Welnee, hoe kom je daar nou bij? Het zure komt vanzelf vanuit dit topic...ik wring me al in allerlei verklarende bochten maar nee hoor...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, nu ga je ook al zuur doen over dit topic
Echt een typische knipoog van de makers, kun je echt totaal niets mee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Active_Topics het volgende:
Valt me op dat ik een belangrijke hint die voor Paulien als mol spreekt nog nergens ben tegengekomen. Direct na afloop van de opdracht in de bibliotheek zegt Carolien: "Paulien liep nogal te stuntelen", op dat moment wordt er een boek in beeld genomen met de titel "The life of the mole".
[ afbeelding ]
Denk niet dat het veel duidelijker wordt toch?
je bedoelt dat het boek over het leven van de mol precies op dezelfde locatie lag als het mollenboekje van kees?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Active_Topics het volgende:
Valt me op dat ik een belangrijke hint die voor Paulien als mol spreekt nog nergens ben tegengekomen. Direct na afloop van de opdracht in de bibliotheek zegt Carolien: "Paulien liep nogal te stuntelen", op dat moment wordt er een boek in beeld genomen met de titel "The life of the mole".
[ afbeelding ]
Zeiden ze niet gewoon dat dat boek op een hoek van een kast stond? Ik kan me niet herinneren dat ze zijn boekje naast dat boek hebben gevonden namelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je bedoelt dat het boek over het leven van de mol precies op dezelfde locatie lag als het mollenboekje van kees?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:57 schreef Active_Topics het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou inderdaad wel heel treurig zijn als ze die grote hints erin stoppen en dan komen met haha we zeiden nog 'trust nobody'. Ik kan het mij ook niet voorstellen. Ik denk dat ze best bezig zijn met het op het verkeerde been zetten van de community die overal bovenop zit. Maar zo extreem zullen ze het ook wel weer niet maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef Montagui het volgende:
Met alle bewijzen kan het alleen nog maar Kees zijn. ALS hij het niet is dan is dat het failliet van het programma omdat ze dan de kijker bewust genept hebben. Je kan geen verborgen aanwijzingen in zo'n serie stoppen om ze dan te negeren en een ander de mol te laten zijn. Lijkt me een grove belediging voor de kijkers.
Dus, C is the Mole, Tol is de Mol..... kan met de beste wil van de wereld daar geen Paulien van maken.
Dat is precies wat ik wou zeggen. Aangezien er werd gezegd 'Kees zijn boekje stond bij een boek op de hoek'quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je bedoelt dat het boek over het leven van de mol precies op dezelfde locatie lag als het mollenboekje van kees?
Ze zei dat ze geen prefecte versie had ingeleverd. Maar dat zij iets ingeleverd had. Ik vermoed dat ze onder de tijdsdruk niet keer kon bedenken dat als de deelnemers iets aan haar geven dat ook inleveren is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Redefine het volgende:
Kees lijkt mij inmiddels wel overduidelijk de Mol. Vooral door de aanwijzingen van afgelopen week. Maar dan zijn er altijd wel wat rare zaken die voorbijkomen. Hetzelfde dat Paulien eerst zegt dat de Mol waarschijnlijk een perfectie versie heeft ingeleverd en later op de vraag antwoord dat zij zelf de perfecte versie heeft ingeleverd.
Ik vind het vreemd dat een intelligent iemand de vraag blijkbaar zo slecht begrijpt dat ze haar eerste antwoord onderuit haalt. Hetzelfde dat ze bij de ontmoet de Mol orgel opdracht hele debiele vragen stelde (houdt je van meloen).
Maar dat is nu (vrijwel zeker) toeval en een stommiteit. Vorig jaar heeft Liesbeth ook gedrag vertoond wat debiel leek/haar als Mol deed vermoeden. Maar uiteindelijk bleek ze gewoon heel debiel het spel gespeeld te hebben.
Wat betreft de taalopdracht van twee weken geleden, begin ik het idee te krijgen dat de programmamakers 'per ongeluk' aan Paulien hebben laten doorschemeren dat er nog een opdracht voor haar aan zou komen. Zodat ze vervolgens komt met dat er hopelijk een opdracht met taal aankomt. Met Zulu, kliktalen etc. Terwijl die tekst nog eens letterlijk in de Mol tweet werd genoemd.
Lijkt mij dat de makers doelbewust haar verdacht hebben proberen te maken, waardoor wij meer in het ongewisse zouden blijven.
Omdat ze zichzelf daar voor aanmeldt? Omdat ze door de groep werd aangewezen? Iedereen weet dat Taal haar ding isquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef Nober het volgende:
Als Paulien de mol niet is dan wil ik graag uitleg van Art waarom hij refereerde naar haar boek en ook uitleg over waarom Paulien die taalopdrachten deed in dat theater met Afrikaans gedicht en in die school met Zarayda.
C is the Mole kan echt net zo goed op Paulien als op Kees slaan (of op Carolien tot vorige week).quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef Montagui het volgende:
Met alle bewijzen kan het alleen nog maar Kees zijn. ALS hij het niet is dan is dat het failliet van het programma omdat ze dan de kijker bewust genept hebben. Je kan geen verborgen aanwijzingen in zo'n serie stoppen om ze dan te negeren en een ander de mol te laten zijn. Lijkt me een grove belediging voor de kijkers.
Dus, C is the Mole, Tol is de Mol..... kan met de beste wil van de wereld daar geen Paulien van maken.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf daar voor aanmeldt? Omdat ze door de groep werd aangewezen? Iedereen weet dat Taal haar ding isdus dan is het logisch dat zij daarvoor naar voren wordt geschoven.
Ik vind Case is the mole anders wel een vrij geloofwaardige hint heur.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
C is the Mole kan echt net zo goed op Paulien als op Kees slaan (of op Carolien tot vorige week).
Tol is de Mol lijkt me voorlopig de enige echt geloofwaardige hint die ik voorbij heb zien komen hier
Maar waarom vindt je dat geloofwaardiger dan "Cornelisse is the mole"?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Case is the mole anders wel een vrij geloofwaardige hint heur.
Op zichzelf had die hint ook naar Carolien of Cornelissen kunnen wijzen omdat in principe alleen de 1e letter gebruikt wordt. Dat C bij het woordje 'Case' hoort is natuurlijk wel een bonus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind Case is the mole anders wel een vrij geloofwaardige hint heur.
Omdat de priester bij Ewout echt Case zegt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waarom vindt je dat geloofwaardiger dan "Cornelisse is the mole"?
Dat er dan "Case" van gemaakt wordt lijkt me echt zo typisch een geval van hints zoeken waar ze er niet zijn
Van een willekeurige zin ergens halverwegequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de priester bij Ewout echt Case zegt.dat is het eerste woord van zijn zin.
We zullen het vanavond wetenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van een willekeurige zin ergens halverwege
Ik dacht dat het echt de eerste letters van de zinnen waren steeds, op volgorde. Maar het is dus ook nog eens helemaal door elkaar gehusseld en dan zou het misschien op die manier eventueel richting Kees kunnen wijzen
Mwah, ik ben nog niet overtuigd(op zich wel dat Kees de Mol is, maar niet hierdoor)
Het zijn wel de eerste woorden van de zin die over zuid-afrika gingen. De zin van Ewout begint met Case. Dat je die eerste letters nog in volgorde moet zetten lijkt me logisch.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van een willekeurige zin ergens halverwege
Ik dacht dat het echt de eerste letters van de zinnen waren steeds, op volgorde. Maar het is dus ook nog eens helemaal door elkaar gehusseld en dan zou het misschien op die manier eventueel richting Kees kunnen wijzen
Mwah, ik ben nog niet overtuigd(op zich wel dat Kees de Mol is, maar niet hierdoor)
Meer dan plausibel zelfs. Ik durf te zeggen dat ik het licht aan het einde van de tunnel inmiddels al een tijdje gezien heb en eruit ben, maar ik kan me dus niet voorstellen hoe je met al deze hints nog kunt twijfelen of zelfs kunt denken dat Paulien de Mol is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het zijn wel de eerste woorden van de zin die over zuid-afrika gingen. De zin van Ewout begint met Case. Dat je die eerste letters nog in volgorde moet zetten lijkt me logisch.
T feit dat Carolien deze tekst kreeg als hint waar Paulien de tolisdemol hint kreeg denk ik wel dat ie plausibel is.
Ik verbaas me dus ook echt heel erg over t feit dat Paulien meer verdacht wordt op t WIDM forum van de Avroquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meer dan plausibel zelfs. Ik durf te zeggen dat ik het licht aan het einde van de tunnel inmiddels al een tijdje gezien heb en eruit ben, maar ik kan me dus niet voorstellen hoe je met al deze hints nog kunt twijfelen of zelfs kunt denken dat Paulien de Mol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |