abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 6 maart 2013 @ 13:19:46 #256
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_123699592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Active_Topics het volgende:
Valt me op dat ik een belangrijke hint die voor Paulien als mol spreekt nog nergens ben tegengekomen. Direct na afloop van de opdracht in de bibliotheek zegt Carolien: "Paulien liep nogal te stuntelen", op dat moment wordt er een boek in beeld genomen met de titel "The life of the mole".

[ afbeelding ]

Denk niet dat het veel duidelijker wordt toch? :)
:') Heb je alle duidelijke hints naar Kees gemist?
pi_123727373
Als Paulien de mol niet is dan wil ik graag uitleg van Art waarom hij refereerde naar haar boek en ook uitleg over waarom Paulien die taalopdrachten deed in dat theater met Afrikaans gedicht en in die school met Zarayda.
  woensdag 6 maart 2013 @ 23:33:36 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123728339
Kees lijkt mij inmiddels wel overduidelijk de Mol. Vooral door de aanwijzingen van afgelopen week. Maar dan zijn er altijd wel wat rare zaken die voorbijkomen. Hetzelfde dat Paulien eerst zegt dat de Mol waarschijnlijk een perfectie versie heeft ingeleverd en later op de vraag antwoord dat zij zelf de perfecte versie heeft ingeleverd.

Ik vind het vreemd dat een intelligent iemand de vraag blijkbaar zo slecht begrijpt dat ze haar eerste antwoord onderuit haalt. Hetzelfde dat ze bij de ontmoet de Mol orgel opdracht hele debiele vragen stelde (houdt je van meloen :') ).

Maar dat is nu (vrijwel zeker) toeval en een stommiteit. Vorig jaar heeft Liesbeth ook gedrag vertoond wat debiel leek/haar als Mol deed vermoeden. Maar uiteindelijk bleek ze gewoon heel debiel het spel gespeeld te hebben.

Wat betreft de taalopdracht van twee weken geleden, begin ik het idee te krijgen dat de programmamakers 'per ongeluk' aan Paulien hebben laten doorschemeren dat er nog een opdracht voor haar aan zou komen. Zodat ze vervolgens komt met dat er hopelijk een opdracht met taal aankomt. Met Zulu, kliktalen etc. Terwijl die tekst nog eens letterlijk in de Mol tweet werd genoemd.

Lijkt mij dat de makers doelbewust haar verdacht hebben proberen te maken, waardoor wij meer in het ongewisse zouden blijven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_123728711
Met alle bewijzen kan het alleen nog maar Kees zijn. ALS hij het niet is dan is dat het failliet van het programma omdat ze dan de kijker bewust genept hebben. Je kan geen verborgen aanwijzingen in zo'n serie stoppen om ze dan te negeren en een ander de mol te laten zijn. Lijkt me een grove belediging voor de kijkers.

Dus, C is the Mole, Tol is de Mol..... kan met de beste wil van de wereld daar geen Paulien van maken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 7 maart 2013 @ 00:46:21 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_123731402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef Montagui het volgende:
Met alle bewijzen kan het alleen nog maar Kees zijn. ALS hij het niet is dan is dat het failliet van het programma omdat ze dan de kijker bewust genept hebben. Je kan geen verborgen aanwijzingen in zo'n serie stoppen om ze dan te negeren en een ander de mol te laten zijn. Lijkt me een grove belediging voor de kijkers.

Dus, C is the Mole, Tol is de Mol..... kan met de beste wil van de wereld daar geen Paulien van maken.
Het zou inderdaad wel heel treurig zijn als ze die grote hints erin stoppen en dan komen met haha we zeiden nog 'trust nobody'. Ik kan het mij ook niet voorstellen. Ik denk dat ze best bezig zijn met het op het verkeerde been zetten van de community die overal bovenop zit. Maar zo extreem zullen ze het ook wel weer niet maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze donderdag 7 maart 2013 @ 00:49:16 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_123731484
quote:
3s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

je bedoelt dat het boek over het leven van de mol precies op dezelfde locatie lag als het mollenboekje van kees?
Dat is precies wat ik wou zeggen. Aangezien er werd gezegd 'Kees zijn boekje stond bij een boek op de hoek'
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 7 maart 2013 @ 07:18:44 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123733602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Redefine het volgende:
Kees lijkt mij inmiddels wel overduidelijk de Mol. Vooral door de aanwijzingen van afgelopen week. Maar dan zijn er altijd wel wat rare zaken die voorbijkomen. Hetzelfde dat Paulien eerst zegt dat de Mol waarschijnlijk een perfectie versie heeft ingeleverd en later op de vraag antwoord dat zij zelf de perfecte versie heeft ingeleverd.

Ik vind het vreemd dat een intelligent iemand de vraag blijkbaar zo slecht begrijpt dat ze haar eerste antwoord onderuit haalt. Hetzelfde dat ze bij de ontmoet de Mol orgel opdracht hele debiele vragen stelde (houdt je van meloen :') ).

Maar dat is nu (vrijwel zeker) toeval en een stommiteit. Vorig jaar heeft Liesbeth ook gedrag vertoond wat debiel leek/haar als Mol deed vermoeden. Maar uiteindelijk bleek ze gewoon heel debiel het spel gespeeld te hebben.

Wat betreft de taalopdracht van twee weken geleden, begin ik het idee te krijgen dat de programmamakers 'per ongeluk' aan Paulien hebben laten doorschemeren dat er nog een opdracht voor haar aan zou komen. Zodat ze vervolgens komt met dat er hopelijk een opdracht met taal aankomt. Met Zulu, kliktalen etc. Terwijl die tekst nog eens letterlijk in de Mol tweet werd genoemd.

Lijkt mij dat de makers doelbewust haar verdacht hebben proberen te maken, waardoor wij meer in het ongewisse zouden blijven.
Ze zei dat ze geen prefecte versie had ingeleverd. Maar dat zij iets ingeleverd had. Ik vermoed dat ze onder de tijdsdruk niet keer kon bedenken dat als de deelnemers iets aan haar geven dat ook inleveren is.

En het programma is in juni al opgenomen. De Tweets zijn van nu, de mol was mee toen ze iets over kliktalen zei. Het is dus niet moeilijk nu iets te twitteren over wat nog uitgezonden moet worden.

Ik vind iedereen zo hard over Paulien. :o als ze op mij een camera zouden zetten zou de helft wat ik zeg ook poep zijn (ook zonder camera trouwens :+ ) omdat ik graag hardop denk. Iedereen ziet wel eens de dingen over het hoofd die vrij obvious zijn, maar ja, da's geen spel en daar staat geen camera op. Maar in die trein, mensen zeggen dingen, je denkt en denkt, past t bij mijn mol, wat bedoelen ze precies, laat ik het achterste van mijn tong zien? Hersenen op overdrive
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 7 maart 2013 @ 07:20:43 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123733620
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef Nober het volgende:
Als Paulien de mol niet is dan wil ik graag uitleg van Art waarom hij refereerde naar haar boek en ook uitleg over waarom Paulien die taalopdrachten deed in dat theater met Afrikaans gedicht en in die school met Zarayda.
Omdat ze zichzelf daar voor aanmeldt? Omdat ze door de groep werd aangewezen? Iedereen weet dat Taal haar ding is :P dus dan is het logisch dat zij daarvoor naar voren wordt geschoven.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_123735176
Omdat haar boek nou eenmaal zo heet en Art dat daarom zei? No hint intended?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 maart 2013 @ 09:40:02 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_123735758
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef Montagui het volgende:

C is the Mole kan echt net zo goed op Paulien als op Kees slaan (of op Carolien tot vorige week).

Tol is de Mol lijkt me voorlopig de enige echt geloofwaardige hint die ik voorbij heb zien komen hier :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 maart 2013 @ 09:42:14 #266
284411 crew  heywoodu
pi_123735801
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:20 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Omdat ze zichzelf daar voor aanmeldt? Omdat ze door de groep werd aangewezen? Iedereen weet dat Taal haar ding is :P dus dan is het logisch dat zij daarvoor naar voren wordt geschoven.
Dit inderdaad.
Lijkt me wat ver gaan om daar uitleg over te vragen. Als het hints zouden zijn (dingen over taal die naar Paulien wijzen) zou ik dat best geslaagd vinden, als het geen hints blijken te zijn heb ik er absoluut vrede mee dat het gewoon toeval en zelfs logisch is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:00:08 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123736315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

C is the Mole kan echt net zo goed op Paulien als op Kees slaan (of op Carolien tot vorige week).

Tol is de Mol lijkt me voorlopig de enige echt geloofwaardige hint die ik voorbij heb zien komen hier :P
Ik vind Case is the mole anders wel een vrij geloofwaardige hint heur.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 maart 2013 @ 10:09:01 #268
284411 crew  heywoodu
pi_123736587
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Maar waarom vindt je dat geloofwaardiger dan "Cornelisse is the mole"?
Dat er dan "Case" van gemaakt wordt lijkt me echt zo typisch een geval van hints zoeken waar ze er niet zijn :P
pi_123736625
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Op zichzelf had die hint ook naar Carolien of Cornelissen kunnen wijzen omdat in principe alleen de 1e letter gebruikt wordt. Dat C bij het woordje 'Case' hoort is natuurlijk wel een bonus.
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:16:17 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123736813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar waarom vindt je dat geloofwaardiger dan "Cornelisse is the mole"?
Dat er dan "Case" van gemaakt wordt lijkt me echt zo typisch een geval van hints zoeken waar ze er niet zijn :P
Omdat de priester bij Ewout echt Case zegt. :D dat is het eerste woord van zijn zin.
Dus tja. Daarom dus.

En een linkje voor t bewijs.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 maart 2013 @ 10:47:00 #271
284411 crew  heywoodu
pi_123737780
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Omdat de priester bij Ewout echt Case zegt. :D dat is het eerste woord van zijn zin.

Van een willekeurige zin ergens halverwege :D

Ik dacht dat het echt de eerste letters van de zinnen waren steeds, op volgorde. Maar het is dus ook nog eens helemaal door elkaar gehusseld en dan zou het misschien op die manier eventueel richting Kees kunnen wijzen :P

Mwah, ik ben nog niet overtuigd :+ (op zich wel dat Kees de Mol is, maar niet hierdoor)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 7 maart 2013 @ 10:48:01 #272
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123737810
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik dacht dat het echt de eerste letters van de zinnen waren steeds, op volgorde. Maar het is dus ook nog eens helemaal door elkaar gehusseld en dan zou het misschien op die manier eventueel richting Kees kunnen wijzen :P

Mwah, ik ben nog niet overtuigd :+ (op zich wel dat Kees de Mol is, maar niet hierdoor)
We zullen het vanavond weten w/
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:53:09 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123737972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het zijn wel de eerste woorden van de zin die over zuid-afrika gingen. De zin van Ewout begint met Case. Dat je die eerste letters nog in volgorde moet zetten lijkt me logisch.

T feit dat Carolien deze tekst kreeg als hint waar Paulien de tolisdemol hint kreeg denk ik wel dat ie plausibel is.
pi_123738272
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Het zijn wel de eerste woorden van de zin die over zuid-afrika gingen. De zin van Ewout begint met Case. Dat je die eerste letters nog in volgorde moet zetten lijkt me logisch.

T feit dat Carolien deze tekst kreeg als hint waar Paulien de tolisdemol hint kreeg denk ik wel dat ie plausibel is.
Meer dan plausibel zelfs. Ik durf te zeggen dat ik het licht aan het einde van de tunnel inmiddels al een tijdje gezien heb en eruit ben, maar ik kan me dus niet voorstellen hoe je met al deze hints nog kunt twijfelen of zelfs kunt denken dat Paulien de Mol is.
In Southern Sun
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:09:06 #275
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123738473
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Meer dan plausibel zelfs. Ik durf te zeggen dat ik het licht aan het einde van de tunnel inmiddels al een tijdje gezien heb en eruit ben, maar ik kan me dus niet voorstellen hoe je met al deze hints nog kunt twijfelen of zelfs kunt denken dat Paulien de Mol is.
Ik verbaas me dus ook echt heel erg over t feit dat Paulien meer verdacht wordt op t WIDM forum van de Avro :o

Want als Kees niet de mol is ben ik echt heel verbaasd.
pi_123738828
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik verbaas me dus ook echt heel erg over t feit dat Paulien meer verdacht wordt op t WIDM forum van de Avro :o

Want als Kees niet de mol is ben ik echt heel verbaasd.
Het zou wel heel geniaal zijn daarom.
In Southern Sun
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:26:37 #277
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123739058
Trust nobody. Misschien zijn die hints bedoeld om ons om de tuin te leiden.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:26:52 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123739066
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het zou wel heel geniaal zijn daarom.
Ja, dat wel. :D

*mental note* drankvoorraad aanvullen
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:31:21 #279
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123739213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:26 schreef jcdragon het volgende:
Ijzersterke theorie.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:37:53 #280
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123739462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:26 schreef jcdragon het volgende:
Dat zou echt de meest geniale WIDM actie ooit zijn! :D
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:38:42 #281
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123739495
Ik zou het wel leuk vinden als Carolien het toch is, maar dat is eigenlijk onmogelijk.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 7 maart 2013 @ 11:52:14 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123739951
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Carolien het toch is, maar dat is eigenlijk onmogelijk.
:').
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 maart 2013 @ 12:00:54 #283
284411 crew  heywoodu
pi_123740259
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat Ewout toch de Mol is :o
pi_123740804
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nee, wants hints zijn niet bedoeld om de kijker voor de gek te houden.
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 13:44:36 #285
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123744051
Wel vet eigenlijk, heb nog nooit een WIDM seizoen zo via internet ernaast ook gevolgd, en ook nog nooit vóór de laatste aflevering zo veel typische widm-hints opgepikt.
Meestal kijk ik de laatste aflevering en denk ik bij alles "Ohhh dat ik dat niet gezien heb! Nou dat is wel héél ver gezocht hoor! Nee dat had ik echt niet door!", en nu zal ik bij flink wat dingen zeggen "Jaja dat had ik allang van het forum opgepikt!".
De mol ontmaskerd vóór de laatste aflevering, heb ik zelf iig nog nooit echt meegemaakt :P Maar heb dan dus ook nooit WIDM via internet nog gevolgd enzo :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 14:10:20 #286
288245 crew  Moira
pi_123745176
IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:45:00 Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm reageer retweet
Deze tweet was toen ze de kandidaten bekend maakten, staat duidelijk dat Paulien een kandidaat is.
Of zou ze dat over zichzelf hebben geschreven :o
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 maart 2013 @ 14:11:26 #287
284411 crew  heywoodu
pi_123745218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:10 schreef Moira. het volgende:
IkBenDeMol twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:45:00 Taal is zeg maar echt haar ding. En dan nog iets, ze is kandidaat in Wie is de Mol 2013. #widm reageer retweet
Deze tweet was toen ze de kandidaten bekend maakten, staat duidelijk dat Paulien een kandidaat is.
Of zou ze dat over zichzelf hebben geschreven :o
In het begin wordt iedereen gewoon gezien en omschreven als kandidaat, niks aan de hand joh :+
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 14:16:01 #288
288245 crew  Moira
pi_123745398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 14:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

In het begin wordt iedereen gewoon gezien en omschreven als kandidaat, niks aan de hand joh :+
True true. Ik verwacht dat Kees vanavond naar voren stapt op de vraag "Wie is de mol?", maar blijf toch nog met een klein oogje naar Paulien kijken, haha :P
Fuck the EBU.
pi_123748159
Kees draagt ook een rode broek in deze laatste uitzending :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_123752950
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:44 schreef Moira. het volgende:
Wel vet eigenlijk, heb nog nooit een WIDM seizoen zo via internet ernaast ook gevolgd, en ook nog nooit vóór de laatste aflevering zo veel typische widm-hints opgepikt.
Meestal kijk ik de laatste aflevering en denk ik bij alles "Ohhh dat ik dat niet gezien heb! Nou dat is wel héél ver gezocht hoor! Nee dat had ik echt niet door!", en nu zal ik bij flink wat dingen zeggen "Jaja dat had ik allang van het forum opgepikt!".
De mol ontmaskerd vóór de laatste aflevering, heb ik zelf iig nog nooit echt meegemaakt :P Maar heb dan dus ook nooit WIDM via internet nog gevolgd enzo :P
Via tv+internet volgen is super leuk :Y
Jammer dat je het niet eerder ontdekt hebt helaas ;)
Ik vond dit een lastig seizoen, ik heb heel lang echt geen flauw idee gehad wie de mol zou kunnen zijn en eigenlijk werd het pas afgelopen aflevering duidelijk voor mij. Mijn doel voor komend jaar wordt om de afleveringen twee keer te kijken, een keer om te zien wat er gebeurt en een keer om te 'speuren' naar aanwijzingen en verdachte zaken. :Y
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 17:29:24 #291
288245 crew  Moira
pi_123753206
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:23 schreef Operc het volgende:

[..]

Via tv+internet volgen is super leuk :Y
Jammer dat je het niet eerder ontdekt hebt helaas ;)
Ik vond dit een lastig seizoen, ik heb heel lang echt geen flauw idee gehad wie de mol zou kunnen zijn en eigenlijk werd het pas afgelopen aflevering duidelijk voor mij. Mijn doel voor komend jaar wordt om de afleveringen twee keer te kijken, een keer om te zien wat er gebeurt en een keer om te 'speuren' naar aanwijzingen en verdachte zaken. :Y
Ja, 't is wel echt een heel leuk programma voor de kijker ook.

Ik heb Kees al vanaf aflevering 1 in de gaten gehouden als potentiële mol, maar ik durf gewoon nooit wat uit te sluiten vóórdat het de laatste aflevering echt uitgesproken is :P Ik heb ook Tim, Tania, Carolien en Paulien verdacht, zonder de rest van de kandidaten uit het oog te verliezen want die zou ook zomaar eens de mol kunnen zijn.
Dan roep ik tijdens een aflevering "Ja! Die is de mol!" en dan een minuutje later "... Of die... Of die doet ook wel verdacht..." :P
Maar nu ik dit zo via internet volg en lees wat voor aanwijzingen anderen hebben opgepikt in combinatie met die van mezelf, is het ook wel eens leuk om al van die typische WIDM aanwijzingen al vóór de ontknoping opgepikt te hebben :Y
Op die manier móét Kees wel de mol zijn, hoe verdacht ik Paulien zich soms ook zie gedragen.
Ik durf Paulien nog steeds niet uit te sluiten, maar dan ben ik wel heel benieuwd naar een verklaring voor die Kees-aanwijzingen :P
Fuck the EBU.
pi_123754205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, 't is wel echt een heel leuk programma voor de kijker ook.

Ik heb Kees al vanaf aflevering 1 in de gaten gehouden als potentiële mol, maar ik durf gewoon nooit wat uit te sluiten vóórdat het de laatste aflevering echt uitgesproken is :P Ik heb ook Tim, Tania, Carolien en Paulien verdacht, zonder de rest van de kandidaten uit het oog te verliezen want die zou ook zomaar eens de mol kunnen zijn.
Dan roep ik tijdens een aflevering "Ja! Die is de mol!" en dan een minuutje later "... Of die... Of die doet ook wel verdacht..." :P
Maar nu ik dit zo via internet volg en lees wat voor aanwijzingen anderen hebben opgepikt in combinatie met die van mezelf, is het ook wel eens leuk om al van die typische WIDM aanwijzingen al vóór de ontknoping opgepikt te hebben :Y
Op die manier móét Kees wel de mol zijn, hoe verdacht ik Paulien zich soms ook zie gedragen.
Ik durf Paulien nog steeds niet uit te sluiten, maar dan ben ik wel heel benieuwd naar een verklaring voor die Kees-aanwijzingen :P
Ach, het is gewoon een kwestie van op je bek durven gaan :P
Gewoon verkondigen wie de mol is en als die eruit is een nieuwe theorie verzinnen. :P
(Het liefst wel met enige argumentatie, en niet teveel tunnelvisie ;) )
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 17:56:59 #293
288245 crew  Moira
pi_123754292
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:54 schreef Operc het volgende:

[..]

Ach, het is gewoon een kwestie van op je bek durven gaan :P
Gewoon verkondigen wie de mol is en als die eruit is een nieuwe theorie verzinnen. :P
(Het liefst wel met enige argumentatie, en niet teveel tunnelvisie ;) )
Achja, ik zal altijd alles wel open blijven houden tot de laatste aflevering denk ik :P
Fuck the EBU.
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:11:14 #294
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_123754807
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:').
Nu moet je je wel heel stoer voelen.
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:12:03 #295
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_123754834
Joehoe, zin in vanavond!!!

En ik ga naar de cabaretshow van Paulien *O* *O* *O* *O* *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 7 maart 2013 @ 18:12:04 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123754838
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Nu moet je je wel heel stoer voelen.
Valt wel mee :s)
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:16:23 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123754993
IK baal dat ik vanavond moet werken.. Dat wordt vannacht uitzending gemist kijken :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:17:21 #298
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_123755024
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:16 schreef E.T. het volgende:
IK baal dat ik vanavond moet werken.. Dat wordt vannacht uitzending gemist kijken :Y
En niet per ongeluk uit automatisme op Twitter, Facebook etc. kijken!
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:18:34 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123755057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Zó fanatiek ben ik nou ook weer niet ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_123756061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Vandaag is dat eigenlijk het minst erge vergeleken met de afgelopen weken. Dat Kees de mol is (voor mij) nu wel duidelijk. De mensen die de afgelopen weken op Facebook postten wie eruit lag vond ik irritanter. :P
  PR en moderator donderdag 7 maart 2013 @ 18:48:04 #301
288245 crew  Moira
pi_123756113
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:18 schreef E.T. het volgende:

[..]

Zó fanatiek ben ik nou ook weer niet ;)
Nou, elke keer als ik even langs m'n facebook scroll zie ik gelijk al reacties van vrienden staan enzo over WIDM, dus ik kijk nooit op facebook voordat ik de aflevering zelf ook heb gezien :P
Vanavond ben ik hier ook niet te vinden, dus :P
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')