When and where?quote:
Ik had ook geen inspiratiequote:
Kijk heel erg uit naar het nieuwe seizoen van GOT, over een maandje ongeveer! Toffe serie!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die ja, das de nieuwste episode trouwens.Heb ik vanmiddag gezien.
Games of Thrones ken ik nog niet, maar zie het snel genoeg..
Heb vorige week een hele mini serie gekeken. was een beetje post-doomsday achtig, ben alleen de naam even kwijt.
Dan had je hem dus net zo goed aan mij kunnen geven!quote:
Dat was ook de bedoeling tot je zei "ik heb geen TT"quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan had je hem dus net zo goed aan mij kunnen geven!
Lichaam is ok.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef Ceviche het volgende:
Zei ik toch, veel gezicht weinig oog/neus/mond
When and where?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling tot je zei "ik heb geen TT"
Zoals wat?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar als ik wist dat jij ook niks had had ik wel nog ff snel wat verzonnen
Hier en nu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef bambino het volgende:
[..]
When and where?
Ik mis nog een antwoord
Deal, als je me ff verteld waar "hier" is kom ik eraan.quote:
Waar de series interessanter zijn dan de hunt oid?quote:
Daar waren ze vannacht ook goed mee bezigquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef EDMAN- het volgende:
We worden allemaal gefucked door Ibood
Rotterdam e.o.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Deal, als je me ff verteld waar "hier" is kom ik eraan.
Ja zie, dat word niks met jou als TS.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar de series interessanter zijn dan de hunt oid?
Collega wilde een NAS. Ik zei al, had je vanacht moeten checkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar waren ze vannacht ook goed mee bezig
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar de series interessanter zijn dan de hunt oid?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja zie, dat word niks met jou als TS.
Laat dat nu maar over aan users zoals mij![]()
![]()
![]()
Just kidding
Zoals ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja zie, dat word niks met jou als TS.
Laat dat nu maar over aan users zoals mij![]()
![]()
![]()
Just kidding
Damn das wel een pokke eind uit de richting.quote:
Fuck nederlandse grammar!quote:
Dm eerst maar eens wat pics.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Damn das wel een pokke eind uit de richting.
Maar goed, 2,5 uur ofzo ben ik er wel.
DM je adres?
Ja wat wil je nou.. Ceviche of nederlandse grammar?quote:
Zo dan.... die had ik niet verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Fuck is een engels woord.quote:
Genoeg schijven langs geweest hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:44 schreef Xeor het volgende:
Heb meer opslag nodig 2TB vol aan films en series
Internquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Genoeg schijven langs geweest hoor
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou.. Ceviche of nederlandse grammar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Zo dan.... die had ik niet verwacht.
Maar goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je willen.
Ohquote:
koop je een externe, haal je de schijf daaruit en voila.quote:
En grammar nietquote:
Joh?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
koop je een externe, haal je de schijf daaruit en voila.
Kom je nu te laat mee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
Dat tafeltje was wel handig als laptoptafeltje.
[..]
Zo dan.... die had ik niet verwacht.
Maar goed:In dat geval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een rooie van I**aquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
Dat tafeltje was wel handig als laptoptafeltje.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In dat geval:We hadden het over fuck, niet over zoenen. Dus voor mij geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem wel een plastic zak en een vlag mee
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Squirten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Speedo-drager het volgende:
IK BEN MOE en waar is essnhills....
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Ik vraag erom, post ze nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet wat er dan gebeurt he? Als je pics post
Laat hem posten dan kunnen de andere ook eens een topic openen, want ik zie niet in waarom bambino dat steeds moet doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom DM..quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
See ninja editquote:
Die bedoel ik, ook handig om bij de TV te eten als het bord te warm is voor op schoot.quote:
Zie ondertitelquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Laat hem posten dan kunnen de andere ook eens een topic openen, want ik zie niet in waarom bambino dat steeds moet doen.
Hehe daar kijk ik nooit hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vraag erom, post ze niet(buiten KPD
)
Dat zalquote:
Laptop staat er nu op. Handig voor de tvquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef sorcees het volgende:
[..]
Die bedoel ik, ook handig om bij de TV te eten als het bord te warm is voor op schoot.
Ja en? Vorige hunt mocht je het niet meer. Als ik nu in feedback zou klagen zou je het ook niet meer mogen...quote:
Ja je las mijn reply niet eens op wat jij zeiquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
Zo hè, tempo zit er weer in het topic?
Link van tafeltje ik zoek nog zo'n ding.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Laptop staat er nu op. Handig voor de tv
Oh daar heb ik overheen gelezen denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja je las mijn reply niet eens op wat jij zei
Met een spoiler (niet die met foto 1 post er onder)
Jewel hoor, na hevige discussie met mod was er niks tegen te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja en? Vorige hunt mocht je het niet meer. Als ik nu in feedback zou klagen zou je het ook niet meer mogen...Dus dat is bullshit.
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=davequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Link van tafeltje ik zoek nog zo'n ding.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar heb ik overheen gelezen denk ik
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou.. Ceviche of nederlandse grammar?
lees de nieuwe voorwaarden eens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Jewel hoor, na hevige discussie met mod was er niks tegen te doen.
Hij dacht dat ik lapo aan het hunten was, en DAT mag niet. Maar ik wilde juist geen lapo, want dan mag je een paar seconden niet posten
Kan ik hem ook gebruiken als Flashlight?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Ceviche het volgende:
Er zit een productexpert op het forum, voor een zaklamp
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat ik ook geboden had
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bedankt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=dave
Weet je hoe veel tekst dat isquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
lees de nieuwe voorwaarden eens.
Ja maar niet als fleshlight.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ik hem ook gebruiken als Flashlight?
Niemand leest datquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
lees de nieuwe voorwaarden eens.
Heb je ook (nog) niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik wist niet dat ik ook geboden had
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je ook (nog) niet.
Maar daarom wil ik het wel![]()
AD-aware is gratis en ik ben er tevrede mee, waarom geld aan uitgeven.quote:
I'v been discovered!!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]steel je daarom steeds mijn topics?
Meisjes plagen zoentjes vragen?
En dan romantisch met de telefoon in de hand gaan Fok!ken en huntenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef bambino het volgende:
Wie wil er mee uit eten? Heb honger
(Female regio twente only)
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]steel je daarom steeds mijn topics?
Meisjes plagen zoentjes vragen?
Ik heb AVG free.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
AD-aware is gratis en ik ben er tevrede mee, waarom geld aan uitgeven.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Weet ik daarom is het ook zo leuk om te replyen
Zodat we verder kunnen met de hunt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
AD-aware is gratis en ik ben er tevrede mee, waarom geld aan uitgeven.
Jaloers jongenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Je moet hem links laten liggen.
Ben ik niet zo'n fan van, die ziet alles voor een virus aan.quote:
Trust me, als ik met jou uit eten ga heb ik geen telefoon nodig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan romantisch met de telefoon in de hand gaan Fok!ken en hunten![]()
Ik blijf wel bij mijn vriendje, jij wil me ook al niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Je moet hem links laten liggen.
AVG Proquote:
Zal vast een reden hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ben ik niet zo'n fan van, die ziet alles voor een virus aan.
Kom je met mij dansen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zodat we verder kunnen met de hunt.
Ze heeft een vriend en we zijn best friends forever dus nee..quote:
Nee niks van gemerkt. Chrome doet dat wel trouwens met sommige plaatjes hier op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ben ik niet zo'n fan van, die ziet alles voor een virus aan.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij mijn vriendje, jij wil me ook al niet meer
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Karina bescherm me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch elke keer met die huntIedereen krijgt last van hormonen lijkt wel.
Ik wil je wel weer hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kom je met mij dansen?
[..]
Ze heeft een vriend en we zijn best friends forever dus nee..
Vriend: alles kan kapotquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend en we zijn best friends forever dus nee..
Ik zit hier al een uur of 9 en ik kan niet eens pr0n kijken want ik lees dit topic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch elke keer met die huntIedereen krijgt last van hormonen lijkt wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Trust me, als ik met jou uit eten ga heb ik geen telefoon nodig!
Chrome.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niks van gemerkt. Chrome doet dat wel trouwens met sommige plaatjes hier op FOK!
No doubt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Ohja?
![]()
Ben ik interessanter dan de hunt?
Dat komt door het nachtelijke aspect! Fok!ken bij kaarslicht!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Karina het volgende:
Neem een kouwe douchequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina bescherm me.
[..]
Ik wil je wel weer hoor.
Friendzonedquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef bambino het volgende:
[..]
[..]
Vriend: alles kan kapot
bff: Thats what you think
Ze is wagenziek jij gaat met 190 de autobahn op. No thanks..quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef bambino het volgende:
[..]
[..]
Vriend: alles kan kapot
bff: Thats what you think
Hij rijdt heel hard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Ohja?
![]()
Tabje open naar KPD een optie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zit hier al een uur of 9 en ik kan niet eens pr0n kijken want ik lees dit topic.
Das mijn oude autoquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze is wagenziek jij gaat met 190 de autobahn op. No thanks..
[..]
Hij rijdt heel hard.
Maar ik lust geen spaghetti en lasagnaquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina bescherm me.
[..]
Ik wil je wel weer hoor.
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Ohja?
![]()
Ik ben taxichauffeur, kan me dus erg goed aanpassen aan het soort mensen in de taxi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze is wagenziek jij gaat met 190 de autobahn op. No thanks..
[..]
Hij rijdt heel hard.
Maakt niet uit ik lust het ook niet meer!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik lust geen spaghetti en lasagna
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga afwassen tot over een uurtje misschien als ik nog zin heb.
quote:
Nee: refresh reply refresh kutaanbieding refresh reply refresh kutaanbieding. Ik heb geen tijd voor pr0nquote:
Het was 200, en harder wou ik niet gaan want ik moest ook nog een foto er van makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ben taxichauffeur, kan me dus erg goed aanpassen aan het soort mensen in de taxi.
ohw, en Bambino, maar 190? man, dat lukt zelfs met mijn Seat 1.4..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee: refresh reply refresh kutaanbieding refresh reply refresh kutaanbieding. Ik heb geen tijd voor pr0n
Nog een vrouw die toegeeft pr0n te kijken, ze zitten allemaal op Fok!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee: refresh reply refresh kutaanbieding refresh reply refresh kutaanbieding. Ik heb geen tijd voor pr0n
Hou haar weg van bambino.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Hoelaat wilde jij je pizza in de oven doen?
Het topic wel weer ineensquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef Xeor het volgende:
Loopt niet storm met die virusscanner.
Voor pr0n moet je tijd makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
pfff, watje..quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Het was 200, en harder wou ik niet gaan want ik moest ook nog een foto er van maken
Uhh.. geen idee, zo denk ik? Hoezo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Hoelaat wilde jij je pizza in de oven doen?
Top3quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef Onufriev het volgende:
Jullie gaan wel voor de top10 dagcijfers zie ik
Ik wil op 1 vandaagquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef Onufriev het volgende:
Jullie gaan wel voor de top10 dagcijfers zie ik
Oven staat nu aan, lasagna gaat er zo in..quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh.. geen idee, zo denk ik? Hoezo?
Ik was gister al 2quote:
Samen pr0n kijken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]We kunnen dadelijk even samen...
Hoeveel heb jij er dan al vandaag?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zul je het moeten afleggen tegen mij
Toch al flink wat, maar geen idee of ik nog eerste lig. Denk het niet te laat opgestaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan al vandaag?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
pfff, watje..
(nouja, ik heb alleen een foto van bij 180 ofzo..) en dat was in een nieuwe Superb.
Heb vanmiddag nog pron gekeken..quote:
Panasonic lumix was verdomme 250 euro.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor een lumix.
lucratief.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:01 schreef Xeor het volgende:
Een printer om je pr0n pics te printen.
Peanutsquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Panasonic lumix was verdomme 250 euro.
Dankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven
Foto staat op oude telefoon helaas..quote:
Maar goed, ik zit toch liever in die Ford waar ik de foto van maakte, dan de Seat 1.4quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Foto staat op oude telefoon maar ok:
OhNoes!quote:
Heb gelukkig nog een huisgenootquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:03 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
helaas je gaat alleen eten blijkbaar.
Gaat tenminste snelquote:
Gaan jullie geen huisje kopen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:04 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Heb gelukkig nog een huisgenoot
Mwah, mijn auto is toch nog rapper als meeste normale auto's..quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar goed, ik zit toch liever in die Ford waar ik de foto van maakte, dan de Seat 1.4
Pics?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, mijn auto is toch nog rapper als meeste normale auto's..
Wat was top en 0-100?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, mijn auto is toch nog rapper als meeste normale auto's..
Omdat je geen auto hebtquote:
0-100 in 11 seconden, top van 190quote:
Oh, ik wist niet dat je dat bedoelde?quote:
Netjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
0-100 in 11 seconden, top van 190
100 pk op 1078kg..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
0-100 in 11 seconden, top van 190
100 pk op 1078kg..
[ afbeelding ]
mwah, op een rechte lijn valt misschien mee ja, maar tis een 16klepper en gaat absurd snel door de bochten. (ik laat gewoon BMW's achter mij in de bocht, terwijl ze echt hun best doen.. )quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef bambino het volgende:
[..]je zei snelle auto...
Van de foto is top 246, 0-100 7 sec.
Mijn huidige auto heb ik nooit geprobeerd 0-100.
Zal ff de specs erbij zoeken (al kloppen die cijfers nooit)
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, op een rechte lijn valt misschien mee ja, maar tis een 16klepper en gaat absurd snel door de bochten. (ik laat gewoon BMW's achter mij in de bocht, terwijl ze echt hun best doen.. )
Mijn heeft ook veel kleppen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, op een rechte lijn valt misschien mee ja, maar tis een 16klepper en gaat absurd snel door de bochten. (ik laat gewoon BMW's achter mij in de bocht, terwijl ze echt hun best doen.. )
Ligt aan de bestuurders denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En aan de BMWquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ligt aan de bestuurders denk ik
Wie wat waar wanneer hoe?quote:
Acceleratie 0-100 km/u 12.5 secquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld is de 270graden bocht in de ringweg Groningen, daar kan ik met gemak met 80 km/h door, terwijl de meesten er niet harder als 70 durven.
Ook ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ligt aan de bestuurders denk ik
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:10 schreef essnhills het volgende:
De zon verdwijnt achter de flats aan de overkant, nu moet de verwarming weer aan
Nice trq.quote:
het wordt helemaal koud hierquote:
Never, dat is 2700-2800quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:11 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zit er voor iemand nog het dagpostrecord in?
Neuj, lang nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:11 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zit er voor iemand nog het dagpostrecord in?
Nicequote:
You don't say?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:10 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Niet elke bmw heeft een dikke motor
Tof!quote:
Duurquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tof!
Zit af en toe te kijken voor een 6l Cupra D.. Maar word hem denk ik niet..
Ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:12 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet alleen aan de bestuurder, maar ook aan de bmw
Goede zaak hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, maatje van me ook geweest geloofik.
Ah wel gechipt dus.quote:
en erg lastig om een goede te vinden..quote:
Ja gechipt van 170 naar 220 en koppel naar 340.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah wel gechipt dus.
Heb mijn ST toen ook gechipped maar kreeg problemen met de turbo.
Normaal gaat de turbo tot 50-55% power, met chip tot 90-95%.
Was wel ongelofelijk snel, kreeg 50 pk erbij (rond de 270 zat ik toen).
Maar na een week ofzo er weer uit laten halen. 300 euro + benzine twente-utrecht 2 keer pleite
Als je geen tt weet laat essnhills een maken dan.quote:
Nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja gechipt van 170 naar 220 en koppel naar 340.
Ik ben hard aan het nadenken!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Als je geen tt weet laat essnhills een maken dan.
Waar de Hunt het verboden woord is!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar iBooD niet meer ten sprake komt
Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het nadenken!
"Opvoeren" software matig of eventueel een fysieke chip in je auto (daar komt het woord vandaan)quote:
Hoiquote:
nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:16 schreef geindoctrineerd het volgende:
Herman Finkers quote in de TT zou goed zijn
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar de Hunt het verboden woord is!
Ja en ook nog een cupra inlaat en nog iets wat vacuum trekt anders richting de turbo volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:15 schreef bambino het volgende:
[..]
"Opvoeren" software matig of eventueel een fysieke chip in je auto (daar komt het woord vandaan)
Haiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |