SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingHalf bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef Michhas het volgende:
Sold!
http://tweakers.net/nieuw(...)d-iv-black-flag.html
of een dashboard editiequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
Of een fifa editie [ afbeelding ]
Die functie zit al bij de fifa editiequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
of een dashboard editie [ afbeelding ]
En gelukkig ook bij CoD, BF en Crysisquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die functie zit al bij de fifa editie [ afbeelding ]
Waarom ga je er nog op inquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En gelukkig ook bij CoD, BF en Crysis [ afbeelding ]
Lekker tot 6 uur s'ochtends Crysis spelen toch xDquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijgt die jongen ook een keer een reactie [ afbeelding ]
Alleen jammer dat fifa zo diep bij hem zit
Alleen maar als je in een goed team zitquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker tot 6 uur s'ochtends Crysis spelen toch xD
Op tijd naar bed dus...quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen maar als je in een goed team zit
Dat is nooit . Of hij kickedr gewoon iemand van de server oat hijet te goed doetquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen maar als je in een goed team zit
dikke worst vingers?quote:
Doe eens niet zo laag man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus man, get a room. Vanilla face.
Zijn armen daarentegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Dat gaat natuurlijk niet zo gemakkelijk met Stef zijn zwakke knietjes
master sergeant shooter person!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah volgende week eind opdracht van me basis opleiding, lekker 26 uur doorknallen
Nou poeh hee dat scheelt wel watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
Toivonen terug in wedstrijdselectie PSV
En we zijn kampioen.
En over een tijdje sergeant of the master sergeants most important person of extreme sergeants to the max!quote:
give it 2 weeksquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En over een tijdje sergeant of the master sergeants most important person of extreme sergeants to the max!
spreek?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het grootste talent op linksback in de eredivisie komt er weer aan en spreek beter Nederlands dan Willems
En zo hoort het ookquote:
ditquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef Cliffy het volgende:
Al ruim een week niet aangehad volgens mij
Zie nog wel of de xbox aanzetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus tijd voor een potje clubs vandaag?
de teringquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
V&A / [TK] Erotische figuren 1:6 tot 1:20
Vreemder dan dit ben ik ze nog niet in v&a tegengekomen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal zo wel weg zijn, dus nog 1 :
http://www.gamer.nl/video(...)rijgt-eerste-trailer
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...quote:
Voor die lapzwansen bij de marine misschien!quote:
Als ze elk jaar zo'n game uit blijven poepen krijg je toch wel een beetje twijfels over de kwaliteit inderdaad..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
Feliquote:
Gefeliciteerd, al wat leuks gekocht?quote:
Dankequote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Feli![]()
Vanavond weer eens samen gamen met een groep? Welke game maakt me niet echt uit
Hoe durf je.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het varen in AC3 was wel tof, maar ze moeten het wel erg gaan aanpassen om te zorgen dat het niet extreem repetitief wordt...
Ik blijf sceptisch
Het is wel vrij vlug, denk niet dat het de serie goed doet namelijk..AC3 werd ook niet door iedereen goed ontvangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik blijf sceptisch
twitter:BasvandenBrand twitterde op zondag 03-03-2013 om 21:21:57En die kut fifa fut server ligt er weer eens uit... Wanne zoei reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |