Neger alstjeblieftquote:
Dan ken jij mijn tweepersoons inflatable bed nog nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je een warm kut bed verkiezen boven een lekker zacht bedje met airco
BBQ!!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn tweepersoons inflatable bed nog niet![]()
Hele dag barbecuen
Ben je er uberhaupt zelf ook geweest? of ben je weer aan het zeveren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom airco? jij bent zo'n iemand die standaard all-in naar Turkije gaat?
En een eigen tent met fatsoenlijk bedje ligt dikke prima, en je hoeft geen cd'tje mee te nemen met natuur geluiden om te kunnen slapen ipv het geschreeuw van de buren of het verkeer.
Ik wil dr niet heen.. waarom zou ik. Turkije kan best een mooi land zijn maar zo'n all in hotel en dan hele dag met me witte reet op een stretcher liggen no thnx.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je er uberhaupt zelf ook geweest? of ben je weer aan het zeveren?
Aha dus zeverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil dr niet heen.. waarom zou ik. Turkije kan best een mooi land zijn maar zo'n all in hotel en dan hele dag met me witte reet op een stretcher liggen no thnx.
Maar wel jou ding dus?
Klopt! en ik was vergeten dat ik je toestemming moest vragenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha dus zeveren![]()
Volgens mij was je net namelijk aan het zeiken over buren of verkeer, en nu is het ineens "liggen met je witte reet" , wat je toch echt zelf doet he![]()
En ja hoor, ben er al meerdere keren geweest
Precies gewoon doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom er nu wel even aan, weet nog niet of ik simcity ga doen man even kijken
alhoewel genoeg doekoe misschien haal ik hem wel gewoon
Toestemming nog wel? Je moet eens niet zoveel zeverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt! en ik was vergeten dat ik je toestemming moest vragen
Anyhoe, ALL IN TURKIJE IS GAYYY!!!!!![]()
Kamperen voor bazen!
Heb code al binnen,twijfel nog of ik hem vanavond nog ga activerenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:36 schreef SoldMayor het volgende:
Clubs idd? maar nog niet iedereen is er![]()
Oooh heb je laptop ja??? Doe ook simcity spelen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg morgen me pc binnen als het goed maar moet eerst tot 6 in Nijmegen werken.
quote:600 Watt Cooler Master voeding,
Intel Core i5-3350P 3.10 GHz
MSI H77MA-G43,
7.1 Geluidskaart,
12GB DDR3 Werkgeheugen Corsair,
1000 GB SataIII Hardeschijf,
DVD Brander Optical Disc Drive
Nvidia GTX650Ti 1GB,
Hèhè nicequote:
Opzich prima, maar de videokaart kon beter. 12gb lijkt me wat veel, maar dat hangt er ook vanaf wat je ermee wil gaan doen.quote:
Ik weet. Wat zal het makkelijkst zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hèhè nice ,heb dezelfde videokaart volgens mij en ook 12gb geheugen :p
SSD schijfje erbij en dat ding loopt rap
Haal je game bij dixons? Heb de LE voor 40 :p
Nu zal Sony Vegas wel werken
Teveelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef KoningStoma het volgende:
Opzich prima, maar de videokaart kon beter. 12gb lijkt me wat veel, maar dat hangt er ook vanaf wat je ermee wil gaan doen.
Wat heb je ervoor betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |