SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Spuimarkt imax is idd meer van hetzelfde ivm de andere zalen, ze plakken er gewoon imax op voor meer geldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:28 schreef Flounder het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat Imax Spuimarkt zo tegenviel. Vond zaal 9 een bijna even groot scherm en even goed geluid hebben als zaal 4 (Imax).
Mama gniet heen geweest gister ivm drukke zaal.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend naar Beautiful Creatures geweest.
Hier mijn recensie in 3 karakters:Kan ik mij aardig in vinden, maar vond hem niet beroerd ofzo (hij keek prima weg zonder te vervelen) maar zat in zekere zin vol met cliche'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gisteren ook nog Lincoln en Silver linings
Lincoln was een beetje een slaapverwekkende film, ik was bijna in slaap gezakt...
tevens zou je eigenlijk een aardige dosis amerikaanse geschiedenis moeten weten
niet helemaal wat ik er van gehoopt iig, maar zeker niet slecht
Silver linings: prima film maar die titel is voor de meeste mensen niet te volgen, puur vanwege de uitdrukking die we in nederland niet kennen, dat vond ik eigenlijk het meest storende aan de film
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja idioot he, alleen heel laat.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:10 schreef Stefan het volgende:
This is 40 draait na een week al op 1 onmogelijke kuttijd
Omdat het aanbod erg groot is en er ook Oscarfilms worden hergeprogrammeerd, zo kun je bv deze week naar Argo. En Last Stand is een flop in de VSquote:Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef gotrunks het volgende:
Waarom draait The last stand niet in alle pathe bioscopen -_-
als het flop in USA is hoeft het hier geen flop te zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat het aanbod erg groot is en er ook Oscarfilms worden hergeprogrammeerd, zo kun je bv deze week naar Argo. En Last Stand is een flop in de VS
Dat is natuurlijk iedereen die voor de 2e keer naar deze topper ging...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Verliefd op Ibiza nog steeds in de weekend top 3, je zou toch zeggen dat iedereen die hem wilt zien hem al gezien heeft
Toch zal een bios het wel in het oordeel meenemenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:46 schreef gotrunks het volgende:
[..]
als het flop in USA is hoeft het hier geen flop te zijn
Mwauh, dat betwijfel ik. Men kijkt denk ik ook naar de hoofdrolspelers, kan me nog een Nicolas Cage/Nicole Kidman film herinneren die in de VS volgens mij maar 1 week in de bios draaide (en daarna straight to DVD) terwijl die hier gewoon (veel later) gewoon in de bios kwam. Helaas nog zo dom geweest die ook in de bios te kijken (gelijk mijn laatste Nicolas Cage film ooit).quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toch zal een bios het wel in het oordeel meenemen
Movie 43, je zegt het in het begin van de zin.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Movie 43: waar de fuck heb ik net naar zitten kijken
Dank je voor de opheldering, ben waarschijnlijk een aantal hersencellen kwijtgeraakt tijdens het aanschouwen van dit meesterwerk.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Movie 43, je zegt het in het begin van de zin.
Ik denk echt dat ik 'm ga skippenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dank je voor de opheldering, ben waarschijnlijk een aantal hersencellen kwijtgeraakt tijdens het aanschouwen van dit meesterwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |