SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Aissati.quote:
En het hele positiespel verneukenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
El Ham kan tenminste scoren en hoe
Daar heeft Ajax ook veel mee gewonnen de laatste tijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
En het hele positiespel verneuken
Twee keer kampioenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax ook veel mee gewonnen de laatste tijd
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax ook veel mee gewonnen de laatste tijd
Haha beetje een faal van je. Afvragen wat Ajax heeft gewonnen met hun positiespel de laatste tijd of bedoel je daarmee de afgelopen 2 maanden?quote:
Hij legt inderdaad de ene na de andere erin bij Fiorentinaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
El Ham kan tenminste scoren en hoe
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen gaat een hattrick maken.
Wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
[..]
Haha beetje een faal van je. Afvragen wat Ajax heeft gewonnen met hun positiespel de laatste tijd of bedoel je daarmee de afgelopen 2 maanden?
Bij Ajax welquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Hij legt inderdaad de ene na de andere erin bij Fiorentina
Of Eriksen weer gewoon de 0-1 laat in de wedstrijd zoals thuisquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een grote wedstrijd, Fischer gaat dus weer opstaan.
Die mag wel weer eens wat laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of Eriksen weer gewoon de 0-1 laat in de wedstrijd zoals thuis
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag wel weer eens wat laten zien.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou een paar keer al dat ze die kansen maken is het gewoon structureel. Ook hebben we niet echte aanjagers in de ploeg, zoals vorig jaar Vertonghen, Janssen en Anita.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:11 schreef Class het volgende:
[..]
Ah joh alleen SteauA uit was kut, de rest gewoon unlucky. Geen stress, geen spijt![]()
Ik word nog steeds verdrietig als ik Siem de Jong met een aanvoerdersband en nummer 10 zie spelen bij Ajaxquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik word nog steeds verdrietig als ik erover nadenk hoe slecht Serero en Lukoki speelde
De Jong is gewoon een prima spelerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word nog steeds verdrietig als ik Siem de Jong met een aanvoerdersband en nummer 10 zie spelen bij Ajax.
Weet helaas alleen niet wat hij moet doen als rechtshalf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong is gewoon een prima speler
Als pure nummer 10 achter Pantelic wel ja. Als spits is het maar matig, en als rechtshalf gewoon waardeloos. Serero is beter op rechtshalf dan De Jong. En nee, ik zeg niet dat Serero gisteren goed speelde. Maar ik heb De Jong nog nooit op een goede wedstrijd op rechtshalf kunnen betrappen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong is gewoon een prima speler
Ik zie hem ook liever wat dichter tegen de spits. Serero weet nooit wat hij doet lijkt het wel echt schrijnend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet helaas alleen niet wat hij moet doen als rechtshalf.
Serero kan alleen maar rennenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als pure nummer 10 achter Pantelic wel ja. Als spits is het maar matig, en als rechtshalf gewoon waardeloos. Serero is beter op rechtshalf dan De Jong. En nee, ik zeg niet dat Serero gisteren goed speelde. Maar ik heb De Jong nog nooit op een goede wedstrijd op rechtshalf kunnen betrappen.
Het gaat met Kolbeinn voetballend gezien ook wel goed hoor. Alleen die kansen gaan er niet in, dus Kolbeinn, Fischer en ook Eriksen moeten weer wat scherper worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jong gewoon in de spits, voetballend vermogen van de ploeg komt dan meer naar boven.
Serero kan prima voetballen hoor. Maar jij wil dat niet zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero kan alleen maar rennen
Ik heb hem wel weer lang genoeg zien prutsen. Hij is alleen handig als invaller wanneer je een beetje meer dynamiek nodig hebt. Geloof me nou maar die zien we misschien volgend jaar zo nu en dan nog spelen als Meleg en Andersen hem dan niet al voorbij zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero kan prima voetballen hoor. Maar jij wil dat niet zien.
Volgend jaar gaat hij genoeg spelen, als Eriksen en De Jong worden verkocht en er niks bijkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb wel weer lang genoeg zijn prutsen. Hij is alleen handig als invaller wanneer je een beetje meer dynamiek nodig hebt. Geloof me nou maar die zien we misschien volgend jaar zo nu en dan nog spelen als Meleg en Andersen hem dan niet al voorbij zijn
Ga er maar niet vanuit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hij genoeg spelen, als Eriksen en De Jong worden verkocht en er niks bijkomt.
Zo gaat het altijd na een verlies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef 16meter het volgende:
Serero moest en zou een kans in de basis krijgen.
Een dag later afgeschreven.
Behalve de mensen die er kijk op hebben die zeggen dit al veel langer. Is geen Ajax speler.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd na een verlies.
Serero is meer een Ajax-speler als De Jong, Boerrigter, Lukoki en Poulsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Behalve de mensen die er kijk op hebben die zeggen dit al veel langer. Is geen Ajax speler.
Dan snap je het niet. Daar mag Serero tussen en De Jong eruit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is meer een Ajax-speler als De Jong, Boerrigter, Lukoki en Poulsen.
Jij vind De Jong serieus goed als rechtshalf?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan snap je het niet. Daar mag Serero tussen en De Jong eruit.
Omdat het een prutser is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef over_hedge het volgende:
Waarom haten zoveel mensen op de jong
Veel beter dan Thulani " ik ren met de bal vooruit en heb geen idee wat ik doe" Sereroquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind De Jong serieus goed als rechtshalf?
Ik had het niet over Serero. Ik had het over De Jong.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel beter dan Thulani " ik ren met de bal vooruit en heb geen idee wat ik doe" Serero
Sowieso zitten mensen altijd te zeiken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef over_hedge het volgende:
Waarom haten zoveel mensen op de jong
Kijk jij überhaupt wel wedstrijden? Begin er erg aan te twijfelen op deze manierquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Serero. Ik had het over De Jong.
Tuurlijk kijk ik wedstrijden. Maar ik vraag of jij de Jong een goede rechtshalf vind?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk jij überhaupt wel wedstrijden? Begin er erg aan te twijfelen op deze manier
Beter dan iedere andere optie die we hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik wedstrijden. Maar ik vraag of jij de Jong een goede rechtshalf vind?
Ik vind er niet zoveel aan. Ik vind Serero en Schone er al beter. En ik denk dat zelfs Andersen het beter zou doen. Maar wij verschillen duidelijk van meningquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan iedere andere optie die we hebben
Jij vind dat Serero overzicht genoeg heeft om in het eerste van Ajax te spelen? Want het enige wat ik hem zie doen is met de bal aan de voet rennen tot hij vast zit of er een minuscule kans is op een schot wat eindigd in een tergend rollertjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel aan. Ik vind Serero en Schone er al beter. En ik denk dat zelfs Andersen het beter zou doen. Maar wij verschillen duidelijk van mening.
Frank en Ronald de Boer hebben er geen kijk op dus? Rob Witschge ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Behalve de mensen die er kijk op hebben die zeggen dit al veel langer. Is geen Ajax speler.
Hij heeft hoge handelingssnelheid. Kan goed diepgaan en kan mee in het korte combinatiespel. Gisteren speelde hij wel slecht ja. Maar dat was ook onwennig voor iedereen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind dat Serero overzicht genoeg heeft om in het eerste van Ajax te spelen? Want het enige wat ik hem zie doen is met de bal aan de voet rennen tot hij vast zit of er een minuscule kans is op een schot wat eindigd in een tergend rollertje
Als hij een hoge handelingssnelheid heeft zou hij moeten combineren dit doet hij nooit want dat ziet hij niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft hoge handelingssnelheid. Kan goed diepgaan en kan mee in het korte combinatiespel. Gisteren speelde hij wel slecht ja. Maar dat was ook onwennig voor iedereen.
Hij combineert genoeg. Maar gisteren stond hij met Boerrigter, Lukoki, Poulsen en Hoesen op het veld. Dan word het een stuk lastiger. Ik weet zeker dat hij met Eriksen naast zich en Fischer en Cuenca op de flanken, dat hij moeiteloos meevoetbald.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij een hoge handelingssnelheid heeft zou hij moeten combineren dit doet hij nooit want dat ziet hij niet.
Met De Jong op rechts ga je nooit een goed voetballend middenveld krijgen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan iedere andere optie die we hebben
Hoesen vond ik ook wel prima spelen. Maar Boerrigter is helemaal niks, en kan al helemaal niet combinatievoetbal spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoessen was non stop aanspeelbaar net zoals Boerrigter maar oke. Niet dat die twee er gegarandeerd wat goeds mee hadden gedaan
Daarom moet De Jong lekker banken, of als noodoplossing in de spits. Ik hoop zo dat die verkocht word.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met De Jong op rechts ga je nooit een goed voetballend middenveld krijgen...
Je weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet De Jong lekker banken, of als noodoplossing in de spits. Ik hoop zo dat die verkocht word.
Met Serero ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met De Jong op rechts ga je nooit een goed voetballend middenveld krijgen...
De Jong wil zelf wel een nieuwe uitdaging. En met zijn goals in de CL moet hij wel weggezet kunnen worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren
Andersen ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andersen heb ik heel veel vertrouwen in. Die is hem volgend jaar al voorbij
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
De jong moet gewoon meer achter de spits spelen.
De Jong weet niet wat positiespel is dus gaat dit ook nooit doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Je ziet steeds dat er achter siggy heel veel ruimte is, als de jong ipv op rechts blijft in die ruimte gaat heb je een vaak een vrije en aanspeelbare de Jong. Achter de spits
Deed het met Pantelic wel aardig hoor, de Jong, achter de spits.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De Jong weet niet wat positiespel is dus gaat dit ook nooit doen.
Als rechtshalf staat hij toch vaak te diep. En dus moet Eriksen weer meer lopen om de Jong zijn gepruts te verhelpen, waardoor hij ook niet op zijn best speelt. De Jong moet weg van die rechtshalf positie, maar Frank ziet dat nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Je ziet steeds dat er achter siggy heel veel ruimte is, als de jong ipv op rechts blijft in die ruimte gaat heb je een vaak een vrije en aanspeelbare de Jong. Achter de spits
Ja maar Pantelic was dan ook een baasquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deed het met Pantelic wel aardig hoor, de Jong, achter de spits.
Idioot, hij moet juist meer als middenvelder gaan spelen. Hij staat constant te diep waardoor er niemand aanspeelbaar is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
De jong moet gewoon meer achter de spits spelen.
Op 10 is hij prima met zijn gezicht naar het doel en zijn functionele aanname en doelgerichtheid. Rechtshalf loopt hij uit positie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deed het met Pantelic wel aardig hoor, de Jong, achter de spits.
Het liefst speelt hij helemaal niet meer als middenvelder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Idioot, hij moet juist meer als middenvelder gaan spelen. Hij staat constant te diep waardoor er niemand aanspeelbaar is.
Misschien moet je beter opletten, idioot. Hij staat vaak iets voor de 16 aan de rechter kant, er is vaak heel veel ruimte op de helft van het veld net buiten de 16.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Idioot, hij moet juist meer als middenvelder gaan spelen. Hij staat constant te diep waardoor er niemand aanspeelbaar is.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien moet je beter opletten, idioot. Hij staat vaak iets voor de 16 aan de rechter kant, er is vaak heel veel ruimte op de helft van het veld net buiten de 16.
Liftenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Zaterdag instap om 16:45 in Amsterdam. Wedstrijd is half 11 afgelopen dus rond 2 weer terug bij de Arena.. hoe ga ik thuiskomen?![]()
Misschien bedoelde hij dat het idioot is om De Jong meer achter de spitsen te laten spelen... anders onnodig idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meteen idioot gaan chreeuwen is nou ook niet bepaald slim Jordi
Waar woon je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
Zaterdag instap om 16:45 in Amsterdam. Wedstrijd is half 11 afgelopen dus rond 2 weer terug bij de Arena.. hoe ga ik thuiskomen?![]()
dh woon je toch? Volgend jaar nemen een maat en ik een uitkaart, we komen uit leidschendam dus miss kunnen we dan wel eventueel iets regelen qua vervoer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
DHquote:
Zou chil zijn als je inderdaad wat meer mogelijkheden hebt qua vervoer ook ( ook ivm auto combi's ). Hoewel ik even moet afwachten of ik mijn uitkaart haal, dit jaar door omstandigheden totaal geen uitwedstrijden bezocht op 1 europese en twente zaterdag na.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dh woon je toch? Volgend jaar nemen een maat en ik een uitkaart, we komen uit leidschendam dus miss kunnen we dan wel eventueel iets regelen qua vervoer.
Den Haag of Den Helder?quote:
Nachttrein rijdt toch gewoon van Amsterdam CS naar Den Haag HS?quote:
Drie wedstrijden op rij word je genaaid en nu zegt Frank even iets, dat is niets als je het vergelijkt met Dickie, Van Basten, Maaskant of Verbeekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat vinden jullie er nou eigenlijk van dat nu ook jullie coach begint te calimeroën over de arbitrage?
3 wedstrijden op rij? Toe maar!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Drie wedstrijden op rij word je genaaid en nu zegt Frank even iets, dat is niets als je het vergelijkt met Dickie, Van Basten, Maaskant of Verbeek
Ja?quote:
Nee?quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat vinden jullie er nou eigenlijk van dat nu ook jullie coach begint te calimeroën over de arbitrage?
Feitelijk juist. Als hij zichzelf had ingeschreven voor het toernooi had De Boer zelf ook kunnen spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
F. had natuurlijk gisteren ook gewoon zijn sterkste elftal op kunnen stellen, maar ja, die waren allemaal 'geblesseerd' natuurlijk....
Ok de eerste wedstrijd valt over te discussiëren dus laat die maar.quote:
Die nederlaag van gisteren ligt gewoon aan het feit dat hij zijn beste spelers niet opstelt, punt. Dan moet je naderhand niet gaan lopen huilen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok de eerste wedstrijd valt over te discussiëren dus laat die maar.
Overige twee (twee maal goal afgekeurd twee AZ spelers maken twee keer hands) duidelijk wel
Om het uur ja en je moet ook nog van Arena naar CS..geen ideaal verhaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nachttrein rijdt toch gewoon van Amsterdam CS naar Den Haag HS?
Het is niet óf óf, het is én én.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die nederlaag van gisteren ligt gewoon aan het feit dat hij zijn beste spelers niet opstelt, punt. Dan moet je naderhand niet gaan lopen huilen...
Toen PSV het niveau van de arbitrage een week geleden ter discussie stelde was er nog niks aan de hand en nu is het ineens allemaal oneerlijk, cry me a river![]()
En dat is nu ineens een probleem en toen PSV het een week geleden aankaartte niet? Dat is wel heel sneuquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet óf óf, het is én én.
Ja Ajax speelde niet met het beste elftal, ja Ajax was slordig in de afwerking. Maar dat neemt niet weg dat de arbitrage tot twee keer toe een blunder heeft begaan, dit soort dingen mag je best aangeven en kritiek op hebben.
Dus Ajax heeft fouten gemaakt (beginnen met veredeld B-elftal) én de arbitrage ook (twee keer hands niet zien).
Voor wie was het geen probleem toen PSV het een week geleden aankaartte? Tegen wie lul je?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is nu ineens een probleem en toen PSV het een week geleden aankaartte niet? Dat is wel heel sneu__
Hij lult tegen zichzelf. Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor wie was het geen probleem toen PSV het een week geleden aankaartte? Tegen wie lul je?
Nee, het is niet het probleem, wie zegt dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is nu ineens een probleem en toen PSV het een week geleden aankaartte niet? Dat is wel heel sneu__
Voor Ajax niet, die konden zich niet vinden in de kritiek, net zoals het merendeel van de clubs. Nu staat F.'je ineens te huilenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor wie was het geen probleem toen PSV het een week geleden aankaartte? Tegen wie lul je?
Ah ok, ik snap het nu, je zit hier gewoon te trollen. Wel netjes gedaan mang, ik heb het nu pas doorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor Ajax niet, die konden zich niet vinden in de kritiek, net zoals het merendeel van de clubs. Nu staat F.'je ineens te huilen
De kritiek van PSV ging over de vele gele en rode kaarten, dat het voetbal emotie is en vooral mannelijk moet blijven. Daar kon Ajax zich niet in vinden ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor Ajax niet, die konden zich niet vinden in de kritiek, net zoals het merendeel van de clubs. Nu staat F.'je ineens te huilen
Duidelijk, dat Ajax niet van mannelijk voetbal houdt wisten we natuurlijk allemaal al wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De kritiek van PSV ging over de vele gele en rode kaarten, dat het voetbal emotie is en vooral mannelijk moet blijven. Daar kon Ajax zich niet in vinden ja.
Frank de Boer heeft het over penalty momenten, doelpunten die niet worden toegekend, hands ballen enzovoort.
Wij houden bij Ajax van mooi voetbal ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Duidelijk, dat Ajax niet van mannelijk voetbal houdt wisten we natuurlijk allemaal al wel.
Mind the PI....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij houden bij Ajax van mooi voetbal ja.
Ooh nooit opgemerktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Post Icon. Linksboven, naast de post. Newbie.
Noobquote:
Nounounou....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooruit maar weer. Je had bijna een note te pakken.
Waarvoor?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooruit maar weer. Je had bijna een note te pakken.
Ik hou van sierlijk voetbal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens is zeggen dat je van 'mooi voetbal' houdt net zo'n dooddoener als zeggen dat je van 'lekker eten' houdt of van 'leuke muziek'. Dat zijn geen absolute definities en verschilt per persoon
Fucking hell, dan kan er hier geen arbiter meer posten....quote:
Spelers ook niet meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking hell, dan kan er hier geen arbiter meer posten....
paniek na het bekerverliesquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Sowieso zitten mensen altijd te zeiken.
Nee, als het paniek is het is paniek omdat we in 3 wedstrijden 1 goal maken, 1 fucking goal......quote:
Nee, 3quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, als het paniek is het is paniek omdat we in 3 wedstrijden 1 goal maken, 1 fucking goal......
Ja, maar dan noemen ze je weer een calimero, omdat je klaagt over die incompetente grafbakken die ze scheidsrechter noemenquote:
Ja, maar laatste wedstrijden hebben we er wel alle reden toe. Wel knap dat de boer zich nog zo kan inhouden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan noemen ze je weer een calimero, omdat je klaagt over die incompetente grafbakken die ze scheidsrechter noemen.
Ja ok, natuurlijk ligt het voor het grootste deel aan Ajax zelf. Maar het is toch wel heel erg de laatste weken hoor, als je echt paranoide bent zou je aan matchfixing gaan denken zo genaaid worden we.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Niks zeiken op de arbitrage. Als je het presteert om anderhalve kans af te dwingen per wedstrijd heb je geen enkele reden tot klagen over dat die ene kans een onterecht afgekeurde goal betrof. Dan had je maar meer kansen moeten creëren en er als nog een in schieten.
Natuurlijk is dat scheidsrechterskorps om te janken momenteel, daar zou de KNVB best eens mee aan de slag mogen. Maar dat mag Frank nog meer met zijn selectie. Want die is ook om te janken momenteel.
Mwah. Ik blijf erbij dat het voor scheids- en grensrechter amper waar te nemen was dat die bal echt over de lijn was tegen ADO. Die handsballen begint wel een punt van ergernis te worden, niet alleen bij wedstrijden van Ajax. Daar moeten eens nieuwe regels voor komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, natuurlijk ligt het voor het grootste deel aan Ajax zelf. Maar het is toch wel heel erg de laatste weken hoor, als je echt paranoide bent zou je aan matchfixing gaan denken zo genaaid worden we.
En dat buitenspel doelpunt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Ik blijf erbij dat het voor scheids- en grensrechter amper waar te nemen was dat die bal echt over de lijn was tegen ADO. Die handsballen begint wel een punt van ergernis te worden, niet alleen bij wedstrijden van Ajax. Daar moeten eens nieuwe regels voor komen.
Wel eens over dat zeiken over de arbitrage, hij had voor dat interview even een glaasje water moeten drinken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Niks zeiken op de arbitrage. Als je het presteert om anderhalve kans af te dwingen per wedstrijd heb je geen enkele reden tot klagen over dat die ene kans een onterecht afgekeurde goal betrof. Dan had je maar meer kansen moeten creëren en er als nog een in schieten.
Natuurlijk is dat scheidsrechterskorps om te janken momenteel, daar zou de KNVB best eens mee aan de slag mogen. Maar dat mag Frank nog meer met zijn selectie. Want die is ook om te janken momenteel.
Premier League begint volgend seizoen met doellijn technologie, dus zal er in NL ook wel binnen 2 jaar zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Ik blijf erbij dat het voor scheids- en grensrechter amper waar te nemen was dat die bal echt over de lijn was tegen ADO. Die handsballen begint wel een punt van ergernis te worden, niet alleen bij wedstrijden van Ajax. Daar moeten eens nieuwe regels voor komen.
Het was echt heel erg hoor deze keer, 5 keer het niet zien? Terwijl de rest van de wereld het wel ziet....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Premier League begint volgend seizoen met doellijn technologie, dus zal er in NL ook wel binnen 2 jaar zijn.
Regels over hands zijn er wel maar ze moeten ze wel naleven en handhaven natuurlijk
Ze hebben het wel gezien, die van Altidore moet de grens echt gezien hebben en die van Viergever scheids en grensquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was echt heel erg hoor deze keer, 5 keer het niet zien? Terwijl de rest van de wereld het wel ziet....
Sja, dan zijn het omgekochte hondenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben het wel gezien, die van Altidore moet de grens echt gezien hebben en die van Viergever scheids en grens
Bij die van Viergever had ik echt het idee dat hij besloot om de wedstrijd niet zo vroeg te laten beslissen, gewoon marchanderenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan zijn het omgekochte honden.
Ach, zo zijn ze sowieso. "Ik geef nu geen geel voor die keiharde overtreding omdat het zo vroeg in de wedstrijd is" echt, what the fuck man, wie ben jij?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die van Viergever had ik echt het idee dat hij besloot om de wedstrijd niet zo vroeg te laten beslissen, gewoon marchanderen
Maar wat zijn de regels dan precies?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben het wel gezien, die van Altidore moet de grens echt gezien hebben en die van Viergever scheids en grens
Ook dat is altijd dubieus. Doet hij het wel (tegen bijvoorbeeld een Ajacied), dan roepen we met z'n allen 'kom op man, da's z'n eerste overtreding pas' of iets in die geest.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zo zijn ze sowieso. "Ik geef nu geen geel voor die keiharde overtreding omdat het zo vroeg in de wedstrijd is" echt, what the fuck man, wie ben jij?
Ik heb echt zo'n grondige teringhekel aan die gasten he?. Ze doen echt maar wat...
neuh, ik ben echt niet iemand die vindt dat een Ajacied meer mag, als het een domme overtreding is dan moet hij hem gewoon krijgen, welke minuut het ook is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook dat is altijd dubieus. Doet hij het wel (tegen bijvoorbeeld een Ajacied), dan roepen we met z'n allen 'kom op man, da's z'n eerste overtreding pas' of iets in die geest.
Het raken van de bal met je arm, maar dan krijg je weer of het opzettelijk was of niet, dat wordt aan de interpretatie van de scheids overgelatenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat zijn de regels dan precies?
Sommigen hanteren weer of je er voordeel aan had of niet, ze doen echt maar wat. Dat stoort me, de totale willekeur, de ene tik is niets en 2 sec later aan de andere kant is het geel...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het raken van de bal met je arm, maar dan krijg je weer of het opzettelijk was of niet, dat wordt aan de interpretatie van de scheids overgelaten
Dat gedeelte deed Blom wel goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommigen hanteren weer of je er voordeel aan had of niet, ze doen echt maar wat. Dat stoort me, de totale willekeur, de ene tik is niets en 2 sec later aan de andere kant is het geel...
En ze moeten sowieso eens nokken met "oh hij valt, er zal wel een overtreding zijn gemaakt". Echt kerels van 2 bij 2 vallen om niets omdat ze nou eenmaal weten dat de scheids toch wel fluit...
En dat grijze gebied zou er dus eens uit moeten. Hands is hands wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het raken van de bal met je arm, maar dan krijg je weer of het opzettelijk was of niet, dat wordt aan de interpretatie van de scheids overgelaten
Ach, wij kregen een penalty wegens hands als Alderweireld de bal in zijn gezicht krijgtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat grijze gebied zou er dus eens uit moeten. Hands is hands wat mij betreft.
Bij hockey ze je dat spelers express naar voet op zoek gaan. Zal in voetbal niet anders zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat grijze gebied zou er dus eens uit moeten. Hands is hands wat mij betreft.
Dat is wel het grote nadeel. Maar zoals het nu is kan het ook niet meer. Die handsbal die volgens mij ook Alderweireld maakte in die kinderwedstrijd tegen AZ bijvoorbeeld. Dat is dan wel hands, maar andere situaties weer niet. Daar moet het voetbal gewoon vanaf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:18 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bij hockey ze je dat spelers express naar voet op zoek gaan. Zal in voetbal niet anders zijn.
Uiteindelijk zal je toch naar een video referee toe moeten zoals in het rugby, ik denk niet dat de scheidsrechters nu minder zijn dan 20 jaar geleden maar de camera beelden zijn wel stukken beter en zie je het thuis dus eigenlijk beter dan de scheidsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is wel het grote nadeel. Maar zoals het nu is kan het ook niet meer. Die handsbal die volgens mij ook Alderweireld maakte in die kinderwedstrijd tegen AZ bijvoorbeeld. Dat is dan wel hands, maar andere situaties weer niet. Daar moet het voetbal gewoon vanaf.
Dat is ook altijd een makkelijk argument van scheidsrechters. Wij zouden thuis meer zien want herhalingen en meer beelden. Maar vaak zie ik (en met mij nog duizenden mensen) het in eerste instantie al goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal je toch naar een video referee toe moeten zoals in het rugby, ik denk niet dat de scheidsrechters nu minder zijn dan 20 jaar geleden maar de camera beelden zijn wel stukken beter en zie je het thuis dus eigenlijk beter dan de scheids
Daarom zijn beelden een goed controle middelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is ook altijd een makkelijk argument van scheidsrechters. Wij zouden thuis meer zien want herhalingen en meer beelden. Maar vaak zie ik (en met mij nog duizenden mensen) het in eerste instantie al goed.
Ja, natuurlijk, het is vaak ook best lastig. Maar het gaat me ook heel vaak om het consequent zijn. Ik klaag echt niet over die bal over de lijn tegen ADO, dat gaat zo snel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is ook altijd een makkelijk argument van scheidsrechters. Wij zouden thuis meer zien want herhalingen en meer beelden. Maar vaak zie ik (en met mij nog duizenden mensen) het in eerste instantie al goed.
Dat valt nog mee een uurtje wachtenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Om het uur ja en je moet ook nog van Arena naar CS..geen ideaal verhaal.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sja, bijv Milan-barca, die ene goal waarbij er echt zo overduidelijk hands werd gemaakt, dat was niet te missen gewoon, maar de 5 (VIJF!!) officials langs de lijn zagen het allemaal niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]. Vaak zien jij (en met jou nog duizenden mensen) het niet of verkeerd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:38 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee een uurtje wachten
Na Dortmund uit waren we rond 1 uur bij de ArenA en mijn eerste trein ging pas om 6 uur...
Uiteindelijk 2 uur lang rondjes gelopen bij de ArenA in mn eentje en toen maar de nachtbus naar CS gepakt om daar te wachten. Ik moet zeggen dat ik me wel is veiliger heb gevoeld
Maar wat is jullie punt? Dat publiek een beter beoordelingsvermogen heeft dan de scheidsrechter? Of dat de scheidsrechter het expres doet ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, bijv Milan-barca, die ene goal waarbij er echt zo overduidelijk hands werd gemaakt, dat was niet te missen gewoon, maar de 5 (VIJF!!) officials langs de lijn zagen het allemaal niet?
wel eens, of 5x in een wedstrijd zit wel een verschil in. En Ajax zit het op dit moment gewoon erg tegen kwa arbitrage.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wat is jullie punt? Dat publiek een beter beoordelingsvermogen heeft dan de scheidsrechter? Of dat de scheidsrechter het expres doet ofzo?
Een scheidsrechter moet tientallen beslissingen per wedstrijd maken, alles in een split-second. En dat elke wedstrijd weer. Natuurlijk gaat er dan wel eens iets (ernstig) fout.
Ik ben het wel eens met dat consequentie topproriteit moet zijn.
Dat valt pas op omdat het voetballend tegen zit, komt wel weer goed hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wel eens, of 5x in een wedstrijd zit wel een verschil in. En Ajax zit het op dit moment gewoon erg tegen kwa arbitrage.
Ja, als je 3-0 voor staat maakt het vrij weinig uit. Maar nu kost het je gewoon 3 punten en een bekerfinale.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt pas op omdat het voetballend tegen zit, komt wel weer goed hoor
Hij stond er met ze neus bovenop. Hoe hij dat niet heeft gezien is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, het is vaak ook best lastig. Maar het gaat me ook heel vaak om het consequent zijn. Ik klaag echt niet over die bal over de lijn tegen ADO, dat gaat zo snel.
Vorig jaar tegen twente, die vond ik pas bizarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef tammepiet het volgende:
Extra zuur is dat je bij de 2-2 tegen az ook al genaaid werd.
psv,nac of groningen moet je dan nog meepakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
DH
[..]
Zou chil zijn als je inderdaad wat meer mogelijkheden hebt qua vervoer ook ( ook ivm auto combi's ). Hoewel ik even moet afwachten of ik mijn uitkaart haal, dit jaar door omstandigheden totaal geen uitwedstrijden bezocht op 1 europese en twente zaterdag na.![]()
Dat zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Knallen is wel een sleutelwoord ja ipv die kansloze rollertjes op de keeper.
Ik erger me echt kapot daaraan, als je soms ziet hoe spitsen van hele modale clubjes ballen erin rammenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeker. Zit totaal geen overtuiging in. Ze worden dan allemaal zo zenuwachtig voor de goal
.
Terwijl Boerrigter dat vorig jaar heel goed deed, en Kolbeinn ook. Maar Boerrigter is niks meer van over en Kolbeinn moet ook weer ritme op doen. Eriksen en de Jong zijn totaal uit vorm. Fischer zit ook in een dipje. Dan word het lastig. Want de rest zijn nou ook niet echt doelpuntenmachines.quote:
Sja, dan nog, een beetje hard trappen moet je toch wel kunnen als je vanaf je 5de al elke dag niets anders doet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl Boerrigter dat vorig jaar heel goed deed, en Kolbeinn ook. Maar Boerrigter is niks meer van over en Kolbeinn moet ook weer ritme op doen. Eriksen en de Jong zijn totaal uit vorm. Fischer zit ook in een dipje. Dan word het lastig. Want de rest zijn nou ook niet echt doelpuntenmachines.
Ik heb het je al keer eerder gezegd, je bent zo negatiefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl Boerrigter dat vorig jaar heel goed deed, en Kolbeinn ook. Maar Boerrigter is niks meer van over en Kolbeinn moet ook weer ritme op doen. Eriksen en de Jong zijn totaal uit vorm. Fischer zit ook in een dipje. Dan word het lastig. Want de rest zijn nou ook niet echt doelpuntenmachines.
Als de overtuiging en vorm er niet is, schieten ze wel hard maar niet zuiver of wel zuiver maar niet hard.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan nog, een beetje hard trappen moet je toch wel kunnen als je vanaf je 5de al elke dag niets anders doet?.
Waarom is dat negatiefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het je al keer eerder gezegd, je bent zo negatief, ben het ook niet met je eens, moet gewoon een keertje meezitten ook qua scoreverloop, je merkt gewoon dat als die bal er de 1e helft niet ingaat ze in de 2e helft overhaast gaan voetballen en de verkeerde beslissingen nemen, dat is meer een ervarings probleem dan een vorm probleem.
Dan zal hij wel een terugslagje hebben in zijn kniequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer geen Cuenca bij de selectieZelfde selectie als tegen AZ.
Denk het ja. Is toch zonde, voor deze wedstrijden hebben ze hem gehaald.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een terugslagje hebben in zijn knie
Jammer jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het ja. Is toch zonde, voor deze wedstrijden hebben ze hem gehaald.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 13:36:32De Boer over Meleg: 'We zijn hem aan het optrainen. Maakt een goede indruk. Is een optie voor de rechtsbuitenplek.' #tweaja reageer retweet
IEdereen is een optie als Lukoki de concurrentie is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:45 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 13:36:32De Boer over Meleg: 'We zijn hem aan het optrainen. Maakt een goede indruk. Is een optie voor de rechtsbuitenplek.' #tweaja reageer retweet
idd, zelfs met 10 man spelen is een optie ipv lukokiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
IEdereen is een optie als Lukoki de concurrentie is.
twitter:MiralemS twitterde op donderdag 28-02-2013 om 18:24:13I just lost from AA Chess on my iPad. http://t.co/1k2mpiiGU9 reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MiralemS twitterde op donderdag 28-02-2013 om 18:24:13I just lost from AA Chess on my iPad. http://t.co/1k2mpiiGU9 reageer retweet
Het liefst nog 5 wedstrijden iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef nickhguitar het volgende:
Kan Fischer nog niet geshorst worden voor z'n wangedrag tegenover Maher in de bekerwedstrijd afgelopen week?
Hoop dat hij ook zijn debuut mag maken binnenkort danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:45 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:52 schreef nickhguitar het volgende:
Kan Fischer nog niet geshorst worden voor z'n wangedrag tegenover Maher in de bekerwedstrijd afgelopen week?
Ja wat een downie is het ook inderdaad. Als die boos wordt ook, die heeft ze echt niet alle 24 in een krat.quote:
Jawel, zelfs ik --> Lukoki, maar dat neemt niet weg dat ik dan nog liever Lukoki zie lopen dan Sulejmani.quote:
Alsof die bolle zich gaat inzettenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant ja, maar voor die 1.8 miljoen zou je hem gewoon moeten kunnen opstellen eigenlijk... het is wel erg zonde van het geld.
Een verdomd goeie optie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, zelfs met 10 man spelen is een optie ipv lukoki
wow dat gaat snelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Overdrijven is ook een vak, maar je hebt wel een klein beetje gelijk. Maar hij is nog altijd beter dan Boerrigter op die positie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, leuk die Fischer, maar die heeft sinds zijn 2 goals tegen fnoord echt niets goed meer gedaan.
Hij zit in een dipje inderdaad. Maar dat komt wel goed met dat baasje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, leuk die Fischer, maar die heeft sinds zijn 2 goals tegen fnoord echt niets goed meer gedaan.
Net zoals die Cuenca. Kan Fischer aan het eind van het seizoen niet mee in de rugzak van Cuenca naar Barca?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, Cuenca is nu alweer bijna stuk, dat schiet ook lekker opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net zoals die Cuenca. Kan Fischer aan het eind van het seizoen niet mee in de rugzak van Cuenca naar Barca?
Die vond ik juist beter worden zijn laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net zoals die Cuenca. Kan Fischer aan het eind van het seizoen niet mee in de rugzak van Cuenca naar Barca?
Dat is toch iedere keer zo? Op de een of andere manier speelt elke speler de eerste wedstrijd goed bij Ajax. Daarna hoor je van 80% nooit meer wat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Blijf dan lekker weg, het gaat ook verdomme gewoon kut op het moment. Weg europa (jaja, dat moeten we niet willen) weg beker (jaja, kut troostprijs).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, weer allemaal aan het stressen. Kuttopic.
Normaal gesproken eens, maar Lukokiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef Dven het volgende:
Wat een treurnis in dit topic zeg, altijd maar je eigen spelers en veelal nog jonge gastjes afkankeren. Verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax moet altijd voor alle prijzen gaan. Klaar.
Voor die paar ton per jaar mogen ze mij elke dag verrot schelden. Lekker belangrijk trouwens, alsof ze hier meelezen ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef Dven het volgende:
Wat een treurnis in dit topic zeg, altijd maar je eigen spelers en veelal nog jonge gastjes afkankeren. Verschrikkelijk
Wat een kinderachtige post, Werkelijk!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor die paar ton per jaar mogen ze mij elke dag verrot schelden. Lekker belangrijk trouwens, alsof ze hier meelezen ofzo.
En er wordt gewoon kritiek gegeven, net zoals bij VI bijv, niets mis mee, het zijn beroepsvoetballers, geen schoolmeisjes. Ze lopen er toch ook bij alsof ze gods gift to the world zijn?
Lul niet. Die jochies hebben een ego waar de honden geen brood van lusten, nog nooit een Ajacied tegengekomen in de stad zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige post, Werkelijk!
Er wordt hier niet gewoon kritiek gegeven, als je jezelf vergelijkt met de VI dan vraag ik me af wie er nu echt naast zijn schoenen loopt en wie echt een verkeerd beeld van zijn eigen kunnen heeft.
Boerrigter leest mee. Hij post zelfs mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor die paar ton per jaar mogen ze mij elke dag verrot schelden. Lekker belangrijk trouwens, alsof ze hier meelezen ofzo.
Die maakt er morgen 1quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter leest mee. Hij post zelfs mee.
Morgen?quote:
Zelfs al zou het zo zijn, die trekt zich (terecht) echt geen moer aan van wat wij hier allemaal zeggen hoor, hij kijkt wel beter uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter leest mee. Hij post zelfs mee.
Ja, morgen ja... om 20:45... lekker op de hoogtequote:
Aangezien ik vandaag een vrije dag heb waande ik even dat het zaterdag is. Heeft verder weinig met op de hoogte te maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, morgen ja... om 20:45... lekker op de hoogte.
Boerrigter is volgens mij wel iemand die zich daar wat van aan trekt. Die kan echt heel slecht tegen kritiek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zo zijn, die trekt zich (terecht) echt geen moer aan van wat wij hier allemaal zeggen hoor, hij kijkt wel beter uit.
Beter kritiek dan doodsverwensingen vanuit een van in de Kuip lijkt me... Die zijn wel wat gewend.
Sja, das echt inherent aan het vak lijkt me, een van de redenen waarom je per maand verdient wat de meesten per jaar pakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerrigter is volgens mij wel iemand die zich daar wat van aan trekt. Die kan echt heel slecht tegen kritiek.
Hij liep ook zo te zeiken op Everse toen die wat kritiek had. Zal er wel bij horen, maar als je geen zelfkritiek hebt word je nooit een topper.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, das echt inherent aan het vak lijkt me, een van de redenen waarom je per maand verdient wat de meesten per jaar pakken. En zeker bij Ajax weet je gewoon dat je publiek kritisch is.
Het hoort er gewoon bij als voetballer lijkt me. Je speelt voor je publiek, niet voor jezelf. Als je het goed doet kom je ook op een voetstuk te staan. 80.000 man voor jou (en je teamgenoten) op het museumplein etc.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij liep ook zo te zeiken op Everse toen die wat kritiek had. Zal er wel bij horen, maar als je geen zelfkritiek hebt word je nooit een topper.
Maar je moet ook durven te zeggen als je slecht speelt. Dat zei Fischer wel na Feyenoord-thuis., ook al scoorde hij twee keer. En dat zie ik Boerrigter niet doen, die geeft zijn medespelers de schuld enzo. Hij ziet zichzelf als een technische speler, terwijl zelfs een pinguïn nog meer techniek heeft als Derk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het hoort er gewoon bij als voetballer lijkt me. Je speelt voor je publiek, niet voor jezelf. Als je het goed doet kom je ook op een voetstuk te staan. 80.000 man voor jou (en je teamgenoten) op het museumplein etc.
Boerrigter zijn top ligt dan ook ver onder die van Fischer, die laatste kan als hij aardig is voor zijn doen nog van waarde zijn, Boerrigter moet echt top zijn om dat te bereiken, is ook 1 van de redenen dat het zo lang duurt, hij heeft vorig jaar laten zien dat hij het kan halen, dat acceptabele niveau.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je moet ook durven te zeggen als je slecht speelt. Dat zei Fischer wel na Feyenoord-thuis., ook al scoorde hij twee keer. En dat zie ik Boerrigter niet doen, die geeft zijn medespelers de schuld enzo. Hij ziet zichzelf als een technische speler, terwijl zelfs een pinguïn nog meer techniek heeft als Derk.
En toch was ik voor zijn rugblessure wel fan, veel kracht en toen best goeie voorzetten, en een goed schot. Maar op dit moment is het echt om te janken idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je moet ook durven te zeggen als je slecht speelt. Dat zei Fischer wel na Feyenoord-thuis., ook al scoorde hij twee keer. En dat zie ik Boerrigter niet doen, die geeft zijn medespelers de schuld enzo. Hij ziet zichzelf als een technische speler, terwijl zelfs een pinguïn nog meer techniek heeft als Derk.
Ben ik met je eens. Toen had hij ook echt overtuiging in zijn acties, en nu gaat dat allemaal wat stroever. Misschien dat als hij in vorm raakt hij nog van waarde kan zijn. Maar ik heb liever dat hij van de zomer gewoon geloosd word.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boerrigter zijn top ligt dan ook ver onder die van Fischer, die laatste kan als hij aardig is voor zijn doen nog van waarde zijn, Boerrigter moet echt top zijn om dat te bereiken, is ook 1 van de redenen dat het zo lang duurt, hij heeft vorig jaar laten zien dat hij het kan halen, dat acceptabele niveau.
Ik was ook blij toen hij erin stond voor Ebecillio. Jammer dat het een stuk minder is geworden ja. Blijkbaar presteerde hij gewoon boven zijn kunnen in die periode.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch was ik voor zijn rugblessure wel fan, veel kracht en toen best goeie voorzetten, en een goed schot. Maar op dit moment is het echt om te janken idd.
Kan gebeuren, maar ga dan idd niet de rest de schuld geven, genoeg ballen gezien recht voor het doel die hij hoog over knalde etc...
Er werd ook wat anders gespeeld, lag meer ruimte voor hemquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was ook blij toen hij erin stond voor Ebecillio. Jammer dat het een stuk minder is geworden ja. Blijkbaar presteerde hij gewoon boven zijn kunnen in die periode.
Het veldspel was toen ook gewoon minder. Dat is nu beter en sneller, en dat kan hij gewoon niet bijbenen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er werd ook wat anders gespeeld, lag meer ruimte voor hem
Het omschakelmoment was vorig seizoen beter door Anita dus lag er meer ruimte voor hem, nu zie je dat veel minder, als de bal wordt veroverd wordt er weer rustig opgebouwdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het veldspel was toen ook gewoon minder. Dat is nu beter en sneller, en dat kan hij gewoon niet bijbenen.
Moet ook "makkelijk" kunnen op basis van het vertoonde spel, alleen moeten de kansen er nou gewoon in. Want het is nou elke keer dat je beter bent, ze niet maakt en bij vermoeidheid de tegenstander ze wel maakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen pakken we die Duitsers gewoon klaar.
Toen hij goed speelde, speelde Anita op linksback. Toen hij terugkwam na zijn blessure, stond Anita op het middenveld. Toen was het al een stuk minder. Hij kan niet mee in het combinatiespel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het omschakelmoment was vorig seizoen beter door Anita dus lag er meer ruimte voor hem, nu zie je dat veel minder, als de bal wordt veroverd wordt er weer rustig opgebouwd
Als we de kansen maken wel ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja ik heb er wel zin, laat maar zien of je voor de titel wil gaan of nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan best maar ik had toch de indruk dat er vorig seizoen sneller gecounterd werd dan dit seizoen, en voetballen in de kleine ruimte is moeilijk voor Boerrigterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij goed speelde, speelde Anita op linksback. Toen hij terugkwam na zijn blessure, stond Anita op het middenveld. Toen was het al een stuk minder. Hij kan niet mee in het combinatiespel.
Ja, gaat niet gebeuren. Ik zet in op 0-0.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is waar. Daarom moet hij ook weg deze zomer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan best maar ik had toch de indruk dat er vorig seizoen sneller gecounterd werd dan dit seizoen, en voetballen in de kleine ruimte is moeilijk voor Boerrigter
Zodat hij verkocht kan worden in de zomerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede wedstrijd voor Siem om uit te blinken
Geen oude schoenen weggooien etc.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarom moet hij ook weg deze zomer.
Zet je hele vermogen er maar op inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, gaat niet gebeuren. Ik zet in op 0-0.
Kratje pils.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:
Ik denk het ja 1-3 of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden.
Maar jij denkt dat Ajax gaat winnen tegen Twente?
Ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden.
Maar jij denkt dat Ajax gaat winnen tegen Twente?
Waar is dat op gebaseerd?quote:
Dat wisten ze ook bij de laatste wedstrijden voor Twente-uit. Ik hoop maar dat morgen de ommekeer komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank en het team weten precies wat er moet gebeuren, Ajax wint alles nu. Inhaalrace alles.
Ik denk wel dat Ajax kampioen wordt. Ik denk echter dat ze tegen Twente punten laten liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank en het team weten precies wat er moet gebeuren, Ajax wint alles nu. Inhaalrace alles.
Ajax was ook beter dan Roda en Ado.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Ajax gewoon beter is dan Twente op dit moment
Wij zijn de beste!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax was ook beter dan Roda en Ado.
Ik zou willen zeggen dat ik het hoop voor je, maar dan hou ik mezelf voor de gek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij zijn de beste!
Maar dat klopt, moet nu ook maar een keertje in de score tot uiting komen, dus ik verwacht een scherp Ajax
haha gekke lange_lans tochquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat ik het hoop voor je, maar dan hou ik mezelf voor de gek.
Ik weet het goed gemaakt, ik beloof de selectie van Ajax dat kratje Bavaria als ze winnen.
Mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef rubbereend het volgende:
even spammen: [Historische fotospecial] Ajax in 1995
quote:Ronald de Boer heeft zijn eigen team gelanceerd: MEN UNITED. Een uniek collectief bestaand uit de 24 beste voetballers van Nederland. Zij krijgen de kans om het op te nemen tegen internationale top-jeugdploegen als Ajax en Tottenham Hotspur op de AEGON Copa Amsterdam.
Tijdens een persconferentie in Regardz Olympisch Stadion heeft de hoofdtrainer verteld dat iedereen zich in kan schrijven via de Facebook app op de pagina van Copa Amsterdam. De 325 talenten met de meeste stemmen mogen zich op woensdag 25 april bewijzen op De Toekomst, het jeugdcomplex van Ajax. Daaruit worden er 50 geselecteerd, die vervolgens nog een ronde moeten overleven om in de definitieve selectie van 24 spelers te komen.
Ben jij ervan overtuigd dat je tot deze 24 spelers kan behoren? Meld je dan HIER aan, verzamel zoveel mogelijk stemmen en verdien een plek in Ronald’s selectie.
Maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
En als ze echt goed zijn geeft hij ze natuurlijk door aan Ajax
Heeft het Olympisch stadion een naamsponsor?quote:Regardz Olympisch Stadion
Heeft om onbekende reden nog niet gespeeld voor Jong Ajax, zijn debuut dit seizoen ga ik niet vanuit.quote:De Boer enthousiast over Dejan Meleg
Tijdens de persconferentie was Frank de Boer enthousiast over het talent Dejan Meleg. De Servische aanvaller kwam afgelopen winter over van Vojvodina Novi Sad en geldt als een groot talent. De Boer: "Dejan heeft de afgelopen weken een sterke indruk op me gemaakt. Hij heeft een geweldig linkerbeen en is bovendien nog aardig snel ook. We zijn hem nu rustig aan het ‘optrainen’. Op termijn is hij een optie voor de rechtervleugel. Dit seizoen nog? Dan moet hij wel heel grote stappen maken."
Jammer. Had hem wel willen zien spelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft om onbekende reden nog niet gespeeld voor Jong Ajax, zijn debuut dit seizoen ga ik niet vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |