spreek?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het grootste talent op linksback in de eredivisie komt er weer aan en spreek beter Nederlands dan Willems
En zo hoort het ookquote:
ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Cliffy het volgende:
Al ruim een week niet aangehad volgens mij
Zie nog wel of de xbox aanzetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus tijd voor een potje clubs vandaag?
de teringquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
V&A / [TK] Erotische figuren 1:6 tot 1:20
Vreemder dan dit ben ik ze nog niet in v&a tegengekomen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal zo wel weg zijn, dus nog 1 :
http://www.gamer.nl/video(...)rijgt-eerste-trailer
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...quote:
Voor die lapzwansen bij de marine misschien!quote:
Als ze elk jaar zo'n game uit blijven poepen krijg je toch wel een beetje twijfels over de kwaliteit inderdaad..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
Feliquote:
Gefeliciteerd, al wat leuks gekocht?quote:
Dankequote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Feli![]()
Vanavond weer eens samen gamen met een groep? Welke game maakt me niet echt uit
Hoe durf je.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
Het is wel vrij vlug, denk niet dat het de serie goed doet namelijk..AC3 werd ook niet door iedereen goed ontvangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik blijf sceptisch
twitter:BasvandenBrand twitterde op zondag 03-03-2013 om 21:21:57En die kut fifa fut server ligt er weer eens uit... Wanne zoei reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |