Oprah in dat filmpjequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
Vaag man, als je vrienden in je hoofd zitten
Moest ik aan denken toen ik Fok-it's sig las
Oprah sowiesoquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Grapje dushi's niet schrikken
uh :S :Squote:
sorry sorryquote:
quote:
Dan neem je er toch gewoon eentjequote:
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan neem je er toch gewoon eentje![]()
Gay.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
`Sshtt..stil nou’’ hoor ik mijn kleine broertje paniekerig achter me sissen, `Je maakt veel te veel geluid, straks worden we betrapt en je weet wat papa dan doet’’ Mijn broertje had gelijk. Als mijn vader eens wist wat voor kattenkwaad we allemaal uithaalde overdag wanneer hij samen met mama op de markt stond. Maar we konden er niks aan doen, de hele dag doorkomen met met een bakje rijst was geen optie dus kwam Jamal op het ingenieuze idee om met een zelfgemaakte vishengel via het slaapkamerraampje 1 bakje fruitje naar boven te hengelen.
Mijn broertje mag dan twee weken geleden 7 jaar oud zijn geworden, hij is al een pientere jongen voor zijn leeftijd en erg handig met zijn kleine vingers. Omdat hij de vishengel in elkaar heeft weten te zetten heeft hij mij automatisch veroordeelt voor het vervelende werk: de vangst.
Tergend langzaam beweeg ik mijn vishengel uit het raam. In mijn ooghoek zie ik de marktkoopman druk in de weer zijn klanten binnen te halen en toeristen de lekkerste specerijen uit Rabat te laten proeven. Waar deze drukke en hechtische stad voor ons gewoonte is, laten de westerse toeristen dagelijks zien hoe ongemakkelijk ze het vinden om hier hun weg te vinden. Ik vraag me weleens af hoe het leven in Europa dan moet zijn, rustig, vredig. Waarschijnlijk zijn er helemaal geen markten zoals hier in Marokko en kopen mensen hun kleding en voedsel niet op straat.
Er is een begin
Waarom nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.
Jij bent gayquote:
Ik ben bij mama en daar mag hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
No. Geen alcohol meer buiten weekenden om.
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laten we allemaal maar gay wezen, dat zorgt voor een veel betere sfeer.
Oh zoquote:
Die zei 3.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoNou je test zei genoeg dus XD XD
Wil het gewoon niet, hou t voor in het weekend, kan ik full focus op school doordeweeks.quote:
Ik ben een held.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Pics van je drol posten op Whatsapp![]()
![]()
Behalve in dr kerstpakje..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
Ohwait, Mariah Carey is gewoon nooit mooi geweest?
Zorgeloos leventje heb je tegenwoordig niet meer als gay in ieder gevalquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef JRRY het volgende:
Een Engels woord met de betekenis 'vrolijk, zorgeloos', zie gay (begrip)
Nah hoezo niet? Ik denk dat je zorgelozer bent als je uit de kast gay bent dan dat je het gaat ontkennen bv.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgeloos leventje heb je tegenwoordig niet meer als gay in ieder geval
Hm, ligt er misschien ook aan waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah hoezo niet? Ik denk dat je zorgelozer bent als je uit de kast gay bent dan dat je het gaat ontkennen bv.
Ik zou ook wel zo sterk willen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil het gewoon niet, hou t voor in het weekend, kan ik full focus op school doordeweeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |