quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Zo dan.... die had ik niet verwacht.
Maar goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je willen.
Ohquote:
koop je een externe, haal je de schijf daaruit en voila.quote:
En grammar nietquote:
Joh?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
koop je een externe, haal je de schijf daaruit en voila.
Kom je nu te laat mee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
Dat tafeltje was wel handig als laptoptafeltje.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Zo dan.... die had ik niet verwacht.
Maar goed:In dat geval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een rooie van I**aquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
Dat tafeltje was wel handig als laptoptafeltje.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In dat geval:We hadden het over fuck, niet over zoenen. Dus voor mij geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem wel een plastic zak en een vlag mee
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Squirten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Speedo-drager het volgende:
IK BEN MOE en waar is essnhills....
Pics or it didn't happenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |