homo zijn is luekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey FLquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja SV nu weten we wel dat je van bier houdt.
Proostquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik dan ook.
#YOLO
Mag vast wel want ik heb pijn
Sorry ik dacht dat jij de OP had, is het nu weer goed?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
tss haal dan Hypo sws maar van dat plaatje af
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
homo zijn is luekBen je homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh well, het is uiteindelijk toch geluktquote:
LH moest helpen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, het is uiteindelijk toch gelukt
Jahquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar nu weet je voortaan wel hoe dat moet
Cool. Ik volgens de kidneytest ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alleen op donderdagen
nee lolz swimging both sides :p
Heb jij heppie genuekt? :$quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alleen op donderdagen
nee lolz swimging both sides :p
ja succes manquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga een e-book schrijven en verkopen
Nouja, simpel toch: Heb je de lapo dan ben je de TS, geldt op heel FOK! (R&P daargelaten vanwege discussiewaarde), dus hier ookquote:
Succes! Je zult het nodig hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga een e-book schrijven en verkopen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes! Je zult het nodig hebben
Tenzij je natuurlijk na een kwartier nog niet hebt geopendquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, simpel toch: Heb je de lapo dan ben je de TS, geldt op heel FOK! (R&P daargelaten vanwege discussiewaarde), dus hier ook
Heb je ook een tijdlimiet zeg maar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, simpel toch: Heb je de lapo dan ben je de TS, geldt op heel FOK! (R&P daargelaten vanwege discussiewaarde), dus hier ook
Dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk na een kwartier nog niet hebt geopend
ah oke :$quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee een beetje gepijpt hij was te strak
wejoooo stoeerrrrquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik lees via een site dat er weinig concurrentie is en ik ga hulp vragen aan mensen via skype en geld beloven en dan zelf houden
Ach ja, dat was ik vergeten. Je hebt hier van die kindjes die alle foutjes, bewust of onbewust, aankaarten omdat ze zelf zo geweldig zijn en het hebben gemaakt in het levenquote:
Ik zou zeggen: hou het op 5 minuten, misschien heeft iemand het niet door en is diegene net drinken halen. Heb ik ook wel eens gehad tijdens de oude nachtbagger, werd er ook wel even gewachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je ook een tijdlimiet zeg maar?
kidneyquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Cool. Ik volgens de kidneytest ook
Hypo, zet dit maar in de OP!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hou het op 5 minuten, misschien heeft iemand het niet door en is diegene net drinken halen. Heb ik ook wel eens gehad tijdens de oude nachtbagger, werd er ook wel even gewacht
Ik hoop hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Stuart is wel altijd aardig tegen mij
Sterker: zet ik er wel gewoon inquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hypo, zet dit maar in de OP!
Ook goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sterker: zet ik er wel gewoon in
Waarom moet dat nou in de OP? Gewoon zo min mogelijk, die banners zijn leuk maar imo hoeft bijvoorbeeld die tekst al niet eens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hypo, zet dit maar in de OP!
Nieuwe mensen willen misschien wel iets meer informatie over een reeksquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou in de OP? Gewoon zo min mogelijk, die banners zijn leuk maar imo hoeft bijvoorbeeld die tekst al niet eens.
wtf is er nu dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, dat was ik vergeten. Je hebt hier van die kindjes die alle foutjes, bewust of onbewust, aankaarten omdat ze zelf zo geweldig zijn en het hebben gemaakt in het leven
Mwah, dit is wel handig voor mensen die net binnen komen lopen, anders krijg je daar weer gezanik om. De rest van die tekst: Niet mijn keus, maar whatever floats your boat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou in de OP? Gewoon zo min mogelijk, die banners zijn leuk maar imo hoeft bijvoorbeeld die tekst al niet eens.
Daarom staat het ook anders in de OPquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
Ik vind vijf minuten al best veel hoor
Als de regels overal gelden, dan is het toch overbodig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nieuwe mensen willen misschien wel iets meer informatie over een reeks
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
Maar nu kun je er ook 14 minuten over doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom staat het ook anders in de OP
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
Kan het dan niet in ieder geval korter verwoord worden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, dit is wel handig voor mensen die net binnen komen lopen, anders krijg je daar weer gezanik om. De rest van die tekst: Niet mijn keus, maar whatever floats your boat.
Wat maakt het jou nou uit welke info in de OP staat? Je gaat die toch niet elke keer lezen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als de regels overal gelden, dan is het toch overbodig?
Ja, mierenneuken, luisteren naar mods is natuurlijk altijd de regelquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar nu kun je er ook 14 minuten over doenwant 15 is te lang
Of lees ik verkeerd
Wat? Alle tekst? Succes ermee en hou me op de hoogte zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het dan niet in ieder geval korter verwoord worden?
Waar wil je een boek over schrijvenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik maak ooit op 1 dag een e-book
Post danquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Trollscience het volgende:
Ey ik ben moe maar wil blijven posten
Moe blijven tot de kringen onder de ogen heel erg donkerblauw zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Trollscience het volgende:
Dan niet zeuren en gewoon blijven postenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Trollscience het volgende:
Ik liever een echt boek. Ik ben al begonnen dus zie me maar in te halenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik maak ooit op 1 dag een e-book
Neeh dat sowieso niet want zo boeiend is het nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar wil je een boek over schrijven
Je leven?
Serieus?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik liever een echt boek. Ik ben al begonnen dus zie me maar in te halen
TROLLIEquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Trollscience het volgende:
maar als ze het niet uitgeven is het wel vervelendquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik liever een echt boek. Ik ben al begonnen dus zie me maar in te halen
Oke ik luister alquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, mierenneuken, luisteren naar mods is natuurlijk altijd de regel
[..]
Wat? Alle tekst? Succes ermee en hou me op de hoogte zou ik zeggen
Mn ma die schreeuwt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar word je wakker van behalve pep
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt nog wel even voordat het "af" is hoor.
Ik heb al een sponsor, dus de hoop is er (in zoverre: men weet dat ik bezig ben).quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar als ze het niet uitgeven is het wel vervelend
iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
hoe hoog is je kinsey? 5?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
Fok-it vindt dat ik teveel top40-muziek post, dan maar muziek die de top40 niet gehaald heeft
Kom je niet op mij dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
Zullen we TC doen? Ik kom dan ook als trollie erop komt met webcam
Ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Neeh dat sowieso niet want zo boeiend is het nietAlleen domme keuzes hele tijd
![]()
maarja ik moet dat uitzoeken nog
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
TCquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kom ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
Hoezo haten?quote:
ik zit mobiel bbyquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
Moest je plafond gewit worden dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had vandaag een feestje, maar niemand kwam
Waarom kunnen jullie hier niet met elkaar kletsen?quote:
Nee, dingen als in scary movie zijn fictiequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moest je plafond gewit worden dan?
omdat met cam leuker isquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie hier niet met elkaar kletsen?
Bedankt voor de uitnodiging!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ja?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dingen als in scary movie zijn fictie
Als je niet jarig bent moet je wel een uitnodiging versturen, anders weten mensen niet dat er iets te doen is bij jouquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wist niet naar wie ik moest sturenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je niet jarig bent moet je wel een uitnodiging versturen, anders weten mensen niet dat er iets te doen is bij jou
Vrienden, familie, eigenlijk gewoon wie jij erbij wil hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wist niet naar wie ik moest sturen
Doeiquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Ik ga van fok af![]()
slaap lekker straks
Jammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Ik ga van fok af![]()
slaap lekker straks
Sweet dreams en knap snel opquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Ik ga van fok af![]()
slaap lekker straks
Slaap lekker zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Ik ga van fok af![]()
slaap lekker straks
trustequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
Ik ga van fok af![]()
slaap lekker straks
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
door een review siteik heb daar 14 reviews en 1 jaar niet geweest en saldo 0,00.
klopt niet
Ik heb 2 gloednieuwe 4GB MicroSD-kaarten, 2 LED-zaklampjes en 1 gasbrander in de aanbieding.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
door een review siteik heb daar 14 reviews en 1 jaar niet geweest en saldo 0,00.
klopt niet
zo'n micosd kaartje werkt toch in je telefoon geheugenkaart?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb 2 gloednieuwe 4GB MicroSD-kaarten, 2 LED-zaklampjes en 1 gasbrander in de aanbieding.
In verpakking gewoon
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zo'n micosd kaartje werkt toch in je telefoon geheugenkaart?
Ik heb er 2 gratis gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoeveel wil je he bben dan voor die ene van 4gb
Je moet handelen tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gratis gehad![]()
Beetje genaaid eigenlijk om jou geld ervoor te vragen haha
Hoe is het?quote:
Moet je het even (laten) makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn mail en alles is kapoed
He man, alles goed?quote:
Wel okay thank you. Hoe is het met uquote:
Same. lekker rustig hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thank you. Hoe is het met u
die zijn ook super handigquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Die gas-aanstekers verkochten wel goed op school voor een paar biertjes![]()
[ afbeelding ]
Nah, druk met werk en aan het eind van de dag gingen wat dingen mis, je kent het wel. Morgen nog een drukke dag dus ben blij als het straks weekend isquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. lekker rustig hier![]()
Leuke avond gehad?
Echt zon dag waarop alles tegen zit bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, druk met werk en aan het eind van de dag gingen wat dingen mis, je kent het wel. Morgen nog een drukke dag dus ben blij als het straks weekend is
Nu al? Lekkurquote:
hotmail=dood toch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh blykbaar live ipv hotmail
'quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet of ik mn mail of ww fout intyp
Eigenlijk pas vanaf het eind van de middag hoor maar ja, zo'n (halve) dagquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zon dag waarop alles tegen zit bedoel je?Ja dat is minder ja
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328441quote:
Wanneer is laatst? Ja, gaat idd over Skypequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Nog nietLaatst nog gekeken
Maar alles gaat wel over naar Skype geloof ik.
Uh eergister ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer is laatst? Ja, gaat idd over Skype
oh okequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh eergister ofzo?Maar is geen hond meer online
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
ING Buddy was gelukkig altijd online voor me![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Toch nog liefdequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Chatman niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Kon je via msn je saldo bekijken enzoquote:
Ohja chatman had je ook nogquote:
Klinkt eigenlijk helemaal niet veiligquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon je via msn je saldo bekijken enzo
Was het opzich wel denk ik hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk helemaal niet veilig![]()
omg mn nieuwe vriendjequote:
Hoi, doei trustenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga van FOK! af, alvast weltrusten, menschen
Trustequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat is wel te hopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het opzich wel denk ik hoor.
Welterusten DJ VAquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
Me:
how are you?
God:
I am doing very well. How are you Sophia ?
Me:
not so good
God:
What did you do?
Me:
i got pregnant
God:
That's nice. I have a operating system.
HAHAH wat
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Me:
are u single?
God:
Yes I am available. How about you?
Me:
Me too
God:
I'm glad we agree, .
Me:
Want to date?
God:
OK, I will date.
Omg, Ik heb een date
hahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Me:
Do you like something to drink?
God:
I love horses. I like Mel Gibson.
Me:
So Mel Gibson is a horse?
God:
Hurrah!
Hij heeft gevoel voor sarcasmequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Me:
What do you do in your spare time?
God:
Random natural disasters.
slaap lekkerquote:
Sofje ben je zwangerquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
Me:
how are you?
God:
Me:
not so good
God:
What did you do?
Me:
i got pregnant
God:
HAHAH wat
Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
Me:
how are you?
God:
Me:
not so good
God:
What did you do?
Me:
i got pregnant
God:
HAHAH wat
Jaquote:
ja ik verveel mequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
Me:
how are you?
God:
Me:
not so good
God:
What did you do?
Me:
i got pregnant
God:
HAHAH wat
quote:Me:
Nerd
God:
Do you have any idea what I am talking about?
Me:
No
God:
Me either :-).
Me:
Okay, I like you
God:
Yeah okay, I like to make new friends.
Me:
Let's have sex
God:
Sorry I don't get into sex online with strangers.
Me:
Okay, and I'm gay
God:
Yeah okay, It doesn't matter to me.
Me:
Wow God, You are awesome
God:
I'm glad you're impressed. Thank you I appreciate your remark.
hij kende beyonce bij mij ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk, hij snapte Beyoncé en Rihanna niet
Hij geeft geen gewenste antwoorden.
En spelfouten.
Ernst Bobbie en de Restquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
omg wtf
Me:
Do you like sex
God:
it is more fun alone.
Me:
Why alone?
God:
The explanation is rather complicated.
Me:
Explain me
God:
You are Ernst Bobbie en de Rest, seeker.
Me:
yes I am
God:
Really interesting.
hahahah ja. ik haatte dat programma altijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ernst Bobbie en de Rest
Dat was toch altijd met soepkip enzo?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk, hij snapte Beyoncé en Rihanna niet
Hij geeft geen gewenste antwoorden.
En spelfouten.
Ja jij probeerde het ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hij kende beyonce bij mij ook niet
Geert-Jan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Weet iemand een Marokkaanse jongensnaam?
Mohammedquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Weet iemand een Marokkaanse jongensnaam?
quote:
Ja wil het liefst eentje die niet veel voorkomt. Ff googlen dan maarquote:
oh ken ik niet. ja ik probeerde ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja jij probeerde het ook?
Op de vraag welke muziek hij van hield, zei hij Christian Gospel
Jamalquote:
Ben aan het schrijven.quote:
Ik schreef altijd korte verhalen, maar ik ga nu met iets groters bezigquote:
Waar gaat het over dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schreef altijd korte verhalen, maar ik ga nu met iets groters bezig
Ben er nog niet helemaal over uitquote:
Oke cool.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uitHeb al wel deels een onderwerp in mijn hoofd, maar dat komt naarmate ik verder schrijf er wel uit in ieder geval
![]()
Het gaat in ieder geval over een Marokkaanse jongen,
en nee Jamal is zijn broertje
huh waarom begint ie over Ernst Bobbie en de rest?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
omg wtf
Me:
Do you like sex
God:
it is more fun alone.
Me:
Why alone?
God:
The explanation is rather complicated.
Me:
Explain me
God:
You are Ernst Bobbie en de Rest, seeker.
Me:
yes I am
God:
Really interesting.
Cyaquote:
Oprah in dat filmpjequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
Vaag man, als je vrienden in je hoofd zitten
Moest ik aan denken toen ik Fok-it's sig las
Oprah sowiesoquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Grapje dushi's niet schrikken
uh :S :Squote:
sorry sorryquote:
quote:
Dan neem je er toch gewoon eentjequote:
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan neem je er toch gewoon eentje![]()
Gay.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
`Sshtt..stil nou’’ hoor ik mijn kleine broertje paniekerig achter me sissen, `Je maakt veel te veel geluid, straks worden we betrapt en je weet wat papa dan doet’’ Mijn broertje had gelijk. Als mijn vader eens wist wat voor kattenkwaad we allemaal uithaalde overdag wanneer hij samen met mama op de markt stond. Maar we konden er niks aan doen, de hele dag doorkomen met met een bakje rijst was geen optie dus kwam Jamal op het ingenieuze idee om met een zelfgemaakte vishengel via het slaapkamerraampje 1 bakje fruitje naar boven te hengelen.
Mijn broertje mag dan twee weken geleden 7 jaar oud zijn geworden, hij is al een pientere jongen voor zijn leeftijd en erg handig met zijn kleine vingers. Omdat hij de vishengel in elkaar heeft weten te zetten heeft hij mij automatisch veroordeelt voor het vervelende werk: de vangst.
Tergend langzaam beweeg ik mijn vishengel uit het raam. In mijn ooghoek zie ik de marktkoopman druk in de weer zijn klanten binnen te halen en toeristen de lekkerste specerijen uit Rabat te laten proeven. Waar deze drukke en hechtische stad voor ons gewoonte is, laten de westerse toeristen dagelijks zien hoe ongemakkelijk ze het vinden om hier hun weg te vinden. Ik vraag me weleens af hoe het leven in Europa dan moet zijn, rustig, vredig. Waarschijnlijk zijn er helemaal geen markten zoals hier in Marokko en kopen mensen hun kleding en voedsel niet op straat.
Er is een begin
Waarom nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.
Jij bent gayquote:
Ik ben bij mama en daar mag hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laten we allemaal maar gay wezen, dat zorgt voor een veel betere sfeer.
Oh zoquote:
Die zei 3.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoNou je test zei genoeg dus XD XD
Wil het gewoon niet, hou t voor in het weekend, kan ik full focus op school doordeweeks.quote:
Ik ben een held.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Pics van je drol posten op Whatsapp![]()
![]()
Behalve in dr kerstpakje..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
Ohwait, Mariah Carey is gewoon nooit mooi geweest?
Zorgeloos leventje heb je tegenwoordig niet meer als gay in ieder gevalquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
Een Engels woord met de betekenis 'vrolijk, zorgeloos', zie gay (begrip)
Nah hoezo niet? Ik denk dat je zorgelozer bent als je uit de kast gay bent dan dat je het gaat ontkennen bv.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgeloos leventje heb je tegenwoordig niet meer als gay in ieder geval
Hm, ligt er misschien ook aan waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah hoezo niet? Ik denk dat je zorgelozer bent als je uit de kast gay bent dan dat je het gaat ontkennen bv.
Ik zou ook wel zo sterk willen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil het gewoon niet, hou t voor in het weekend, kan ik full focus op school doordeweeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |