thx.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat sneu Jump.
Wel leuke foto's, vooral die in de koelkast - dat was vast niet helemaal de bedoeling
Ik zie er regelmatig liggen langs de kant van de weg en dan sta je er niet zo bij stil tot het je eigen kat is. Ik zal de komende weken elke avond uit gewoonte nog eens kijken naar het plekje waar ze elke avond slaapt om te zien als ze er ligt of niet en dan elke avond terug hetzelfde beseffen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Oh bahSterkte Jump... zelf ook meegemaakt met twee katten; verschrikkelijk naar
Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
Onze Tommy verdient hier ook een plekje.
We hebben daarstraks namelijk afscheid moeten nemen van een van de liefste, makkelijkste en mooiste kat.
(...)
[ afbeelding ]
Ik weet niet of verwijde pupillen per se een teken van blindheid is, maar als je er bij Tommy een lichtje op scheen veranderde de pupil helemaal niet, daarnaast hadden zijn pupillen ook alle kleuren van de regenboog gekregen. Normaal als je een foto maakt van je kat met flits, dan zijn 9 van de 10 keer de ogen rood, toch? Bij Tommy werden ze dan juist groen (en dat ie overal tegenaan liep, zijn eten niet zag en helemaal niet op bewegingen reageerde maakte 'm ook overduidelijk blindquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik herken die pupillen. Polle had die ook nadat ze ziek geworden was (zelfde klachten als Tommy, zo te lezen). Continue die verwijde pupillen, doorzichtig. Maar dat was bij Tommy dus een teken van blindheid? Ik heb nooit het idee gehad dat Polle blind was geworden?
Sterkte overigens. Het blijft een moeilijke beslissing. Konden ze maar praten om het ons aan te geven: "Nu is het genoeg geweest voor me" oid..
dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan.
[ afbeelding ]
Jups.. en die fractuur is waarschijnlijk op dezelfde weg gebeurd..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
dezelfde die ook al heupfractuur had opgelopen?
Ownee niet Jiroquote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minder fijn telefoontje, Jiro was bij de dierenarts gebracht nadat ie was aangereden, de klap heeft ie niet overleefd helaas...
11 maanden oud is ie geworden, hartstikke avontuurlijk en nieuwsgierig en dat heef t'm waarschijnlijk de das omgedaan.
[ afbeelding ]
is 2,5 jaar niet heel jong voor een rat?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:56 schreef kipptje het volgende:
We nemen ook afscheid van Aagje, onze knaaggrage en kattenverslindende rat. Ze heeft een respectabele leeftijd bereikt van 2,5 jaar maar een tumor in haar nek heeft haarde das om gedaan. We zullen haar goed herinneren omdatze onze kat flink opdr plek heeft gezet en duidelijk heeft gemaakt dat ze niet miest sollen met de ratten en het hok![]()
De kat zal haar dus ook niet snel vergeten...
Ze worden maximaal een jaar of 3, maarde meesten van onze ratten hebben dat niet bereikt.. De meeste tamme ratten stammen namelijk af van labratten die makkelijk ziektes kunnen oplopen. Ik verwacht wel dat onze overgebleven rat het nog een tijd volhoudt, dus die kan wel een lekkere oude rat wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is 2,5 jaar niet heel jong voor een rat?
wat zielig van die tumor
sterkte met het verlies van je ratje
Dank je voor je lieve reactiequote:Op woensdag 24 april 2013 16:51 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ownee niet Jiro!! Heb zijn avonturen in de verschillende kattentopics gevolgd.
Wat een mooie kat met een eigen avontuurlijke wil.
Het zit je inderdaad niet mee. Veel sterkte SiGNe![]()
niet Jiroquote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhh neeeequote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Ratten gaan vaak als ze alleen overblijven heel snel dood, daar kunnen ze slecht tegen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef kipptje het volgende:
Na 2 weken geleden afscheid te moeten nemen van Aagje, hebben we gister geheel onverwachts ook afscheid genomen van Mara, onze laatste dame van de rattenfamilie. Ondanks de vele aandacht dat ze van ons kreeg, trok ze het eenzame bestaan na het overlijden van Aagje heel slecht. Waarschijnlijk is ze overleden aan eeen hartaanval, gezien ze nog in beste goede conditie was.
Samen met Mara nemen we ook afscheid van ons rattentijdperk. Huistijgers en ratten gaan eenmaal niet goed samen dus hebben we besloten om geen nieuwe ratten meer te nemen, waar we nu de grootste moeite mee hebben. Ik hoop dat we dit snel een plekke kunnen geven.
Wat een mooi koppiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef Purdey het volgende:
Op 5 februari 2013 heb ik mijn allerliefste hondje in moeten laten slapen. Ik was 12 toen Purdey in mijn leven kwam, en heb dan ook al die rottige tienerjaren met haar doorgebracht waarin iedereen iets van je vindt, behalve Purdey. Ze was een enorm vrolijke Jack Russel die enorm gek was op haar tennisballen, knuffelvarkentje en op onze andere huisgenoot; konijn Karel.
Half november 2012 begon ze wat mank te lopen, maar aangezien ze zo wild was dachten we dat ze zich versprongen had. Eind november liep ze nog steeds wat mank en ik zag dat haar achterpootje wat dik was. De dierenarts vertrouwde het meteen niet, had het over kanker. Uiteindelijk bevestigde een orthopeed zijn vermoeden. Het was botkanker. We konden het pootje van Pur laten amputeren, en we konden haar chemokuren geven. Dan zou ze misschien nog 6 maanden leven, in het meest positieve geval. We hebben dit haar bespaard. Haar pootje werd dikker en dikker, en begon de vorm van haar zo geliefde tennisbal aan te nemen. Uiteindelijk is ze op 5 februari 2013 ingeslapen, omdat ze niks anders meer deed dan eten en slapen.
Ze was de eerste dierbare die ik ooit verloor en ik ben er nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van. Vooral de manier waarop het gegaan is allemaal. Helaas werd ze maar 12,5 jaar en dat verdiende ze niet..
[ afbeelding ]
sterkte met het verliesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef Purdey het volgende:
Op 5 februari 2013 heb ik mijn allerliefste hondje in moeten laten slapen. Ik was 12 toen Purdey in mijn leven kwam, en heb dan ook al die rottige tienerjaren met haar doorgebracht waarin iedereen iets van je vindt, behalve Purdey. Ze was een enorm vrolijke Jack Russel die enorm gek was op haar tennisballen, knuffelvarkentje en op onze andere huisgenoot; konijn Karel.
Half november 2012 begon ze wat mank te lopen, maar aangezien ze zo wild was dachten we dat ze zich versprongen had. Eind november liep ze nog steeds wat mank en ik zag dat haar achterpootje wat dik was. De dierenarts vertrouwde het meteen niet, had het over kanker. Uiteindelijk bevestigde een orthopeed zijn vermoeden. Het was botkanker. We konden het pootje van Pur laten amputeren, en we konden haar chemokuren geven. Dan zou ze misschien nog 6 maanden leven, in het meest positieve geval. We hebben dit haar bespaard. Haar pootje werd dikker en dikker, en begon de vorm van haar zo geliefde tennisbal aan te nemen. Uiteindelijk is ze op 5 februari 2013 ingeslapen, omdat ze niks anders meer deed dan eten en slapen.
Ze was de eerste dierbare die ik ooit verloor en ik ben er nu, 3 maanden later, nog steeds kapot van. Vooral de manier waarop het gegaan is allemaal. Helaas werd ze maar 12,5 jaar en dat verdiende ze niet..
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijke rotziekte is het ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:16 schreef Purdey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Purdey het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Ze was ontzettend lief en leuk, en ik kon me geen leven indenken zonder haar. Ken je dat gevoel nog, dat je vroeger een beste vriend/vriendin had, en dat die dan op vakantie was? Dat je je zo verloren voelde, en zo eenzaam. Dat gevoel blijf ik maar houden..
marian was een raszuivere zijdehoender.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ach, wat een leuke kip, en wat een mooi verhaal, en wat een toffe naam ook!
Dag Marian!
Heftig dit....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:25 schreef RadioSlut het volgende:
Nu ben ik helaas weer aan de beurt om dit topic omhoog te schoppen...
Vrijdag kreeg ik van mijn moeder te horen dat Roebel (of hoe hij ook genoemd wordt) het erg benauwd had en dat ze naar de dierenarts gingen. Het zou wel loslopen.
Zaterdag ben ik dus langsgekomen, om iets te ondernemen met mn zusjes, maar toen we thuiskwamen was er het slechte nieuws dat ze hem moesten laten inslapen.
Zijn longen zaten helemaal vol met slijm, het arme beest was bijna de dievenmoord gestikt. Ook zat er een tumor in zijn longen. Ondanks dat hij geestelijk volledig bij zinnen was (hij kroelde nog en was vrolijk), was er lichamelijk gezien geen hoop meer voor hem.
Mijn vriendje is 11 jaar geworden.
[ afbeelding ]
Jij ook sterkte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:36 schreef Strega het volgende:
Wat een trieste berichten weer.
Veel sterkte RadioSlut.![]()
En jij ook Marian, ik begrijp je helemaal. Hier had ik tot 2 weken geleden nog onze oudste kip, "de Markiezin" rondlopen. Ze was al een tijdje niet goed ter poot. Maar at lekker en zat nog graan in een stofbad. We vonden haar in het hok![]()
De drie freules zijn gelukkig nog jong en toerig. (Zwarte Java krieltjes, ze hebben witte oor(B)lellen. En de vinnige Markies, onze haan.![]()
En Purdey, ook heel veel sterkte. Onze Jackrussel is achttien geworden en vorig jaar overleden. Je Purdey was nog veel te jong.
Ja, het zijn ook echt van die Juffertjes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:56 schreef RadioSlut het volgende:
Dank jullie allen.
[..]
Jij ook sterkte.Leuke namen heb je uitgekozen!
Dankjewelquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:36 schreef Strega het volgende:
Wat een trieste berichten weer.
Veel sterkte RadioSlut.![]()
En jij ook Marian, ik begrijp je helemaal. Hier had ik tot 2 weken geleden nog onze oudste kip, "de Markiezin" rondlopen. Ze was al een tijdje niet goed ter poot. Maar at lekker en zat nog graan in een stofbad. We vonden haar in het hok![]()
De drie freules zijn gelukkig nog jong en toerig. (Zwarte Java krieltjes, ze hebben witte oor(B)lellen. En de vinnige Markies, onze haan.![]()
En Purdey, ook heel veel sterkte. Onze Jackrussel is achttien geworden en vorig jaar overleden. Je Purdey was nog veel te jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook schandalig. Dat zouden ze eigenlijk gewoon voor niks moeten doen. Gewoon omdat je zo een beestje niet onnodig laat lijden. Dat zou ik althans doen mocht ik dierenarts zijn. Niet dat ik dat ben ofzo, maar toch. Het is al erg zat allemaal om je beestje in te laten slapen. Die spuit kost een dierenarts echt geen 200+ euro.quote:En het is wel mijn minste zorg nu, maar schandalig dat het prikje alleen al 232.16 kostte bij de dierenartsAlsof het verliezen van je maatje al niet erg genoeg is.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Sowieso. het volgende:
Ons lieve woefeltje is 7 juni heengegaan. 2 dagen eerder werd ze ineens erg ziek en het ging echt niet meer, dus ter voorkoming dat ze pijn zou krijgen hebben we haar in moeten laten slapen.
Vaarwel Spike, met de respectabele leeftijd van 15 jaar. Ik zal je nooit vergeten en ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad met het verlies van een huisdier als met jou
Heel veel sterkte, en jezus wat een prijs zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik maakte een tijdje terug wat mee, met een vriendin naar het dierenziekenhuis gereden omdat haar kat was aangereden, verlamd en helemaal kapot van binnen... de rest van de details zal ik maar besparen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Is ook schandalig. Dat zouden ze eigenlijk gewoon voor niks moeten doen. Gewoon omdat je zo een beestje niet onnodig laat lijden. Dat zou ik althans doen mocht ik dierenarts zijn. Niet dat ik dat ben ofzo, maar toch. Het is al erg zat allemaal om je beestje in te laten slapen. Die spuit kost een dierenarts echt geen 200+ euro.
Ik heb een poging gedaan, maar binnen 2 minuten zat ik al vreselijk te janken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sterkte!
Iemand gister deze docu gezien? "Mijn lieve kankerhond"
http://www.uitzendinggemi(...)ijn-lieve-kankerhond
Baasjes met doodzieke honden, waarbij men tot het uiterste gaat om het leven nog wat te rekken.
Erg mooie documantaire, waarin men mooi weergeeft hoeveel een huisdier voor iemand kan betekenen.
Dank voor de tip, was heel indrukwekend. Ik heb gekeken en heel hard meegehuild, vooral toen die mevrouw te horen kreeg dat haar kat niet meer geholpen kon worden. Bah.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sterkte!
Iemand gister deze docu gezien? "Mijn lieve kankerhond"
http://www.uitzendinggemi(...)ijn-lieve-kankerhond
Wij kwamen bij de dierenarts met een kat die alleen nog met pijn kon ademen, die niet meer at en bijna niet dronk, en het advies was om foto's te laten maken om te kijken of er een tumor (of meerderen) zat, en dan kon ze nog behandeld worden in Utrecht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ik maakte een tijdje terug wat mee, met een vriendin naar het dierenziekenhuis gereden omdat haar kat was aangereden, verlamd en helemaal kapot van binnen... de rest van de details zal ik maar besparen.
Mijn vriendin had zich al voorbereid op een spuitje om de kat uit haar lijden te verlossen.. begint die arts over eerst fotos maken om te kijken of het nog geopereerd kan worden en maanden een revalidatie en operaties :x
Ik had echt een zwaar wtf moment :/
Ze waren bijna blij dat ze misschien nog wat extra konden verdienen ofzo...
hoe zijn vacht voelt, hoe hij rook, hoe hij klonk aan de telefoon (lekkere meejankert), alles kan ik me zo voor de geest halenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je naar een foto kijkt van je huisdier, dat je dan nog precies weet hoe zijn vacht voelt?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Sowieso. het volgende:
Ons lieve woefeltje is 7 juni heengegaan. 2 dagen eerder werd ze ineens erg ziek en het ging echt niet meer, dus ter voorkoming dat ze pijn zou krijgen hebben we haar in moeten laten slapen.
Vaarwel Spike, met de respectabele leeftijd van 15 jaar. Ik zal je nooit vergeten en ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad met het verlies van een huisdier als met jou
Ach, heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Heel veel sterkte.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Februari vorig jaar was onze Beagle Sem net een paar dagen daarvoor geopereerd aan een tumor op haar poot. Ze was nog niet heel mobiel maar ging 's avonds toch lekker lopen met mijn vader. Niet veel later stond mijn vader aan de deur helemaal overstuur, in de schemer had een wielrenner mijn vader en de hond niet goed gezien en had Sem vol in haar flank geraakt. We zijn gauw met haar naar de dierenarts gegaan maar ze is niet meer thuis gekomen. We waren met zijn allen echt overstuur want het was echt een familielid geworden in de 9 jaar dat ze bij ons was.
We hebben nu sinds Januari wel weer een Beagle, Huub een echte dondersteen. Maar toch word ik nog verdrietig als ik aan Sem terugdenk.
Vreselijk, bij ons is de afgelopen anderhalf jaar de dierenarts 3 x aan huis geweest om één van onze honden in te laten slapen. De rekening kwam iedere keer discreet 2 weken later per post, nadat we meteen na de dood eerst een lieve kaart hadden ontvangen. Volgens mij was de rekening zo'n 60 euro. 230 is echt schandalig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ik maakte een tijdje terug wat mee, met een vriendin naar het dierenziekenhuis gereden omdat haar kat was aangereden, verlamd en helemaal kapot van binnen... de rest van de details zal ik maar besparen.
Mijn vriendin had zich al voorbereid op een spuitje om de kat uit haar lijden te verlossen.. begint die arts over eerst fotos maken om te kijken of het nog geopereerd kan worden en maanden een revalidatie en operaties :x
Ik had echt een zwaar wtf moment :/
Ze waren bijna blij dat ze misschien nog wat extra konden verdienen ofzo...
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan, maar binnen 2 minuten zat ik al vreselijk te janken.
Mijn eigen allerliefste kankerhond is iets meer dan een half jaar geleden overleden, we waren net begonnen aan kuur 2 van dr chemo.
Ja, je voelt het nog in gedachten. En ik zit hier al weer te huilen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je naar een foto kijkt van je huisdier, dat je dan nog precies weet hoe zijn vacht voelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Sterkte, wat een lieve foto.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Niet gedacht dat ik hier al zo snel zou moeten posten. Zojuist heeft mijn moeder haar hond, onze 'Ramlih' in laten slapen. Hij was ongeveer 9 en had een tumor op zijn milt.
Dag lieve Ramlih
[ afbeelding ]
Sterkte, mooie foto van julie samen. 9 jaar is veel te jongquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Niet gedacht dat ik hier al zo snel zou moeten posten. Zojuist heeft mijn moeder haar hond, onze 'Ramlih' in laten slapen. Hij was ongeveer 9 en had een tumor op zijn milt.
Dag lieve Ramlih
[ afbeelding ]
Tuurlijk mag dat soms is het gewoon fijn om even over je maatje te praten/schrijvenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef miek221 het volgende:
Wat is dit toch een verdrietig maar mooi topic. Ik kwam net viavia op youtube bij een filmpje van de laatste uren en begrafenis van een kat en moest ontzettend hard huilen. Ik heb het deze week om de een of andere reden weer heel moeilijk met het verlies van mijn liefste Tijgertje. Het moeilijkste vind ik misschien nog wel, dat altijd als ik verdrietig was, ik Tijgertje pakte en heel zijn vacht volhuilde. En hij bleef in mijn armen liggen tot ik klaar was. En als ik nu verdrietig ben, is het juist om degene die me altijd zo goed kon troosten![]()
Maar toen kwam ik dus op dit topic om even over Tijgertje te schrijven (ik hoop dat dat ook kan/mag hier?) en las ik alle verdrietige verhalen weer. Dus een eenvoor alle baasjes die ook hun lieveling moeten missen. En heel veel sterkte natuurlijk.
Veel sterktequote:Op maandag 17 juni 2013 11:28 schreef Hilzillah het volgende:
Het was ook echt zo'n vreselijk lief beest! Denk er met gelukkig allemaal goede herinneringen aan terug.
Boefjes hondHeel de tuin omploegen van teen tot neus onder de modder en dan heul heul heul zielig kijken als hij in bad moest
Tuurlijk,quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat soms is het gewoon fijn om even over je maatje te praten/schrijven
Ach, wat een lieve fotoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:13 schreef Hilzillah het volgende:
Dag lieve Ramlih
[ afbeelding ]
Ach, wat een schatje!quote:
Ach wat triest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:56 schreef joyvke het volgende:
Lieve Odin,
11 jaar lang was jij mijn lieve blauwe beer, mijn kattenmaatje. Wat was je toch een ontzettend lieve kat en wat zal ik je verschrikkelijk missen. 24 mei had je een operatie om je kiezen te verwijderen, je kwam niet goed uit de narcose en we wisten dat er iets mis was. Je zou nierfalen hebben. Acht dagen aan de dialyse en ons twee dagelijks bezoek zorgde ervoor dat je jezelf een stuk beter voelde. Ik voelde dat het niet goed zat en dat het iets anders was. Die angst werd afgelopen woensdag door een echo bevestigd, je had lymfosarcoom, een soort leukemie die in de organen zou slaan. De nierfalen kwamen daarvan. Dat je zo snel achteruit zou gaan had ik niet verwacht. Vandaag gaf je al aan dat je niet meer wilde, je stopte met eten, dronk niet meer, kwam niet meer uit je mandje en lag alleen nog maar in de mand zonder reacties. Ik zal je missen en hoe je altijd om haring zat te schooien. Tot ziens mijn lieve blauwe beer. Mijn maatje van 11 jaar.
[ afbeelding ]
jij ook heel veel sterkte verbalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Verbal het volgende:
Verhaal komt wel een keer. Ben nu leeg.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |