Ik ga niet meer dit jaar, en dat heeft een aantal redenen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:49 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Hoop dit jaar weer op een mooie Line Up bij XO, ik ga er al 6 jaar naartoe maar dit nieuwe concept vindt ik echt geweldig. Toch deels vergelijkbaar met het dagprogramma van de Bravo. Ik vond het echt genieten bij Rauw en Main Indoor vorig jaar.
Ja, vorig jaar was natuurlijk vreselijk slecht weer. Eigenlijk vooral in die grote tent gestaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ei'k maar 1x op XO geweest. Was leuk toen de zon scheen: schoenen uit, voetjes in het water, dansen. Maar zodra de wolken kwamen en de regen was het drie keer niks meer. Met z'n allen in die paar tenten, stinkend van dat platgetrapte gras. Blech.
Ik vind het puur een mooi weer feestje.
Autocorrect?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze week ook de datum bekendmaking van Appelsap.
Benieuwd wat daar dit jaar staat.
Volgens mij is dat al een paar jaar zo toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was natuurlijk vreselijk slecht weer. Eigenlijk vooral in die grote tent gestaan.
Het jaar daarvoor scheen 't goed geweest te zijn, op 1 buitje na ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een paar jaar zo toch?
Ik moet toegeven dat het ook niet (meer) echt iets voor mij is. Aanhakend op mijn tapas-verhaal van gisteren vind ik het ene beetje een bord stamppot. Dat wordt me een hele dag lang te flauw.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor scheen 't goed geweest te zijn, op 1 buitje na ofzo?
Veel meer dan op Pinkpopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:34 schreef Zocalo het volgende:
Hoe zit dat met nachtactiviteiten? Het wordt mijn eerste keer, wel Pinkpop gehad, maar daar was behalve 1 nachttent verder neit zo veel te doen als de bands klaar waren.
Daar begint het mee, ja. Even later is het vanaf de hemelpoort ook dicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat alleen het terreinstuk van de Alpha 's avonds dicht.
Ik ga er ook alleen ff kijken op de donderdag. Voor de rest lijkt me op het terrein zelf toch leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Is de 24uurs (Lowlands café) nog leuk op de festival dagen (vrijdag, zaterdag en zondag)? Ben er alleen de donderdagen geweest, en dat is altijd gezellig?
En de Hemelpoort is voor een Engel toch altijd open!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar begint het mee, ja. Even later is het vanaf de hemelpoort ook dicht.
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:34 schreef Zocalo het volgende:
Hoe zit dat met nachtactiviteiten? Het wordt mijn eerste keer, wel Pinkpop gehad, maar daar was behalve 1 nachttent verder neit zo veel te doen als de bands klaar waren.
En anders wel op de campingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over.
En ook party bij de tent met de Zeeuwse vlag!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En anders wel op de camping*wink wink nudge nudge*
Woensdag op 5 days Off, met nieuwe live show!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef mr-green het volgende:
Weet je wat me tof lijkt: Bloody Beetroots
Is ook vet idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef mr-green het volgende:
Ik heb zelf geen twitter maar het moest er echt even uit, ik hoop dat het aangekomen is!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef theodoor9 het volgende:
Indiaantje 89, is je frustratie er een beetje uit na je post op lowlove? Haha!
vertel!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen twitter maar het moest er echt even uit, ik hoop dat het aangekomen is!
Ik vond de 3e leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De eerste tweede reactie op Lowlove op het bericht dat Richie Hawtin bevestigd is.
Ietsjes te warm vorig jaar! En dat zeg ik zelf als Indo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is zo'n herkenbaar beeld van vorig jaar
[ afbeelding ]
Ik ben vorig jaar ook afgehaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer dit jaar, en dat heeft een aantal redenen.
- de prijs
- te mainstream qua muziek (je betaalt grof geld voor een David Guetta die mij gestolen kan worden)
- het publiek wat er daardoor op afkomt
- het stopt vroeg
Ga deze zomer naar wat techno festivals en lowlands.
Nope, toen was het ook noodweer!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor scheen 't goed geweest te zijn, op 1 buitje na ofzo?
...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Van dat "Mag ik jou eens ff lekker onderspuiten" weer, zonder dat je een klap krijgt!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van mij krijg je wel een klap. Ik heb mijn zonprotectie hard nodig en ik neem t niet mee het terrein op. Geen zin om terug te moeten lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, lil' Miss Posh weer met 'r fancy weekend..
Posh ja. Ik had een 8 voor bedrijfseconomie gehaald JAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonguhhh, pak dan watervastquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van mij krijg je wel een klap. Ik heb mijn zonprotectie hard nodig en ik neem t niet mee het terrein op. Geen zin om terug te moeten lopen.
hebbik, maar ik vertrouw dat nooit als ik zoveel zweet.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kreeg een grote waterballon op mijn kop die niet kapot ging, komt opzich nog best hard aan
Ik zie het nu echt als een tekenfilmpje voor mequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kreeg een grote waterballon op mijn kop die niet kapot ging, komt opzich nog best hard aan
“Dibbidy Dibbidy Dit Dit…Dat's All Folks…”quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het nu echt als een tekenfilmpje voor me
TOINK!
De formatie noodweer met een reunietour, gewoon een stel van die jaren 80 bands waar je niets meer van hoort een avond laten vullenquote:
Was goe! Dankzij het afzeggen van Disclosure gelukkig toch gezien.quote:
quote:
Was idd geweldig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was goe! Dankzij het afzeggen van Disclosure gelukkig toch gezien.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het immense Grolsch zwembad dit jaar nog haar rentree maken?
TIETEEEEEquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze had ik vorig jaar vooraf gemaakt.
Eik zat ik er, afgezien van het formaat, niet eens zover van af.
[ afbeelding ]
Getver.quote:
Disclosure klinkt inderdaad goed. Kende het nog nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Lynn_Bailey het volgende:
Ik ben al wel heel blij met Disclosure. Ontzettend lekker.
Maaaaar ze mogen van mij inderdaad wel met wat meer namen komen.
Ze zullen er heus wel wat meer gehosseld hebben dan die 8 namen die er nou staan.
Huphup, Lowlands! We're waiting!
Ik stem voorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef friekin_ het volgende:
FlyLo op Dour. Ik hoop dat hij lekker naar LL komt!
Lijkt dat op elkaar qua stijl? Dan ga ik dat ook maar eens luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze mogen Billy Nasty ook wel op de avond van Hawtin zettendie man kan ook knallen zeg !
Door tot 07:00 elke dagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:34 schreef Zocalo het volgende:
Meestal als de bravo dichtgaat staan daar nog wat gasten te spacenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Is de 24uurs (Lowlands café) nog leuk op de festival dagen (vrijdag, zaterdag en zondag)? Ben er alleen de donderdagen geweest, en dat is altijd gezellig?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:26 schreef µ het volgende:
[..]
Disclosure klinkt inderdaad goed. Kende het nog niet.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:30 schreef µ het volgende:
[..]
Meestal als de bravo dichtgaat staan daar nog wat gasten te spacen.
Was vorige keer erg vet. Was denk ik in de Melkwegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef mr-green het volgende:
Link? Of quote het hier ffquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef theodoor9 het volgende:
Indiaantje 89, is je frustratie er een beetje uit na je post op lowlove? Haha!
Haha true. Af en toe nog onder de bal gezeten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is zo'n herkenbaar beeld van vorig jaar
[ afbeelding ]
Over het algemeen vond ik het prima te doen. Echt fuckin' veel water gedronken en bijna niet geplastquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ietsjes te warm vorig jaar! En dat zeg ik zelf als Indo.
Uitslovah!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Posh ja. Ik had een 8 voor bedrijfseconomie gehaald JAAAA
Vieze shit man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal het immense Grolsch zwembad dit jaar nog haar rentree maken?
Achter. Maar ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef theodoor9 het volgende:
Lopen we eigenlijk voor op het aantal topics van vorig jaar? Ik heb het idee dat het wel lekker loopt hier!
Ik dacht dat je appelpop bedoeldequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neee maaannnnn jeweetog
http://appelsap.net/info/
nogal, met dat vieze bruine waterquote:
vroegerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar begint het mee, ja. Even later is het vanaf de hemelpoort ook dicht.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef µ het volgende:
[..]
Was vorige keer erg vet. Was denk ik in de Melkweg.
ONE-TWO-- WHOOP WHOOP
@0:33quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]New Noise
al hoewel ik vorig jaar van Refused had verwacht maar dat terzijde.
quote:
http://www.lowlove.nl/nie(...)hie-hawtin/#commentsquote:Indiaantje89 zei op 28 februari 2013 om 15:29:
Heb het op andere plaatsen eerder gezien….
LLowCamp moet is normaal gaan doen, wat een verschrikkelijke houding hebben die zeg!
Mogen ze ook best weten. Mogen best eens stoppen met die arrogante opmerkingen overal naartoe. Geen probleem dat je wat uitzoekt, maar ga je zelf niet zo ophemelen als je zo af en toe een naampje ergens kan vinden.
En denk dat ik zeker niet de enige bent. Lowlove/Festival Info/Festileaks en alle andere site hoeven jullie niet iedere keer te vermelden in hun bron!Indiaantje89 zei op 28 februari 2013 om 15:29:
Heb het op andere plaatsen eerder gezien….
*BOOOOM*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
[..]
http://www.lowlove.nl/nie(...)hie-hawtin/#comments
Is zeker welkom ja!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef TWP het volgende:
Van techno naar iets heel anders: Japandroids. Lijkt me heel tof. Vanaf half juli doen ze Europa (ook festivals), dus kom maar door.
Grooveshark kent "Murder Was The Bass " nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo heb wel zin in nu in een lekker techno avondje door dit topic
Maar even Murder Was The Bass opgezet![]()
![]()
Zeldenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft U dat nou ook wel eens? Dat U op FOK inlogt en dat er dan een pagina vol staat met door µ gequote berichten van jou?
Ik kan het niet alleen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Als je zo doorgaat is dat zo ingehaald![]()
quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:05 schreef µ het volgende:
[..]
Grooveshark kent "Murder Was The Bass " niet
En nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:07 schreef µ het volgende:
We lopen 594 berichten achter ten opzichte van vorig jaar. (4002 vs 3407)
Nu wel,.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:51 schreef µ het volgende:
[..]
De vraag was of ik wel eens door µ werd gequote... Dat niet dus.
Sorry. Zaterdagbrakheid.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:51 schreef µ het volgende:
[..]
De vraag was of ik wel eens door µ werd gequote... Dat niet dus.
Ik sport meestal op vrijdag. Zaterdagavond is m'n uitga-avondquote:
MIETJE. Ik sport aan de bar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:53 schreef µ het volgende:
[..]
Ik sport meestal op vrijdag. Zaterdagavond is m'n uitga-avond. En dan heb je zondag niets aan me
.
Sinds wanneer doe jij aan ballet?quote:
Wat een barslechte grap.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan ballet?
quote:
quote:
Da's Tai Chi man.quote:
Holy Other > Piro.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt toch een bietje obligaat over, openen met Piro.
DK8 man! Techno classic!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:05 schreef µ het volgende:
[..]
Grooveshark kent "Murder Was The Bass " niet
Hier nog iemand..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:00 schreef AMDB het volgende:
Ik heb wat scriptie-ontwijkende afleiding nodig.
Bizar zieke line-up, have fun.quote:
Regulation bij de bankjes, jij?quote:
Komt goeeeeed!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:02 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind dat Three Loco moet komen.
[..]
Bizar zieke line-up, have fun.
Voorraadoptimalisatie bij een humanitaire organisatie. Vandaag in 1 dag m'n hele research proposal geschreven (al was ik qua literatuur lezen al helemaal voorbereid).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:10 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Regulation bij de bankjes, jij?
Ik moet mijn onderzoeksvoorstel nog inleveren, dus ben pas net begonnen.
quote:
Modeselektor en Bente Bollmann. Trouwens: grote min; er was geen sterke drank te krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef theodoor9 het volgende:
Goeie middag! Wie was je favoriet gisteren friekin_?
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef Der_Rudi het volgende:
Best gezellig maar de volgende dag is vrij zwaar....
Bij drank toch ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:22 schreef Der_Rudi het volgende:
Best gezellig maar de volgende dag is vrij zwaar....
Vorig jaar amper wat gezopen, eigenlijk alleen de donderdagnacht whisky lopen wegtikken op de camping met die Ghettoblaster-party. Gewoon te warm en dan ga ik mezelf niet nog verder uitdrogen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:32 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Vind ik niet maar dat kan aan de hoeveelheden van beide zaken liggen.
Wij houden je niet tegen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:38 schreef Der_Rudi het volgende:
Afgelopen jaar was ik op Sziget in plaats van lowlands. Geen enkele vorm van chemische versnaperingen meegenomen en heb me echt prima vermaakt.
Zit er toch stevig over te denken om dat op lowlands ook maar eens te gaan doen
ooooooooo can it beeeeeeeeeeee!!quote:
Was zelfs 1 plek waar 1000e mensen gelijkertijd spoten... bizarre shit!quote:Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had wel het idee dat er afgelopen jaar op LL meer gespoten werd dan normaal..
0,1%quote:Op maandag 4 maart 2013 12:48 schreef mr-green het volgende:
Hoe groot is de kans dat Muse op Lowlands komt?
-10quote:Op maandag 4 maart 2013 12:48 schreef mr-green het volgende:
Is dit wat men 'timing' noemt?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:48 schreef mr-green het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 04-03-2013 om 12:55:27Winnen maar: 2 kaarten voor Muse op 4 juni in de Amsterdam ArenA + een gesigneerde foto! http://t.co/VpE5JgjUMa reageer retweet
Jep!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:25 schreef theodoor9 het volgende:
Was prodigy niet exclusief voor Indian Summer?
Doen geen festivals dit jaar, en staan in Juni al in de ArenA. Nee dus!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:28 schreef mr-green het volgende:
Toch blijf ik hoop houden op Muse
Lijkt mij een mooie headliner
Ik vond Lunice juist tegenvallen. Laatste 20 minuten vond ik echt matig, was er iets met het geluid ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef Prosopon het volgende:
Is er een kans dat Apparat los nog een kunstje gaat doen op Lowlands?
Vond hem echt geniaal op STRP afgelopen weekend.
Lunice en SBTRKT mogen van mij ook wel komen overigens, erg tof.
Modeselektor viel me wat tegen overigens.
Modeselektor was het beste optreden van de avond, wat viel daar aan tegen?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef Prosopon het volgende:
Is er een kans dat Apparat los nog een kunstje gaat doen op Lowlands?
Vond hem echt geniaal op STRP afgelopen weekend.
Lunice en SBTRKT mogen van mij ook wel komen overigens, erg tof.
Modeselektor viel me wat tegen overigens.
Vond het ook het beste inderdaad!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modeselektor was het beste optreden van de avond, wat viel daar aan tegen?
Geluid was op het begin van de avond sowieso niet zo goed. Vond juist het begin van zijn set daardoor niet uit de verf komen. Na een minuut of 20 daarom ook weggegaan daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik vond Lunice juist tegenvallen. Laatste 20 minuten vond ik echt matig, was er iets met het geluid ofzo?
Geen idee, had er op de een of andere manier meer van verwacht.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modeselektor was het beste optreden van de avond, wat viel daar aan tegen?
Die gozer met dat gezellig bordje ben ik echt heel vaak tegengekomenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pompompom, weer geen nieuws. Da's dan weer jammer op zo'n zonovergoten dag.
Dan maar weer wat zweerpica's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk niet dat je daar een hele Alpha een plezier mee doet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nah, eigenlijk denk ik dat Slayer eerder de Alpha afsluiter op een Skrillex-achtige manier wordt.
Zou ik wel weer leuk vinden, wat minder voor de hand liggende headliners, net zoals Skrillex en Black Keys vorig jaar.
Laat ze Kid Cudi meenemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:04 schreef indiaantje89 het volgende:
MGMT gaat in ieder geval touren met hun album in de VS tot Juli.Daarna kunnen ze mooi Lowlands meepakken!
Dat zou héél fijn zijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:04 schreef indiaantje89 het volgende:
MGMT gaat in ieder geval touren met hun album in de VS tot Juli.Daarna kunnen ze mooi Lowlands meepakken!
Inderdaad, wat een saai optreden in Paradiso destijds.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef vault_tec het volgende:
Mgmt, wat een ruk concert inderdaad in 2008
nou inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jebus, wat was dát saai, MGMT in 2008.
Vals als de neten ook. Toen stortte de tent ook nog eens in door de regen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef vault_tec het volgende:
Mgmt, wat een ruk concert inderdaad in 2008
Liever geen enkele, maar gewoon wat nieuwe dingen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors, Ska-P, Sebastian Ingrosso, Bad Religion, Woodkid, Empire of the Sun & Everything Everything, Netsky, Dizzee Rascal, Enter Shikari, Katy B, Totally Enormous Extinct Dinosaurs, Peter Bjorn & John, Chris Liebing, Zaz en Skip & Die op Sziget.
Wie mogen doorstromen naar LL?
Bad Religionquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Editors, Ska-P, Sebastian Ingrosso, Bad Religion, Woodkid, Empire of the Sun & Everything Everything, Netsky, Dizzee Rascal, Enter Shikari, Katy B, Totally Enormous Extinct Dinosaurs, Peter Bjorn & John, Chris Liebing, Zaz en Skip & Die op Sziget.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef brother52 het volgende:
Tame Impala mag van mij ook wel komen.
Damn, the Black angels. Die mogen ook wel op LL komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:24 schreef leeell het volgende:
http://www.bestkeptsecret(...)ecret-festival-2013/
Chris Liebingquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zal best wat overlappen, dat kan niet anders (dat was altijd al het geval met pinkpop). Maar omdat het zo ver uit elkaar ligt kan het best zo zijn dat BKS veel bands heeft die gewoonweg in Augustus niet meer touren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:02 schreef ohnikua het volgende:
Uiteindelijk zullen BKS en LL toch nog best wat overlap hebben hoor
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Danny Brown op BKS maakt de kans op LL wel iets kleiner.
De kans op meneer Lamar daarmee wel groter.
Dat is zeker waar, maar ik bedoel dat je de meeste acts die in augustus touren niet kan afschrijven omdat ze op BKS staan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Het zal best wat overlappen, dat kan niet anders (dat was altijd al het geval met pinkpop). Maar omdat het zo ver uit elkaar ligt kan het best zo zijn dat BKS veel bands heeft die gewoonweg in Augustus niet meer touren.
Nee klopt, maar naast er zullen vast bands zijn die exclusief op BKS staan. Naast de bands waarvan dit al gecomuniceerd was (Arctic Monkeys, Sigúr Ros, ..)quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik bedoel dat je de meeste acts die in augustus touren niet kan afschrijven omdat ze op BKS staan.
Volgende week elfstedentocht heb ik gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo bewolkt? Daar gaat mijn lentegevoelEn dan nog weer sneeuw in dit weekend ook
Ik denk dat alleen bands waarbij dit gecommuniceerd is exclusief zijn. De hele reden dat ze exclusief zijn is zodat dit gecommuniceerd kan worden en het ene festival voor groepen fans de voorkeur kan krijgen boven het andere..quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:41 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar naast er zullen vast bands zijn die exclusief op BKS staan. Naast de bands waarvan dit al gecomuniceerd was (Arctic Monkeys, Sigúr Ros, ..)
Goh.....twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 06-03-2013 om 13:04:36En ja, deze maand komen er ook weer aankondigingen voor het échte #LL13 programma maar de maand is natuurlijk nog lang.... reageer retweet
Jouw posts hier en op Graz enigszins volgende verbaast het mij dat acts als Bloc Party, Eveything Everything en Fuck Buttons niet in jouw straatje passen eigenlijk. Ik ben veel meer pro-lowlands dan gemiddeld op Graz, maar vind BKS toch echt een mooie line-up hebben. Mijn vraag is eigenlijk: heb je de voor jou nog minder bekende BKS namen al wel een kans gegeven?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Alleen Local Natives mag naar Lowlands komen van de nieuwe lichting namen van BKS. Vind die line-up nog steeds niet in mijn smaak vallen. Alleen jammer dat ze Belle & Sebastian hebben, hoop toch stiekem nog een beetje dat ze ook nog op Lowlands staan.
Bloc Party was vorig jaar een flinke tegenvaller op Lowlands. Alleen hun eerste plaat komt goed uit de verf, en Kele kan gewoon niet zingen. Nee zet dan liever een CD'tje op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Jouw posts hier en op Graz enigszins volgende verbaast het mij dat acts als Bloc Party, Eveything Everything en Fuck Buttons niet in jouw straatje passen eigenlijk. Ik ben veel meer pro-lowlands dan gemiddeld op Graz, maar vind BKS toch echt een mooie line-up hebben. Mijn vraag is eigenlijk: heb je de voor jou nog minder bekende BKS namen al wel een kans gegeven?
Ja ben een beetje teleurgesteld door de tweet dat er deze maand namen komen en de maand nog lang is..quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is wat stil hier![]()
http://oyafestivalen.com/
Dit festival is een week voor Lowlands. Staan ook een aantal leuke namen. God Speed! You Black Emperor en Beach House zijn daar van de week aan toegevoegd. Ook beide leuke namen die zeker naar Biddinghuizen mogen komen.
Volgens mij is Rapid Razor Bob ook een beetje de boel aan het stangen. Er zal morgen ofzo wel wat commedie/theater/university namen bekend gemaakt worden en volgende week wat nieuwe artiesten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja ben een beetje teleurgesteld door de tweet dat er deze maand namen komen en de maand nog lang is..
Whut?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
HAIM komt dus ook zeker niet op lowlands.
Als je je eigen link nou ff goed doorleest, zie je dat ze hun toernee in Augustus hebben moeten cancellenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?
Zou jammer zijn, laatste album was prima!
Hebben die al een album uit dan ?? Alleen wat singles toch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut?
Zou jammer zijn, laatste album was prima!
Goeie vraagquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)g-had-willen-vragen/
Voor de mensen die vragen hebben...
Ja dat valt wel te verwachten ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij is Rapid Razor Bob ook een beetje de boel aan het stangen. Er zal morgen ofzo wel wat commedie/theater/university namen bekend gemaakt worden en volgende week wat nieuwe artiesten.
Denk niet dat ze tot het einde van de maand wachten.
Ik denk dat ik het antwoord wel weet:quote:
Ze kunnen misschien eens 's nachts ofzo integraal een dj-set uitzenden op de radio. BBC Radio 1 doet zulke dingen vaak zat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het antwoord wel weet:
Soms besteedt BNN (geloof ik) ook wel aandacht aan dancefestivals op de zaterdagavond. De beelden op het podium zijn toch wat minder interessant dan bij bandjes en is dan ook meer beeld van het dansend publiek. Nu gaat dat overdag in de buitenlucht nog wel, qua weergeving op tv, maar zo'n donkere Bravo-tent (X-Ray sowieso geen camera, Grolsch/India-DJ's lijkt me ook niet echt interessant) bij nacht is niet te doen.
Da's natuurlijk prima mogelijk. Maar op TV besteden echt het liefst zo weinig mogelijk aandacht aan mzuziek, dus we mogen blij zijn met wat we hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien eens 's nachts ofzo integraal een dj-set uitzenden op de radio. BBC Radio 1 doet zulke dingen vaak zat.
3 voor 12 zend soms wel iets uit geloof ik. Zo zijn er vorig jaar ook sets van bijvoorbeeld SKisM, Benga en Oscar Mulero uitgezonden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien eens 's nachts ofzo integraal een dj-set uitzenden op de radio. BBC Radio 1 doet zulke dingen vaak zat.
Die komen op isfquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Beaudelaire het volgende:
The Bloody Beetroots zou wel weer tof zijn.
Zou misschien wat voor Dancetrippin.tv zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef viagraap het volgende:
[..]
Mooie namen staan daar! Godspeed zou erg leuk zijn, al kun je die beter in een stille zaal zien denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is wat stil hier![]()
http://oyafestivalen.com/
Dit festival is een week voor Lowlands. Staan ook een aantal leuke namen. God Speed! You Black Emperor en Beach House zijn daar van de week aan toegevoegd. Ook beide leuke namen die zeker naar Biddinghuizen mogen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |