SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Aissati.quote:
En het hele positiespel verneukenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
El Ham kan tenminste scoren en hoe
Daar heeft Ajax ook veel mee gewonnen de laatste tijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
En het hele positiespel verneuken
Twee keer kampioenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax ook veel mee gewonnen de laatste tijd
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax ook veel mee gewonnen de laatste tijd
Haha beetje een faal van je. Afvragen wat Ajax heeft gewonnen met hun positiespel de laatste tijd of bedoel je daarmee de afgelopen 2 maanden?quote:
Hij legt inderdaad de ene na de andere erin bij Fiorentinaquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
El Ham kan tenminste scoren en hoe
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen gaat een hattrick maken.
Wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
[..]
Haha beetje een faal van je. Afvragen wat Ajax heeft gewonnen met hun positiespel de laatste tijd of bedoel je daarmee de afgelopen 2 maanden?
Bij Ajax welquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Hij legt inderdaad de ene na de andere erin bij Fiorentina
Of Eriksen weer gewoon de 0-1 laat in de wedstrijd zoals thuisquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een grote wedstrijd, Fischer gaat dus weer opstaan.
Die mag wel weer eens wat laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of Eriksen weer gewoon de 0-1 laat in de wedstrijd zoals thuis
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag wel weer eens wat laten zien.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou een paar keer al dat ze die kansen maken is het gewoon structureel. Ook hebben we niet echte aanjagers in de ploeg, zoals vorig jaar Vertonghen, Janssen en Anita.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:11 schreef Class het volgende:
[..]
Ah joh alleen SteauA uit was kut, de rest gewoon unlucky. Geen stress, geen spijt![]()
Ik word nog steeds verdrietig als ik Siem de Jong met een aanvoerdersband en nummer 10 zie spelen bij Ajaxquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik word nog steeds verdrietig als ik erover nadenk hoe slecht Serero en Lukoki speelde
De Jong is gewoon een prima spelerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word nog steeds verdrietig als ik Siem de Jong met een aanvoerdersband en nummer 10 zie spelen bij Ajax.
Weet helaas alleen niet wat hij moet doen als rechtshalf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong is gewoon een prima speler
Als pure nummer 10 achter Pantelic wel ja. Als spits is het maar matig, en als rechtshalf gewoon waardeloos. Serero is beter op rechtshalf dan De Jong. En nee, ik zeg niet dat Serero gisteren goed speelde. Maar ik heb De Jong nog nooit op een goede wedstrijd op rechtshalf kunnen betrappen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong is gewoon een prima speler
Ik zie hem ook liever wat dichter tegen de spits. Serero weet nooit wat hij doet lijkt het wel echt schrijnend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet helaas alleen niet wat hij moet doen als rechtshalf.
Serero kan alleen maar rennenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als pure nummer 10 achter Pantelic wel ja. Als spits is het maar matig, en als rechtshalf gewoon waardeloos. Serero is beter op rechtshalf dan De Jong. En nee, ik zeg niet dat Serero gisteren goed speelde. Maar ik heb De Jong nog nooit op een goede wedstrijd op rechtshalf kunnen betrappen.
Het gaat met Kolbeinn voetballend gezien ook wel goed hoor. Alleen die kansen gaan er niet in, dus Kolbeinn, Fischer en ook Eriksen moeten weer wat scherper worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jong gewoon in de spits, voetballend vermogen van de ploeg komt dan meer naar boven.
Serero kan prima voetballen hoor. Maar jij wil dat niet zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero kan alleen maar rennen
Ik heb hem wel weer lang genoeg zien prutsen. Hij is alleen handig als invaller wanneer je een beetje meer dynamiek nodig hebt. Geloof me nou maar die zien we misschien volgend jaar zo nu en dan nog spelen als Meleg en Andersen hem dan niet al voorbij zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero kan prima voetballen hoor. Maar jij wil dat niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |