Ik ga niet meer dit jaar, en dat heeft een aantal redenen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:49 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Hoop dit jaar weer op een mooie Line Up bij XO, ik ga er al 6 jaar naartoe maar dit nieuwe concept vindt ik echt geweldig. Toch deels vergelijkbaar met het dagprogramma van de Bravo. Ik vond het echt genieten bij Rauw en Main Indoor vorig jaar.
Ja, vorig jaar was natuurlijk vreselijk slecht weer. Eigenlijk vooral in die grote tent gestaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ei'k maar 1x op XO geweest. Was leuk toen de zon scheen: schoenen uit, voetjes in het water, dansen. Maar zodra de wolken kwamen en de regen was het drie keer niks meer. Met z'n allen in die paar tenten, stinkend van dat platgetrapte gras. Blech.
Ik vind het puur een mooi weer feestje.
Autocorrect?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze week ook de datum bekendmaking van Appelsap.
Benieuwd wat daar dit jaar staat.
Volgens mij is dat al een paar jaar zo toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was natuurlijk vreselijk slecht weer. Eigenlijk vooral in die grote tent gestaan.
Het jaar daarvoor scheen 't goed geweest te zijn, op 1 buitje na ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een paar jaar zo toch?
Ik moet toegeven dat het ook niet (meer) echt iets voor mij is. Aanhakend op mijn tapas-verhaal van gisteren vind ik het ene beetje een bord stamppot. Dat wordt me een hele dag lang te flauw.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor scheen 't goed geweest te zijn, op 1 buitje na ofzo?
Veel meer dan op Pinkpopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:34 schreef Zocalo het volgende:
Hoe zit dat met nachtactiviteiten? Het wordt mijn eerste keer, wel Pinkpop gehad, maar daar was behalve 1 nachttent verder neit zo veel te doen als de bands klaar waren.
Daar begint het mee, ja. Even later is het vanaf de hemelpoort ook dicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat alleen het terreinstuk van de Alpha 's avonds dicht.
Ik ga er ook alleen ff kijken op de donderdag. Voor de rest lijkt me op het terrein zelf toch leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Is de 24uurs (Lowlands café) nog leuk op de festival dagen (vrijdag, zaterdag en zondag)? Ben er alleen de donderdagen geweest, en dat is altijd gezellig?
En de Hemelpoort is voor een Engel toch altijd open!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar begint het mee, ja. Even later is het vanaf de hemelpoort ook dicht.
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:34 schreef Zocalo het volgende:
Hoe zit dat met nachtactiviteiten? Het wordt mijn eerste keer, wel Pinkpop gehad, maar daar was behalve 1 nachttent verder neit zo veel te doen als de bands klaar waren.
En anders wel op de campingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over.
En ook party bij de tent met de Zeeuwse vlag!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En anders wel op de camping*wink wink nudge nudge*
Woensdag op 5 days Off, met nieuwe live show!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef mr-green het volgende:
Weet je wat me tof lijkt: Bloody Beetroots
Is ook vet idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef mr-green het volgende:
Weet je wat me tof lijkt: Bloody Beetroots
Ik heb zelf geen twitter maar het moest er echt even uit, ik hoop dat het aangekomen is!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef theodoor9 het volgende:
Indiaantje 89, is je frustratie er een beetje uit na je post op lowlove? Haha!
vertel!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen twitter maar het moest er echt even uit, ik hoop dat het aangekomen is!
Ik vond de 3e leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De eerste tweede reactie op Lowlove op het bericht dat Richie Hawtin bevestigd is.
Ietsjes te warm vorig jaar! En dat zeg ik zelf als Indo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is zo'n herkenbaar beeld van vorig jaar
[ afbeelding ]
Ik ben vorig jaar ook afgehaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet meer dit jaar, en dat heeft een aantal redenen.
- de prijs
- te mainstream qua muziek (je betaalt grof geld voor een David Guetta die mij gestolen kan worden)
- het publiek wat er daardoor op afkomt
- het stopt vroeg
Ga deze zomer naar wat techno festivals en lowlands.
Nope, toen was het ook noodweer!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor scheen 't goed geweest te zijn, op 1 buitje na ofzo?
...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Van dat "Mag ik jou eens ff lekker onderspuiten" weer, zonder dat je een klap krijgt!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van mij krijg je wel een klap. Ik heb mijn zonprotectie hard nodig en ik neem t niet mee het terrein op. Geen zin om terug te moeten lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, lil' Miss Posh weer met 'r fancy weekend..
Posh ja. Ik had een 8 voor bedrijfseconomie gehaald JAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonguhhh, pak dan watervastquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van mij krijg je wel een klap. Ik heb mijn zonprotectie hard nodig en ik neem t niet mee het terrein op. Geen zin om terug te moeten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |