quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Active_Topics het volgende:
Valt me op dat ik een belangrijke hint die voor Paulien als mol spreekt nog nergens ben tegengekomen. Direct na afloop van de opdracht in de bibliotheek zegt Carolien: "Paulien liep nogal te stuntelen", op dat moment wordt er een boek in beeld genomen met de titel "The life of the mole".
[ afbeelding ]
Denk niet dat het veel duidelijker wordt toch?
Het zou inderdaad wel heel treurig zijn als ze die grote hints erin stoppen en dan komen met haha we zeiden nog 'trust nobody'. Ik kan het mij ook niet voorstellen. Ik denk dat ze best bezig zijn met het op het verkeerde been zetten van de community die overal bovenop zit. Maar zo extreem zullen ze het ook wel weer niet maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef Montagui het volgende:
Met alle bewijzen kan het alleen nog maar Kees zijn. ALS hij het niet is dan is dat het failliet van het programma omdat ze dan de kijker bewust genept hebben. Je kan geen verborgen aanwijzingen in zo'n serie stoppen om ze dan te negeren en een ander de mol te laten zijn. Lijkt me een grove belediging voor de kijkers.
Dus, C is the Mole, Tol is de Mol..... kan met de beste wil van de wereld daar geen Paulien van maken.
Dat is precies wat ik wou zeggen. Aangezien er werd gezegd 'Kees zijn boekje stond bij een boek op de hoek'quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je bedoelt dat het boek over het leven van de mol precies op dezelfde locatie lag als het mollenboekje van kees?
Ze zei dat ze geen prefecte versie had ingeleverd. Maar dat zij iets ingeleverd had. Ik vermoed dat ze onder de tijdsdruk niet keer kon bedenken dat als de deelnemers iets aan haar geven dat ook inleveren is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Redefine het volgende:
Kees lijkt mij inmiddels wel overduidelijk de Mol. Vooral door de aanwijzingen van afgelopen week. Maar dan zijn er altijd wel wat rare zaken die voorbijkomen. Hetzelfde dat Paulien eerst zegt dat de Mol waarschijnlijk een perfectie versie heeft ingeleverd en later op de vraag antwoord dat zij zelf de perfecte versie heeft ingeleverd.
Ik vind het vreemd dat een intelligent iemand de vraag blijkbaar zo slecht begrijpt dat ze haar eerste antwoord onderuit haalt. Hetzelfde dat ze bij de ontmoet de Mol orgel opdracht hele debiele vragen stelde (houdt je van meloen).
Maar dat is nu (vrijwel zeker) toeval en een stommiteit. Vorig jaar heeft Liesbeth ook gedrag vertoond wat debiel leek/haar als Mol deed vermoeden. Maar uiteindelijk bleek ze gewoon heel debiel het spel gespeeld te hebben.
Wat betreft de taalopdracht van twee weken geleden, begin ik het idee te krijgen dat de programmamakers 'per ongeluk' aan Paulien hebben laten doorschemeren dat er nog een opdracht voor haar aan zou komen. Zodat ze vervolgens komt met dat er hopelijk een opdracht met taal aankomt. Met Zulu, kliktalen etc. Terwijl die tekst nog eens letterlijk in de Mol tweet werd genoemd.
Lijkt mij dat de makers doelbewust haar verdacht hebben proberen te maken, waardoor wij meer in het ongewisse zouden blijven.
Omdat ze zichzelf daar voor aanmeldt? Omdat ze door de groep werd aangewezen? Iedereen weet dat Taal haar ding isquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef Nober het volgende:
Als Paulien de mol niet is dan wil ik graag uitleg van Art waarom hij refereerde naar haar boek en ook uitleg over waarom Paulien die taalopdrachten deed in dat theater met Afrikaans gedicht en in die school met Zarayda.
C is the Mole kan echt net zo goed op Paulien als op Kees slaan (of op Carolien tot vorige week).quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef Montagui het volgende:
Met alle bewijzen kan het alleen nog maar Kees zijn. ALS hij het niet is dan is dat het failliet van het programma omdat ze dan de kijker bewust genept hebben. Je kan geen verborgen aanwijzingen in zo'n serie stoppen om ze dan te negeren en een ander de mol te laten zijn. Lijkt me een grove belediging voor de kijkers.
Dus, C is the Mole, Tol is de Mol..... kan met de beste wil van de wereld daar geen Paulien van maken.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf daar voor aanmeldt? Omdat ze door de groep werd aangewezen? Iedereen weet dat Taal haar ding isdus dan is het logisch dat zij daarvoor naar voren wordt geschoven.
Ik vind Case is the mole anders wel een vrij geloofwaardige hint heur.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
C is the Mole kan echt net zo goed op Paulien als op Kees slaan (of op Carolien tot vorige week).
Tol is de Mol lijkt me voorlopig de enige echt geloofwaardige hint die ik voorbij heb zien komen hier
Maar waarom vindt je dat geloofwaardiger dan "Cornelisse is the mole"?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Case is the mole anders wel een vrij geloofwaardige hint heur.
Op zichzelf had die hint ook naar Carolien of Cornelissen kunnen wijzen omdat in principe alleen de 1e letter gebruikt wordt. Dat C bij het woordje 'Case' hoort is natuurlijk wel een bonus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Case is the mole anders wel een vrij geloofwaardige hint heur.
Omdat de priester bij Ewout echt Case zegt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waarom vindt je dat geloofwaardiger dan "Cornelisse is the mole"?
Dat er dan "Case" van gemaakt wordt lijkt me echt zo typisch een geval van hints zoeken waar ze er niet zijn
Van een willekeurige zin ergens halverwegequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de priester bij Ewout echt Case zegt.dat is het eerste woord van zijn zin.
We zullen het vanavond wetenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van een willekeurige zin ergens halverwege
Ik dacht dat het echt de eerste letters van de zinnen waren steeds, op volgorde. Maar het is dus ook nog eens helemaal door elkaar gehusseld en dan zou het misschien op die manier eventueel richting Kees kunnen wijzen
Mwah, ik ben nog niet overtuigd(op zich wel dat Kees de Mol is, maar niet hierdoor)
Het zijn wel de eerste woorden van de zin die over zuid-afrika gingen. De zin van Ewout begint met Case. Dat je die eerste letters nog in volgorde moet zetten lijkt me logisch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van een willekeurige zin ergens halverwege
Ik dacht dat het echt de eerste letters van de zinnen waren steeds, op volgorde. Maar het is dus ook nog eens helemaal door elkaar gehusseld en dan zou het misschien op die manier eventueel richting Kees kunnen wijzen
Mwah, ik ben nog niet overtuigd(op zich wel dat Kees de Mol is, maar niet hierdoor)
Meer dan plausibel zelfs. Ik durf te zeggen dat ik het licht aan het einde van de tunnel inmiddels al een tijdje gezien heb en eruit ben, maar ik kan me dus niet voorstellen hoe je met al deze hints nog kunt twijfelen of zelfs kunt denken dat Paulien de Mol is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het zijn wel de eerste woorden van de zin die over zuid-afrika gingen. De zin van Ewout begint met Case. Dat je die eerste letters nog in volgorde moet zetten lijkt me logisch.
T feit dat Carolien deze tekst kreeg als hint waar Paulien de tolisdemol hint kreeg denk ik wel dat ie plausibel is.
Ik verbaas me dus ook echt heel erg over t feit dat Paulien meer verdacht wordt op t WIDM forum van de Avroquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meer dan plausibel zelfs. Ik durf te zeggen dat ik het licht aan het einde van de tunnel inmiddels al een tijdje gezien heb en eruit ben, maar ik kan me dus niet voorstellen hoe je met al deze hints nog kunt twijfelen of zelfs kunt denken dat Paulien de Mol is.
Het zou wel heel geniaal zijn daarom.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik verbaas me dus ook echt heel erg over t feit dat Paulien meer verdacht wordt op t WIDM forum van de Avro
Want als Kees niet de mol is ben ik echt heel verbaasd.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zou wel heel geniaal zijn daarom.
Ijzersterke theorie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:26 schreef jcdragon het volgende:
Trust nobody. Misschien zijn die hints bedoeld om ons om de tuin te leiden.
Dat zou echt de meest geniale WIDM actie ooit zijn!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:26 schreef jcdragon het volgende:
Trust nobody. Misschien zijn die hints bedoeld om ons om de tuin te leiden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Carolien het toch is, maar dat is eigenlijk onmogelijk.
Dat Ewout toch de Mol isquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou echt de meest geniale WIDM actie ooit zijn!
Nee, wants hints zijn niet bedoeld om de kijker voor de gek te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou echt de meest geniale WIDM actie ooit zijn!
Deze tweet was toen ze de kandidaten bekend maakten, staat duidelijk dat Paulien een kandidaat is.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:45:00Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm reageer retweet
In het begin wordt iedereen gewoon gezien en omschreven als kandidaat, niks aan de hand johquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Moira. het volgende:
Deze tweet was toen ze de kandidaten bekend maakten, staat duidelijk dat Paulien een kandidaat is.twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:45:00Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm reageer retweet
Of zou ze dat over zichzelf hebben geschreven
True true. Ik verwacht dat Kees vanavond naar voren stapt op de vraag "Wie is de mol?", maar blijf toch nog met een klein oogje naar Paulien kijken, hahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het begin wordt iedereen gewoon gezien en omschreven als kandidaat, niks aan de hand joh
Via tv+internet volgen is super leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:44 schreef Moira. het volgende:
Wel vet eigenlijk, heb nog nooit een WIDM seizoen zo via internet ernaast ook gevolgd, en ook nog nooit vóór de laatste aflevering zo veel typische widm-hints opgepikt.
Meestal kijk ik de laatste aflevering en denk ik bij alles "Ohhh dat ik dat niet gezien heb! Nou dat is wel héél ver gezocht hoor! Nee dat had ik echt niet door!", en nu zal ik bij flink wat dingen zeggen "Jaja dat had ik allang van het forum opgepikt!".
De mol ontmaskerd vóór de laatste aflevering, heb ik zelf iig nog nooit echt meegemaaktMaar heb dan dus ook nooit WIDM via internet nog gevolgd enzo
Ja, 't is wel echt een heel leuk programma voor de kijker ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Via tv+internet volgen is super leuk
Jammer dat je het niet eerder ontdekt hebt helaas
Ik vond dit een lastig seizoen, ik heb heel lang echt geen flauw idee gehad wie de mol zou kunnen zijn en eigenlijk werd het pas afgelopen aflevering duidelijk voor mij. Mijn doel voor komend jaar wordt om de afleveringen twee keer te kijken, een keer om te zien wat er gebeurt en een keer om te 'speuren' naar aanwijzingen en verdachte zaken.
Ach, het is gewoon een kwestie van op je bek durven gaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, 't is wel echt een heel leuk programma voor de kijker ook.
Ik heb Kees al vanaf aflevering 1 in de gaten gehouden als potentiële mol, maar ik durf gewoon nooit wat uit te sluiten vóórdat het de laatste aflevering echt uitgesproken isIk heb ook Tim, Tania, Carolien en Paulien verdacht, zonder de rest van de kandidaten uit het oog te verliezen want die zou ook zomaar eens de mol kunnen zijn.
Dan roep ik tijdens een aflevering "Ja! Die is de mol!" en dan een minuutje later "... Of die... Of die doet ook wel verdacht..."
Maar nu ik dit zo via internet volg en lees wat voor aanwijzingen anderen hebben opgepikt in combinatie met die van mezelf, is het ook wel eens leuk om al van die typische WIDM aanwijzingen al vóór de ontknoping opgepikt te hebben
Op die manier móét Kees wel de mol zijn, hoe verdacht ik Paulien zich soms ook zie gedragen.
Ik durf Paulien nog steeds niet uit te sluiten, maar dan ben ik wel heel benieuwd naar een verklaring voor die Kees-aanwijzingen
Achja, ik zal altijd alles wel open blijven houden tot de laatste aflevering denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een kwestie van op je bek durven gaan
Gewoon verkondigen wie de mol is en als die eruit is een nieuwe theorie verzinnen.
(Het liefst wel met enige argumentatie, en niet teveel tunnelvisie)
Nu moet je je wel heel stoer voelen.quote:
Valt wel meequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nu moet je je wel heel stoer voelen.
En niet per ongeluk uit automatisme op Twitter, Facebook etc. kijken!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:16 schreef E.T. het volgende:
IK baal dat ik vanavond moet werken.. Dat wordt vannacht uitzending gemist kijken
Zó fanatiek ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En niet per ongeluk uit automatisme op Twitter, Facebook etc. kijken!
Vandaag is dat eigenlijk het minst erge vergeleken met de afgelopen weken. Dat Kees de mol is (voor mij) nu wel duidelijk. De mensen die de afgelopen weken op Facebook postten wie eruit lag vond ik irritanter.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En niet per ongeluk uit automatisme op Twitter, Facebook etc. kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |