Vroeger toch wel een 9 hoor. Nu misschien een 7quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:16 schreef Specularium het volgende:
Wat voor cijfer zou jij jezelf geven, Karina?
Ja maar, ja maar gisteren was er weer Sterren Springen Schans en vanavond is er weer iets andersquote:
Ook een opa eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 04:14 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond.
[ afbeelding ]
GTST ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
Of het not dun is weet ik niet, die tv-kantine heeft hele hoge kijkcijfers.
Ja, die moet ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
Al zag ik net iemand bij Kopspijkers die ik nog meer haat, Bert hatseflats Visscher.
Karina.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Nu nog even wel, ik zie net dat ik blijkbaar misgeklikt heb en Nikita heb gedownloadNog even wachten tot ik kan kan kijken dus.
Hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:44 schreef timmmmm het volgende:
Dat Carlo not dun is, weet ik wel zeker. Met zijn pensje
wERD JE DAAR EEN BEETJE OPGEWONDEN VAN?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat er speculum stond
Als je dat denkt dan heb je niet veel verstand van vrouwen, man.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
wERD JE DAAR EEN BEETJE OPGEWONDEN VAN?
Dat ja. Heel irritant.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
Nogal een irritante manier van posten. Met die razende hoofdletteraids.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik kom hier om lief te doen. karina, mijn favo mod
sLIJMTURK.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik kom hier om lief te doen. karina, mijn favo mod
Dat is wel een echte hommeltje ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:51 schreef Kentoet het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna met emo-smiley-gezicht deze
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, elkaar gewelddadig in de bips nemen is leuk.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Jochem Myjer kijken, jongens.
Ik ook niet. Ik ken alleen ADHD en YeeHaa en die vond ik allebei goed.quote:
Nee ik kijk next poptalentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Karina gaat waarschijnlijk Brigitte Kaandorp kijken.
Kijk nu heb je even naar de TT gekeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Jochem kan altijd zo schattig over zijn vriendin vertellen, /nohommer.
Deze post was approved bij Tem.
Jeetje dat is toch zo gebeurd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
Joh daar heb ik toch helemaal geen zin in?
Er zijn mensen die nu in de kroeg zitten he?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
Zeg Pinkeltje, geef eens antwoord, ouwe goorpijp..
Dat zal best.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nu in de kroeg zitten he?
Ik moest net lachen om je post in het FOK! voorbeeld topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
OK ik googelde op hmmm hmmm en ik zag iets wat ik hier niet mag postenGoogle results mag wel
Zijn dat prive foto's Karina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja welke anders?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Maar het gaat dus om die foto zonder onderbroek?
Ik heb geen tuin.quote:
Scheutje koffie in je wijn ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Scheutje Absinth in je koffie is ook lekker.
Barbaar, dat is gewoon vies.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Scheutje koffie in je wijn ook.
Met je tuinstoel.
"Dat kan toch nooit?"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
Hij gaf wel goede analyses van de films vond ik.
Uh jij noemt mij een bejaarde, was dat ook een opvlieger? Of ben je gewoon onbeleefd van jezelf.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Weet je het nu. Hoe vind jij het al iemand je bejaard noemt he?
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk niet man. Ik was het alweer vergeten.
Een horrorlente.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:26 schreef Karina het volgende:
Mogguh
Carlton dance
Morgen korte broek aan jongens:
De eerste echte lentedag van het jaar levert dinsdag mogelijk direct een warmterecord op. De temperaturen stijgen plaatselijk tot vijftien graden, even hoog als het record uit 1992. Dat meldt weeronline.nl zondag.
Dat staat er niet.... - Ik bereid me alleen voor op de plotseling invallende lente.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
Jij bent niet zo van de korte broeken dus.
Ah ik dacht dat de horror vooral sloeg op die korte broeken. En niks mis met de lente man. Lekker warm weer.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat staat er niet.... - Ik bereid me alleen voor op de plotseling invallende lente.
quote:Aangepaste dienstregeling op spoor
AMSTERDAM - De Nederlandse Spoorwegen schakelen morgen over op een aangepaste dienstregeling. In verband met de plots invallende lente rijden er minder treinen. 'Dat komt de duidelijkheid voor reizigers ten goede', bevestigt NS-directeur Van Meerstadt.
Het is voor het eerst dat de NS de zogeheten "Voorjaarsdienstregeling" inzet. Aanleiding om de regeling te ontwerpen was de horrorlente van 1992, toen treinmachinisten massaal werden overdonderd door het plotselinge, felle zonlicht en de hogere temperaturen. De komende dagen dreigt opnieuw zo'n scenario. Tot dusver was de regeling nooit nodig, maar dit voorjaar wel.
Anticiperen
Hoewel er komende nacht nog een vorstaanval plaatsvindt, kan het kwik morgen lokaal oplopen tot wel 15 graden, waarschuwt het KNMI. Het meteorologisch instituut heeft voor morgen dan ook de code groen afgegeven. 'Het is onze kracht dat wij tijdig weten te anticiperen op dergelijke wijzigingen. Onze collega's in België, Frankrijk en Duitsland zijn daar jaloers op', aldus Van Meerstadt. 'Die rijden - heel ouderwets - het hele jaar door met dezelfde dienstregeling.'
Record
De eerste echte lentedag van het jaar levert dinsdag mogelijk direct een warmterecord op. De temperaturen stijgen plaatselijk tot vijftien graden, even hoog als het record uit 1992. Goed nieuws voor lenteliefhebbers, die hun korte broek tevoorschijn halen, maar voor treinverkeer brengt de invallende lente extra overlast met zich mee.
'Felle zonnestralen die we al vier maanden niet meer zijn gewend, fors oplopende temperaturen doordat het achter glas verradelijk warm kan worden. Overdreven vrolijke reizigers. Machinisten die worden afgeleid door enthousiast dartelende koeien in de wei, de felle kleuren van krokussen die de ogen verblinden, Specularium die weer gaat naaktlopen. Op elk traject rijdt daarom nog maar één trein per twee uur', aldus het persbericht van de NS.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Specularium die weer gaat naaktlopen.
Ja dan wordt het lastig he?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:21 schreef Karina het volgende:
Wat voor plaatje staat er in de post hierboven? Websense hier houdt imgur, tinypic en dat soort sites tegen![]()
Dankje manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lastig he?
Het is een Adolf Hitler tourshirt, van zijn tour tussen '39-'45.
Engeland en Rusland waren gecancelled.
Ja maar ik wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:32 schreef Karina het volgende:
En dat soort uitdrukkingen gebruik ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |