Same. lekker rustig hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thank you. Hoe is het met u
die zijn ook super handigquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Die gas-aanstekers verkochten wel goed op school voor een paar biertjes![]()
[ afbeelding ]
Nah, druk met werk en aan het eind van de dag gingen wat dingen mis, je kent het wel. Morgen nog een drukke dag dus ben blij als het straks weekend isquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. lekker rustig hier![]()
Leuke avond gehad?
Echt zon dag waarop alles tegen zit bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, druk met werk en aan het eind van de dag gingen wat dingen mis, je kent het wel. Morgen nog een drukke dag dus ben blij als het straks weekend is
Nu al? Lekkurquote:
hotmail=dood toch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh blykbaar live ipv hotmail
'quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet of ik mn mail of ww fout intyp
Eigenlijk pas vanaf het eind van de middag hoor maar ja, zo'n (halve) dagquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zon dag waarop alles tegen zit bedoel je?Ja dat is minder ja
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328441quote:
Wanneer is laatst? Ja, gaat idd over Skypequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Nog nietLaatst nog gekeken
Maar alles gaat wel over naar Skype geloof ik.
Uh eergister ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer is laatst? Ja, gaat idd over Skype
oh okequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh eergister ofzo?Maar is geen hond meer online
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
ING Buddy was gelukkig altijd online voor me![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Toch nog liefdequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Chatman niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Kon je via msn je saldo bekijken enzoquote:
Ohja chatman had je ook nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |