Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Helemaal van de wappie clubs doen xD
Dat moet ons makkelijk lukken!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderen
Is wel fake hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:04 schreef Rossdale het volgende:
http://falkvinge.net/2013(...)ns-from-north-korea/
Briljant
Vorige week gedaan, het begint wel tofquote:
Nou daar hebben we jou niet voor nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderen
Mwa, je moet er van houden, geef ik toe. Het heeft meer mijn voorkeur dan de hele tijd in een appartement of hotel zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is iets dat je wel of niet snapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, je moet er van houden, geef ik toe. Het heeft meer mijn voorkeur dan de hele tijd in een appartement of hotel zitten
Mooiste is dan nog wild kamperen, zit je ook niet met van dat pauper hagelslag volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Pauper hagelslag-volkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooiste is dan nog wild kamperen, zit je ook niet met van dat pauper hagelslag volk.
Ja ik bedoel Henk en Paula die met de kids en de sleurhut lekker op vakantie gaan.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Henk en Paula die met de kids en de sleurhut lekker op vakantie gaan.
Dan liever lekker chill echt in de natuur met tentje en kampvuurtje alles.
Waarom airco? jij bent zo'n iemand die standaard all-in naar Turkije gaat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je een warm kut bed verkiezen boven een lekker zacht bedje met airco
Neger alstjeblieftquote:
Dan ken jij mijn tweepersoons inflatable bed nog nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je een warm kut bed verkiezen boven een lekker zacht bedje met airco
BBQ!!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn tweepersoons inflatable bed nog niet![]()
Hele dag barbecuen
Ben je er uberhaupt zelf ook geweest? of ben je weer aan het zeveren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom airco? jij bent zo'n iemand die standaard all-in naar Turkije gaat?
En een eigen tent met fatsoenlijk bedje ligt dikke prima, en je hoeft geen cd'tje mee te nemen met natuur geluiden om te kunnen slapen ipv het geschreeuw van de buren of het verkeer.
Ik wil dr niet heen.. waarom zou ik. Turkije kan best een mooi land zijn maar zo'n all in hotel en dan hele dag met me witte reet op een stretcher liggen no thnx.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je er uberhaupt zelf ook geweest? of ben je weer aan het zeveren?
Aha dus zeverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil dr niet heen.. waarom zou ik. Turkije kan best een mooi land zijn maar zo'n all in hotel en dan hele dag met me witte reet op een stretcher liggen no thnx.
Maar wel jou ding dus?
Klopt! en ik was vergeten dat ik je toestemming moest vragenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha dus zeveren![]()
Volgens mij was je net namelijk aan het zeiken over buren of verkeer, en nu is het ineens "liggen met je witte reet" , wat je toch echt zelf doet he![]()
En ja hoor, ben er al meerdere keren geweest
Precies gewoon doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom er nu wel even aan, weet nog niet of ik simcity ga doen man even kijken
alhoewel genoeg doekoe misschien haal ik hem wel gewoon
Toestemming nog wel? Je moet eens niet zoveel zeverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt! en ik was vergeten dat ik je toestemming moest vragen
Anyhoe, ALL IN TURKIJE IS GAYYY!!!!!![]()
Kamperen voor bazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |