Ik blijf wel bij mijn vriendje, jij wil me ook al niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Je moet hem links laten liggen.
AVG Proquote:
Zal vast een reden hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ben ik niet zo'n fan van, die ziet alles voor een virus aan.
Kom je met mij dansen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zodat we verder kunnen met de hunt.
Ze heeft een vriend en we zijn best friends forever dus nee..quote:
Nee niks van gemerkt. Chrome doet dat wel trouwens met sommige plaatjes hier op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ben ik niet zo'n fan van, die ziet alles voor een virus aan.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij mijn vriendje, jij wil me ook al niet meer
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Karina bescherm me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch elke keer met die huntIedereen krijgt last van hormonen lijkt wel.
Ik wil je wel weer hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kom je met mij dansen?
[..]
Ze heeft een vriend en we zijn best friends forever dus nee..
Vriend: alles kan kapotquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend en we zijn best friends forever dus nee..
Ik zit hier al een uur of 9 en ik kan niet eens pr0n kijken want ik lees dit topic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch elke keer met die huntIedereen krijgt last van hormonen lijkt wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Trust me, als ik met jou uit eten ga heb ik geen telefoon nodig!
Chrome.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niks van gemerkt. Chrome doet dat wel trouwens met sommige plaatjes hier op FOK!
No doubt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Ohja?
![]()
Ben ik interessanter dan de hunt?
Dat komt door het nachtelijke aspect! Fok!ken bij kaarslicht!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Karina het volgende:
Neem een kouwe douchequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina bescherm me.
[..]
Ik wil je wel weer hoor.
Friendzonedquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef bambino het volgende:
[..]
[..]
Vriend: alles kan kapot
bff: Thats what you think
Ze is wagenziek jij gaat met 190 de autobahn op. No thanks..quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef bambino het volgende:
[..]
[..]
Vriend: alles kan kapot
bff: Thats what you think
Hij rijdt heel hard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]Ohja?
![]()
Ben ik interessanter dan de hunt?
Tabje open naar KPD een optie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zit hier al een uur of 9 en ik kan niet eens pr0n kijken want ik lees dit topic.
Das mijn oude autoquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze is wagenziek jij gaat met 190 de autobahn op. No thanks..
[..]
Hij rijdt heel hard.
Maar ik lust geen spaghetti en lasagnaquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina bescherm me.
[..]
Ik wil je wel weer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |