Waarom nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.
Jij bent gayquote:
Ik ben bij mama en daar mag hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laten we allemaal maar gay wezen, dat zorgt voor een veel betere sfeer.
Oh zoquote:
Die zei 3.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoNou je test zei genoeg dus XD XD
Wil het gewoon niet, hou t voor in het weekend, kan ik full focus op school doordeweeks.quote:
Ik ben een held.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Pics van je drol posten op Whatsapp![]()
![]()
Behalve in dr kerstpakje..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
Ohwait, Mariah Carey is gewoon nooit mooi geweest?
Zorgeloos leventje heb je tegenwoordig niet meer als gay in ieder gevalquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
Een Engels woord met de betekenis 'vrolijk, zorgeloos', zie gay (begrip)
Nah hoezo niet? Ik denk dat je zorgelozer bent als je uit de kast gay bent dan dat je het gaat ontkennen bv.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgeloos leventje heb je tegenwoordig niet meer als gay in ieder geval
Hm, ligt er misschien ook aan waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah hoezo niet? Ik denk dat je zorgelozer bent als je uit de kast gay bent dan dat je het gaat ontkennen bv.
Ik zou ook wel zo sterk willen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil het gewoon niet, hou t voor in het weekend, kan ik full focus op school doordeweeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |