclub met de meeste spelers in de Inkomens Top 100, de jaarlijkse lijst van bestverdienende sporters met een Nederlands paspoort die NUsport magazine samenstelt.
Liefst negen spelers van de eredivisiekoploper bevinden zich onder de financiële elite.
Mark van Bommel verdiende van hen met een bedrag van 4.150.000 euro het meest in 2012, het boekjaar waarnaar is gekeken. De routinier, die het grootste deel van zijn inkomen dankte aan zijn salaris bij AC Milan, is op plaats tien ook de hoogst genoteerde eredivisiespeler op de lijst.
Naast Van Bommel slechtten Orlando Engelaar (1.800.000 euro) en Kevin Strootman (1.050.000 euro) als PSV'er de grens van één miljoen euro. Jeremain Lens, Luciano Narsingh, Erik Pieters en Georginio Wijnaldum blijven niet ver achter.
Jetro Willems en Wilfred Bouma staan in de onderste regionen van de Inkomens Top 100 met een vermogen van bijna 600.000 euro in 2012.
Ben blij dat Engelaar over een paar maanden weg is.
Wel opvallen dat Bouma en Willems 6 ton krijgen
quote:
Wat een geld
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 maart 2013 @ 13:16:58
rubbereend
JUICHEN
quote:
Ik begin:
Maza Rodriguez
Marcellis raakte geen pepernoot meer bij PSV dus logisch dat hij wegging. Bij AZ is hij ook niet meer dan een modale verdediger. Wij hebben nu ook modale verdedigers. Maza had toch gewoon een basisplaats toen hij ging?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Zaterdag Wiedemeijer
Geel van Bommel [/calimero]
Hoop stiekem toch op een Virgil van Dijk in de verdediging. Hij is groot en sterk en heeft leidinggevende kwaliteiten en is redelijk snel, kopsterk en heeft ook een goede pass/schot in zijn benen.
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 14:28 schreef MRN89 het volgende:Hoop stiekem toch op een Virgil van Dijk in de verdediging. Hij is groot en sterk en heeft leidinggevende kwaliteiten en is redelijk snel, kopsterk en heeft ook een goede pass/schot in zijn benen.
Heb je meteen een plan b als het nodig is, lekker van voren zetten en hengsten die bal.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Ik begin:
Maza Rodriguez
Blij dat ze weg zijn. Missen we niks aan. Niet beter dan wat we al hebben. Allemaal pure middelmaat en minder
Helaas zuigt PSV in het nemen van corners. En nee dat baseer ik niet op afgelopen weekend..
quote:
Het is PSV en niet psv.
Wat een onzin man. De verdediging van PSV is slecht, maar als je echt Marcellis en Maza aandraagt als beter initiatief dan heb je de afgelopen twee jaar geen wedstrijden van beide heren gezien.....
U MAD?
De verdediging is al jaren het zorgenkindje van PSV, eigenlijk al sinds Alex weg is.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 14:52 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Het is PSV en niet psv.
Wat een onzin man. De verdediging van PSV is slecht, maar als je echt Marcellis en Maza aandraagt als beter initiatief dan heb je de afgelopen twee jaar geen wedstrijden van beide heren gezien.....

Dit.
Maar als spelers weg zijn onthoud je vaak alleen maar de positieve dingen nog
dus daar gaat het vaak ook al door fout.
quote:
De laatste keer dat PSV scoorde uit een corner kopte Kieft de bal in volgens mij
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Mwaa. Marcellis is inderdaad middelmaat, maar is als rechtsback toch wel zeker beter dan Hutchinson. Dus zou voor dit PSV zeker een versterking zijn. Hetzelfde geldt trouwens voor DaCosta, ook als linksback beter dan Willems.
quote:
Zou je nu heel blij mee zijn idd. Ik mis zijn omhaal rond eigen 16.
quote:
Regionale Jeugdopleiding PSV, VVV en Helmond Sport
PSV heeft samen met VVV-Venlo en Helmond Sport bij de KNVB een businessplan ingediend voor een gezamenlijke Regionale Jeugdopleiding, die op 1 juli aanstaande van start moet gaan. Als de voetbalbond na beoordeling akkoord gaat met het plan, ontstaat daarmee de grootste gezamenlijke jeugdopleiding van Nederland.
FC Eindhoven
PSV heeft reeds een Regionale Jeugdopleiding met FC Eindhoven, dat ook onderdeel uitmaakt van de nieuw te vormen structuur. Eredivisionist VVV-Venlo en Jupiler League-club Helmond Sport hebben een aantal jaar geleden een gezamenlijke jeugdopleiding opgezet. De beloftenelftallen vallen buiten de samenwerking, eveneens als de jongste E- en F-teams. Marcel Brands (PSV), Mario Captein (Helmond Sport) en Wim Dusseldorp (VVV-Venlo) hebben de afgelopen periode namens de clubs intensief aan de definitieve opzet gewerkt.
Reactie Marcel Brands, PSV
Namens PSV is technisch manager Marcel Brands opgetogen over de beoogde nieuwe Regionale Jeugdopleiding. “Doelstelling van PSV is om de beste talenten van Zuid-Nederland naar Eindhoven te halen. Omdat er clubs op verschillende niveaus meedoen, kunnen jonge spelers altijd een betaald voetbalopleiding volgen. Qua achterland ontstaat er dadelijk een heel groot gebied om jeugdspelers te kunnen scouten en opleiden. Door middel van een krachtige samenwerking ontstaat er een bolwerk van jeugdopleidingen.”
Reactie Wim Dusseldorp, VVV-Venlo
Technisch manager Wim Dusseldorp van VVV-Venlo is zeer tevreden met het resultaat: “Door op deze schaal samen te werken ontstaat er een kwaliteitsimpuls voor het jeugdvoetbal in deze grote regio. Hierdoor hoopt ook VVV-Venlo meer kwalitatief eredivisiewaardige spelers aan de selectie toe te kunnen voegen. De spin-off van dit samenwerkingsverband zal zich in de komende tijd gaan bewijzen, daar hebben alle betrokken BVO’s profijt van.”
Reactie Mario Captein, Helmond Sport
“Dankzij deze samenwerking worden de kansen voor onze (regionale) talenten vergroot om via ons eerste elftal in het betaald voetbal te komen. Deze samenwerking is een mooie stap vooruit om onze jeugdopleiding nog verder te ontwikkelen”, aldus Mario Captein, algemeen directeur van Helmond Sport.
quote:
Derijck. Zanka. Marcelo.
quote:
Ze roepen allemaal dat ze talenten aan hun eerste willen verbinden. Maar wat nou als ze allemaal dezelfde speler willen?
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:[..]
Ze roepen allemaal dat ze talenten aan hun eerste willen verbinden. Maar wat nou als ze allemaal dezelfde speler willen?
Dan speelt hij bij de hoogste bieder. Of bij degene die bijdraagt aan de opleiding.
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Doublepain het volgende:[..]
Zullen ze wel hun afspraken voor hebben
quote:
Ja, ga er serieus op in ook. Ik had Ralf Edström moeten zeggen, misschien was dat duidelijker
quote:
Dat was nou precies mijn punt.
quote:
Extra ellendig omdat je zo verschrikkelijk veel goede koppers hebt. Misschien moet er gewoon iemand tegen Mertens zeggen dat ie op bijles moet.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Weet niet wat ik hiervan moet denken. Je wil als PSV zijnde toch gewoon een eigen instituut hebben? Een samenwerkingsverband waarbij talenten afhankelijk van hun niveau bij een van de clubs terecht komen, is prima. Maar PSV moet idealiter over talenten in de eigen gelederen gewoon de volledige zeggenschap hebben.
Eindhoven was verder leuk gezien de regio. Maar PSV met al die kleine clubs snap ik ook niet. Daar wil je gewoon een middenmotor bij hebben. Of een club die dat potentieel heeft.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 23:48 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
Weet niet wat ik hiervan moet denken. Je wil als PSV zijnde toch gewoon een eigen instituut hebben? Een samenwerkingsverband waarbij talenten afhankelijk van hun niveau bij een van de clubs terecht komen, is prima. Maar PSV moet idealiter over talenten in de eigen gelederen gewoon de volledige zeggenschap hebben.
Eindhoven was verder leuk gezien de regio. Maar PSV met al die kleine clubs snap ik ook niet. Daar wil je gewoon een middenmotor bij hebben. Of een club die dat potentieel heeft.
Ik denk dat dit wel positief kan aanpakken. Je bent als de enige jeugdopleiding dat kan zeggen, dat je het betaaldvoetbal gaat halen. Als je top bent ga je naar PSV. Als je middelmaat bent ga je naar VVV. Als je een bal kan trappen ga je naar Helmond sport. Als je er niets van kan ga je naar FC Eindhoven. Dus je moet het echt bont maken, als je geen betaald voetbal gaat halen.
Nice.
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 23:52 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ik denk dat dit wel positief kan aanpakken. Je bent als de enige jeugdopleiding dat kan zeggen, dat je het betaaldvoetbal gaat halen. Als je top bent ga je naar PSV. Als je middelmaat bent ga je naar VVV. Als je een bal kan trappen ga je naar Helmond sport. Als je er niets van kan ga je naar FC Eindhoven. Dus je moet het echt bont maken, als je geen betaald voetbal gaat halen.
Zo werkt het natuurlijk niet. En bij VVV speelt geen middelmaat. Dat is nog lager. Misschien zelfs 1e divisie.
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 21:10 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Feit blijft daarnaast dat de corners van PSV ruk zijn. Al vond ik die van Depay er al gevaarlijker uitzien dan die slappe balletjes van Mertens.
Noem eens een team die wel goed is in corners.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 23:53 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. En bij VVV speelt geen middelmaat. Dat is nog lager. Misschien zelfs 1e divisie.
Waarom werkt het zo niet? Ik denk dat genoeg ouders zo denken. Zo zou ik ook denken eigenlijk.
quote:
Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef MRN89 het volgende:Misschien al eens eerder gepost..maargoed..veel mensen vonden dat Depay niet echt bezig was met voetbal en Locadia wel en blabla.
Depay: 'Praat veel met Cocu'
Memphis Depay begon zaterdag voor het eerst in de basis in de eredivisie. Met een doelpunt had hij een belangrijk aandeel in de 2-0 zege van een matig spelend PSV tegen VVV-Venlo.
"Ik heb een positief gevoel overgehouden aan de wedstrijd", zegt Depay. "Ik scoorde, drie punten. Maar mijn eigen spel kan wel beter. Dan heb ik het over mijn passing, het moment kiezen, dat soort dingen."
De negentienjarige buitenspeler debuteerde een jaar geleden in de hoofdmacht van PSV. In de pikorde staat hij achter internationals als Dries Mertens, Jeremain Lens en de geblesseerde Luciano Narsingh.
Goede mensen
"Soms is het moeilijk om geduldig te zijn, te wachten op mijn kans. Maar ik houd het wel vol. Ik heb goede mensen om me heen, die me rustig houden door met me te praten. En als de kans er niet is, moet ik het laten zien bij Jong PSV en op de trainingen."
"Op die trainingen haal ik voor mijn gevoel al een constant niveau. En van een man als Mark van Bommel leer ik veel. Hij geeft me af en toe aanwijzingen."
Depay wijst ook op de rol van Phillip Cocu, die hem vorig jaar als hoofdtrainer veelvuldig speelminuten gaf. "Ik praat veel met Cocu. Bijvoorbeeld over wanneer ik een actie moet inzetten. En na een training ga ik nog weleens door met hem."
Depay
Hopelijk gaat dit een basisspeler worden in de toekomst.

Ben ook wel benieuwd naar de meningen van een aantal personen hier die claimde hem persoonlijk te kennen
quote:
Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef MRN89 het volgende:Misschien al eens eerder gepost..maargoed..veel mensen vonden dat Depay niet echt bezig was met voetbal en Locadia wel en blabla.
Waaronder Advocaat die dat zei.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Wat ik me trouwens afvraag, je hebt zo'n jeugdspelertje hé..
Die gaat dus dan groeien bij bijvoorbeeld Helmond Sport, blijkt dat ie speelt als Bony (ik noem maar wat), PSV haalt hem de seizoen erop. (kost het PSV geld?) Dan heb je dus die "Bony", is hij dan ook eigen jeugd? Aangezien die minimaal 3 jaar bij je club moet hebben gespeeld.
Iets dieper in de stof..
Als PSV zo'n talent moet kopen van Helmond, bijvoorbeeld voor 5 ton. Krijgt VVV ook een percentage? Zo ja, moet PSV dan ook een percentage krijgen?
Gaan we nog verder de toekomst in, zo'n Bony die dan gekocht gaat worden voor 10 miljoen.
Wie krijgt dan de percentage?
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2013 00:03:57 ]
quote:
Advocaat waarschuwde Depay dat die teveel met zichzelf bezig was.
Dat Depay zich té graag wilt bewijzen en daardoor soms ongelukkig is in zijn acties.
quote:
Ajax heeft best goede corners/vrije trappen hoor.
quote:
Is dat een machine ?
U MAD?
quote:
Europese Unie bekijkt steun Eindhoven aan PSV
Brussel wil meer weten over de financiële steun die voetbalcub PSV heeft gekregen van de gemeente Eindhoven.
De Europese Commissie heeft ook twijfels over de financiële hulp aan vier andere voetbalclubs, zo maakte Brussel woensdag bekend.
Eindhoven kocht in 2011 voor bijna 48,4 miljoen euro de voetbalgronden van de club en gaf deze in erfpacht weer aan PSV. Deze steun zou mogelijk in strijd zijn met Europese regels voor staatssteun.
Ook neemt het de steun van gemeentes aan voetbalclubs NEC, MVV, Willem II en FC Den Bosch onder de loep. Hier gaat het om enkele miljoenen.
Brussel duikt op deze zaak na klachten van burgers.

Als dat terug gedraaid wordt, dan kan PSV wel inpakken
quote:
Ik vrees dat ze na het laten lopen van de EL niet op steun van de UEFA hoeven te rekenen en na de brief over scheidsrechters ook weinig steun van de KNVB...
BFF met GGMM
Lemming22
HL_Dog43
Knowledge is free
Kijk ze komen.
Tijd om het topic weer schoon te spuiten.
![royalty-free-vector-logo-of-a-spraying-exterminator-by-patrimonio-734.jpg]()
Ik maak me overigens geen zorgen, allemaal onzin.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:[Europese Unie bekijkt steun Eindhoven aan PSV
Brussel wil meer weten over de financiële steun die voetbalcub PSV heeft gekregen van de gemeente Eindhoven.
De Europese Commissie heeft ook twijfels over de financiële hulp aan vier andere voetbalclubs, zo maakte Brussel woensdag bekend.
Eindhoven kocht in 2011 voor bijna 48,4 miljoen euro de voetbalgronden van de club en gaf deze in erfpacht weer aan PSV. Deze steun zou mogelijk in strijd zijn met Europese regels voor staatssteun.
Ook neemt het de steun van gemeentes aan voetbalclubs NEC, MVV, Willem II en FC Den Bosch onder de loep. Hier gaat het om enkele miljoenen.
Brussel duikt op deze zaak na klachten van burgers.]
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Zodra onze TD gaat roepen dat Brussel geen zaak heeft ga ik me zorgen maken, dan wissel ik de volgende thuiswedstrijd al vast mijn munten in voordat ze niks meer waard zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Vast wel uit Rotterdam Zuid!11!!
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Ik vroeg een week of twee geleden ook al naar de gronden op basis waarvan dit gezegd werd over Depay. Toen bleek dat Advocaat toch het nodige gezegd had in dit verband.
Een simpele
Google-search op beiden namen levert ook al het nodige op. Dat zegt toch wel dat er bepaalde kritiek was op Depay in dit verband.
Gelukkig laat de EU wel alle Zuid-Europese clubs lopen. Daar gaat het tenminste eerlijk aan toe
-
[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 06-03-2013 12:55:43 (doe normaal.) ]
Dat de deal betwistbaar is kan ik mee in komen maar dan is het toch vooral het probleem van de gemeente Eindhoven?
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 12:45 schreef mrstylo het volgende:[..]
Maar als burgers van Spanje niet klagen, dan komen er ook geen onderzoeken. Er zijn blijkbaar mensen in Nederland die hier last van hebben enzo.

Van die figuren die om 6u opstaan en om 21u de gordijnen weer dicht doen
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 12:51 schreef mrstylo het volgende:[..]
En als het terug betaalt moet worden, dan is het weer via een leen constructie. Je verliest niets volgens mij.

Voor de gemeente is het gewoon een hele goede deal. Het probleem zal m liggen in de prijs die voor het stuk grond betaald is. Maar 50mio doneren aan PSV was wel weer goed geweest oid.. kromkromkrom
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Geen idee eerlijk gezegd.

Feitelijk schijnt het er op neer te komen dat er gewoon een zakelijke deal ligt tussen PSV en de gemeente. Alleen hoeft niemand er aan te twijfelen dat die deal tegen veel gunstigere voorwaarden (voor PSV) is gegaan dan als het gewoon overgelaten was aan een 'normale' marktpartij.
Maar waarschijnlijk fietsen PSV en de gemeente (zoals zo veel andere clubs en gemeenten) wel door de mazen van de wet heen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Mocht dit inderdaad als fout iets bestempeld worden dan kan er ook puntverlies worden toegekend aan PSV toch?
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef mrstylo het volgende:Mike van der Hoorn in de voorselectie van Oranje. Ik weet onze nieuwe versterking van volgend jaar al. Zal ik het verklappen?

...een aanvaller?
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef mrstylo het volgende:Mike van der Hoorn in de voorselectie van Oranje. Ik weet onze nieuwe versterking van volgend jaar al. Zal ik het verklappen?

Boetius
quote:

Maher?
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:

Danny De Groot?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Yep, massale run om munten uit te geven of in te wisselen voor de eerstvolgende thuispot....
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Oldie57 het volgende:[..]
Voor 30 miljoen mogen jullie 'm hebben. Nog maar even lief de burgemeester van Eindhoven aankijken dan want de financiering lijkt mij een probleem voor PSV.
Hebben nog wel een sok met geld ergens liggen hoor. Wees maar niet bang
RubenSosa
quote:
Ik hou niet van milkshake chocola
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 maart 2013 @ 19:41:03
rubbereend
JUICHEN
quote:
Zo zijn alle steunacties in Nederland bekeken en volgens mij is er nooit één actie teruggedraaid.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Mooi dat er eindelijk een onderzoek komt naar de staatssteun van de gemeente aan PSV, hopelijk komt eindelijk de waarheid boven tafel.
quote:
Op woensdag 6 maart 2013 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:Mooi dat er eindelijk een onderzoek komt naar de staatssteun van de gemeente aan PSV, hopelijk komt eindelijk de waarheid boven tafel.
Welke waarheid?
Land of the free. Home of the brave.
Lens krijgt ook een schorsing bij Oranje.
Beetje zwaar
quote:
Dat het geen staatssteun is, al die Feyenoorders/Ajacieden claimen van alles, dus dan is het idd mooi dat ze met de neus op de feiten worden gedrukt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2013 22:16:15 ]
Die EU zie ik er nog wel voor aan om die 50 miljoen in te pikken en dan aan Griekse en Spaanse voetbalclubs te geven zodat die de crisis kunnen doorkomen.
quote:
De juiste waarheid. Ik ga er gewoon van uit dat het een geldige transactie was. Anders werken er wel ontzettende debielen bij zowel de gemeente als PSV.
Jetro staat er iniedergeval positief tegenover
quote:
Jetro was zelfs positief in Auswitch
U MAD?
quote:
Succes is een taart waarvan iedereen mee eet. Maar zodra hij op is zie je niemand meer.
quote:
Onze optimist in bange dagen
mrstylo
Swaggy P
quote:
Waar komt dit vandaan?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Echte Instragram van Kevin Strootman en niet de Instagram die beheerd wordt door zijn zaakwaarnemer.
quote:
Moet je een bepaald quotum halen ofzo?
Haha the fuck
Niks aan het handje dus.
Je mag tegenwoordig je grond niet verkopen
S0nic
the Hedgehog
quote:
Als er niks aan het handje zou zijn zou er toch ook geen onderzoek zijn?
Snelle Egel
quote:
Brussel wil even groot doen, maar ze kunnen zich beter zorgen maken om een Barcelona die 300 miljoen leent om de salarissen te betalen.
Enchanter
Right you are Ken!!!
quote:
Positief met een "0" ipv van een "O".
Zal hij niet gewoon aids hebben en zero-positief bevonden zijn.
Ik ben inmiddels overleden
quote:
Waarschijnlijk wel ja
Brutal. Fucking. Metal.
S0nic
the Hedgehog
quote:
Op donderdag 7 maart 2013 11:40 schreef Doublepain het volgende:[..]
Brussel wil even groot doen, maar ze kunnen zich beter zorgen maken om een Barcelona die 300 miljoen leent om de salarissen te betalen.
Tja daar hebben ze het lef niet voor

Daarom geloof ik ook niet in die Financial fair play.
Snelle Egel
quote:
Ik lees trouwens dit:
![2dw4x]()
Moest lachen.
quote:
Dat zou best kunnen want ik geloof niet dat Jetro weet dat je seropositief schrijft.
Zes jaar al pff
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2013 11:49:36 ]
quote:
Heb gister toch wel een aantal keren genoten van zijn duels. De tering zeg
quote:
Staat op mijn netvlies
quote:
Heb nooit meer een fatsoenlijke samenvatting van die thuis of uitwedstrijd kunnen vinden
Slot
Groot fan van User Wotte
Je
Groot fan van User Wotte