Zullen we samen gaan, pussy?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Is mama een pats-schrik-boem horror genre film?
Ik hou daar gewoon nie vanquote:
Meen je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou daar gewoon nie van
Heb nu nog nachtmerries van Insidious.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Meen je?Ik vond Insidious echt een lachfilm. Die duivel aan het einde
![]()
![]()
Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wel weer oldschool: kiezen tussen een Stallone, Willis of Schwarzenegger-film
Vond ik ook. Ze zouden die actie scenes in 60 frames moeten doen zoals bij the hobbit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef tcr het volgende:
[..]
Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaat.
Die hard?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef tcr het volgende:
[..]
Waar is de Willis film? Bij de IMAX voorstukje van GI Joe, daar zit Willis in inderdaad, maar niet echt old-skool te noemen. Bleek bij de preview wel weer dat 3D niet geschikt is voor snelle vechtscene's. De slomo delen wel, maar zodra het wat sneller gaat.
Wat is er zo VIP aan die versie dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef Selestha het volgende:
Ik kan vanavond naar een VIP versie van ''Side effects'' die me wel gaaf lijkt maar hij start pas om 22.50 en dat vind ik dan wel weer erg laat..
Hij gaat pas op 14 maart in première dus dit is een soort sneak preview, en je zit in de VIP lounge dus met garderobe en comfortabele stoelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat is er zo VIP aan die versie dan?
Oh da's wel leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij gaat pas op 14 maart in première dus dit is een soort sneak preview, en je zit in de VIP lounge dus met garderobe en comfortabele stoelen
Ik heb hem toch maar geboekt inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh da's wel leukEn het is vrijdagavond! Of moet je morgenochtend vroeg op?
Leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Volgende week een Moeder en Kind dag, je mag je baby meenemen, er is minder hard geluid, meer licht en je mag in en uit lopen
Welke film draait er dan? Mama?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Volgende week een Moeder en Kind dag, je mag je baby meenemen, er is minder hard geluid, meer licht en je mag in en uit lopen
nee dat is echt goed voor je kindquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Idd, zolang ik films als Parker, Last Stand, Hans en Grietje, Arbritage en Silver Lining Notebook nog niet heb gezien komen die saaie PACS vanzelf welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
The Sapphires and A Late Quartet lijken mij geen kloot aan. Net als Amour dat doodsaai was tijdens de meest recente PAC Festival. Kon-Tiki, Stoker en Place Beyond The Pines lijken me wel interessant maar om ¤3,33 voor elke van die drie films bovenop mijn maandelijkse PUC gelden te betalen, lijkt me niet de moeite waard als ik die ook gratis kan zien met mijn PUC een paar weken later.
Doet de computerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat is Pathé de Munt trouwens anaal met reserveringen, 25 minuten voor aanvang van de voorstelling (bij The Impossible die al maanden draait en dus in een verre van volle zaal) was mijn reservering al verwijderd. Bij Arena houden ze vaak tot vlak voor aanvang van de voorstelling mijn reservering vast.
En die is ook nog eens unratedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:48 schreef Stefan het volgende:
Ik heb een luxe probleem dat ik door werk niet aan de PAC toekom zoals ik zou willen, maar ja, werk of in een bios zitten
Vandaar dat ik zo maar This is 40 op de tv ga kijken want BD rip
Fout. Is gewoon handwerk van een manager of medewerker. Handwerk op een computerscherm dan...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doet de computer
Bij Buitenhof zijn ze ook soepeler afgesteld
Nee, de PC gooit de reservering eruit. Vaak genoeg gehad dat mn reservering aan de balie weg was 29 min voor tijd en ze me opnieuw een plek laten kiezenquote:Op zondag 10 maart 2013 03:56 schreef F_JD het volgende:
[..]
Fout. Is gewoon handwerk van een manager of medewerker. Handwerk op een computerscherm dan...
Dit klopt. Of het moet per theater verschillen.quote:Op zondag 10 maart 2013 03:56 schreef F_JD het volgende:
[..]
Fout. Is gewoon handwerk van een manager of medewerker. Handwerk op een computerscherm dan...
En dat is dus juist niet goed, want op een gegeven moment komt er dan niemand meer 30 minuten van tevoren, ook niet bij drukke voorstellingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat is Pathé de Munt trouwens anaal met reserveringen, 25 minuten voor aanvang van de voorstelling (bij The Impossible die al maanden draait en dus in een verre van volle zaal) was mijn reservering al verwijderd. Bij Arena houden ze vaak tot vlak voor aanvang van de voorstelling mijn reservering vast.
Bij Spui is het geen handwerk, daar pleurt het systeem je eruit. Vertelden ze daar en ik heb vaak genoeg gehad dat ze 28 min voor aanvang opnieuw een kaartje moesten selecteren en een nieuwe zitplaats, dat meer werk is dan ff je pasje een bestelling te laten uitspugenquote:Op zondag 10 maart 2013 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit klopt. Of het moet per theater verschillen.
Dan verschilt het inderdaad per theater. Ik denk persoonlijk dat het wel beter is als het systeem de reserveringen eruit gooit, Dan wordt die 30 minuten regel ten minste gehanteerd en krijg je als medewerker ook geen gezeur wanneer jij de reservering eruit hebt gegooid.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij Spui is het geen handwerk, daar pleurt het systeem je eruit. Vertelden ze daar en ik heb vaak genoeg gehad dat ze 28 min voor aanvang opnieuw een kaartje moesten selecteren en een nieuwe zitplaats, dat meer werk is dan ff je pasje een bestelling te laten uitspugen
Wat is daar erg aan? Waarom is het zo belangrijk dat mensen 30 minuten van tevoren hun kaartje ophalen als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat is dus juist niet goed, want op een gegeven moment komt er dan niemand meer 30 minuten van tevoren, ook niet bij drukke voorstellingen.
Ik heb bij Spui gewerkt, er is gewoon iemand die op een kassa de reserveringen selecteert en wist.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij Spui is het geen handwerk, daar pleurt het systeem je eruit. Vertelden ze daar en ik heb vaak genoeg gehad dat ze 28 min voor aanvang opnieuw een kaartje moesten selecteren en een nieuwe zitplaats, dat meer werk is dan ff je pasje een bestelling te laten uitspugen
Omdat het bij drukke voorstellen, ofwel de voorstellingen die uitverkocht kunnen raken, plekken overblijven wanneer reserveringen niet worden opgehaald. En dat is zonde. Bovendien zijn er mensen die geen kaartjes kopen wanneer ze vooraan de zaal komen te zitten, terwijl als de niet opgehaalde reserveringen eruit waren gehaald deze mensen wel kaartjes hadden gehaald.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Waarom is het zo belangrijk dat mensen 30 minuten van tevoren hun kaartje ophalen als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is?
Vandaar dat ik ook heel bewust mijn zin eindigde met "als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is". Ik snap de achterliggende gedachte van de regel dat PUChouders slechts gedurende een heel beperkt tijdsinterval kaarten kunnen ophalen, maar het blinkt niet uit in klantvriendelijkheid en het is in veel gevallen volkomen onnodig. Dat zal dan ook de reden zijn dat verschillende bioscopen er op een verschillende wijze mee omgaan, wat het voor de PUChouder weer erg onvoorspelbaar maakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het bij drukke voorstellen, ofwel de voorstellingen die uitverkocht kunnen raken, plekken overblijven wanneer reserveringen niet worden opgehaald. En dat is zonde. Bovendien zijn er mensen die geen kaartjes kopen wanneer ze vooraan de zaal komen te zitten, terwijl als de niet opgehaalde reserveringen eruit waren gehaald deze mensen wel kaartjes hadden gehaald.
Als jij je reservering niet ophaalt, kan Pathe die plek niet meer verkopen. Is dus een stoel verlies. Maar verschilt inderdaad per bios hoe ze hier mee omgaanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook heel bewust mijn zin eindigde met "als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is". Ik snap de achterliggende gedachte van de regel dat PUChouders slechts gedurende een heel beperkt tijdsinterval kaarten kunnen ophalen, maar het blinkt niet uit in klantvriendelijkheid en het is in veel gevallen volkomen onnodig. Dat zal dan ook de reden zijn dat verschillende bioscopen er op een verschillende wijze mee omgaan, wat het voor de PUChouder weer erg onvoorspelbaar maakt.
bij spui heb ik enkele keren 15 minuten voor de voorstelling mijn reservering afgehaald..quote:Op zondag 10 maart 2013 09:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zelfs een keer 2 minuten van tevoren bij een middagvoorstelling van de Leeuwenkoning.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
bij spui heb ik enkele keren 15 minuten voor de voorstelling mijn reservering afgehaald..
Heb je al 20 jaar een PUC of was het een re-release?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zelfs een keer 2 minuten van tevoren bij een middagvoorstelling van de Leeuwenkoning.
re-release in 3dquote:Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heb je al 20 jaar een PUC of was het een re-release?
Dat is zo ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook heel bewust mijn zin eindigde met "als nog meer dan de helft van het aantal plaatsen beschikbaar is". Ik snap de achterliggende gedachte van de regel dat PUChouders slechts gedurende een heel beperkt tijdsinterval kaarten kunnen ophalen, maar het blinkt niet uit in klantvriendelijkheid en het is in veel gevallen volkomen onnodig. Dat zal dan ook de reden zijn dat verschillende bioscopen er op een verschillende wijze mee omgaan, wat het voor de PUChouder weer erg onvoorspelbaar maakt.
vorig jaar september ofzo dacht ik...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Indeedvorig jaar was dat volgens mij.
Weet ik niet meer precies maar ben met mijn nichtje geweestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
vorig jaar september ofzo dacht ik...
Hij heeft niet in Haarlem gedraaid helaas en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Had hem ook wel willen zien...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:19 schreef Professional het volgende:
Weekje vakantie gehad, heeft The Last Stand uberhaupt in Haarlem gedraaid? Wou die wel even gaan bekijken, draait die niet.
Maarrr.... je hoeft niet te reserveren natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Inderdaad, reserveren is 9/10 keer onzinquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maarrr.... je hoeft niet te reserveren natuurlijk.
Vrijdag- en zaterdagavond moet je wel echt reserveren en anders bij nieuwe films als je een echt goede plaats wil hebben. Anders is het inderdaad zelden nodig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Inderdaad, reserveren is 9/10 keer onzin
Uhh nou hier niet hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan ga je vast naar slechte filmsquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Uhh nou hier niet hoorSpui is altijd vol.
de goeie plekken zijn altijd snel vergeven bij spui is denk ik correcterquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Uhh nou hier niet hoorSpui is altijd vol.
Uh, nee. Naar allequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan ga je vast naar slechte films
En idd, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
de goeie plekken zijn altijd snel vergeven bij spui is denk ik correcter
Stallone, hij kan het nogquote:
Ik gebruik mn PUC juist graag buiten de spitsdagenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:15 schreef bigbass het volgende:
[..]
Vrijdag- en zaterdagavond moet je wel echt reserveren en anders bij nieuwe films als je een echt goede plaats wil hebben. Anders is het inderdaad zelden nodig.
Had ik ook maar ik had t zo druk, eerst geld verdienen dan maar een keer minder filmsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik voel me een beetje opgejaagd aangezien er zoveel draait wat ik nog moet zien en zo weinig tijd heb
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je dat kan is dat inderdaad ideaal. Maar als je elke dag van 8 t/m 17 werkt dan heb je wel eens dat je op die spitsdagen moetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik gebruik mn PUC juist graag buiten de spitsdagen
Nee, met events krijg je korting.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:35 schreef Stefan het volgende:
Moet je voor dingen als Nitrocircus gewoon de volle mep betalen met je Puc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik er geen IMAX 3D voor heb betaald
Liepen ze bij jullie ook allemaal in Unicef truien rond? Voor 0,50 EUR extra steun je Unicef aan de kassa.
[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 15-03-2013 23:32:43 ]Confidence through competence
Niet doen, ben geweest omdat er op da t tijdstip niks draaidequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:20 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand The Sweeney al gezien? Is het iets? Twijfel of ik daar de deur voor uit zou moeten gaan...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Hansel en Gretel 3D geweest, aangeboden door het:
[ afbeelding ]
Recensie:Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik er geen IMAX 3D voor heb betaald
Liepen ze bij jullie ook allemaal in Unicef truien rond? Voor 0,50 EUR extra steun je Unicef aan de kassa.![]()
Corporate social responsibility shit. Bedrijven geven er geen shit om, gaat ze alleen om goede PR.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?
Dus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Corporate social responsibility shit. Bedrijven geven er geen shit om, gaat ze alleen om goede PR.
Ten eerste weet je niet of Pathé er daadwerkelijk geen shit om geeft.quote:
als ZIJ echt wat zouden willen doen voor een goed doel zouden ze voor elke transactie 50 cent doneren aan het goede doel, ze verwachten nu maar dat klanten extra geld dokken om een doel te steunenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stoor je je er echt aan dat pathe wat doet voor een goed doel?
En heel veel doen dat ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
als ZIJ echt wat zouden willen doen voor een goed doel zouden ze voor elke transactie 50 cent doneren aan het goede doel, ze verwachten nu maar dat klanten extra geld dokken om een doel te steunen
Het verhaal vond ik juist een groot minpunt.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
Oz is inderdaad prima te doen. lekker verhaal, leuke 3d-effecten en 3 mooie dames
Ik vond het strookte niet met het sprookje zelf. Maar de film vond ik op zich wel vermakelijk, al kwam dat meer door haarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef Stefan het volgende:
Vandaag 2 films gezien
Hans en Grietjezegt wel genoeg denk ik
Daar geld voor betalen zou zonde van t geld zijn
En Bullet to the Head
Geweldig, hard en grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |