SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik er geen IMAX 3D voor heb betaald
Liepen ze bij jullie ook allemaal in Unicef truien rond? Voor 0,50 EUR extra steun je Unicef aan de kassa.
[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 15-03-2013 23:32:43 ]Confidence through competence
Niet doen, ben geweest omdat er op da t tijdstip niks draaidequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:20 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand The Sweeney al gezien? Is het iets? Twijfel of ik daar de deur voor uit zou moeten gaan...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Hansel en Gretel 3D geweest, aangeboden door het:
[ afbeelding ]
Recensie:Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik er geen IMAX 3D voor heb betaald
Liepen ze bij jullie ook allemaal in Unicef truien rond? Voor 0,50 EUR extra steun je Unicef aan de kassa.![]()
Corporate social responsibility shit. Bedrijven geven er geen shit om, gaat ze alleen om goede PR.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?
Dus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Corporate social responsibility shit. Bedrijven geven er geen shit om, gaat ze alleen om goede PR.
Ten eerste weet je niet of Pathé er daadwerkelijk geen shit om geeft.quote:
als ZIJ echt wat zouden willen doen voor een goed doel zouden ze voor elke transactie 50 cent doneren aan het goede doel, ze verwachten nu maar dat klanten extra geld dokken om een doel te steunenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?
En heel veel doen dat ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
als ZIJ echt wat zouden willen doen voor een goed doel zouden ze voor elke transactie 50 cent doneren aan het goede doel, ze verwachten nu maar dat klanten extra geld dokken om een doel te steunen
Het verhaal vond ik juist een groot minpunt.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
Oz is inderdaad prima te doen. lekker verhaal, leuke 3d-effecten en 3 mooie dames
Ik vond het strookte niet met het sprookje zelf. Maar de film vond ik op zich wel vermakelijk, al kwam dat meer door haarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef Stefan het volgende:
Vandaag 2 films gezien
Hans en Grietjezegt wel genoeg denk ik
Daar geld voor betalen zou zonde van t geld zijn
En Bullet to the Head
Geweldig, hard en grappig
jammer dat mensen zo euh, stom zijn (dom klinkt zo hard..) , als pathe zo nodig een goed doel wil steunen, doen ze dat maar van hun eigen winstquote:
het begin strookte wel met het sprookje.. daarna hebben ze er gewoon een grappige eigen twist aan gegeven, niks mis mee, prima popcorn filmpje..quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond het strookte niet met het sprookje zelf. Maar de film vond ik op zich wel vermakelijk, al kwam dat meer door haar
[ afbeelding ]
Niet zo zuur schollie.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat mensen zo euh, stom zijn (dom klinkt zo hard..) , als pathe zo nodig een goed doel wil steunen, doen ze dat maar van hun eigen winst
maar zowiezo krijgt geen enkel goed doel geld van mij zolang er bestuurders aan de top zitten die miljoenen binnenharken aan loon en extraatjes..
zuur, nee joh.. ik erger mij er wel aan dat men maar blijft geven, ookal is het ruim in het nieuws geweest dat het merendeel van het geld niet op de plek van de bestemming aankomtquote:
Als mensen helemaal niks geven komt er niks op plek van bestemming. Maar ik snap je punt wel hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zuur, nee joh.. ik erger mij er wel aan dat men maar blijft geven, ookal is het ruim in het nieuws geweest dat het merendeel van het geld niet op de plek van de bestemming aankomt
Met 5 minuten bedoel je 20 minuten?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:46 schreef Stefan het volgende:
Hmm, gister 5 minuten te laat bij Parker zie ik dat t de laatste keer was dat ie uberhaubt draaide
Ja, maar 5 minuten in de film.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Met 5 minuten bedoel je 20 minuten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |