Hoe durf je.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
Het is wel vrij vlug, denk niet dat het de serie goed doet namelijk..AC3 werd ook niet door iedereen goed ontvangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
twitter:BasvandenBrand twitterde op zondag 03-03-2013 om 21:21:57En die kut fifa fut server ligt er weer eens uit... Wanne zoei reageer retweet
Stond deze bij geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb er ook weinig verstand van maar die resolutie leek me wel wat laag voor een 15" scherm.. check anders ff die tweakers best buy guides
Ik was gewoon om half 7 wakker dan weet je dat je kut leven hebt als je in dat ritme zit.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb deze laptop net besteld:
[ afbeelding ]
Ah dan zal het qua hardware & prijs/kwaliteitverhouding wel goed zittenquote:
Oh dat is wel beter.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was gewoon om half 7 wakker dan weet je dat je kut leven hebt als je in dat ritme zit.
Misschien komt SaTuDaRaH x NL wel even langs in Veghel pas maar opquote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter.
Ik had de wekker om 10 gezet mja kwam pas om 11 me bed uitgerold.
Zo werken in het altijd mooie Veghel.
Waannnee zooei jonguh
Nee want Maurice deed meequote:Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef Rossdale het volgende:
Hebben jullie gisteren met clubs nog een cup binnengesleept of zijn jullie niet meer verder gegaan?
Ja maar ik niet, dus dan kan het alleen maar beter gaan natuurlijkquote:
Jij speelde nog best goed dat kunnen we nooit zeggen van Maurice. Die gaat vooral trollen namelijk en weigert de bal over te spelen naar mijquote:Op maandag 4 maart 2013 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar ik niet, dus dan kan het alleen maar beter gaan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |