SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingHalf bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef Michhas het volgende:
Sold!
http://tweakers.net/nieuw(...)d-iv-black-flag.html
of een dashboard editiequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
Of een fifa editie [ afbeelding ]
Die functie zit al bij de fifa editiequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
of een dashboard editie [ afbeelding ]
En gelukkig ook bij CoD, BF en Crysisquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die functie zit al bij de fifa editie [ afbeelding ]
Waarom ga je er nog op inquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En gelukkig ook bij CoD, BF en Crysis [ afbeelding ]
Lekker tot 6 uur s'ochtends Crysis spelen toch xDquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijgt die jongen ook een keer een reactie [ afbeelding ]
Alleen jammer dat fifa zo diep bij hem zit
Alleen maar als je in een goed team zitquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker tot 6 uur s'ochtends Crysis spelen toch xD
Op tijd naar bed dus...quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen maar als je in een goed team zit
Dat is nooit . Of hij kickedr gewoon iemand van de server oat hijet te goed doetquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen maar als je in een goed team zit
dikke worst vingers?quote:
Doe eens niet zo laag man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus man, get a room. Vanilla face.
Zijn armen daarentegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Dat gaat natuurlijk niet zo gemakkelijk met Stef zijn zwakke knietjes
master sergeant shooter person!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah volgende week eind opdracht van me basis opleiding, lekker 26 uur doorknallen
Nou poeh hee dat scheelt wel watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
Toivonen terug in wedstrijdselectie PSV
En we zijn kampioen.
En over een tijdje sergeant of the master sergeants most important person of extreme sergeants to the max!quote:
give it 2 weeksquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En over een tijdje sergeant of the master sergeants most important person of extreme sergeants to the max!
spreek?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het grootste talent op linksback in de eredivisie komt er weer aan en spreek beter Nederlands dan Willems
En zo hoort het ookquote:
ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Cliffy het volgende:
Al ruim een week niet aangehad volgens mij
Zie nog wel of de xbox aanzetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus tijd voor een potje clubs vandaag?
de teringquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
V&A / [TK] Erotische figuren 1:6 tot 1:20
Vreemder dan dit ben ik ze nog niet in v&a tegengekomen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal zo wel weg zijn, dus nog 1 :
http://www.gamer.nl/video(...)rijgt-eerste-trailer
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...quote:
Voor die lapzwansen bij de marine misschien!quote:
Als ze elk jaar zo'n game uit blijven poepen krijg je toch wel een beetje twijfels over de kwaliteit inderdaad..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
Feliquote:
Gefeliciteerd, al wat leuks gekocht?quote:
Dankequote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Feli![]()
Vanavond weer eens samen gamen met een groep? Welke game maakt me niet echt uit
Hoe durf je.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
Het is wel vrij vlug, denk niet dat het de serie goed doet namelijk..AC3 werd ook niet door iedereen goed ontvangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik blijf sceptisch
twitter:BasvandenBrand twitterde op zondag 03-03-2013 om 21:21:57En die kut fifa fut server ligt er weer eens uit... Wanne zoei reageer retweet
Stond deze bij geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb er ook weinig verstand van maar die resolutie leek me wel wat laag voor een 15" scherm.. check anders ff die tweakers best buy guides
Ik was gewoon om half 7 wakker dan weet je dat je kut leven hebt als je in dat ritme zit.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb deze laptop net besteld:
[ afbeelding ]
Ah dan zal het qua hardware & prijs/kwaliteitverhouding wel goed zittenquote:
Oh dat is wel beter.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was gewoon om half 7 wakker dan weet je dat je kut leven hebt als je in dat ritme zit.
Misschien komt SaTuDaRaH x NL wel even langs in Veghel pas maar opquote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter.
Ik had de wekker om 10 gezet mja kwam pas om 11 me bed uitgerold.
Zo werken in het altijd mooie Veghel.
Waannnee zooei jonguh
Nee want Maurice deed meequote:Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef Rossdale het volgende:
Hebben jullie gisteren met clubs nog een cup binnengesleept of zijn jullie niet meer verder gegaan?
Ja maar ik niet, dus dan kan het alleen maar beter gaan natuurlijkquote:
Jij speelde nog best goed dat kunnen we nooit zeggen van Maurice. Die gaat vooral trollen namelijk en weigert de bal over te spelen naar mijquote:Op maandag 4 maart 2013 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar ik niet, dus dan kan het alleen maar beter gaan natuurlijk
Dan speel je als ANY en wissel je hem in de rust om met de keeperquote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij speelde nog best goed dat kunnen we nooit zeggen van Maurice. Die gaat vooral trollen namelijk en weigert de bal over te spelen naar mij
Linksback zetten werkt ook goedquote:Op maandag 4 maart 2013 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan speel je als ANY en wissel je hem in de rust om met de keeper
Laat maar weten als je hem wil halen, want L4D2 lijkt mij alleen in co-op leuk. Wel tof als er nog 2 mensen meer zijn die hem halenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Alleen vandaag Max Payne 3 voor 5 euro als Game on Demand: http://marketplace.xbox.c(...)Type=Game&noSplash=1
Ook Left 4 Dead 2 voor een tientje! http://marketplace.xbox.c(...)Zone?cid=majornelson
Die laatste wil ik misschien wel kopen, maar volgens mij is hij alleen leuk in co-op met anderen... Nog iemand die de game heeft of wil kopen?
Hier nog meer deals: http://majornelson.com/
Half 8 wakker, maar dat was toch echt iets te vroegquote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was gewoon om half 7 wakker dan weet je dat je kut leven hebt als je in dat ritme zit.
L4D1 op de PC was echt supervet, jammer dat die multi wel verneukt wasquote:Op maandag 4 maart 2013 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat maar weten als je hem wil halen, want L4D2 lijkt mij alleen in co-op leuk. Wel tof als er nog 2 mensen meer zijn die hem halen
Metal Gear Solid is trouwens ook cheap : http://marketplace.xbox.c(...)24b4e0840?nosplash=1
en Peacewalker ook : http://marketplace.xbox.c(...)24b4e083c?nosplash=1
Je budget is rond de 450 a 500?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat raad jij aan dan voor 450/500 euro?
http://tweakers.net/price(...)x115v/specificaties/
Is dit beter?
Moet je na mijn inziens op pc spelen. Heb hem zelf ook voor pc blijft een lache game.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:57 schreef Cliffy het volgende:
[..]
L4D1 op de PC was echt supervet, jammer dat die multi wel verneukt was
Coop was echt gaaf ja maar bij multi dropte iedereen de game zodra ze human moesten spelenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je na mijn inziens op pc spelen. Heb hem zelf ook voor pc blijft een lache game.
Denk wel dat ik hem haalquote:Op maandag 4 maart 2013 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat maar weten als je hem wil halen, want L4D2 lijkt mij alleen in co-op leuk. Wel tof als er nog 2 mensen meer zijn die hem halen
Metal Gear Solid is trouwens ook cheap : http://marketplace.xbox.c(...)24b4e0840?nosplash=1
en Peacewalker ook : http://marketplace.xbox.c(...)24b4e083c?nosplash=1
Enige nadeel is dat je met zo on board videokaart zit, zelf vind ik dat 3x niksquote:
Das raar!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Rossdale het volgende:
840 MS points maarGekauft!
Nick? Zjozz? Teun? Doen jullie mee met die game?
is nog steeds een 10tjequote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Moet ik even weer live kopen...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Misschien andere regio van je GT?quote:
Heb 4200 points gekocht voor 43 euro, dus is via points minder dan 9 euro voor mijquote:
Verschilt per regio, zou goed kunnen dat hij in Duitsland goedkoper isquote:
jajajajajajajaquote:Op maandag 4 maart 2013 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb 4200 points gekocht voor 43 euro, dus is via points minder dan 9 euro voor mij
US, die points waren ook 5 euro voor 1200! zo zijn die deals wel aantrekkelijk! komen er nog betere deals dan?! want anders zonde van me punten, heb hem al op pc.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verschilt per regio, zou goed kunnen dat hij in Duitsland goedkoper is
Kijk even op majornelson.comquote:Op maandag 4 maart 2013 13:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
US, die points waren ook 5 euro voor 1200! zo zijn die deals wel aantrekkelijk! komen er nog betere deals dan?! want anders zonde van me punten, heb hem al op pc.
Nja 12 maanden voor 35,95 en 4200 voor 37.15 dat is al cheap genoeg en die prijs staat vast en heel veel cheaper ga je ze niet krijgen op ebayquote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef KneusTeun het volgende:
Voor points en live kijk ik alleen nog maar op ebay, weekje in de gaten houden dan snipe je wel iets voor weinig.
Gaat me meer om een gezelligheids game, ik huil elke dag weer even stiekum als ik aan de dagen van COD4, MW2 en battlefield 1943 denkquote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijk even op majornelson.com
De meeste deals zijn al geweest, je kunt die van dag 6 en 7 nog kopen en de deals die een hele week gelden
Ik haal vaak 3 maanden live voor 5 a 7 euro. En points verschilt wel erg, soms 5 euro voor 1200 soms 3 euro voor 800quote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja 12 maanden voor 35,95 en 4200 voor 37.15 dat is al cheap genoeg en die prijs staat vast en heel veel cheaper ga je ze niet krijgen op ebay
Vrijwel alle COD's waren nog steeds belachelijk duur. Die dag was echt slechtquote:
L4D2 lijkt me wel een bazengame qua gezelligheidquote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gaat me meer om een gezelligheids game, ik huil elke dag weer even stiekum als ik aan de dagen van COD4, MW2 en battlefield 1943 denk
Ja maar ging dan om 4200quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik haal vaak 3 maanden live voor 5 a 7 euro. En points verschilt wel erg, soms 5 euro voor 1200 soms 3 euro voor 800
Ja snap ik, want die komt van mij afquote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
TF2 kunnen we ook spelen, heb Orange Box nog
Ja true, maar dan heb ik ze alvastquote:Op maandag 4 maart 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick koop nou gewoon eens geen spellen je speelt ze toch niet uit
Dan hoef ik voorlopig niks nieuws te halenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga skyrim nou eerst maar eens uitspelen voor je iets nieuws haalt
Vandaag is de laatste dagquote:Op maandag 4 maart 2013 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
Die deals zal wel net zo als steam deals werken, dan koop je shit met de gedachte alleen deze kan wel, en aan het einde komen de beste deals voorbij .....
En ze gaan zeker niet nog een recap doen ofzo?quote:
Denk het niet, hebben ze nog geen 1x gedaan volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En ze gaan zeker niet nog een recap doen ofzo?
Nee lijkt me erg sterkquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Uhm zo te zien zijn er nog een paar extended offers, maar ja zoals je zelf wel kan bedenken zitten er geen CoD games bijquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm zo te zien zijn er nog een paar extended offers, maar ja zoals je zelf wel kan bedenken zitten er geen CoD games bij
Als het echt zo is:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:04 schreef Rossdale het volgende:
http://falkvinge.net/2013(...)ns-from-north-korea/
Briljant
quote:
Nee denk het niet, ben nooit echt een Tomb Raider fan geweest. Bij games waar je van platform naar platform moet springen, flikker ik altijd 1000 keer in een ravijn... dus no thanksquote:
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ben niet echt een Tomb Raider fan geweest. Bij games waar je van platform naar platform moet springen, flikker ik altijd 1000 keer in een ravijn... dus no thanks
Je vergeet te vermelden dat het vaak ook nog door akelige camera movements komt!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ben niet echt een Tomb Raider fan geweest. Bij games waar je van platform naar platform moet springen, flikker ik altijd 1000 keer in een ravijn... dus no thanks
Lekker flugel met feest dj MistiQquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee hoor zometeen chillen op terras.
Neehoor, gewoon onkunde van mijn kantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat het vaak ook nog door akelige camera movements komt!
Campingsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zometeen ff Poolse worstje kopen en camping boeken in Belgie.
xD
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
50 cent per worst bij de poolsewinkel Hohoho
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Helemaal van de wappie clubs doen xD
Dat moet ons makkelijk lukken!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderen
Is wel fake hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:04 schreef Rossdale het volgende:
http://falkvinge.net/2013(...)ns-from-north-korea/
Briljant
Vorige week gedaan, het begint wel tofquote:
Nou daar hebben we jou niet voor nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderen
Mwa, je moet er van houden, geef ik toe. Het heeft meer mijn voorkeur dan de hele tijd in een appartement of hotel zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is iets dat je wel of niet snapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, je moet er van houden, geef ik toe. Het heeft meer mijn voorkeur dan de hele tijd in een appartement of hotel zitten
Mooiste is dan nog wild kamperen, zit je ook niet met van dat pauper hagelslag volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Pauper hagelslag-volkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooiste is dan nog wild kamperen, zit je ook niet met van dat pauper hagelslag volk.
Ja ik bedoel Henk en Paula die met de kids en de sleurhut lekker op vakantie gaan.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Henk en Paula die met de kids en de sleurhut lekker op vakantie gaan.
Dan liever lekker chill echt in de natuur met tentje en kampvuurtje alles.
Waarom airco? jij bent zo'n iemand die standaard all-in naar Turkije gaat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je een warm kut bed verkiezen boven een lekker zacht bedje met airco
Neger alstjeblieftquote:
Dan ken jij mijn tweepersoons inflatable bed nog nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je een warm kut bed verkiezen boven een lekker zacht bedje met airco
BBQ!!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn tweepersoons inflatable bed nog niet![]()
Hele dag barbecuen
Ben je er uberhaupt zelf ook geweest? of ben je weer aan het zeveren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom airco? jij bent zo'n iemand die standaard all-in naar Turkije gaat?
En een eigen tent met fatsoenlijk bedje ligt dikke prima, en je hoeft geen cd'tje mee te nemen met natuur geluiden om te kunnen slapen ipv het geschreeuw van de buren of het verkeer.
Ik wil dr niet heen.. waarom zou ik. Turkije kan best een mooi land zijn maar zo'n all in hotel en dan hele dag met me witte reet op een stretcher liggen no thnx.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je er uberhaupt zelf ook geweest? of ben je weer aan het zeveren?
Aha dus zeverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil dr niet heen.. waarom zou ik. Turkije kan best een mooi land zijn maar zo'n all in hotel en dan hele dag met me witte reet op een stretcher liggen no thnx.
Maar wel jou ding dus?
Klopt! en ik was vergeten dat ik je toestemming moest vragenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha dus zeveren![]()
Volgens mij was je net namelijk aan het zeiken over buren of verkeer, en nu is het ineens "liggen met je witte reet" , wat je toch echt zelf doet he![]()
En ja hoor, ben er al meerdere keren geweest
Precies gewoon doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom er nu wel even aan, weet nog niet of ik simcity ga doen man even kijken
alhoewel genoeg doekoe misschien haal ik hem wel gewoon
Toestemming nog wel? Je moet eens niet zoveel zeverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt! en ik was vergeten dat ik je toestemming moest vragen
Anyhoe, ALL IN TURKIJE IS GAYYY!!!!!![]()
Kamperen voor bazen!
Heb code al binnen,twijfel nog of ik hem vanavond nog ga activerenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
Clubs idd? maar nog niet iedereen is er![]()
Oooh heb je laptop ja??? Doe ook simcity spelen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg morgen me pc binnen als het goed maar moet eerst tot 6 in Nijmegen werken.
quote:600 Watt Cooler Master voeding,
Intel Core i5-3350P 3.10 GHz
MSI H77MA-G43,
7.1 Geluidskaart,
12GB DDR3 Werkgeheugen Corsair,
1000 GB SataIII Hardeschijf,
DVD Brander Optical Disc Drive
Nvidia GTX650Ti 1GB,
Hèhè nicequote:
Opzich prima, maar de videokaart kon beter. 12gb lijkt me wat veel, maar dat hangt er ook vanaf wat je ermee wil gaan doen.quote:
Ik weet. Wat zal het makkelijkst zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hèhè nice ,heb dezelfde videokaart volgens mij en ook 12gb geheugen :p
SSD schijfje erbij en dat ding loopt rap
Haal je game bij dixons? Heb de LE voor 40 :p
Nu zal Sony Vegas wel werken
Teveelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef KoningStoma het volgende:
Opzich prima, maar de videokaart kon beter. 12gb lijkt me wat veel, maar dat hangt er ook vanaf wat je ermee wil gaan doen.
Wat heb je ervoor betaald?
Geld moet rollen enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Teveel![]()
Maar goed kan dat ook niet zelf in elkaar zetten.
Niet iedereen betaald 400 euro om Crysis 3 op max te kunnen spelen, en 12gb intern is niks te veel, de meeste laptops komen standaard met 8gb internquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Opzich prima, maar de videokaart kon beter. 12gb lijkt me wat veel, maar dat hangt er ook vanaf wat je ermee wil gaan doen.
Wat heb je ervoor betaald?
Uhm Origin is wel duur he! Sowieso 60 euro daar. Heb je paypal?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet. Wat zal het makkelijkst zijn?
Via origin??
Waarom meteen weer zo negatief, Niko?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet iedereen betaald 400 euro om Crysis 3 op max te kunnen spelen, en 12gb intern is niks te veel, de meeste laptops komen standaard met 8gb intern
Niet zo zeer negatief Timmehquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom meteen weer zo negatief, Niko?
Een goeie videokaart hoeft geen 400¤ te kosten. Voor 200-250 heb je een kaart waar je over een paar jaar nog steeds wat aan hebt. En 8gb ram is meer dan zat, zelfs om de nieuwste games op max te spelen. Meer kan beter zijn als je bepaalde dingen wil doen.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Poolseworstjes zijn toch radiocatief?
Ik wacht wel gewoon tot jij die shit in je stad hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef SoldMayor het volgende:
Zaterdag en zondag vrij. Hele weekend no life SC5 spelen met Nick.
Strontwater en radioactief afval naar Nick's City brengen.![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn eerste stad trouwens ''New PoolsWorstje City'' noemen.
Wat daar doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wacht wel gewoon tot jij die shit in je stad hebt !
Moet zaterdagavond nog wel naar Tilburg
Was het maar zo'n feestquote:
Wel mooi, vreet je dat ding van 500gram op, krijg je een tegoedbon voor een broodje schnitzelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.tilburg.com/we(...)Tilburgse-Kermis.htm
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.tilburg.com/we(...)Tilburgse-Kermis.htm
Ga je met je dushi?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
[..]
Wel mooi, vreet je dat ding van 500gram op, krijg je een tegoedbon voor een broodje schnitzel
Nope, familiequote:
Oh nice, ik woon in de stad, kan je mooi hier een peukie komen doen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet zaterdagavond nog wel naar Tilburg
500 gram, Nick, dat eten wij voor ontbijt manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel mooi, vreet je dat ding van 500gram op, krijg je een tegoedbon voor een broodje schnitzel
Weet niet waar die vreet schuur precies zit, als ie bij het station zit ga ik sowieso met de trein denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh nice, ik woon in de stad, kan je mooi hier een peukie komen doen!
Weet niet of ik het weg krijg hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
500 gram, Nick, dat eten wij voor ontbijt man![]()
Hoe heet het? Ik woon tegenover het stationquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet waar die vreet schuur precies zit, als ie bij het station zit ga ik sowieso met de trein denk ik
Gewoon kebabje halen net onder het station daarzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet niet waar die vreet schuur precies zit, als ie bij het station zit ga ik sowieso met de trein denk ik
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 23:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
500 gram, Nick, dat eten wij voor ontbijt man
Weet niet of ik het weg krijg hoor
Die tent is goedkoop ouwe, daar kaap je voor 3,95 een kapsalon weg tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gewoon kebabje halen net onder het station daarzo.
Etenstijd volgens mij, en zo te zien zit dat niet bij het stationquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe heet het? Ik woon tegenover het station
Ging wel vaak naar Eindhoven Beukenlaan om even kebab te halen, die dingen waren hemelsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is toch doner company daar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef PierreTT het volgende:
Die tent is goedkoop ouwe, daar kaap je voor 3,95 een kapsalon weg tegenwoordig
Oh nee joh, dat zit bij het ziekenhuis in de buurt. Is wel een immense vreetschuur vol met tokkies trouwens, dat je het alvast weetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Etenstijd volgens mij, en zo te zien zit dat niet bij het station
Zij maken echt nog prima kebab, en zwaar goedkoop! Ik loop alleen altijd net de Stationsstraat in, daar zit een zaak die alles vers maakt voor net wat meer geldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is toch doner company daar?
Ooooh man van die stukken spaanse pepers tussen je kebab.
Gewoon zoveel dat je bijna gaat janken.![]()
Samed bestaat niet meer, en zeggen dat Samed goed was is een harde lach en een traan waardquote:
Samed leeft nog altijd voort in mijn hart.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Samed bestaat niet meer, en zeggen dat Samed goed was is een harde lach en een traan waard
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Samed leeft nog altijd voort in mijn hart.
Die had goed product nooit te klagen gehad bij Samed
Ja zo'n idee had ik dus al.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh nee joh, dat zit bij het ziekenhuis in de buurt. Is wel een immense vreetschuur vol met tokkies trouwens, dat je het alvast weetEten is opzich wel prima
Het ziet er voor een vreetschuur wel nog enigszins aardig uit van binnen. En je hebt wel het idee dat je iets aan het eten bent, in plaats van dat je op behangplak aan het kauwen bentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zo'n idee had ik dus al.
Goh wat heb ik er veel zin in
Kreeg nogal een wiellekesvolk gevoel toen ik op die site keekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het ziet er voor een vreetschuur wel nog enigszins aardig uit van binnen. En je hebt wel het idee dat je iets aan het eten bent, in plaats van dat je op behangplak aan het kauwen bent![]()
Helemaal volproppen met kikkerbilletjes
beukenlaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Etenstijd volgens mij, en zo te zien zit dat niet bij het station
[..]
Ging wel vaak naar Eindhoven Beukenlaan om even kebab te halen, die dingen waren hemels
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kreeg nogal een wiellekesvolk gevoel toen ik op die site keek
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling, maar ik heb er nu gewoon geen tijd voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |