Sim Cityquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef mschol het volgende:
ik ga morgen nog even 1 of 2 filmpjes zien te kijken, donderdag,vrijdag, zaterdag & zondag ga ik simcity spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditismijnsig.
Oh ja, daar twijfel ik ook nog over. Movie 43 en die achterlijkse Ushi vallen sowieso af.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik moet zeggen dat het aanbod wat beperkt is ja. Misschien dat ik Mama meepak.
Wel weer oldschool: kiezen tussen een Stallone, Willis of Schwarzenegger-filmquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Dit weekend weer een paar filmpjes pakken, maar heb het gevoel dat het kiezen is uit kwaden.Wordt het The Last Stand, Bullet to the Head, Hansel & Gretel en/of I Give It A Year ??
Da's waar. We worden oud.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wel weer oldschool: kiezen tussen een Stallone, Willis of Schwarzenegger-film
Zullen we samen gaan, pussy?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Is mama een pats-schrik-boem horror genre film?
Ik hou daar gewoon nie vanquote:
Meen je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou daar gewoon nie van
Heb nu nog nachtmerries van Insidious.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Meen je?Ik vond Insidious echt een lachfilm. Die duivel aan het einde
![]()
![]()
Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wel weer oldschool: kiezen tussen een Stallone, Willis of Schwarzenegger-film
Vond ik ook. Ze zouden die actie scenes in 60 frames moeten doen zoals bij the hobbit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef tcr het volgende:
[..]
Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaat.
Die hard?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef tcr het volgende:
[..]
Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaat.
Wat is er zo VIP aan die versie dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef Selestha het volgende:
Ik kan vanavond naar een VIP versie van ''Side effects'' die me wel gaaf lijkt maar hij start pas om 22.50 en dat vind ik dan wel weer erg laat..
Hij gaat pas op 14 maart in première dus dit is een soort sneak preview, en je zit in de VIP lounge dus met garderobe en comfortabele stoelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat is er zo VIP aan die versie dan?
Oh da's wel leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij gaat pas op 14 maart in première dus dit is een soort sneak preview, en je zit in de VIP lounge dus met garderobe en comfortabele stoelen
Ik heb hem toch maar geboekt inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh da's wel leukEn het is vrijdagavond! Of moet je morgenochtend vroeg op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |