Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , 0-3
09-5-2013 - AZ - PSV x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
![2ajDZ]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
[ Bericht 1% gewijzigd door Kermit. op 02-03-2013 19:58:49 ]
quote:
Wel even goed doen.
quote:
Ja weet niet hoe dat moet, heb [
afbeelding ]
[
afbeelding ] dit erin gedaan maar werkt niet
quote:
1 2 | [img]http://puu.sh/2ajDZ[/img] [img]http://puu.sh/2ajEH[/img] |
Elusive
Mad Fer It!!
Zakt weer in
mrstylo
Swaggy P
quote:
PSV: Challenge Accepted.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Stommie
dat zeg ik..
Wedstrijd maar snel vergeten.
Zaadpot zeg. Maar ook dit soort duels moet je winnen. Nog 9 finales te gaan.
Kampioensmiddenveld?

Ik wist niet dat dit middenveld al kampioen was geworden.
Land of the free. Home of the brave.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Rik heeft altijd leuke tweets. Het mooie is dat hij zelf ook supporter is
quote:
Kijk er al naar uit
Volgende week lekker counteren in Heerenveen.
Ik ga voor een verrassende uitslag tegen Heerenveen: 1-5
Van bommel

speelde als een natte krant en scoort alleenn door die keeper.

Werd ook amper gefloten man. En de wedstrijd was saai en slecht.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 22:00:51 ]
Buitendam
Commissaris.
quote:
Hij heeft gewoon gelijk. Je hebt altijd een kutwedstrijd er tussen zitten. Maar als 'tien tien tien' niet lukt heb je de hele wedstrijd fluitconcert. Als je de balletjes terug beu bent moet je als publiek zelfvertrouwen in het team proberen te brengen.
Dit, dus.
quote:
Locadia eigen jeugd noemen.
Zo veel werd er niet gefloten hoor. Althans wat ik kon horen. Maar ze speelde gewoon laconiek. Veel mensen onder de maat.
Depay heeft zijn visite kaartje niet afgegeven. Die was slecht v
quote:
Doen ze bij Ajax ook.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:Zo veel werd er niet gefloten hoor. Althans wat ik kon horen. Maar ze speelde gewoon laconiek. Veel mensen onder de maat.
Depay heeft zijn visite kaartje niet afgegeven. Die was slecht v
Iedere slechte bal en terugspeelbal werd geassisteerd door een fluitconcert. Kortom; de hele wedstrijd gefluit.
Dit, dus.
quote:
Apart dat ze daar Locadia eigen jeugd noemen.
quote:
Niet gehoord op Oost waar wel wat sfeer was.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Als jij met je humor eens lekker doorwandelt.
Dit, dus.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Buitendam het volgende:[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Je hebt altijd een kutwedstrijd er tussen zitten. Maar als 'tien tien tien' niet lukt heb je de hele wedstrijd fluitconcert. Als je de balletjes terug beu bent moet je als publiek zelfvertrouwen in het team proberen te brengen.
Zo heftig waren de fluitconcerten ook weer niet. Daarnaast was het niveau echt dramatisch. Misschien kan hij zich daar beter druk om maken. En dan niet verschuilen achter de smoes dat ze gingen forceren door het fluiten van het publiek en daardoor fouten maakten. Het was vanaf minuut 3 breien, schuiven, tikkie breed, tikkie terug. Op tempo'tje FC bierteam 4. Dat heeft niks met het publiek te maken. Dat zat gewoon tussen de oortjes.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:10 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Zo heftig waren de fluitconcerten ook weer niet. Daarnaast was het niveau echt dramatisch. Misschien kan hij zich daar beter druk om maken. En dan niet verschuilen achter de smoes dat ze gingen forceren door het fluiten van het publiek en daardoor fouten maakten. Het was vanaf minuut 3 breien, schuiven, tikkie breed, tikkie terug. Op tempo'tje FC bierteam 4. Dat heeft niks met het publiek te maken. Dat zat gewoon tussen de oortjes.
Ja, die wedstrijden zitten er tussen. Net zoals de wedstrijden waarbij je teams van eenzelfde niveau kapot speelt met 7-0. Maar dat gefluit heeft totaal geen toegevoegde waarde. Zoals van Bommel al zei: je krijgt er nul zelfvertrouwen van en je gaat alleen maar tegen jezelf spelen.
Dit, dus.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:12 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, die wedstrijden zitten er tussen. Net zoals de wedstrijden waarbij je teams van eenzelfde niveau kapot speelt met 7-0. Maar dat gefluit heeft totaal geen toegevoegde waarde. Zoals van Bommel al zei: je krijgt er nul zelfvertrouwen van en je gaat alleen maar tegen jezelf spelen.
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Fluiten helpt niet. Maar dat vingertje was nog meer misplaatst dan de fluitconcerten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Fluiten helpt niet. Maar dat vingertje was nog meer misplaatst dan de fluitconcerten.
Nah, vond ik niet. Ik vond het beschamender dat het eigen publiek heeft gezorgd voor een gemotiveerd vvv en psv meer dan een uur negatief op de huid heeft gezeten. Leek wel een uitwedstrijd.
Dit, dus.
Legendarische wedstrijd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
wijnaldum wissel?
oh niet goed gekeken laat maar
quote:
Ik zag hem niet in de opstelling maar keek verkeerd denk ik.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Oh oke. Ik zal je vergeven.
Geweldig gefeliciteerd met deze fantastische overwinning!
quote:
Gelukkig.
Het is te hopen dat van Bommel jullie allemaal ook vergeeft met dat uitfluiten. Hij heeft natuurlijk gezien hoe het ook kan een weekje terug.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Sportief van jou.

quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 23:11 schreef jakees het volgende:[..]
Gelukkig.
Het is te hopen dat van Bommel jullie allemaal ook vergeeft met dat uitfluiten. Hij heeft natuurlijk gezien hoe het ook kan een weekje terug.
Utrecht was 2 weken terug.
quote:
Haha je eigen team uitfluiten als je maar 1-0 voor staat kan je de titel kosten. Kijk maar naar Vitesse. Maar blijf het doen hoor!
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 23:17 schreef jakees het volgende:[..]
Haha je eigen team uitfluiten als je maar 1-0 voor staat kan je de titel kosten. Kijk maar naar Vitesse. Maar blijf het doen hoor!
Viel wel mee man. Was echt maar 1 minuut, alleen commentator deed alsof het iedere minuut zo was.
quote:
Ok, maar waarom was van Bommel dan zo boos?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Om die ene minuut.

Was vlak voor zijn doelpunt.
quote:
volgens mij was hij bij rust al kwaad op het publiek
zoiets herinner ik mij iig
quote:
Ja, toen gingen ze fluiten bij rust.
quote:
Reageerde zijn frustratie gewoon af op het publiek, omdat hij wist dat hij tering slecht speelde.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Was niet 1 minuut. Er is flink gefloten, vanaf de 15e minuut ongeveer. Alleen alle terugpasses van Hiljemark werden al met een fluitconcert beantwoord. Evenals het constant vastlopen van depay en mertens. Er is echt veel gefloten.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef Buitendam het volgende:[..]
Was niet 1 minuut. Er is flink gefloten, vanaf de 15e minuut ongeveer. Alleen alle terugpasses van Hiljemark werden al met een fluitconcert beantwoord. Evenals het constant vastlopen van depay en mertens. Er is echt veel gefloten.
Depay en Mertens waren dan ook erg slecht. Depay heeft niks afgedwongen.
quote:
Wat een sneue zak hooi.
De_Pel
Is weg.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 3 maart 2013 00:45 schreef Tarado het volgende:[..]
Het leek of hij de bal bij die goal ook niet helemaal goed raakt, of heb ik dat verkeerd gezien, zag het maar 1 keer
Je hebt het niet verkeerd gezien. Hij raakte hem niet goed, maar ging er gelukkig wel in.
Wat een schijtpartij
quote:
Ik las schietpartij
quote:
Als je de statistieken wil geloven was het ook zo
Ik heb de wedstrijd zonder geluid gezien, dus niks van fluitpartijen meegekregen, maar vond ze eigenljik helemaal niet zo slecht spelen in de eerste helft. Tweede helft was wel minder dan de eerste. Je kon wel merken dat het vertrouwen weg was, en nu is dus ook duidelijk waarom. Dit PSV is vooral op mentaal vlak erg zwak. Dat zie je als ze tegen een op papier sterkere tegenstander moeten spelen, en als er gefloten wordt.
Willems geeft lekkere passes trouwens. Ik zie hem liever passes geven, dan dat hij gaat pingelen. Ook Derijck gaf een mooie lange pass, moet ie vaker doen. Verdedigend wel zwak.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:Van bommel

speelde als een natte krant en scoort alleenn door die keeper.

Werd ook amper gefloten man. En de wedstrijd was saai en slecht.
Kom op man. Er werd al gefloten toen het rust was. Terwijl je met 1-0 voor staat en niet in de problemen bent gekomen...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Met 1-0 en zo debiel spelen. Iedereen voorzag dat het zo misging. Ze speelden laks en totaal niet gecomcentreerd. Sorry, maar als vBommel rushes gaat maken dan ben je echt van de wereld. Constant 3/4 man opzoeken. PSV krijgt altijd een goal tegen en die 2de kwam maar niet.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Doublepain het volgende:[..]
Met 1-0 en zo debiel spelen. Iedereen voorzag dat het zo misging. Ze speelden laks en totaal niet gecomcentreerd. Sorry, maar als vBommel rushes gaat maken dan ben je echt van de wereld. Constant 3/4 man opzoeken. PSV krijgt altijd een goal tegen en die 2de kwam maar niet.
Het was dodelijk saai ja. Maar niks aan de hand. Als je vindt dat je moet fluiten dan snap je er helemaal niks van. Kan je beter die minuut stilte 90 minuten volhouden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het was dodelijk saai ja. Maar niks aan de hand. Als je vindt dat je moet fluiten dan snap je er helemaal niks van. Kan je beter die minuut stilte 90 minuten volhouden.
Heb zelf niet gefloten, doe ik nooit. Wel flink lopen kankeren, maar kan best begrijpen dat er mensen waren die dat deden. Het zag er echt slecht uit, alles ging mis. Maar winst telt natuurlijk.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef Doublepain het volgende:[..]
Heb zelf niet gefloten, doe ik nooit. Wel flink lopen kankeren, maar kan best begrijpen dat er mensen waren die dat deden. Het zag er echt slecht uit, alles ging mis. Maar winst telt natuurlijk.
Ik had t ook over t algemeen

Maar er is nooit reden om te fluiten. Totaal geen begrip voor. Heb t 1x gedaan in mijn 13-jarige 'seizoenskaart-leven' en dat was in de rust tegen Twente vorig jaar. Dan heb ik er begrip voor ja. Niet als je met 1-0 voor staat. Sowieso niet eigenlijk.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik had t ook over t algemeen

Maar er is nooit reden om te fluiten. Totaal geen begrip voor. Heb t 1x gedaan in mijn 13-jarige 'seizoenskaart-leven' en dat was in de rust tegen Twente vorig jaar. Dan heb ik er begrip voor ja. Niet als je met 1-0 voor staat. Sowieso niet eigenlijk.
Ben ik wel met je eens maar supporters begrijpen meestal niet wat het woord betekent, is toch wel een tendens die je bij alle clubs ziet
quote:
Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Tarado het volgende:[..]
Ben ik wel met je eens maar supporters begrijpen meestal niet wat het woord betekent, is toch wel een tendens die je bij alle clubs ziet
Klopt. Maar ik blijf me er aan dood ergeren, zolang het bij PSV gebeurt. Bij andere clubs vind ik t dan wel weer mooi, zoals je begrijpt
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef RubenSosa het volgende:Jammer dat zowel ajax als feyenoord nu een twente en nec in slechte vorm treffen. Maar goed elke ploeg heeft dat. Wij kregen ook een nac uit (wat altijd lastig is voor ons) in een rampvorm.
Hebben volgende week ook best een makkelijke tegenstander.
Maar PSV moet ook winnen in Heerenveen. Die zijn afhankelijk van Finbogason en Djuricic.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Hebben volgende week ook best een makkelijke tegenstander.
Maar PSV moet ook winnen in Heerenveen. Die zijn afhankelijk van Finbogason en Djuricic.
Moeten zeker winnen daar. Als ze spelen zoals in zwolle zal er genoeg ruimte komen in de verdediging bij heerenveen.
Maar feyenoord krijgt de komende 3 wedstrijden:
Roda uit
Utrecht thuis
Heerenveen uit.
Zie hun daar ook geen 9 punten zomaar ff pakken.
Zag dat het ook nog Feyenoord-Vitesse is..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Moeten zeker winnen daar. Als ze spelen zoals in zwolle zal er genoeg ruimte komen in de verdediging bij heerenveen.
Maar feyenoord krijgt de komende 3 wedstrijden:
Roda uit
Utrecht thuis
Heerenveen uit.
Zie hun daar ook geen 9 punten zomaar ff pakken.
Zag dat het ook nog Feyenoord-Vitesse is..
Hopelijk is Bony dan weer in vorm
RubenSosa
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:36 schreef Buitendam het volgende:Feyenoord is geen concurrent. Een hele lastige tegenstander waar we ieder jaar punten tegen verspelen, maar zij missen de kwaliteiten en een brede selectie om kampioen te worden.
Als je zelf niet heel stabiel bent en feyenoord staat maar op 3 punten is het gewoon een concurrent. Zolang hun geen punten morsen tegen een nec uit bijvoorbeeld doen ze gewoon mee.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Ben die fluiters echt tyfuszat. Ik roep ook gewoon keihard dat ze lekker op de bank moeten kijken wanneer ik gelfuit hoor .
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:53 schreef FL_Freak het volgende:[..]
Ben die fluiters echt tyfuszat. Ik roep ook gewoon keihard dat ze lekker op de bank moeten kijken wanneer ik gelfuit hoor .
Zeg het ze
quote:
Op zondag 3 maart 2013 14:53 schreef FL_Freak het volgende:[..]
Kun je wel bezig blijven denk ik. Is al jaren het geval in Eindhoven. Ik begrijp dat echt niet.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef jakees het volgende:[..]
Kun je wel bezig blijven denk ik. Is al jaren het geval in Eindhoven. Ik begrijp dat echt niet.
Het werd juist steeds minder. Maar die mensen blijven er tussen zitten
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef jakees het volgende:[..]
In Rotterdam ook, is makkelijk praten nu je thuis zo'n lange ongeslagen status hebt, maar het komt overal voor
quote:
Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:[..]
In Rotterdam ook, is makkelijk praten nu je thuis zo'n lange ongeslagen status hebt, maar het komt overal voor
Nou bij PSV ook als ze met 1-0 voor staan. In Rotterdam is dat echt veel minder (al jaren).
quote:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Waterman 7
Hutchinson 5
Derijck 7
Marcelo 6
Willems 5
van Bommel 5
Wijnaldum 5
Hiljemark 4
Depay 6
Locadia 6
Mertens 5
Toivonen 6
quote:
Waterman een 7?
Had hij iets te doen dan?
quote:
Wat ie deed deed ie goed.
quote:
Hiljemark een 4 omdat hij 2 keer teug speelt op Waterman.... Ik zal niet zeggen dat hij een 9 verdiende, maar hij speelde een degelijke pot. De aanvallende onmacht kun je hem niet aanrekenen.
Als er niemand vrij loopt of aanbied, dan kan die bal alleen naar achteren. Los daarvan gaf hij een paar goede steekballen, wat slecht op gelopen werd. Met Strootman wad het niet beter gegaan.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef Kenju het volgende:En waarom was Willems dan zo slecht (ik heb de wedstrijd overigens niet gezien)? Toivonen en Wijnaldum hadden een paar leuke combinaties zo leek uit de samenvatting.
Liep met de bal gewoon tegen de tegenstander aan.. totaal geen idee erachter, geen actie, kinderachtig eenvouding de bal van af te pakken.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef Kenju het volgende:Ok. Maar goed, sowieso schijnt het een draak van een wedstrijd te zijn geweest. Als Derijck met Waterman de beste man van het veld was, is dat niet zo best....
De grootste tegenstander van dit PSV is PSV zelf...
Ben ik wel met je eens ja.
Ik weet niet wat ze gister dachten.. ze speelde alsof ze 5-0 voorstonden, zo laconiek

nou was er ook amper gevaar maar dit PSV kan nooit achterover leunen tenzij 3 goals verschil.
Meest typerende was toch wel dat vBommel uit het niets een rush aanging door het midden en hoopte door 4 man heen te kunnen. Dat deed het hem echt.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Hiljemark een 4 omdat hij 2 keer teug speelt op Waterman.... Ik zal niet zeggen dat hij een 9 verdiende, maar hij speelde een degelijke pot. De aanvallende onmacht kun je hem niet aanrekenen.
Als er niemand vrij loopt of aanbied, dan kan die bal alleen naar achteren. Los daarvan gaf hij een paar goede steekballen, wat slecht op gelopen werd. Met Strootman wad het niet beter gegaan.
Hiljemark pakte zoveel ballen, gewoon uit doorzettingsvermogen.. We hebben de vervanger van de Stroot echt binnen

Goed gescout

Edit:
Toch wel een slimme zet van Brands om niet voor Maher te gaan, die is nu gewoon 4 miljoen goedkoper geworden als het niet meer is geworden
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 22:25:56 ]
quote:
Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:[..]
Hiljemark pakte zoveel ballen, gewoon uit doorzettingsvermogen.. We hebben de vervanger van de Stroot echt binnen

Zit veel gif in, zonder dat het vervelend wordt of hij irritant gaat doen. In dat opzicht is hij in het veld sympathieker dan Stroot.
Hij moet nog wat werken aan zijn tempo in de omschakeling, maar hij laat nu al bij vlagen fantastisch passing zien, die me doet denken aan van Bommel in zijn jonge jaren.
Ik heb het al meteen gezegd, Hiljemark kan een hele grote worden.
quote:
Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Zit veel gif in, zonder dat het vervelend wordt of hij irritant gaat doen. In dat opzicht is hij in het veld sympathieker dan Stroot.
Hij moet nog wat werken aan zijn tempo in de omschakeling, maar hij laat nu al bij vlagen fantastisch passing zien, die me doet denken aan van Bommel in zijn jonge jaren.
Ik heb het al meteen gezegd, Hiljemark kan een hele grote worden.
Moet je nagaan dat hij bijna 1,5 seizoen achterelkaar speelt. Knap hoor
Ik mag die jongen ook wel. Gaat altijd voor de bal, heeft oog voor het spel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Prima gozertje hoor, alleen moet ie geen rare oplossingen zoeken zoals tegen VVV.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het was niet zozeer raar, maar veel te veilig. Alle ballen terug, dat moet er echt uitgestampt worden.
Dit, dus.
quote:
Niemand bood zich aan. Dat helpt niet, de steekballen die hij gaf, daar werd niet op gelopen. Overigens was het met van Bommel hetzelfde. Die kon zijn ballen ook niet kwijt.
quote:
De dochter van Bert van Marwijk is het niet eens met je.
quote:
Dat ie zijn lul kwijt kan is iets anders. Die ballen schijnen er maar wat ongelukkig bij te hangen.
quote:
Hij neukt alleen maar op zijn Japans wat ik heb begrepen.
quote:
Met censuur blokjes voor zijn lul?
quote:
Volgens Thijs
1 Toivonen PSV 6,00 26 Aanval
2 Depay PSV 6,00 19 Aanval
3 Van Bommel PSV 6,00 36 Middenveld
4 Waterman PSV 6,00 29 Doel
5 Willems PSV 6,00 19 Verdediging
6 Marcelo PSV 6,00 25 Verdediging
7 Derijck PSV 6,00 25 Verdediging
8 Hiljemark PSV 5,00 20 Middenveld
9 Hutchinson PSV 5,00 30 Middenveld
10 Locadia PSV 5,00 19 Aanval
11 Wijnaldum PSV 5,00 22 Aanval
12 Mertens PSV 4,00 25 Aanval
quote:
Op maandag 4 maart 2013 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Volgens Thijs
1 Toivonen PSV 6,00 26 Aanval
2 Depay PSV 6,00 19 Aanval
3 Van Bommel PSV 6,00 36 Middenveld
4 Waterman PSV 6,00 29 Doel
5 Willems PSV 6,00 19 Verdediging
6 Marcelo PSV 6,00 25 Verdediging
7 Derijck PSV 6,00 25 Verdediging
8 Hiljemark PSV 5,00 20 Middenveld
9 Hutchinson PSV 5,00 30 Middenveld
10 Locadia PSV 5,00 19 Aanval
11 Wijnaldum PSV 5,00 22 Aanval
12 Mertens PSV 4,00 25 Aanval
Bommel en Locadia wmb omgewisseld en dan is het wel prima.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op basis van het schema heeft Feyenoord het makkelijkste vervolg, dan Ajax en dan PSV. Precies de omgekeerde situatie van de ranglijst zoals die nu is. Het gaat dus dicht bijelkaar komen. 1 ding is zeker, PSV en Ajax zijn waarschijnlijk in de onderlinge confrontatie niet gebaat bij een gelijkspel.
AZ heeft een sleutelrol en zal van Ajax willen winnen, om meerdere redenen. Verder heeft Ajax het echter erg eenvoudig, hooguit NAC en Groningen uit kunnen nog vervelend zijn voor ze, omdat dat traditioneel lastige ploegen zijn voor Ajax in uitwedstrijden.
PSV heeft met Roda en Heerenveen uit ook twee pittige uit-wedstrijden. Om het over AZ nog maar niet te hebben. Lijkt op papier mee te vallen, maar ik voorspel puntverlies in die wedstrijden.
quote:
Koster kon ook naar één of ander apenland om dik te cashen. Waarschijnlijk is dat de reden van zijn 'nee'. Of PSV heeft echt een kutplan met de jeugdopleiding. Dat kan ook.
quote:
Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Op basis van het schema heeft Feyenoord het makkelijkste vervolg, dan Ajax en dan PSV. Precies de omgekeerde situatie van de ranglijst zoals die nu is. Het gaat dus dicht bijelkaar komen. 1 ding is zeker, PSV en Ajax zijn waarschijnlijk in de onderlinge confrontatie niet gebaat bij een gelijkspel.
AZ heeft een sleutelrol en zal van Ajax willen winnen, om meerdere redenen. Verder heeft Ajax het echter erg eenvoudig, hooguit NAC en Groningen uit kunnen nog vervelend zijn voor ze, omdat dat traditioneel lastige ploegen zijn voor Ajax in uitwedstrijden.
PSV heeft met Roda en Heerenveen uit ook twee pittige uit-wedstrijden. Om het over AZ nog maar niet te hebben. Lijkt op papier mee te vallen, maar ik voorspel puntverlies in die wedstrijden.
Jullie doelsaldo zou wel eens heel belangrijk kunnen worden. Al zie ik ons nog steeds niet als serieuze kandidaat, jullie moeten 2 misstappen maken voordat wij in beeld komen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat nog gebeurd.
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:[..]
Jullie doelsaldo zou wel eens heel belangrijk kunnen worden. Al zie ik ons nog steeds niet als serieuze kandidaat, jullie moeten 2 misstappen maken voordat wij in beeld komen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat nog gebeurd.
Dan ken je PSV nog niet.
quote:
Zo had ik er nog nooit over nagedacht.. Dit geeft je toch wel een andere kijk op het leven moet ik zeggen...
quote:
Mja.. maar dat geld voor iedereen eigenlijk wel, dan laat Ajax punten liggen..dan weer PSV en dan weer Feyenoord

Het is zo ongelooflijk spannend..niet normaal

We moeten 'gewoon' 12 pt halen tot aan Ajax.
Dan komt dé kraker..misschien wel DE wedstrijd van het jaar. man man
quote:
Volgens mij kun je met Willems diepe gesprekken hebben
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:28 schreef MRN89 het volgende:We moeten 'gewoon' 12 pt halen tot aan Ajax.
Dan komt dé kraker..misschien wel DE wedstrijd van het jaar. man man

Zullen we aan Mertens vragen wat hij van die wedstrijd vindt?
Ik hoop dat PSV wint, door een eigen goal van Eriksen in blessuretijd.
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Zullen we aan Mertens vragen wat hij van die wedstrijd vindt?
Ik hoop dat PSV wint, door een eigen goal van Eriksen in blessuretijd.
kom je deze keer ook weer met een stukje van meer dan 50 regels waarin je duidelijk maakt dat psv de wedstrijd met geen mogelijkheid kan verliezen?
quote:
Op maandag 4 maart 2013 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
kom je deze keer ook weer met een stukje van meer dan 50 regels waarin je duidelijk maakt dat psv de wedstrijd met geen mogelijkheid kan verliezen?
Je zou die post van mijn nog terugzoeken. Ik ben nog steeds benieuwd.
quote:
teveel moeite
quote:
halfjaar nou al zonder hoofd opleidingen
misschien moet brands het gewoon zelf gaan doen, dubbelfunctie
RubenSosa
quote:
Kan nog een voordeel zijn voor psv ook.
quote:
Dan ga ik er vanuit dat je uit je nek zwetst en die post niet bestaat.
quote:
Hopelijk niet

Mijn hart had op die dag veel werk.
Misschien al eens eerder gepost..maargoed..veel mensen vonden dat Depay niet echt bezig was met voetbal en Locadia wel en blabla.
Depay: 'Praat veel met Cocu'
Memphis Depay begon zaterdag voor het eerst in de basis in de eredivisie. Met een doelpunt had hij een belangrijk aandeel in de 2-0 zege van een matig spelend PSV tegen VVV-Venlo.
"Ik heb een positief gevoel overgehouden aan de wedstrijd", zegt Depay. "Ik scoorde, drie punten. Maar mijn eigen spel kan wel beter. Dan heb ik het over mijn passing, het moment kiezen, dat soort dingen."
De negentienjarige buitenspeler debuteerde een jaar geleden in de hoofdmacht van PSV. In de pikorde staat hij achter internationals als Dries Mertens, Jeremain Lens en de geblesseerde Luciano Narsingh.
Goede mensen
"Soms is het moeilijk om geduldig te zijn, te wachten op mijn kans. Maar ik houd het wel vol. Ik heb goede mensen om me heen, die me rustig houden door met me te praten. En als de kans er niet is, moet ik het laten zien bij Jong PSV en op de trainingen."
"Op die trainingen haal ik voor mijn gevoel al een constant niveau. En van een man als Mark van Bommel leer ik veel. Hij geeft me af en toe aanwijzingen."
Depay wijst ook op de rol van Phillip Cocu, die hem vorig jaar als hoofdtrainer veelvuldig speelminuten gaf. "Ik praat veel met Cocu. Bijvoorbeeld over wanneer ik een actie moet inzetten. En na een training ga ik nog weleens door met hem."
Depay
Hopelijk gaat dit een basisspeler worden in de toekomst.