Mag wel, voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Moet ik weer een zonnetje posten? Nee toch he?
OKquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag wel, voor de gezelligheid.
Ik zet er een goede fles chardonnay op dat jij deze ook kent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Weet hij vast wel, ik ken alleen Wayne Kretzky. En die is het iig niet.
Als je de naam noemt vast welquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zet er een goede fles chardonnay op dat jij deze ook kent.
er bestaat niet zoiets als een spits in het ijshockeyquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien weet Sp3c wie deze superspits in het ijshockey is...
Had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
er bestaat niet zoiets als een spits in het ijshockey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Gretzkyquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Weet hij vast wel, ik ken alleen Wayne Kretzky. En die is het iig niet.
vanBasten ken ik wel hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nou Karina, ben ik een fles chardonnay kwijt?
Nee zo even uit mijn hoofd niet geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Inclusief het Berlusconi feitje?
Ach, dat is alsof je eerst aan een vrouw vraagt of zij weet wat buitenspel is en als ze ja zegt dat je dan vraagt of ze dat ook even uitlegt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo even uit mijn hoofd niet geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |