abonnement Unibet Coolblue
pi_123450300

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123450350
Ik ga morgen, denk ik, naar Hansel & Gretel :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123450436
Ik ga denk ik vandaag Silver Linings Playbook checken
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_123450922
Gister naar lincoln geweest _O_ daarna nog naar Parker geweest. Hansel en gretel ga k zaterdag heen. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:03:35 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123452015
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga morgen, denk ik, naar Hansel & Gretel :)
Oja, ik snapte de TT niet _O-
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123452900
Ik ga vanavond naar H&G, bij gebrek aan SLP in Zwolle.
pi_123453615
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar Beautiful Creatures, alleen twijfel want m'n biosmattie kan niet meer dus dan moet ik alleen. En vind 's avonds alleen altijd zo stom :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_123454046
ik wil vandaag of morgen eigenlijk naar lincoln en Great Expectations , maar die draaien echt klote: vrijwel altijd zit er een 1,5 uur tussen de voorstellingen :(
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:19:38 #9
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_123457818
Vanavond naar Lincoln. In Rotterdam draait die alleen nog maar op tijden waar werkende mensen niet heen kunnen. :') De Kuip om 16 uur zoveel en Schouwburgplein om 12.15 uur. Dus nu maar 'vreemdgaan' in Cinerama vanavond, blijft wel een gezellige bioscoop vind ik. :)
Smell the flowers while you can....
pi_123463870
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
Hobbit 1080p bluray rip is uit...
Totaal offtopic maar heel erg bedankt! Tegenwoordig moet je hem binnen vier uur binnenhalen anders is ie al neergehaald, klote take-downs de laatste tijd...

quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga morgen, denk ik, naar Hansel & Gretel :)
Top, laat ons weten hoe je hem vond!

Vanmiddag sporadisch zin in een film, Beautiful Creatures @ de Munt geweest. Hetzelfde genre als Twilight i.m.o, maar dan een stuk beter. Ik vond het wel vermakelijk althans. Verhaal is een beetje zoetsappig en overdreven supernernatuurlijk a la Buffy the Vampire Slayer, maar als je dat een leuke serie vond moet je deze zeker niet missen. Zaal zat trouwens ook best vol, maar gezien het feit dat ie vandaag uit is gekomen is dat niet verwonderlijk. 7,5/10.

P.s. spoiler film:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditismijnsig.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:36:31 #11
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123464276
Silver Linings Playbook is echt heel leuk O+
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_123464436
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Silver Linings Playbook is echt heel leuk O+
Top! Ik wilde voor die film vanmiddag reserveren voor de voorstelling van volgende week, voor mijn vriendin, Tuschinski dicht... Ik wilde naar binnenlopen maar werd tegengehouden door twee man beveiliging. Ging pas weer om 18:00 uur open. Een of ander privé aangelegenheid.

Nog steeds ondoordacht dat je niet gewoon bij een andere Pathé een ticket kunt bestellen voor de gewenste film in dezelfde stad. Zou een stuk makkelijker zijn in dit geval. Moet het echt aan de kassa doen want MaDiWoDo kaartjes over.
Ditismijnsig.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:42:33 #13
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123464544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Top! Ik wilde voor die film vanmiddag reserveren voor de voorstelling van volgende week, voor mijn vriendin, Tuschinski dicht... Ik wilde naar binnenlopen maar werd tegengehouden door twee man beveiliging. Ging pas weer om 18:00 uur open. Een of ander privé aangelegenheid.

Nog steeds ondoordacht dat je niet gewoon bij een andere Pathé een ticket kunt bestellen voor de gewenste film in dezelfde stad. Zou een stuk makkelijker zijn in dit geval. Moet het echt aan de kassa doen want MaDiWoDo kaartjes over.
Ja of dat je gewoon met die MaDiWoDo kaartjes online kan bestellen, dat zou het probleem ook oplossen.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_123464735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ja of dat je gewoon met die MaDiWoDo kaartjes online kan bestellen, dat zou het probleem ook oplossen.
Het valt me nog mee dat je met deze kaartjes wel gewoon kunt reserveren/bestellen, anders heb je vooral bij populaire films echt de laatste kutplaatsen. Zat vanmiddag bij Beautiful Creatures ook te ver voorin links, heb nog pijn in m'n nek van die kijkhoek. Ik wist meteen weer waarom ik meestal een paar dagen van te voren alvast reserveer en mijn filmdag in plan, precies om te voorkomen dat ik ergens in een hoek zit te kijken zoals vandaag.
Ditismijnsig.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:51:21 #15
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123464922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het valt me nog mee dat je met deze kaartjes wel gewoon kunt reserveren/bestellen, anders heb je vooral bij populaire films echt de laatste kutplaatsen. Zat vanmiddag bij Beautiful Creatures ook te ver voorin links, heb nog pijn in m'n nek van die kijkhoek. Ik wist meteen weer waarom ik meestal een paar dagen van te voren alvast reserveer en mijn filmdag in plan, precies om te voorkomen dat ik ergens in een hoek zit te kijken zoals vandaag.
Was het zo druk dan bij de middagvoorstelling? Ik kwam laat aan en ik kon nog prima plekken in het midden van de zaal bestellen bij Silver Linings Playbook, reserveer enkel in de avond bij een film die net in premiere is gegaan. Voor de rest is het voor mij echt niet nodig :P
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_123464972
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Silver Linings Playbook is echt heel leuk O+
Klopt. O+
pi_123465105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Was het zo druk dan bij de middagvoorstelling? Ik kwam laat aan en ik kon nog prima plekken in het midden van de zaal bestellen bij Silver Linings Playbook, reserveer enkel in de avond bij een film die net in premiere is gegaan. Voor de rest is het voor mij echt niet nodig :P
Zo'n 3/4 was inderdaad gevuld. En ik ben niet de persoon die de lege stoel tussen twee mensen pakt, ik zit er voor m'n ontspanning dus als het ff kan zorg ik dat ik één of twee stoelen tussen de andere persoon heb. Ik had zelf niks te knagen, dus ik hoef niet zo nodig twee uur lang naast een popcornvreter te zitten :).
Ditismijnsig.
pi_123465384
Silver Linings Playbook <3
pi_123466961
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Silver Linings Playbook is echt heel leuk O+
Ik vond hem wel weer erg cliche, begin was wel aardig.
pi_123469089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik vond hem wel weer erg cliche, begin was wel aardig.
Het is dan ook een echte acteursfilm waar de dialogen en acteerprestaties bijzonder sterk zijn. Was erg onder de indruk :)
pi_123470455
Waarschijnlijk ook morgen naar Hansel en Gretel! :D

Had gisteren nog ff snel Les Miserables meegepikt in Pathe Buitenhof. Beetje wennen dat zingen, maar vond het zeker geen slechte film
pi_123477129
Hansel en Gretel is bizar slecht, mooie effecten maar dat is ook alles. Een soort cradle of filth turns zombie hack movie :')
pi_123479599
Nieuwe manier van adverteren ofzo bij films die weinig mensen trekt?
Vandaag trailers van This is 40 en I give it a year als voorprogramma, maar die draaien al een week...

Hansel en Gretsel was leuk vermaak, maar zeker de IMAX toeslag niet waard als je geen Gold hebt. Was met 80 minuten weer buiten. Wel een voorstukje van GI Joe in IMAX.
pi_123480046
GI Joe zag ik ook als voorfilmpje bij Die Hard, leek me niet bepaald de moeite van het bekijken waard.
pi_123480065
Die vijf euro kan me gestolen worden, maar dan besteed ik m'n tijd liever anders idd, thanks for the heads-up! Of ik ga hem alsnog in normaal 3D kijken. Twijfel twijfel.

Ziet er trouwens niet zo best uit voor Beautiful Creatures. Ik ben geen expert in financiën, maar een film waar zo'n geschatte 60 miljoen dollar aan uit is gegeven, en pas 17 miljoen binnen heeft gehaald in de eerste draaiweek, lijkt me geen goudmijn. Het lijkt me niet dat de weken erna dat nog enorm goed gaan maken. Denk dat ik kan fluiten naar een vervolg :). Als je de reviews op IMDB leest kan ik ze ook wel gelijk geven naderhand, al vond ik het zelf wel meevallen.
Ditismijnsig.
pi_123489827
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Selestha het volgende:
Hansel en Gretel is bizar slecht, mooie effecten maar dat is ook alles. Een soort cradle of filth turns zombie hack movie :')
Ik ga er waarschijnlijk komende maandag heen. In elk geval vind ik de speelduur een verademing ten opzichte van al die films van de laatste tijd die minimaal zo'n 130 minuten moesten duren. Ook wel eens lekker om een ouderwetse 1,5 uur film te zien ;)
  FOK!fotograaf vrijdag 1 maart 2013 @ 08:41:36 #27
364681 over_hedge
pi_123489842
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Selestha het volgende:
Hansel en Gretel is bizar slecht, mooie effecten maar dat is ook alles. Een soort cradle of filth turns zombie hack movie :')
Dat weet je toch van te voren als je de trailer gezien hebt? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_123489975
In de categorie niet zo'n slimme planning:

14 maart gaat The Sweeney draaien, maar de dvd met Nederlandse ondertitels is er inmiddels al.
pi_123490783
Pffff. 5 februari voor het laatst in de bios geweest. Totaal 3x in 2013, ik loop 6 films achter op mijn jaargemiddelde :')

Dit weekend maar eens goedmaken ...
pi_123490972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat weet je toch van te voren als je de trailer gezien hebt? :P
Mja, maar ik hoopte nog enigszins op een vernieuwend verhaal, maar helaas :P
  FOK!fotograaf vrijdag 1 maart 2013 @ 10:01:45 #31
364681 over_hedge
pi_123491380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef Selestha het volgende:

[..]

Mja, maar ik hoopte nog enigszins op een vernieuwend verhaal, maar helaas :P
Ik ga er morgen heen dus ben benieuwd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_123491765
Zo. Vanavond Lincoln, morgen Silver Linings Playbook en zondag ZD30. Long overdue.
pi_123492122
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef knnth het volgende:
Zo. Vanavond Lincoln, morgen Silver Linings Playbook en zondag ZD30. Long overdue.
Heeft ook zijn voordelen. Op dit moment draaien er vrijwel geen films die me de moeite waard lijken en ik nog niet heb gezien, terwijl jij dus nog drie goede films in het vooruitzicht hebt.
pi_123492212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:50 schreef Kansenjongere het volgende:
In de categorie niet zo'n slimme planning:

14 maart gaat The Sweeney draaien, maar de dvd met Nederlandse ondertitels is er inmiddels al.
Hij was ook een maand of 2 geleden al in de sneak. Ik was echt verbaasd dat ik laatst opeens de trailer weer zag.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:31:36 #35
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_123493804
Sweeney tijdje geleden al op DVD gezien, niet bepaald een topper.
pi_123494232
Ik zal eerlijk zijn...Ik heb me wel vermaakt met Hansel & Gretel :o . Mijn verwachtingen waren erg laag en ben normaliter niet zo fan van no-brainers, maar vond deze film leuker dan die van John "I'm supposed to be on vacation" McClane. En negentig minuten is natuurlijk ideaal voor zo'n filmpje; als 'ie twee uur had geduurd, had ik 'm waarschijnlijk bagger gevonden. :P
pi_123495259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef bigbass het volgende:

[..]

Hij was ook een maand of 2 geleden al in de sneak. Ik was echt verbaasd dat ik laatst opeens de trailer weer zag.
Een week of twee terug inderdaad, met als releasedatum 31 januari. Dat was toen al geweest natuurlijk...
pi_123495608
Toch maar niet naar Hans en Grietje, voel me belabberd ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123497068
Sinds begin januari in het bezit van een Unlimitedcard. De afgelopen week Die hard, Flight en Parker gezien.

Vanmiddag naar Beautifull Creatures denk ik. En dan vanavond naar Mama.

Ik vind Pathe Spui wel een hele fijne en confortabele bioscoop hoor. Veel beenruimte.
pi_123504417
Spuimarkt: veel beenruimte, goede stoelen, goede schermen ...

en clueless personeel, hutjemutje met 1000 man bij de roltrap wachten tot je naar de zaal mag drie seconden voordat de film zou beginnen, irritant publiek en het is er bijna altijd net even iets te druk.

-O-
pi_123511928
Dat irritante publiek hangt wel van de film af. Los ik op door een stoel uit te kiezen waarbij ik niemand naast of achter mij heb. Personeel is beleefd vind ik. Tot nu toe altijd op tijd naar binnen gekund. Vandaag in de hooggelegen zaal 9. Prachtige en ruime zaal. Spui heeft ook ruim voldoende en schone toiletten.

Beautiful Creatures vond ik erg leuk. Zo naar horror ghost 'Mama.'
pi_123512815
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
Toch maar niet naar Hans en Grietje, voel me belabberd ;(
Ahwww beterschap!
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:21:18 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123519527
Net naar Silver Linings geweest. Viel me ietwat tegen vanwege de hype. Maar de kaken van Lawrence en de tieten van Cooper zeg... :9~

Tevens bij de uitgang drie meisjes in catsuits en hoge hakken Axe Apollo mini deo's aan het uitdelen :')
Confidence through competence
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:31:09 #44
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123520037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Silver Linings geweest. Viel me ietwat tegen vanwege de hype. Maar de kaken van Lawrence en de tieten van Cooper zeg... :9~

Tevens bij de uitgang drie meisjes in catsuits en hoge hakken Axe Apollo mini deo's aan het uitdelen :')
_O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_123524321
Oef, gelukkig kon ik de bioscoop nog vinden :P

Lincoln was zeker de moeite waard. Ben gelijk weer in de stemming, zin in de films morgen en overmorgen!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 00:36:05 #46
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123524915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef knnth het volgende:
Spuimarkt: veel beenruimte, goede stoelen, goede schermen ...

en clueless personeel, hutjemutje met 1000 man bij de roltrap wachten tot je naar de zaal mag drie seconden voordat de film zou beginnen, irritant publiek en het is er bijna altijd net even iets te druk.

-O-
Vooral slecht georganiseerd personeel en standaard te weinig kassa's open.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_123525277
zo, vandaag (vrijdag) en morgen (zaterdag) gepland voor een paar filmpjes, vandaag heb ik hansel & gretel gezien, leuk filmpje (en emma :9)
tevens last stand gezien: prima popcorn filmpje

morgen twijfel ik tussen lincoln, Silver linings, beautiful creatures en big expectations .

H&G heb ik in spuimarkt imax gezien, wat een teleurstellende zaal, dat is echt geen imax labeltje waard...
scherm is(lijkt) kleiner t.o.v. b.v. zaal 8 (last stand gezien daar), geluid vond ik ook niet veel voorstellen;maar dat kan aan de film liggen

dan jeb je zo'n goeie zaal en verpest je het op deze manier
pi_123525299
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vooral slecht georganiseerd personeel en standaard te weinig kassa's open.
dat klinkt wel als spuimarkt ja :D
  FOK!fotograaf zaterdag 2 maart 2013 @ 04:54:12 #49
364681 over_hedge
pi_123527994
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:49 schreef mschol het volgende:
zo, vandaag (vrijdag) en morgen (zaterdag) gepland voor een paar filmpjes, vandaag heb ik hansel & gretel gezien, leuk filmpje (en emma :9)
tevens last stand gezien: prima popcorn filmpje

morgen twijfel ik tussen lincoln, Silver linings, beautiful creatures en big expectations .

H&G heb ik in spuimarkt imax gezien, wat een teleurstellende zaal, dat is echt geen imax labeltje waard...
scherm is(lijkt) kleiner t.o.v. b.v. zaal 8 (last stand gezien daar), geluid vond ik ook niet veel voorstellen;maar dat kan aan de film liggen

dan jeb je zo'n goeie zaal en verpest je het op deze manier
Twijfel?? Sowieso naar lincoln _O_ _O_ _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_123528416
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 04:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Twijfel?? Sowieso naar lincoln _O_ _O_ _O_
ik wil mijn dag efficiënt indelen, en er draaien wat films die nogal lang duren...., een 2 uur wacht periode zit ik niet op te wachten om eerlijk te zijn
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:51:04 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123530899
Na een 2 weken ziek eindelijk morgen dit in de p;lanning

Artibrage
this is 40
Playbook

heb ik nog een gat die ik kan opvullen met'

Ushi, last stand, mvie43, die hard imax, i give it a year
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123536004
H&G was leuk. Redelijke no-brainer ja en een nogal houterige Jeremy Renner, maar zeker de moeite waard. Als je de keuze hebt tussen de nieuwe Die Hard en H&G, dan sowieso naar H&G gaan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:35:11 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123537357
Jermey Renner is sowieso houterig
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123545602
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat Imax Spuimarkt zo tegenviel. Vond zaal 9 een bijna even groot scherm en even goed geluid hebben als zaal 4 (Imax).

Mama gniet heen geweest gister ivm drukke zaal.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:29:37 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123545631
Vanochtend naar Beautiful Creatures geweest.

Hier mijn recensie in 3 karakters:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:30:39 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123545653
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:28 schreef Flounder het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat Imax Spuimarkt zo tegenviel. Vond zaal 9 een bijna even groot scherm en even goed geluid hebben als zaal 4 (Imax).

Mama gniet heen geweest gister ivm drukke zaal.
Spuimarkt imax is idd meer van hetzelfde ivm de andere zalen, ze plakken er gewoon imax op voor meer geld
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123564330
Whoah, Silver Linings Playbook is zowaar een heel toffe film. Toen ik de trailer zag leek Jennifer Lawrence de enige reden om hem te gaan zien maar toen de recensies binnenstroomden toch maar besloten en geen seconde spijt gehad! Twee keer 8/10 in twee dagen. Hopelijk ZD30 vanavond ook de moeite waard, loop ik eindelijk een beetje op schema (pas 5 films gezien dit jaar :@)
pi_123564416
Vrijdag ook Silver Linings Playbook gezien, leuk idd! O+ Nu nog proberen Lincoln, Flight en Zero Dark Thirty te zien, maar die draaien nog maar één keer per dag. Meestal later in de avond, terwijl ik juist liever na werktijd of overdag in het weekend ga.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_123565278
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend naar Beautiful Creatures geweest.

Hier mijn recensie in 3 karakters:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik mij aardig in vinden, maar vond hem niet beroerd ofzo (hij keek prima weg zonder te vervelen) maar zat in zekere zin vol met cliche's

gisteren ook nog Lincoln en Silver linings

Lincoln was een beetje een slaapverwekkende film, ik was bijna in slaap gezakt...
tevens zou je eigenlijk een aardige dosis amerikaanse geschiedenis moeten weten
niet helemaal wat ik er van gehoopt iig, maar zeker niet slecht :)

Silver linings: prima film maar die titel is voor de meeste mensen niet te volgen, puur vanwege de uitdrukking die we in nederland niet kennen, dat vond ik eigenlijk het meest storende aan de film _O-
  zondag 3 maart 2013 @ 13:10:46 #60
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123568914
This is 40 draait na een week al op 1 onmogelijke kuttijd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123568943
quote:
13s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:10 schreef Stefan het volgende:
This is 40 draait na een week al op 1 onmogelijke kuttijd
Ja idioot he, alleen heel laat.
pi_123570596
Waarom draait The last stand niet in alle pathe bioscopen -_-
  zondag 3 maart 2013 @ 14:28:53 #63
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123572283
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef gotrunks het volgende:
Waarom draait The last stand niet in alle pathe bioscopen -_-
Omdat het aanbod erg groot is en er ook Oscarfilms worden hergeprogrammeerd, zo kun je bv deze week naar Argo. En Last Stand is een flop in de VS
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123583260
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Omdat het aanbod erg groot is en er ook Oscarfilms worden hergeprogrammeerd, zo kun je bv deze week naar Argo. En Last Stand is een flop in de VS
als het flop in USA is hoeft het hier geen flop te zijn
  maandag 4 maart 2013 @ 12:23:42 #65
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123612167
Verliefd op Ibiza nog steeds in de weekend top 3, je zou toch zeggen dat iedereen die hem wilt zien hem al gezien heeft :{
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 4 maart 2013 @ 13:46:11 #66
12621 tcr
*nix 4ever
pi_123615226
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Verliefd op Ibiza nog steeds in de weekend top 3, je zou toch zeggen dat iedereen die hem wilt zien hem al gezien heeft :{
Dat is natuurlijk iedereen die voor de 2e keer naar deze topper ging...

Vandaag mijn laatste 'unlimited' dag, nog even twee films erdoor, dan heb ik er 32 in vier maanden gedaan, niet slecht :). Helaas te weinig vouchers gekocht, dus nog maar 1 over, voorlopig maar niet gebruiken...
  maandag 4 maart 2013 @ 14:36:02 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123617045
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:46 schreef gotrunks het volgende:

[..]

als het flop in USA is hoeft het hier geen flop te zijn
Toch zal een bios het wel in het oordeel meenemen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 4 maart 2013 @ 15:34:30 #68
12621 tcr
*nix 4ever
pi_123619320
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Toch zal een bios het wel in het oordeel meenemen
Mwauh, dat betwijfel ik. Men kijkt denk ik ook naar de hoofdrolspelers, kan me nog een Nicolas Cage/Nicole Kidman film herinneren die in de VS volgens mij maar 1 week in de bios draaide (en daarna straight to DVD) terwijl die hier gewoon (veel later) gewoon in de bios kwam. Helaas nog zo dom geweest die ook in de bios te kijken (gelijk mijn laatste Nicolas Cage film ooit).
  maandag 4 maart 2013 @ 16:25:06 #69
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123621325
Movie 43: waar de fuck heb ik net naar zitten kijken :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_123625792
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Movie 43: waar de fuck heb ik net naar zitten kijken :')
Movie 43, je zegt het in het begin van de zin.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:25:26 #71
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123625848
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Movie 43, je zegt het in het begin van de zin.
Dank je voor de opheldering, ben waarschijnlijk een aantal hersencellen kwijtgeraakt tijdens het aanschouwen van dit meesterwerk.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:43:37 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123626535
Hugh Jackman _O_
Confidence through competence
pi_123626914
quote:
9s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dank je voor de opheldering, ben waarschijnlijk een aantal hersencellen kwijtgeraakt tijdens het aanschouwen van dit meesterwerk.
Ik denk echt dat ik 'm ga skippen :')
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 4 maart 2013 @ 20:21:02 #74
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123631669
Movie 43 is inderdaad één van die films die je zelfs moet skippen ook al verveel je je stierlijk. Elke andere film momenteel is beter dan Movie 43 wat mij betreft. Voor aanvang van deze film zouden ze je verplicht een liter whiskey in je handen moeten drukken zodat je kunt lachen.

Afgelopen vrijdag gezien: Hansel & Gretel, The Sessions, en I Give it A Year.

H&G was trouwens ook echt een *** film. Kan me erin vinden in dat houterige acteerwerk, echt niemand in die film kan acteren. Famke Jansen moeten ze ook eens de bons geven, wat is dat mens slecht in deze film. De enige die kan acteren is Edward, en aangezien dat een CGI is kun je wel raden hoe slecht de echte acteurs zijn. Ben na zo'n uurtje dan ook in slaap gevallen en dat is me nog nooit gebeurd. Zou natuurlijk ook kunnen liggen aan het feit dat ik sinds 11:00 u in de bios zat en deze film de derde op rij was. Ik had dit keer wel die 3D bril mee van die Chinese webshop van ~$ 3USD. Hij zit in ieder geval als gegoten, want ik heb er mee kunnen slapen :). Cijfer: dikke 3.

I give it a year was dan veel en veel leuker. Als je van Britse humor houdt ga je dit een vermakelijke comedy vinden. Richting het einde zakken de grappen wel wat naar een lager, en herhalend, niveau, maar dat mag de pret niet drukken. Kijkt lekker weg. 8.

The Sessions ook vrijdag gezien, matige film. Veel van hetzelfde. Werd een beetje moe om Helen Hunt constant in d'r blote troela te zien. Niet echt een smakelijk gezicht voor een jonge fruitige student zoals ik zelf ;). Je kunt wel lachen om deze film, al is het meer uit schaamte door sommige scènes. Gelukkig niet zo slecht als H&G. 6,5.

Dit weekend wilde ik The Last Stand zien in Pathé ArenA, merendeel omdat ik de zaal wilde checken waar deze in draaide (zaal 13, één na grootste in ArenA naast IMAX). Ben uiteindelijk niet gegaan omdat ik geen zin had in de reistijd. Misschien deze week nog even inhalen als ik de tijd kan vinden. Die Hard ook nog steeds niet gezien! Maar gezien het feit dat hier iemand riep dat H&G nog beter was dan Die Hard houd ik mijn hart vast. :')
Ditismijnsig.
pi_123633664
hallo,
Ik heb een vraag ik heb een Pathe Unlimited Card bij Pathe nu wil ik naar een 3D film waarvoor ik een toeslag moest betalen Maar bij het online bestellen moest ik dit niet direct betalen. Wanneer moet dit wel bij het ophalen van de kaart of gaat dit begin van de maand automatisch van je rekening af? Weet iemand dit toevallig?

Groetjes Alana
Greeeeetzz
  maandag 4 maart 2013 @ 20:55:34 #76
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123633826
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef alana93 het volgende:
hallo,
Ik heb een vraag ik heb een Pathe Unlimited Card bij Pathe nu wil ik naar een 3D film waarvoor ik een toeslag moest betalen Maar bij het online bestellen moest ik dit niet direct betalen. Wanneer moet dit wel bij het ophalen van de kaart of gaat dit begin van de maand automatisch van je rekening af? Weet iemand dit toevallig?

Groetjes Alana
Dit moet inderdaad bij het afhalen van je ticket, dus bij de ticketautomaat. Als je nog geen 3D bril hebt of niet bij je hebt, kies je bij het afhalen van je ticket voor de 3D toeslag van ¤ 2,50. Als je al wel een 3D bril mee hebt, dan hoef je nog maar ¤ 1,50 toeslag te betalen.
Ditismijnsig.
pi_123633980
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Dit moet inderdaad bij het afhalen van je ticket, dus bij de ticketautomaat. Als je nog geen 3D bril hebt of niet bij je hebt, kies je bij het afhalen van je ticket voor de 3D toeslag van ¤ 2,50. Als je al wel een 3D bril mee hebt, dan hoef je nog maar ¤ 1,50 toeslag te betalen.
Oke dankje !!
Greeeeetzz
  maandag 4 maart 2013 @ 23:05:03 #78
12621 tcr
*nix 4ever
pi_123642516
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Dit weekend wilde ik The Last Stand zien in Pathé ArenA, merendeel omdat ik de zaal wilde checken waar deze in draaide (zaal 13, één na grootste in ArenA naast IMAX). Ben uiteindelijk niet gegaan omdat ik geen zin had in de reistijd. Misschien deze week nog even inhalen als ik de tijd kan vinden. Die Hard ook nog steeds niet gezien! Maar gezien het feit dat hier iemand riep dat H&G nog beter was dan Die Hard houd ik mijn hart vast. :')
Dit was volgens mij een grote misser van Pathé Arena, om "The Last Stand" in zaal 13 te doen en "Silverline Playbook" in zaal 4. Bij de 16u50 voorstelling vandaag in zaal 13 zaten nog geen 10 man, terwijl (oké een latere voorstelling, kan je geen 1:1 lijn trekken) van Silverline Playbook bijna een volle zaal 4 was. Die film had in zaal 13 moeten zijn.

Ach ja, wel vermaakt in zaal 13 (had drie rijen voor mezelf), maar toch zonde. Nu is mijn kaart verlopen, voorlopig dus afkicken...
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:08:40 #79
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123658836
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:05 schreef tcr het volgende:

[..]

Dit was volgens mij een grote misser van Pathé Arena, om "The Last Stand" in zaal 13 te doen en "Silverline Playbook" in zaal 4. Bij de 16u50 voorstelling vandaag in zaal 13 zaten nog geen 10 man, terwijl (oké een latere voorstelling, kan je geen 1:1 lijn trekken) van Silverline Playbook bijna een volle zaal 4 was. Die film had in zaal 13 moeten zijn.

Ach ja, wel vermaakt in zaal 13 (had drie rijen voor mezelf), maar toch zonde. Nu is mijn kaart verlopen, voorlopig dus afkicken...
Vrijdag draait Mama in die zaal, kan ik het eindelijk toch zien ;-). Mama lijkt me ook niet echt de juiste keuze voor die zaal maar goed.

Woensdag naar Silver Linings Playbook in Tuschinski kleine zaal, zie ik dat ie vanaf donderdag ook in de grote zaal draait! Heb al een MaDiWoDo kaartje gereserveerd voor m'n vriendin anders had ik er vrijdag wel heen kunnen gaan.

Voor vrijdag op de planning:

Pathé ArenA:

12:40 Bullet To The Head
14:40 Mama
Ditismijnsig.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:27:02 #80
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123659427
Oh ja dames en heren, neem even de tijd om deze enquete in te vullen van Pathé. Als ze de feedback serieus kunnen oppakken, kunnen we misschien mee helpen om de website en de app van Pathé te verbeteren.

Zo heb ik voorgedragen om meer informatie te geven over de zaal waarin de film draait, zodat ik gemakkelijker kan zien welke keus ik moet maken. Zo is bij Pathé de Munt niet snel te zien of een film in de grotere zalen draait (3 of 11). Pas bij het bestellen zie je dat, en dan moet je weer annuleren omdat je liever een andere film of zaal wilt. Best omslachtig. Misschien ben ik de enige hierin dat kan natuurlijk ook ;).

Het is best een uitgebreide vragenlijst, dus je kunt er echt je ei in kwijt! Bedenk ook wat er beter zou kunnen aan de site en laat het achter bij ze. Ze zullen er vast wel iets mee doen.

http://www.pathe.nl/artikel/1126-enquete-de-website-van-pathe
Ditismijnsig.
pi_123659581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Oh ja dames en heren, neem even de tijd om deze enquete in te vullen van Pathé. Als ze de feedback serieus kunnen oppakken, kunnen we misschien mee helpen om de website en de app van Pathé te verbeteren.

Zo heb ik voorgedragen om meer informatie te geven over de zaal waarin de film draait, zodat ik gemakkelijker kan zien welke keus ik moet maken. Zo is bij Pathé de Munt niet snel te zien of een film in de grotere zalen draait (3 of 11). Pas bij het bestellen zie je dat, en dan moet je weer annuleren omdat je liever een andere film of zaal wilt. Best omslachtig. Misschien ben ik de enige hierin dat kan natuurlijk ook ;).

Het is best een uitgebreide vragenlijst, dus je kunt er echt je ei in kwijt! Bedenk ook wat er beter zou kunnen aan de site en laat het achter bij ze. Ze zullen er vast wel iets mee doen.

http://www.pathe.nl/artikel/1126-enquete-de-website-van-pathe
Ga ik zeker bekijken. In zaal 4 van Pathe delft wil je namelijk echt niet zitten :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:42:47 #82
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123659992
Want daar heb je een paar keer de hand aan jezelf gelegd :) ?
Ditismijnsig.
pi_123660399
Ingevuld!
Gewoon normaal doen ja.
pi_123660889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:42 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Want daar heb je een paar keer de hand aan jezelf gelegd :) ?
Nee, het scherm heeft de 16:9 aspect ratio van je TV, omdat de nooduitgang deur linksonder in de achterwand zit :')

Dus als je daar een film ziet in cinemascope heb je balken boven en onder _O- oh en het scherm hangt dus rechts van het midden :')

Dikke faalzaal
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:25:33 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123661605
Luxeprobleem, door werk zo druk dat ik geen tijd heb voor pathe
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123661685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Oh ja dames en heren, neem even de tijd om deze enquete in te vullen van Pathé. Als ze de feedback serieus kunnen oppakken, kunnen we misschien mee helpen om de website en de app van Pathé te verbeteren.

Zo heb ik voorgedragen om meer informatie te geven over de zaal waarin de film draait, zodat ik gemakkelijker kan zien welke keus ik moet maken. Zo is bij Pathé de Munt niet snel te zien of een film in de grotere zalen draait (3 of 11). Pas bij het bestellen zie je dat, en dan moet je weer annuleren omdat je liever een andere film of zaal wilt. Best omslachtig. Misschien ben ik de enige hierin dat kan natuurlijk ook ;).

Het is best een uitgebreide vragenlijst, dus je kunt er echt je ei in kwijt! Bedenk ook wat er beter zou kunnen aan de site en laat het achter bij ze. Ze zullen er vast wel iets mee doen.

http://www.pathe.nl/artikel/1126-enquete-de-website-van-pathe
Ik heb hem ook even ingevuld. Ik heb ook aangegeven dat ik graag wil zien in welke zaal de film draait. Dat kun je moeilijk zien, behalve bij Tuschinski 1 dan...
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:51:45 #87
12621 tcr
*nix 4ever
pi_123662666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook even ingevuld. Ik heb ook aangegeven dat ik graag wil zien in welke zaal de film draait. Dat kun je moeilijk zien, behalve bij Tuschinski 1 dan...
De precieze zaal wel, maar je kan natuurlijk een kaartje gaan reserveren, dan kun je wel zien hoe 'groot' de zaal is. Bij beetje kennis kun je dan wel 'gokken' welke zaal het is.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:47:24 #88
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123667538
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef tcr het volgende:

[..]

De precieze zaal wel, maar je kan natuurlijk een kaartje gaan reserveren, dan kun je wel zien hoe 'groot' de zaal is. Bij beetje kennis kun je dan wel 'gokken' welke zaal het is.
Dat inderdaad. Maar in bijvoorbeeld regio Amsterdam is het een erg omslachtig proces om 10x een tijd aan te klikken, de stappen te doorlopen en er daarna achter komen dat het de zaal is met 80 stoelen in de Munt :). Menig beamer aan de muur thuis is nog groter dan in die zaal. Het zou gemakkelijker zijn wanneer je dit meteen ziet zodra je met je muis over een tijd heen ''zweeft'', zoals het feit dat je sinds kort ook de eindtijd van een film direct kunt zien. Het is geen prioriteit, maar het zou mij persoonlijk blij maken :). Overigens helpt patheplanner.nl echt al enorm met het inplannen van een filmdag. Blijft jammer dat je helaas niet alle 4 de bioscopen van Amsterdam tegelijkertijd kunt kiezen en een soort minimum pauze-tijd kunt opgeven, dat zou het geheel nog makkelijker maken.
Ditismijnsig.
  woensdag 6 maart 2013 @ 01:35:47 #89
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123690122
Even weer een stapel nieuwe films kijken deze week

DONDERDAG
12:00 - 13:55 Mama (DE MUNT)
14:00 - 16:02 The Last Stand (DE MUNT)
16:50 - 18:37 Bullet To The Head (DE MUNT)
18:55 - 20:56 Promised Land (TUSCHINSKI)
22:50 - 00:37 Side Effects (DE MUNT)

VRIJDAG
11:15 - 12:58 Hansel & Gretel (DE MUNT)
13:00 - 15:23 Great Expectations (TUSCHINSKI)
16:00 - 17:45 Broken (TUSCHINSKI)
18:50 - 21:07 Silver Linings Playbook (TUSCHINSKI)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 6 maart 2013 @ 01:41:33 #90
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123690187
Wow, haha. Dat je dat volhoudt. Respect!

Vooral die vrijdag is lekker strak gepland, gaat je maag niet knorren rond 17:00 na vijf uur lang film kijken?
Ditismijnsig.
pi_123690199
ik ga morgen nog even 1 of 2 filmpjes zien te kijken, donderdag,vrijdag, zaterdag & zondag ga ik simcity spelen :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:16:22 #92
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123692959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef mschol het volgende:
ik ga morgen nog even 1 of 2 filmpjes zien te kijken, donderdag,vrijdag, zaterdag & zondag ga ik simcity spelen :')
Sim City :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditismijnsig.
pi_123696084
Ik probeer echt al een week lang naar de film te gaan maar telkens komt er wat tussendoor... wilde vanmiddag naar Silver Linings Playbook, gaat niet door... Vrijdag naar Bullet to the Head en zondag dan eindelijk Silver Linings Playbook.

Ik heb de kaart nu 32 weken, 35 films gezien met de kaart. Ik loop nog iets voor :)
pi_123704355
Gisteren Silver Linings Playbook gezien, echt wel heel goed geacteerd zeg! Van zowel Jenn als Bradley :)
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:11:51 #95
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123707953
Zojuist Silver Linings gezien in Tuschinski 2, ook al zo'n vreemde zaal maar iig beter dan zaal 3.

Op zich vermakelijke film, maar zakt halverwege toch een beetje in, vooral omdat ik constant moest denken aan de nominaties/prijzen die deze film zou hebben gekregen. Ik had hem leuker gevonden als ik de trailer(s) niet had gezien denk ik. Geen slechte film hoor, maar ik heb bijvoorbeeld bij I Give it A Year meer gelachen. Misschien kan ik die twee niet helemaal goed vergelijken omdat deze veel minder komedie-gericht is. Beide spelen zoals hierboven genoemd echt wel leuk samen trouwens! Ook de Niro speelt hier erg goed, maar ja in welke film niet. Denk dat het plot me het meest tegenviel, dat dansen lijkt een excuus te zijn om een eind aan het verhaal te krijgen. Zo beleefde ik dat althans. 7/10.
Ditismijnsig.
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:33:45 #96
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_123741238
Dit weekend weer een paar filmpjes pakken, maar heb het gevoel dat het kiezen is uit kwaden. :{ Wordt het The Last Stand, Bullet to the Head, Hansel & Gretel en/of I Give It A Year ??
Smell the flowers while you can....
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 maart 2013 @ 13:21:59 #97
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_123743003
Ik moet zeggen dat het aanbod wat beperkt is ja. Misschien dat ik Mama meepak.
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:32:38 #98
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_123748358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik moet zeggen dat het aanbod wat beperkt is ja. Misschien dat ik Mama meepak.
Oh ja, daar twijfel ik ook nog over. Movie 43 en die achterlijkse Ushi vallen sowieso af.
Smell the flowers while you can....
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:56:11 #99
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123749349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Dit weekend weer een paar filmpjes pakken, maar heb het gevoel dat het kiezen is uit kwaden. :{ Wordt het The Last Stand, Bullet to the Head, Hansel & Gretel en/of I Give It A Year ??
Wel weer oldschool: kiezen tussen een Stallone, Willis of Schwarzenegger-film
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:58:04 #100
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_123749437
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Wel weer oldschool: kiezen tussen een Stallone, Willis of Schwarzenegger-film
Da's waar. We worden oud. :')
Smell the flowers while you can....
pi_123749486
Mocht ik morgen op de juiste tijd in de buurt van de bioscoop zijn, dan pak ik Mama of Bullet to the head mee. Maar ga er niet apart voor naar de bios... zulke topfilms lijken het me niet. ;)
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:18:19 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123750277
Is mama een pats-schrik-boem horror genre film?
Confidence through competence
pi_123750640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Is mama een pats-schrik-boem horror genre film?
Zullen we samen gaan, pussy?
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:31:58 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123750848
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zullen we samen gaan, pussy?
Ik hou daar gewoon nie van ;(

Heb nu nog nachtmerries van Insidious.
Confidence through competence
pi_123751069
quote:
8s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik hou daar gewoon nie van ;(

Heb nu nog nachtmerries van Insidious.
Meen je? :') Ik vond Insidious echt een lachfilm. Die duivel aan het einde :') :') :')
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:37:56 #106
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123751097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Meen je? :') Ik vond Insidious echt een lachfilm. Die duivel aan het einde :') :') :')
;(
Confidence through competence
pi_123751479
Het grootste schrikmoment bij Insidious was nog het moment dat een kapotte geluidsbox rechts van ons ineens een knal gaf. Daar vloog ik wel even van uit m'n stoel :P
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:07:16 #108
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_123763284
Ben erg benieuwd naar Mama morgen! Al ervaringen?
Ditismijnsig.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:43:04 #109
12621 tcr
*nix 4ever
pi_123778348
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Wel weer oldschool: kiezen tussen een Stallone, Willis of Schwarzenegger-film
Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaat :(.
  FOK!fotograaf vrijdag 8 maart 2013 @ 08:44:44 #110
364681 over_hedge
pi_123778385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef tcr het volgende:

[..]

Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaat :(.
Vond ik ook. Ze zouden die actie scenes in 60 frames moeten doen zoals bij the hobbit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_123778787
is de film Chimpanzee alleen met Nederlandse voice over van carice van houten of is er ook nog een Engels gesproken versie te zien?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_123779043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef tcr het volgende:

[..]

Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaat :(.
Die hard? :P
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:26:30 #113
12621 tcr
*nix 4ever
pi_123779345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die hard? :P
Ach ja, maar die stond niet in de lijst :)
pi_123779366
Ik kan vanavond naar een VIP versie van ''Side effects'' die me wel gaaf lijkt maar hij start pas om 22.50 en dat vind ik dan wel weer erg laat..
pi_123780184
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef Selestha het volgende:
Ik kan vanavond naar een VIP versie van ''Side effects'' die me wel gaaf lijkt maar hij start pas om 22.50 en dat vind ik dan wel weer erg laat..
Wat is er zo VIP aan die versie dan? :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_123780402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wat is er zo VIP aan die versie dan? :9
Hij gaat pas op 14 maart in première dus dit is een soort sneak preview, en je zit in de VIP lounge dus met garderobe en comfortabele stoelen :)
pi_123780644
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hij gaat pas op 14 maart in première dus dit is een soort sneak preview, en je zit in de VIP lounge dus met garderobe en comfortabele stoelen :)
Oh da's wel leuk :9 En het is vrijdagavond! Of moet je morgenochtend vroeg op?
Gewoon normaal doen ja.
pi_123788697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oh da's wel leuk :9 En het is vrijdagavond! Of moet je morgenochtend vroeg op?
Ik heb hem toch maar geboekt inderdaad :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:49:15 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123788766
Volgende week een Moeder en Kind dag, je mag je baby meenemen, er is minder hard geluid, meer licht en je mag in en uit lopen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:02:46 #120
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_123791990
Gaat er nog iemand naar dat PAC-festival op 17 maart? Leek me op zich wel lachen. :)
Smell the flowers while you can....
pi_123795337
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Volgende week een Moeder en Kind dag, je mag je baby meenemen, er is minder hard geluid, meer licht en je mag in en uit lopen
Leuk! :')
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:31:17 #122
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123798072
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Volgende week een Moeder en Kind dag, je mag je baby meenemen, er is minder hard geluid, meer licht en je mag in en uit lopen
Welke film draait er dan? Mama? :D
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_123798119
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Volgende week een Moeder en Kind dag, je mag je baby meenemen, er is minder hard geluid, meer licht en je mag in en uit lopen
nee dat is echt goed voor je kind :D
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:43:45 #124
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123800498
Op zondag 17 maart vindt het 8e PAC Festival plaats. Er worden die dag vijf prachtige films vertoond die later dit jaar in Nederland in première zullen gaan. Jij kan hier als één van de eerste bij zijn! Pathé Unlimited Card houders betalen maar ¤ 10,-, terwijl het normale tarief ¤ 27,50,- is.

Het PAC Festival, dat met elke nieuwe editie meer bekijks trekt wordt tijdens deze editie in dertien bioscopen van Pathé georganiseerd: Pathé Tuschinski, Pathé Buitenhof, Pathé de Kuip, Pathé Eindhoven, Pathé Groningen, Pathé Tilburg, Rembrandt Arnhem, Pathé Delft, Pathé de Kroon (Zwolle), Pathé Haarlem, Pathé Breda, Pathé Maastricht en in Pathé Amersfoort.
Vijf voorpremières
The Sapphires: Een heerlijk swingende en grappige sixties film die gaat over vier talentvolle zangeressen van Aborginal afkomst die ontdekt worden door een talent scout met weinig ervaring, maar een goed oor voor ritme en een hart van goud heeft.
A Late Quartet: Wanneer bij een van de leden van een wereldwijd erkend strijkerkwartet de ziekte van Parkinson wordt geconstateerd, is de toekomst voor de groep ineens onzeker.
The Place Beyond the Pines: Luke (Ryan Gosling) is een professionele motorrijder en komt erachter dat hij een zoon heeft van zijn ex-vriendin, waarmee hij al een jaar geen relatie meer heeft. Luke besluit per motor banken te beroven om zijn zoon financiële ondersteuning te kunnen bieden.
Kon-Tiki: Op 28 april 1947 verlaat Thor Heyerdahl zijn vrouw en kinderen en vaart hij met vijf onervaren bemanningsleden op de Kon-Tiki, een vlot van balsahout, van Peru naar Polynesië.
Stoker: Een spannende drama thriller waar de vader van India plotseling overlijdt door een auto-ongeluk en haar tot dusver onbekende oom Charlie op het toneel verschijnt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:44:31 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123800520
10 euro :') Ik wacht wel een paar weken, heb sowieso nog 12 films niet gezien die nu draaien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:17:03 #126
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123801647
The Sapphires and A Late Quartet lijken mij geen kloot aan. Net als Amour dat doodsaai was tijdens de meest recente PAC Festival. Kon-Tiki, Stoker en Place Beyond The Pines lijken me wel interessant maar om ¤3,33 voor elke van die drie films bovenop mijn maandelijkse PUC gelden te betalen, lijkt me niet de moeite waard als ik die ook gratis kan zien met mijn PUC een paar weken later.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:48:42 #127
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123814524
Ik heb een luxe probleem dat ik door werk niet aan de PAC toekom zoals ik zou willen, maar ja, werk of in een bios zitten

Vandaar dat ik zo maar This is 40 op de tv ga kijken want BD rip
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:50:55 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123814609
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
The Sapphires and A Late Quartet lijken mij geen kloot aan. Net als Amour dat doodsaai was tijdens de meest recente PAC Festival. Kon-Tiki, Stoker en Place Beyond The Pines lijken me wel interessant maar om ¤3,33 voor elke van die drie films bovenop mijn maandelijkse PUC gelden te betalen, lijkt me niet de moeite waard als ik die ook gratis kan zien met mijn PUC een paar weken later.
Idd, zolang ik films als Parker, Last Stand, Hans en Grietje, Arbritage en Silver Lining Notebook nog niet heb gezien komen die saaie PACS vanzelf wel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123848537
Wat is Pathé de Munt trouwens anaal met reserveringen, 25 minuten voor aanvang van de voorstelling (bij The Impossible die al maanden draait en dus in een verre van volle zaal) was mijn reservering al verwijderd. Bij Arena houden ze vaak tot vlak voor aanvang van de voorstelling mijn reservering vast.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:10:28 #130
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123848587
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat is Pathé de Munt trouwens anaal met reserveringen, 25 minuten voor aanvang van de voorstelling (bij The Impossible die al maanden draait en dus in een verre van volle zaal) was mijn reservering al verwijderd. Bij Arena houden ze vaak tot vlak voor aanvang van de voorstelling mijn reservering vast.
Doet de computer
Bij Buitenhof zijn ze ook soepeler afgesteld
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 9 maart 2013 @ 23:59:42 #131
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123850940
Net naar de laatste Sly geweest. Heerlijk domme actiefilm, met die Koreaan van Fast & Furious. :)
Confidence through competence
pi_123850971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:48 schreef Stefan het volgende:
Ik heb een luxe probleem dat ik door werk niet aan de PAC toekom zoals ik zou willen, maar ja, werk of in een bios zitten

Vandaar dat ik zo maar This is 40 op de tv ga kijken want BD rip
En die is ook nog eens unrated
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123851011
I Give it a year met mijn lief gezien

Leuke film O+ ik had alleen heul niet door dat die roodharige babe Anna Faris was _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 10 maart 2013 @ 01:30:55 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123854127
Vond de film vervelend, niemand was symphatiek in de film
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123855591
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

Doet de computer
Bij Buitenhof zijn ze ook soepeler afgesteld
Fout. Is gewoon handwerk van een manager of medewerker. Handwerk op een computerscherm dan...
  zondag 10 maart 2013 @ 09:18:55 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123856413
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 03:56 schreef F_JD het volgende:

[..]

Fout. Is gewoon handwerk van een manager of medewerker. Handwerk op een computerscherm dan...
Nee, de PC gooit de reservering eruit. Vaak genoeg gehad dat mn reservering aan de balie weg was 29 min voor tijd en ze me opnieuw een plek laten kiezen

Bij spui is de reservering uit de pc korter dan 30 min
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123856581
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 03:56 schreef F_JD het volgende:

[..]

Fout. Is gewoon handwerk van een manager of medewerker. Handwerk op een computerscherm dan...
Dit klopt. Of het moet per theater verschillen.
pi_123856602
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat is Pathé de Munt trouwens anaal met reserveringen, 25 minuten voor aanvang van de voorstelling (bij The Impossible die al maanden draait en dus in een verre van volle zaal) was mijn reservering al verwijderd. Bij Arena houden ze vaak tot vlak voor aanvang van de voorstelling mijn reservering vast.
En dat is dus juist niet goed, want op een gegeven moment komt er dan niemand meer 30 minuten van tevoren, ook niet bij drukke voorstellingen.
  zondag 10 maart 2013 @ 09:39:48 #139
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123856612
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit klopt. Of het moet per theater verschillen.
Bij Spui is het geen handwerk, daar pleurt het systeem je eruit. Vertelden ze daar en ik heb vaak genoeg gehad dat ze 28 min voor aanvang opnieuw een kaartje moesten selecteren en een nieuwe zitplaats, dat meer werk is dan ff je pasje een bestelling te laten uitspugen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123856646
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bij Spui is het geen handwerk, daar pleurt het systeem je eruit. Vertelden ze daar en ik heb vaak genoeg gehad dat ze 28 min voor aanvang opnieuw een kaartje moesten selecteren en een nieuwe zitplaats, dat meer werk is dan ff je pasje een bestelling te laten uitspugen
Dan verschilt het inderdaad per theater. Ik denk persoonlijk dat het wel beter is als het systeem de reserveringen eruit gooit, Dan wordt die 30 minuten regel ten minste gehanteerd en krijg je als medewerker ook geen gezeur wanneer jij de reservering eruit hebt gegooid.
pi_123856679
Bij Pathe Delft wordt met grote regelmaat de reservering in zijn geheel niet verwijderd.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123858100
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat is dus juist niet goed, want op een gegeven moment komt er dan niemand meer 30 minuten van tevoren, ook niet bij drukke voorstellingen.
Wat is daar erg aan? Waarom is het zo belangrijk dat mensen 30 minuten van tevoren hun kaartje ophalen als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is?
pi_123858481
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bij Spui is het geen handwerk, daar pleurt het systeem je eruit. Vertelden ze daar en ik heb vaak genoeg gehad dat ze 28 min voor aanvang opnieuw een kaartje moesten selecteren en een nieuwe zitplaats, dat meer werk is dan ff je pasje een bestelling te laten uitspugen
Ik heb bij Spui gewerkt, er is gewoon iemand die op een kassa de reserveringen selecteert en wist.
pi_123875841
Silver Linings Playbook.. _O_

Jennifer Lawrence O+ O+ O+ O+ O+
pi_123876064
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:11 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat is daar erg aan? Waarom is het zo belangrijk dat mensen 30 minuten van tevoren hun kaartje ophalen als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is?
Omdat het bij drukke voorstellen, ofwel de voorstellingen die uitverkocht kunnen raken, plekken overblijven wanneer reserveringen niet worden opgehaald. En dat is zonde. Bovendien zijn er mensen die geen kaartjes kopen wanneer ze vooraan de zaal komen te zitten, terwijl als de niet opgehaalde reserveringen eruit waren gehaald deze mensen wel kaartjes hadden gehaald.
pi_123888457
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het bij drukke voorstellen, ofwel de voorstellingen die uitverkocht kunnen raken, plekken overblijven wanneer reserveringen niet worden opgehaald. En dat is zonde. Bovendien zijn er mensen die geen kaartjes kopen wanneer ze vooraan de zaal komen te zitten, terwijl als de niet opgehaalde reserveringen eruit waren gehaald deze mensen wel kaartjes hadden gehaald.
Vandaar dat ik ook heel bewust mijn zin eindigde met "als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is". Ik snap de achterliggende gedachte van de regel dat PUChouders slechts gedurende een heel beperkt tijdsinterval kaarten kunnen ophalen, maar het blinkt niet uit in klantvriendelijkheid en het is in veel gevallen volkomen onnodig. Dat zal dan ook de reden zijn dat verschillende bioscopen er op een verschillende wijze mee omgaan, wat het voor de PUChouder weer erg onvoorspelbaar maakt.
pi_123889417
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook heel bewust mijn zin eindigde met "als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is". Ik snap de achterliggende gedachte van de regel dat PUChouders slechts gedurende een heel beperkt tijdsinterval kaarten kunnen ophalen, maar het blinkt niet uit in klantvriendelijkheid en het is in veel gevallen volkomen onnodig. Dat zal dan ook de reden zijn dat verschillende bioscopen er op een verschillende wijze mee omgaan, wat het voor de PUChouder weer erg onvoorspelbaar maakt.
Als jij je reservering niet ophaalt, kan Pathe die plek niet meer verkopen. Is dus een stoel verlies. Maar verschilt inderdaad per bios hoe ze hier mee omgaan :)
pi_123889596
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 09:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bij Spui is het geen handwerk, daar pleurt het systeem je eruit. Vertelden ze daar en ik heb vaak genoeg gehad dat ze 28 min voor aanvang opnieuw een kaartje moesten selecteren en een nieuwe zitplaats, dat meer werk is dan ff je pasje een bestelling te laten uitspugen
bij spui heb ik enkele keren 15 minuten voor de voorstelling mijn reservering afgehaald..
pi_123889803
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef mschol het volgende:

[..]

bij spui heb ik enkele keren 15 minuten voor de voorstelling mijn reservering afgehaald..
Ik zelfs een keer 2 minuten van tevoren bij een middagvoorstelling van de Leeuwenkoning.
Gewoon normaal doen ja.
pi_123890352
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik zelfs een keer 2 minuten van tevoren bij een middagvoorstelling van de Leeuwenkoning.
Heb je al 20 jaar een PUC of was het een re-release?
pi_123890717
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Heb je al 20 jaar een PUC of was het een re-release?
re-release in 3d
pi_123891860
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:41 schreef mschol het volgende:

[..]

re-release in 3d
Indeed :) vorig jaar was dat volgens mij.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 15:19:22 #153
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_123960521
Weekje vakantie gehad, heeft The Last Stand uberhaupt in Haarlem gedraaid? Wou die wel even gaan bekijken, draait die niet.
pi_123960734
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook heel bewust mijn zin eindigde met "als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is". Ik snap de achterliggende gedachte van de regel dat PUChouders slechts gedurende een heel beperkt tijdsinterval kaarten kunnen ophalen, maar het blinkt niet uit in klantvriendelijkheid en het is in veel gevallen volkomen onnodig. Dat zal dan ook de reden zijn dat verschillende bioscopen er op een verschillende wijze mee omgaan, wat het voor de PUChouder weer erg onvoorspelbaar maakt.
Dat is zo ja.
pi_123960771
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Indeed :) vorig jaar was dat volgens mij.
vorig jaar september ofzo dacht ik...
pi_123962964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:24 schreef mschol het volgende:

[..]

vorig jaar september ofzo dacht ik...
Weet ik niet meer precies maar ben met mijn nichtje geweest :D Vond 't zelf ook onwijs leuk hoor.

Wilde gisteren naar Mama en aansluitend Beautiful Creatures gaan maar zodra ik een voet buiten zette ben ik weer terug naar binnen gegaan, zo fucking koud is het hier.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124002422
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:19 schreef Professional het volgende:
Weekje vakantie gehad, heeft The Last Stand uberhaupt in Haarlem gedraaid? Wou die wel even gaan bekijken, draait die niet.
Hij heeft niet in Haarlem gedraaid helaas en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Had hem ook wel willen zien...
pi_124002750
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook heel bewust mijn zin eindigde met "als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is". Ik snap de achterliggende gedachte van de regel dat PUChouders slechts gedurende een heel beperkt tijdsinterval kaarten kunnen ophalen, maar het blinkt niet uit in klantvriendelijkheid en het is in veel gevallen volkomen onnodig. Dat zal dan ook de reden zijn dat verschillende bioscopen er op een verschillende wijze mee omgaan, wat het voor de PUChouder weer erg onvoorspelbaar maakt.
Maarrr.... je hoeft niet te reserveren natuurlijk. ;)
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:41:35 #159
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124003152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maarrr.... je hoeft niet te reserveren natuurlijk. ;)
Inderdaad, reserveren is 9/10 keer onzin
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124004467
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Inderdaad, reserveren is 9/10 keer onzin
Vrijdag- en zaterdagavond moet je wel echt reserveren en anders bij nieuwe films als je een echt goede plaats wil hebben. Anders is het inderdaad zelden nodig.
pi_124009288
The Bling Ring (met Emma Watson :9~) komt overal half juni uit, maar hier in Nederland al op 30 november! _O-
pi_124010366
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Inderdaad, reserveren is 9/10 keer onzin
Uhh nou hier niet hoor ;) Spui is altijd vol.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124032028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Uhh nou hier niet hoor ;) Spui is altijd vol.
Dan ga je vast naar slechte films ;)
pi_124032540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Uhh nou hier niet hoor ;) Spui is altijd vol.
de goeie plekken zijn altijd snel vergeven bij spui is denk ik correcter :P
pi_124039729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan ga je vast naar slechte films ;)
Uh, nee. Naar alle :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_124039739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef mschol het volgende:

[..]

de goeie plekken zijn altijd snel vergeven bij spui is denk ik correcter :P
En idd, dat bedoelde ik. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_124065330
Hansel & Gretel: :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_124066238
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hansel & Gretel: :')
die was geinig _O-
pi_124070584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hansel & Gretel: :')
Bullet to the head :') , fixed it.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:53:49 #170
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124070667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:52 schreef Fatty het volgende:

[..]

Bullet to the head :') , fixed it.
Stallone, hij kan het nog _O_

Schwarzenegger daarentegen moet nog ff inkomen.
Confidence through competence
pi_124070726
Duidelijk, beiden best amusant, puur omdat het van die dinosaurussen zijn, en gewoon hersenloze actie is vaak wel best.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  vrijdag 15 maart 2013 @ 01:23:27 #172
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124077733
Ik wil dus al 3 weken films zien maar als ik dan bij Pathe ben ongepland draait er een kutfilm

Dus The Sweeney gezien
Beetje formulefilm, Die Hard meets Heat meets van alles en nog wat
Alleen kijken als er echt niks anders draait anders een keer op tv
is mijn advies
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 15 maart 2013 @ 01:24:18 #173
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124077760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:15 schreef bigbass het volgende:

[..]

Vrijdag- en zaterdagavond moet je wel echt reserveren en anders bij nieuwe films als je een echt goede plaats wil hebben. Anders is het inderdaad zelden nodig.
Ik gebruik mn PUC juist graag buiten de spitsdagen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124079890
Had wat meer verwacht van OZ. Mooie beelden, maar traag, weinig humor en een onsympathieke James Franco.
pi_124080943
Ik voel me een beetje opgejaagd aangezien er zoveel draait wat ik nog moet zien en zo weinig tijd heb :'(
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:18:07 #176
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124084622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 08:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik voel me een beetje opgejaagd aangezien er zoveel draait wat ik nog moet zien en zo weinig tijd heb :'(
Had ik ook maar ik had t zo druk, eerst geld verdienen dan maar een keer minder films

Blij dat ik this is 40 gedwpnload heb want hij is al weg
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:33:59 #177
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_124085185
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Inderdaad, reserveren is 9/10 keer onzin
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 01:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik gebruik mn PUC juist graag buiten de spitsdagen
Als je dat kan is dat inderdaad ideaal. Maar als je elke dag van 8 t/m 17 werkt dan heb je wel eens dat je op die spitsdagen moet ;( Plus hier in Rotterdam zitten vaak ook de woensdagavonden bv redelijk vol. En dan ben ik zo'n luxe-paardje dat ik wel een beetje een goede plek wil hebben :P

Vanavond na een drukke 2 weken EINDELIJK weer naar de film :D Side Effects, ben benieuwd!
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_124085555
Side Effects is een goede thriller :)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:35:35 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124087541
Moet je voor dingen als Nitrocircus gewoon de volle mep betalen met je Puc?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124087701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:35 schreef Stefan het volgende:
Moet je voor dingen als Nitrocircus gewoon de volle mep betalen met je Puc?
Nee, met events krijg je korting.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:28:12 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124106546
Naar Hansel en Gretel 3D geweest, aangeboden door het:



Recensie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik er geen IMAX 3D voor heb betaald :')

Liepen ze bij jullie ook allemaal in Unicef truien rond? Voor 0,50 EUR extra steun je Unicef aan de kassa. 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 15-03-2013 23:32:43 ]
Confidence through competence
pi_124123617
Heeft iemand The Sweeney al gezien? Is het iets? Twijfel of ik daar de deur voor uit zou moeten gaan...
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:26:15 #183
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124123702
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:20 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand The Sweeney al gezien? Is het iets? Twijfel of ik daar de deur voor uit zou moeten gaan...
Niet doen, ben geweest omdat er op da t tijdstip niks draaide

Film is cliche, je weet al wat er gaat gebeuren
Beeld erg donker, geluid heel hard en over de top geacteerd
Wacht maar tot ie een keer op tv is
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124124974
Ik ga straks naar Mama :D
Toch niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 16-03-2013 14:35:04 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_124130120
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Hansel en Gretel 3D geweest, aangeboden door het:

[ afbeelding ]

Recensie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik er geen IMAX 3D voor heb betaald :')

Liepen ze bij jullie ook allemaal in Unicef truien rond? Voor 0,50 EUR extra steun je Unicef aan de kassa. 8)7
Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:05:29 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124130203
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?
Corporate social responsibility shit. Bedrijven geven er geen shit om, gaat ze alleen om goede PR. :)
Confidence through competence
pi_124130900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Corporate social responsibility shit. Bedrijven geven er geen shit om, gaat ze alleen om goede PR. :)
Dus?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:24:29 #188
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124134172
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus?
Dus stoor ik me eraan :?
Confidence through competence
pi_124134281
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dus stoor ik me eraan :?
Ten eerste weet je niet of Pathé er daadwerkelijk geen shit om geeft.

Als er een mooi bedrag mee wordt opgehaald, waarom niet? En wat de beweegreden ook moge zijn, het is nog altijd beter dan het alternatief van geen doelen steunen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:28:34 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124134322
Niet mee eens; beweegredenen en intenties tellen mij meer mee dan welk goed doel het ook is. Maar ik hoef daar hier geen discussie over te houden.
Confidence through competence
  zaterdag 16 maart 2013 @ 23:44:55 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124148908
Net naar Side Effects geweest, mooie drama/thriller, aanrader! _O_

Rooney Mara _O_ _O_ _O_ en mensen mij maar niet geloven dat de nieuwe Lisbeth Salander beter was dan de originele ^)
Confidence through competence
pi_124150045
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?
als ZIJ echt wat zouden willen doen voor een goed doel zouden ze voor elke transactie 50 cent doneren aan het goede doel, ze verwachten nu maar dat klanten extra geld dokken om een doel te steunen
  zondag 17 maart 2013 @ 01:09:40 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124151184
kut, mocht de zaal niet meer in, film begon 23.15 en met reclame dus 23.30 en ik was er 23,33 :')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 17 maart 2013 @ 01:14:56 #194
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124151352
Vandaag 2 films gezien

Hans en Grietje

:') zegt wel genoeg denk ik
Daar geld voor betalen zou zonde van t geld zijn

En Bullet to the Head
Geweldig, hard en grappig
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124165832
Gisteren naar Oz geweest, ik vond 'm super leuk!
Gewoon normaal doen ja.
pi_124173559
ben te laat weggegaan voor Oz vanmiddag, morgen maar weer proberen denk ik :)
  zondag 17 maart 2013 @ 18:57:09 #197
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_124174110
Oz is inderdaad prima te doen. lekker verhaal, leuke 3d-effecten en 3 mooie dames :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_124174333
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef mschol het volgende:

[..]

als ZIJ echt wat zouden willen doen voor een goed doel zouden ze voor elke transactie 50 cent doneren aan het goede doel, ze verwachten nu maar dat klanten extra geld dokken om een doel te steunen
En heel veel doen dat ook.
pi_124174341
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
Oz is inderdaad prima te doen. lekker verhaal, leuke 3d-effecten en 3 mooie dames :)
Het verhaal vond ik juist een groot minpunt. :{
  zondag 17 maart 2013 @ 19:09:04 #200
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124174540
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef Stefan het volgende:
Vandaag 2 films gezien

Hans en Grietje

:') zegt wel genoeg denk ik
Daar geld voor betalen zou zonde van t geld zijn

En Bullet to the Head
Geweldig, hard en grappig
Ik vond het strookte niet met het sprookje zelf. Maar de film vond ik op zich wel vermakelijk, al kwam dat meer door haar

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124174683
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En heel veel doen dat ook.
jammer dat mensen zo euh, stom zijn (dom klinkt zo hard..) , als pathe zo nodig een goed doel wil steunen, doen ze dat maar van hun eigen winst

maar zowiezo krijgt geen enkel goed doel geld van mij zolang er bestuurders aan de top zitten die miljoenen binnenharken aan loon en extraatjes..
pi_124174714
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik vond het strookte niet met het sprookje zelf. Maar de film vond ik op zich wel vermakelijk, al kwam dat meer door haar

[ afbeelding ]
het begin strookte wel met het sprookje.. daarna hebben ze er gewoon een grappige eigen twist aan gegeven, niks mis mee, prima popcorn filmpje..
pi_124174731
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:14 schreef mschol het volgende:

[..]

jammer dat mensen zo euh, stom zijn (dom klinkt zo hard..) , als pathe zo nodig een goed doel wil steunen, doen ze dat maar van hun eigen winst

maar zowiezo krijgt geen enkel goed doel geld van mij zolang er bestuurders aan de top zitten die miljoenen binnenharken aan loon en extraatjes..
Niet zo zuur schollie. :P
pi_124174785
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet zo zuur schollie. :P
zuur, nee joh.. ik erger mij er wel aan dat men maar blijft geven, ookal is het ruim in het nieuws geweest dat het merendeel van het geld niet op de plek van de bestemming aankomt
pi_124174818
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef mschol het volgende:

[..]

zuur, nee joh.. ik erger mij er wel aan dat men maar blijft geven, ookal is het ruim in het nieuws geweest dat het merendeel van het geld niet op de plek van de bestemming aankomt
Als mensen helemaal niks geven komt er niks op plek van bestemming. Maar ik snap je punt wel hoor.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:46:37 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124176007
Hmm, gister 5 minuten te laat bij Parker zie ik dat t de laatste keer was dat ie uberhaubt draaide
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124176134
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:46 schreef Stefan het volgende:
Hmm, gister 5 minuten te laat bij Parker zie ik dat t de laatste keer was dat ie uberhaubt draaide
Met 5 minuten bedoel je 20 minuten?
  zondag 17 maart 2013 @ 19:50:12 #208
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124176182
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Met 5 minuten bedoel je 20 minuten?
Ja, maar 5 minuten in de film.

Maar was ook aan t eind dat de hele roltrap al was afgesloten, overdag kom je er wel mee weg
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 17 maart 2013 @ 19:51:00 #209
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124176216
Ik wil al 3 weken naar Silver Ligtning en Arbitrage maar het komt er maar niet van. Dus vandaag maar beide thuiskijken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 17 maart 2013 @ 19:51:15 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124176234
Promised Land heeft maar 1 week gedraaid?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124179189
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:51 schreef Stefan het volgende:
Promised Land heeft maar 1 week gedraaid?
volgens mij heeft hij wel langer gedraaid in buitenhof?
  zondag 17 maart 2013 @ 20:47:59 #212
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124179287
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:46 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij heeft hij wel langer gedraaid in buitenhof?
Ik zag pas 2 weken terug dat ie draaide, had niks over een release gelezen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124179498
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik zag pas 2 weken terug dat ie draaide, had niks over een release gelezen
ik heb gezien dattie draaide, wilde hem ook wel een keer kijken maar draaide op relatieve rottijden voor mij
  zondag 17 maart 2013 @ 21:27:39 #214
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124181612
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als mensen helemaal niks geven komt er niks op plek van bestemming. Maar ik snap je punt wel hoor.
Ja, zijn punt wel he. :( oO<
Confidence through competence
  zondag 17 maart 2013 @ 21:52:49 #215
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124183322
The Sweeney is een bluray van uit zie ik
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124183558
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Stefan het volgende:
The Sweeney is een bluray van uit zie ik
Correct gezien :P
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zondag 17 maart 2013 @ 22:02:24 #217
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124183935
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef Fatty het volgende:

[..]

Correct gezien :P
ja gezien in pathe, maar biosbezoek niet waard
Die van Stallone wel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124183996
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, zijn punt wel he. :( oO<
:D
pi_124186232
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:15 schreef mschol het volgende:

[..]

het begin strookte wel met het sprookje.. daarna hebben ze er gewoon een grappige eigen twist aan gegeven, niks mis mee, prima popcorn filmpje..
Het begin matched helemaal niet met het sprookje hoor. Dit is wat er gebeurde voordat Dorothy naar Oz kwam. Hoe 'The Wizard' daar zelf gekomen is. Hoe Theodora evil is geworden. Aan 't einde van 'The Wizard of Oz' gaat 'ie ook weer terug naar huis met een nieuwe luchtballon en heeft Dorothy Theodora gedood. Get it? :p
Gewoon normaal doen ja.
pi_124187798
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Het begin matched helemaal niet met het sprookje hoor. Dit is wat er gebeurde voordat Dorothy naar Oz kwam. Hoe 'The Wizard' daar zelf gekomen is. Hoe Theodora evil is geworden. Aan 't einde van 'The Wizard of Oz' gaat 'ie ook weer terug naar huis met een nieuwe luchtballon en heeft Dorothy Theodora gedood. Get it? :p
we hadden het toch over hans en grietje?

Oz heb ik helemaal niet gezien..
pi_124195078
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef mschol het volgende:

[..]

we hadden het toch over hans en grietje?

Oz heb ik helemaal niet gezien..
Ow LOL sorry :') nouja meteen uitgelegd voor de mensen die het niet snapten :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_124239317
Gisteren naar Bullet to the Head geweest. Leuk filmpje, viel me reuze mee! Ik vond alleen die Sung Kang niet zo best acteren, daarentegen had de film wel een prima bad guy.
pi_124239650
Zou Jack the Giant Slayer eerst ook niet in IMAX draaien?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:11:47 #224
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124239790
Gisteren naar Mama geweest, toffe film :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:58 schreef Deezertje het volgende:
Zou Jack the Giant Slayer eerst ook niet in IMAX draaien?
staat wel op de imax-zuil
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:33:11 #225
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124240039
Iemand Side Effects gezien?
pi_124240371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:33 schreef Professional het volgende:
Iemand Side Effects gezien?
Yep, gisteren. Komt enigszins langzaam op gang maar het is wel echt een tof verhaal. Leuke plotwending.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124240577
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren naar Mama geweest, toffe film :)

[..]

staat wel op de imax-zuil
Ja, maar lijkt erop dat ie ineens niet meer in IMAX gaat draaien...
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:09:00 #228
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124240687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:58 schreef Deezertje het volgende:
Zou Jack the Giant Slayer eerst ook niet in IMAX draaien?
Oz is zo'n groot succes dat ze die volop draaien in Imax

Denk ook dat Jack redelijk gaat floppen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:09:53 #229
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124240704
Arbitrage gezien op BD-rip, de bios kwam maar niet uit in mn agenda, leuke film maar wel vooral drama
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124241225
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:09 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oz is zo'n groot succes dat ze die volop draaien in Imax

Denk ook dat Jack redelijk gaat floppen
ze vermelden tegenwoordig de hoeveelheid dagen de film nog in imax draait, het lijkt haast alsof ze elke 2 weken gaan wisselen
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:40:41 #231
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124241266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:39 schreef mschol het volgende:

[..]

ze vermelden tegenwoordig de hoeveelheid dagen de film nog in imax draait, het lijkt haast alsof ze elke 2 weken gaan wisselen
Ja, klopt, maar ligt ook aan de populariteit, 5x pd een volle imaxzaal is een extra rijksdaalder pp voor de kassa

terwijl het zelden imaxformaat is, ook Oz is gewoon cinemascop ipv imax
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:42:00 #232
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124241285
Hoe verdeelt Pathe het geld van een PUC eigenlijk. als je gemiddeld zes keer in de maand gaat betaal je 3 euro per film, wat gaat er dan naar de maatschappij?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124241461
Vanavond naar de Sneak op Spui. Vind dat normaal veel te laat maar ben nu toch in de stad wegens een etentje met werk dus komt mooi uit. Als het goed is 21 of Identity Thief.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:13:07 #234
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_124243569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Yep, gisteren. Komt enigszins langzaam op gang maar het is wel echt een tof verhaal. Leuke plotwending.
De reactie van de zaal was wel leuk, die reageerde bij ons op elke twistplot en situatie :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel een goede film verder. Begon inderdaad redelijk langzaam maar na een half uur ofzo werd je meegezogen in een mindfuck die ook echt perfect eindigde :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_124243732
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:13 schreef Yesse het volgende:

[..]

De reactie van de zaal was wel leuk, die reageerde bij ons op elke twistplot en situatie :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel een goede film verder. Begon inderdaad redelijk langzaam maar na een half uur ofzo werd je meegezogen in een mindfuck die ook echt perfect eindigde :D
Haha ja ik zat maar met 3 anderen in de zaal maar mijn vriendin deed wel *gasp* toen hij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook wel een goede film verder. :D
Gewoon normaal doen ja.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 maart 2013 @ 11:19:36 #236
364681 over_hedge
pi_124243793
Ik ben gister naar Oz geweest. Wat was die saai zeg :P Wel mooi gemaakt. Maar wel saai.
Vanavond voor het eerst naar een sneak preview. Ben benieuwd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124243897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben gister naar Oz geweest. Wat was die saai zeg :P Wel mooi gemaakt. Maar wel saai.
Vanavond voor het eerst naar een sneak preview. Ben benieuwd.
Ik vond Oz niet saai O+ Maar ik houd dan ook wel van sprookjes enzo. Ok misschien had er wel wat meer actie in gemogen maar ik heb het wel uitgehouden zonder twee keer op mijn telefoon te kijken :9
Gewoon normaal doen ja.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 maart 2013 @ 11:23:52 #238
364681 over_hedge
pi_124243924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vond Oz niet saai O+ Maar ik houd dan ook wel van sprookjes enzo. Ok misschien had er wel wat meer actie in gemogen maar ik heb het wel uitgehouden zonder twee keer op mijn telefoon te kijken :9
Op mijn telefoon kijken doe ik sowieso niet onder een film. Maar er gebeurde vrij weinig.. Alleen op het laatst een beetje. En heb na hansel en gretel en nu oz wel weer genoeg heksen gezien. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124244019
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Op mijn telefoon kijken doe ik sowieso niet onder een film. Maar er gebeurde vrij weinig.. Alleen op het laatst een beetje. En heb na hansel en gretel en nu oz wel weer genoeg heksen gezien. :P
Nee, dat niet. Om te kijken hoelang de film nog duurt bedoel ik :') zodra ik dat ga doen weet ik dat ik de film saai vind. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_124244048
Trouwens, waar ga je Sneaken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 19-03-2013 11:35:15 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_124245490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:42 schreef Stefan het volgende:
Hoe verdeelt Pathe het geld van een PUC eigenlijk. als je gemiddeld zes keer in de maand gaat betaal je 3 euro per film, wat gaat er dan naar de maatschappij?
Het theater krijgt voor elke kaartje dat je met je PUC daar afhaalt 5,55.
pi_124246532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vond Oz niet saai O+ Maar ik houd dan ook wel van sprookjes enzo. Ok misschien had er wel wat meer actie in gemogen maar ik heb het wel uitgehouden zonder twee keer op mijn telefoon te kijken :9
als ik op mijn telefoon ga kijken tijdens een film dan is hij meer dan alleen saai :')
pi_124247269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:42 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik op mijn telefoon ga kijken tijdens een film dan is hij meer dan alleen saai :')
:') ja ik merk het als ik ga kijken hoelang 'ie nog duurt. Of als ik op mijn horloge ga kijken. Dan zit ik echt 'pffff'.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:19:48 #244
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124247717
Telefoon tijdens de film voor meer dan de tijd vind ik net als voortijdig verlaten echt een doodzonde...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124247809
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Telefoon tijdens de film voor meer dan de tijd vind ik net als voortijdig verlaten echt een doodzonde...
ik kijk er ook alleen de tijd op, maar dat is voor mij wel een signaal dat ik de film echt saaier dan saai vind _O-
  FOK!fotograaf dinsdag 19 maart 2013 @ 13:30:27 #246
364681 over_hedge
pi_124248077
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Trouwens, waar ga je Sneaken?
Rotterdam de kuip
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:19:05 #247
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124249921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kijk er ook alleen de tijd op, maar dat is voor mij wel een signaal dat ik de film echt saaier dan saai vind _O-
Een vriend van me zit stelselmatig op zijn telefoon tijdens de film, tot groot ongenoegen van de rest. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon dat ding door de zaal slinger en mijn verzekering aanspreek.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124250280
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Een vriend van me zit stelselmatig op zijn telefoon tijdens de film, tot groot ongenoegen van de rest. Ik denk dat ik de volgende keer gewoon dat ding door de zaal slinger en mijn verzekering aanspreek.
Waarom gaat hij mee dan als hij Facebook en Whatsapp belangrijker vindt?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:28:15 #249
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124250328
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waarom gaat hij mee dan als hij Facebook en Whatsapp belangrijker vindt?
Vragen we ons ook wel eens af, maar maakt hem wel het pispaaltje.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124250542
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vragen we ons ook wel eens af, maar maakt hem wel het pispaaltje.
En hij heeft ook PuC?
Gewoon normaal doen ja.
pi_124251959
Hopelijk komt 21 in de sneak vanavond!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:11:38 #252
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124252015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

En hij heeft ook PuC?
Geen van allen want liever naar de euroscoop in Tilburg. Ik kan ze geen ongelijk geven. Beter beeld, beter geluid (Pathé, leer nou GVD eens dat harder niet béter is!) en standaard goedkoper (7 euro per bezoek, 65 euro voor een tegoedstrip van 10 films).

Neemt niet weg dat het hondsirritant is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124254153
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geen van allen want liever naar de euroscoop in Tilburg. Ik kan ze geen ongelijk geven. Beter beeld, beter geluid (Pathé, leer nou GVD eens dat harder niet béter is!) en standaard goedkoper (7 euro per bezoek, 65 euro voor een tegoedstrip van 10 films).

Neemt niet weg dat het hondsirritant is.
Oh. Vaag dan dat je betaald voor films en dan met je telefoon gaat klieren :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_124254321
Mensen die in een bioscoopzaal op hun telefoon gaan kijken moeten terplekke geexecuteerd worden
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:13:58 #255
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124256584
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geen van allen want liever naar de euroscoop in Tilburg. Ik kan ze geen ongelijk geven. Beter beeld, beter geluid (Pathé, leer nou GVD eens dat harder niet béter is!) en standaard goedkoper (7 euro per bezoek, 65 euro voor een tegoedstrip van 10 films).

Neemt niet weg dat het hondsirritant is.
Ik heb, behalve Star Trek in IMAX ArenA een paar jaar geleden, nog nooit een slechte geluidskwaliteit ervaren bij Pathé die te hard zou zijn? Kom dan ook alleen in de regio Amsterdam/Haarlem.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Yep, gisteren. Komt enigszins langzaam op gang maar het is wel echt een tof verhaal. Leuke plotwending.
Side Effects was inderdaad verrassend leuk! Mama vond ik iets minder, vooral richting het einde meer lachwekkende sci-fi dan daadwerkelijk spannende horror. Beiden vorige week ergens gezien. Nu komende tijd weer even wat meer aandacht voor de studie, anders moet ik straks nog daadwerkelijk ergens een baan vinden en dan kan ik mijn PUC gedag zeggen :).
Ditismijnsig.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:38:16 #256
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124257409
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik heb, behalve Star Trek in IMAX ArenA een paar jaar geleden, nog nooit een slechte geluidskwaliteit ervaren bij Pathé die te hard zou zijn? Kom dan ook alleen in de regio Amsterdam/Haarlem.

[..]

Side Effects was inderdaad verrassend leuk! Mama vond ik iets minder, vooral richting het einde meer lachwekkende sci-fi dan daadwerkelijk spannende horror. Beiden vorige week ergens gezien. Nu komende tijd weer even wat meer aandacht voor de studie, anders moet ik straks nog daadwerkelijk ergens een baan vinden en dan kan ik mijn PUC gedag zeggen :).
Ik hoor Mosquito-hangjongerenverjagers nog, maar ik heb meerdere malen geklaagd over geluid wat domweg te hard staat, gisteren had ik het geluk dat Mama op enkele punten na vrij rustig was, trailers en reclame stonden veel te hard iig.

Ik heb wel eens gemeten met een app in de zaal, gewoon de hele film mee laten lopen: 76dB gemiddeld, pieken van 93-100 dB. Belachelijk hard en vaak ook erg wollig. Noem me een geluidssnob, maar euroscoop biedt echt veel beter geluid zonder aan kracht in te boeten.

Ik ga overigens vooral omgeving DH en Amsterdam, maar hoor het ook in Tilburg vaak te hard staan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:45:21 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124257643
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:13 schreef wolfrolf het volgende:
Mensen die in een bioscoopzaal op hun telefoon gaan kijken moeten terplekke geexecuteerd worden
Gooien met het ding is effectiever.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124257671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:10 schreef Ztijlvol het volgende:
Hopelijk komt 21 in de sneak vanavond!
21 and over?
Ik hoop het ook. Lijkt me echt leuk.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:48:46 #259
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124257746
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik hoor Mosquito-hangjongerenverjagers nog, maar ik heb meerdere malen geklaagd over geluid wat domweg te hard staat, gisteren had ik het geluk dat Mama op enkele punten na vrij rustig was, trailers en reclame stonden veel te hard iig.

Ik heb wel eens gemeten met een app in de zaal, gewoon de hele film mee laten lopen: 76dB gemiddeld, pieken van 93-100 dB. Belachelijk hard en vaak ook erg wollig. Noem me een geluidssnob, maar euroscoop biedt echt veel beter geluid zonder aan kracht in te boeten.

Ik ga overigens vooral omgeving DH en Amsterdam, maar hoor het ook in Tilburg vaak te hard staan.
Ben nog nooit in Euroscoop geweest, je maakt me nieuwsgierig. In de regio Amsterdam heeft Pathé wat dat betreft maar weinig concurrentie, tenzij ik iets over het hoofd zie. Er zijn volgens mij alleen maar kleinere, cult-achtige theaters. Dichtstbijzijnde van redelijke grootte lijkt me dan Almere, en dat is nou niet een plek waar ik met plezier heen ga. :X
Ditismijnsig.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:20:12 #260
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124258855
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:48 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ben nog nooit in Euroscoop geweest, je maakt me nieuwsgierig. In de regio Amsterdam heeft Pathé wat dat betreft maar weinig concurrentie, tenzij ik iets over het hoofd zie. Er zijn volgens mij alleen maar kleinere, cult-achtige theaters. Dichtstbijzijnde van redelijke grootte lijkt me dan Almere, en dat is nou niet een plek waar ik met plezier heen ga. :X
Euroscoop is in Tilburg en een paar jaar na de nieuwe Must See gebouwd. Lage prijs, grote schermen, goede stoelen, goed beeld en goed geluid. Kan Pathe serieus iets van leren. Enige wat helpt is stelselmatig gaan klagen.

Vorig jaar een paar keer op FB geklaagd en door meerdere mensen bevestigd, Pathe wist niet waar het aan lag maar wilde wel kijken of het mogelijk was eens achter de schermen mee te kijken.

Daarna heb ik een tijdlang alleen maar goed afgestemde films gezien, maar rond november ging het weer mis en stond overal het geluid weer te hard. Als ik IETS vervelend vind, is het door het harde geluid uit de film geblazen worden. Toppunten waren The Incredible Hulk een paar jaar terug, The Green Zone 2 jaar terug, Shutter Island (!), Skyfall wat meer recent, Mama had de mazzel dat de film zelf rustig was, maar het geluid stond echt hard. Lijkt wel per bioscoop wat te verschillen, Buitenhof/Tuschinski bijvoorbeeld staan meestal wat zachter.

Over de gehele lijn staat het geluid afgesteld op volle bas, gematigd midden (dialoog wordt dus wollig) en piekjes in het hoog. Dat kan beter, maar net als bij DWDD/popconcerten wordt het geluid vaak geregeld door mensen met een beschadigd gehoor/met oordopjes in.

Ik wil naar een film kunnen zonder dat ik mijn oordoppen standaard in moet doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124263475
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik heb, behalve Star Trek in IMAX ArenA een paar jaar geleden, nog nooit een slechte geluidskwaliteit ervaren bij Pathé die te hard zou zijn? Kom dan ook alleen in de regio Amsterdam/Haarlem.
Ik ga zelden naar imax, maar die paar keer dat ik gegaan ben stond het geluid stelselmatig veel te hard. Ik begreep alleen dat Pathé claimt hier weinig aan te kunnen doen, dat de filmmaatschappij het volumeniveau bepaalt omdat dat de perfecte imaxbeleving zou moeten geven.
Bij niet-imax heb ik nooit problemen met het geluid.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:49:44 #262
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124266751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik ga zelden naar imax, maar die paar keer dat ik gegaan ben stond het geluid stelselmatig veel te hard. Ik begreep alleen dat Pathé claimt hier weinig aan te kunnen doen, dat de filmmaatschappij het volumeniveau bepaalt omdat dat de perfecte imaxbeleving zou moeten geven.
Bij niet-imax heb ik nooit problemen met het geluid.
Ik heb The Hobbit laatst gezien in IMAX maar daar vond ik het zeker niet te hard, kon zelfs nog wel wat harder want ik zat daardoor niet echt in de film. En inderdaad, bij Tuschinski zetten ze hem redelijk zacht, soms iets te zacht. Zo was het bij een halfvolle zaal i.c.m. Silver Linings Playbook af en toe niet te horen wat men zei waardoor ik de ondertiteling moest gaan lezen. Zwaar irritant. Het blijft een moeilijke kwestie, want je hebt natuurlijk met persoonlijke smaak te maken, technische kwaliteit van de speakers die hoge tonen zuiver dienen weer te geven zonder schel te worden (bij Star Trek heb ik m'n vingers in m'n oor moeten houden zo schel was het). Bij de Star Trek 2 preview die voor The Hobbit kwam in IMAX, had ik er weer geen last van en leek het geluid goed op niveau te zijn.

Heeft iemand trouwens de Pathé app update al gezien van iOS? Een hele korte update omschrijving: -bug fix.... That's it. Ben benieuwd wat er is aangepast.

*test de app*.

Man, ligt het aan mij of is de iOS app rete-snel geworden?? (WiFi dan wel).
Ditismijnsig.
pi_124272307
over telefoon gebruik in de bios gesproken: ik mag hopen dat die film app of een goede hoax is of dik faalt..
pi_124277750
Nou, de sneak was 21 & Over. Wel lachen maar niet dat je zegt wauuwww vet! Vond Project X dan leuker maar zelfs die vond ik niet zo heul boeiend.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 20 maart 2013 @ 08:56:36 #265
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_124282158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:25 schreef mschol het volgende:
over telefoon gebruik in de bios gesproken: ik mag hopen dat die film app of een goede hoax is of dik faalt..
Och ja, het past wel bij de film.. Reageert op de film zelf en achteraf extra beelden. Ik denk dat het wel een ludieke actie is. Het is toch alleen maar voor deze specifieke film. Is het proberen een keertje waard toch?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_124282335
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:56 schreef Yesse het volgende:

[..]

Och ja, het past wel bij de film.. Reageert op de film zelf en achteraf extra beelden. Ik denk dat het wel een ludieke actie is. Het is toch alleen maar voor deze specifieke film. Is het proberen een keertje waard toch?
en als het een succes is dan komen dat soort films er meer..., dan zit iedereen dus met z'n telefoon in zijn hand.. :')
pi_124282630
Ik vind in de IMAX zaal de reclames altijd niet te harden, zo hard. Bij de films zelf heb ik er geen last van. Ja, het geluid staat hard, maar dat vind ik er wel een beetje bijhoren. Inception in IMAX vond ik helemaal geweldig bijvoorbeeld! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_124283212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:06 schreef mschol het volgende:

[..]

en als het een succes is dan komen dat soort films er meer..., dan zit iedereen dus met z'n telefoon in zijn hand.. :')
nou alleen NL films :') daar ben ik geen fan van dus die skip ik sowieso redelijk vaak
Gewoon normaal doen ja.
  FOK!fotograaf woensdag 20 maart 2013 @ 09:52:05 #269
364681 over_hedge
pi_124283257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nou, de sneak was 21 & Over. Wel lachen maar niet dat je zegt wauuwww vet! Vond Project X dan leuker maar zelfs die vond ik niet zo heul boeiend.
Ik vond hem wel leuk. :) Leuker dan project x. Al komt dat misschien omdat ik project x niet in de bios gezien heb maar een slechte gedownloade versie.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124283518
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik vond hem wel leuk. :) Leuker dan project x. Al komt dat misschien omdat ik project x niet in de bios gezien heb maar een slechte gedownloade versie.
ja ik vond 'm ook wel leuk maar niet dat je zegt ZO dat was echt de beste comedy van het jaar. :9
Gewoon normaal doen ja.
  FOK!fotograaf woensdag 20 maart 2013 @ 10:10:14 #271
364681 over_hedge
pi_124283664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

ja ik vond 'm ook wel leuk maar niet dat je zegt ZO dat was echt de beste comedy van het jaar. :9
mee eens. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124283781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

nou alleen NL films :') daar ben ik geen fan van dus die skip ik sowieso redelijk vaak
NL is de eerste die ermee experimenteert, geheid dat Amerikaanse films gaan volgen..
pi_124283848
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:14 schreef mschol het volgende:

[..]

NL is de eerste die ermee experimenteert, geheid dat Amerikaanse films gaan volgen..
Weinig kans. Wie wil dat nou?
Gewoon normaal doen ja.
pi_124283859
Wou Hitchcock zien, maar draait alleen in de buurt van Amsterdam (en dan ook nog op rare tijden), blijkt ie allang uit te zijn op DV-Bluray! Nou dan weet ik het wel, gewoon lekker thuis kijken! Scheelt me weer reistijd (meer dan de film in totaal duurt). The Sweeney ook zie ik.... Zou daar niet zo snel heengaan met PUC, alleen als ze op goede tijden draaien, dus dan vind ik thuiskijken voor een keer niet erg.
pi_124283867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Weinig kans. Wie wil dat nou?
amerikaanse filmbedrijven die geld ruiken:
http://variety.com/2012/d(...)d-screen-1118059277/
pi_124283902
Ohja, zaal 2 in Arnhem is echt maar nét groter dan mijn TV thuis hé :D
En helemaal als het beeld dan nog kleiner wordt door die zwarte balken...
Eigenlijk schandalig dat ze het een bioscoopzaal noemen, het geluid is ook helemaal niet goed afgesteld daar.
pi_124284320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:18 schreef mschol het volgende:

[..]

amerikaanse filmbedrijven die geld ruiken:
http://variety.com/2012/d(...)d-screen-1118059277/
Ja maar ik bedoel qua klanten. Als dat gaat gebeuren zeg ik mooi mijn pas op :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_124285276
Hoe weten jullie trouwens wat er in de sneakpreview kwam?
pi_124286359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:08 schreef Tjik het volgende:
Hoe weten jullie trouwens wat er in de sneakpreview kwam?
http://www.pathesneakers.nl/
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:52:11 #280
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124293194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Wou Hitchcock zien, maar draait alleen in de buurt van Amsterdam (en dan ook nog op rare tijden), blijkt ie allang uit te zijn op DV-Bluray! Nou dan weet ik het wel, gewoon lekker thuis kijken! Scheelt me weer reistijd (meer dan de film in totaal duurt). The Sweeney ook zie ik.... Zou daar niet zo snel heengaan met PUC, alleen als ze op goede tijden draaien, dus dan vind ik thuiskijken voor een keer niet erg.
Beiden heb ik inderdaad lekker thuis gekeken. En blij ook, want Hitchcock viel zwaar tegen. Je moet het zeker niet zien als een ''ode'' aan, want de film slaat werkelijk nergens op. Saai verhaal (ze hadden het wel een beetje spicy mogen maken, fantaseer er desnoods wat leuke stukken bij). De rol van Scarlett Johanssen is te klein, Helen Mirren speelt wel erg goed maarja in welke film niet?

The Sweeney vond ik echter wel tof! Gewoon een lekkere Britse actiefilm. Al moet ik zeggen dat ik de eerste helft boeiender vond dan het tweede deel. Ze hadden hem in feite ook in anderhalf uur mooi kunnen afronden. Ik vond de hoofdrolspeler echt een ontzettende eikel in zijn rol, maar daarom juist heel leuk om naar te kijken. De soundtrack bleef me trouwens ook wel bij. Deze had ik nog best wel in de bios willen zien. Ik zou vooraf geen recensies bekijken zoals op IMDB, want ik doe dit nu naderhand maar ik ben het echt niet met het commentaar eens. De film heeft bizar weinig opgebracht in de VS, maar ergens snap ik dat wel. Amerikaanse publiek heeft er geen geduld voor om characters wat op te bouwen in de film etc. En Damian Lewis is natuurlijk ook een topgast (Life, Homeland).
Ditismijnsig.
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:05:57 #281
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124293716
Wou dat ik de sweeney thuis had gekeken, wat een afgezaagde film, je weet precies wat er gaat gebeuren en met wie

Damian Lewis speelde een bijrolletje
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:37:54 #282
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124295114
Kan je als man niet in een ladiesnightfilm?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124295125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:37 schreef Stefan het volgende:
Kan je als man niet in een ladiesnightfilm?
Jawel.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124295241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jawel.
Nee dat kan niet.
pi_124295372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:37 schreef Stefan het volgende:
Kan je als man niet in een ladiesnightfilm?
Wil je naar valentino dan? Kan je toch beter doen als reguliere voorstelling, ook nog eens gratis. Ladiesnight is voor vrouwen en in principe zullen ze je weigeren tenzij je er echt een groot probleem van maakt. Is mijn ervaring althans.
pi_124295594
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil je naar valentino dan? Kan je toch beter doen als reguliere voorstelling, ook nog eens gratis. Ladiesnight is voor vrouwen en in principe zullen ze je weigeren tenzij je er echt een groot probleem van maakt. Is mijn ervaring althans.
Nee hoor. Tijdens 'mijn' Ladiesnights in Spui mogen er gewoon mannen mee naar binnen. Meestal homo's tho ;)
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:51:43 #287
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124295693
Pathe zegt dit

Ladies Night is een speciale avond bij Pathé en alleen voor vrouwelijke filmliefhebbers
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:52:36 #288
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124295727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil je naar valentino dan?
Als je naar Flieft op Ibiza gaat kan deze ook wel'

Zou wel goed uitkomen

Wil vandaag Side Effects en Mama doen kan Valentino vooraf
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124295774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Stefan het volgende:
Pathe zegt dit

Ladies Night is een speciale avond bij Pathé en alleen voor vrouwelijke filmliefhebbers
Ja, oké, dat zegt Pathé. Maar ik heb meerdere malen homo's tijdens de Ladiesnight gehad. Misschien mag dat dan weer wel, ofzo. :9 Als je je flink nichterig gedraagd ;)
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:56:15 #290
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124295893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, oké, dat zegt Pathé. Maar ik heb meerdere malen homo's tijdens de Ladiesnight gehad. Misschien mag dat dan weer wel, ofzo. :9 Als je je flink nichterig gedraagd ;)
Roze sjaaltje mee
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124296209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nee hoor. Tijdens 'mijn' Ladiesnights in Spui mogen er gewoon mannen mee naar binnen. Meestal homo's tho ;)
In dat geval moet pathe daar eens een duidelijk rechtlijnig beleid voor krijgen want dat is niet overal het geval. En eigenlijk is het ook gewoon discriminatie natuurlijk.
pi_124296252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Als je naar Flieft op Ibiza gaat kan deze ook wel'

Zou wel goed uitkomen

Wil vandaag Side Effects en Mama doen kan Valentino vooraf
Kost je dan wel 5 euro. Als het wordt toegestaan.
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:04:40 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_124296293
Ik zag laatst flyers liggen voor een Mama'dag of zo. Dat je met je baby de bios in kan. Gezellig. Allemaal mama's die chickflicks kijken, met krijsende koters! O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:05:28 #294
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124296333
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kost je dan wel 5 euro. Als het wordt toegestaan.
Hmm, dan maar niet
Koop wel een kaartje voor Die Hard en dan stiekem naar binnen in een burkah
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124296447
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In dat geval moet pathe daar eens een duidelijk rechtlijnig beleid voor krijgen want dat is niet overal het geval. En eigenlijk is het ook gewoon discriminatie natuurlijk.
en op basis daarvan zouden ze je volgens mij dus niet mogen weigeren :P

anders zouden ze bij de 50+ bios ook mensen <50 kunnen gaan weigeren _O-
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:13:42 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124296708
maar je betaalt 5 euro toeslag?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124296867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Stefan het volgende:
maar je betaalt 5 euro toeslag?
dunno, de site zegt dat het 12,50 kost een ladiesnight...
pi_124297184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Stefan het volgende:
maar je betaalt 5 euro toeslag?
Yep. Want je krijgt drinken, popcorn en na afloop een leuke goodiebag. En je kan prijzen winnen aan het begin van de Ladiesnight. Gaan ze quizen afnemen enzo. En je kan super veel kopen, staan een soort kraampjes.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:47:35 #299
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124298359
Maar met alleen maar vrouwen in de zaal zitten is toch helemaal niet leuk?
Confidence through competence
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:51:53 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124298510
Wel als je ze me aanraken onder de film
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:52:04 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124298512
Game of
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')