Tja, je kunt als je ziek bent ook in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef SMMR het volgende:
LOCAGOD
HIJ KWAM, SCOORDE DRIE KEER EN ZAG DAT HET GOED WAS
Ja gelukkig deed Matavz dat welquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, je kunt als je ziek bent ook in bed gaan liggen.
Scheelt slechts een plekkie of 12 op de ranglijst en een puntje of 24 ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nauwelijks hoor. PEC heeft een heel aardig elftal. Ze maken alleen domme fouten en gaan te weinig uit van hun eigen kracht. Matige trainer en geen echte afmaker, verder net als Feyenoord en aardige subtopper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheelt slechts een plekkie of 12 op de ranglijst en een puntje of 24 ja.Dat verschil zit hem lang niet helemaal in de kracht van de selectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Dat is wel zo ja. Pak bijvoorbeeld een Fred Benson of Pelle, ik zie het verschil niet zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat verschil zit hem lang niet helemaal in de kracht van de selectie.
Je kan toch niet met droge ogen beweren dat Zwolle van hetzelfde niveau is als Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat verschil zit hem lang niet helemaal in de kracht van de selectie.
Doe dit lekker in het feyenoord topic. Bedankt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Pak bijvoorbeeld een Fred Benson of Pelle, ik zie het verschil niet zo.
nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doe dit lekker in het feyenoord topic. Bedankt.
Klopt. Aanvallend heb je best wel wat aan Wijnaldum, als er te voetballen valt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef RubenSosa het volgende:
Vond Wijnaldum goed spelen trouwens gisteren.
Nee, Feyenoord is een stuk beter. Maar dat het zo'n groot verschil maakt... Het verbaast me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet met droge ogen beweren dat Zwolle van hetzelfde niveau is als Feyenoord
Er stond gisteren geen druk opquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:28 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord is een stuk beter. Maar dat het zo'n groot verschil maakt... Het verbaast me.
Vast wel. Maar als we tegen Ajax winnen is het goed mogelijk. Op Roda en Willem II uit na voorzie ik niet zoveel problemen meer. Maargoed, niks is zeker. Dat blijkt elke week maar weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopen mag maar hebben we überhaupt al een keer meer dan drie punten los gestaan?
Denk niet dat Ibi zelf al terug wil komen. Of überhaupt terug wil. Maar het zou niet slecht zijn om dan eens te informeren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Als Maher niet komt, is Ibi terughalen een optie? Verhuur of koop
Ik acht de kans best aanwezig dat Toivonen gewoon zijn contract uitdientquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet verlenging met afkoopsom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik acht de kans best aanwezig dat Toivonen gewoon zijn contract uitdient
dat verwacht ik weer niet, waarom zou hij dat doen als hij na een jaar gratis weg kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie weet verlenging met afkoopsom.
Dezelfde reden waarom hij anders zijn contract uitdient. PSV zal hem het liefste verkopen om nog iets voor hem te vangen deze zomer, maar hij zal in de zomer wel moeten meewerken aan een transfer als hij niet wil verlengen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat verwacht ik weer niet, waarom zou hij dat doen als hij na een jaar gratis weg kan.
Ibi is trouwens de helft van de tijd geblesseerd, van mij hoeft hij niet te komen.
Asjeblieft niet. En dat is niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar alleen vanwege zijn mentaliteit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Ken je hem persoonlijk? Is een wereldgozer met een topsport mentaliteit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. En dat is niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar alleen vanwege zijn mentaliteit.
PSV moet niet koste wat het kost willen verkopen, alleen bij een goed bod. Als er 2 a 3 miljoen geboden wordt denk ik dat je hem beter kan houden. Scenario Van Bommelquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom hij anders zijn contract uitdient. PSV zal hem het liefste verkopen om nog iets voor hem te vangen deze zomer, maar hij zal in de zomer wel moeten meewerken aan een transfer als hij niet wil verlengen.
Hij zegt dat ie graag met PSV CL wil spelen(), dus als hij dat meent, zal een verlenging met afkoopsom nog niet zo afschrikwekkend zijn.
Ik zeg ook niet dat ik dit verwacht, maar zie het als mogelijkheid.
Dat zou je wel zeggen ja. Maar daar hebben we helaas een verleden mee (Lazovic, Afellay)quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV moet niet koste wat het kost willen verkopen, alleen bij een goed bod. Als er 2 a 3 miljoen geboden wordt denk ik dat je hem beter kan houden. Scenario Van Bommel
Ik ken hem niet persoonlijk nee, en ik snap ook wel dat je niet alle verhalen moet geloven, maar toch, waar rook is is vuur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Is een wereldgozer met een topsport mentaliteit.
Al dat gezeik op hem is alleen omdat mensen het niet kunnen handelen dat hij niet voldoet aan alle culturele vooroordelen.
Hij kan anders nog een puntje zuigen aan de mentaliteit van Maher.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Is een wereldgozer met een topsport mentaliteit.
Al dat gezeik op hem is alleen omdat mensen het niet kunnen handelen dat hij niet voldoet aan alle culturele vooroordelen.
Weet niet of je een scheidsrechter oid kent in je omgeving? Die kunnen altijd kaarten regelen voor de bekerfinale.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil dit jaar wellicht een bezoekje brengen aan de Kuip tijdens de bekerfinale. Heb ik hier een uitkaart voor nodig of is dat voor de bekerfinale anders geregeld?
Nope. Je moet waarschijnlijk wel iets langer wachten ivm voorrangsregeling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil dit jaar wellicht een bezoekje brengen aan de Kuip tijdens de bekerfinale. Heb ik hier een uitkaart voor nodig of is dat voor de bekerfinale anders geregeld?
vrije kaarten kunnen straks gekocht worden op vakantieveilingen.nlquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
Alleen zit je dan in neutrale vakkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
vrije kaarten kunnen straks gekocht worden op vakantieveilingen.nl
prijs zal rond de 20-25 euro per kaartje zijn.
klopt, maar is wel goedkoper dan zo'n combi met de bus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alleen zit je dan in neutrale vakken
Dat klopt dan wel weer ja. Was vorig jaar met EV (500 kaarten beschikbaar), vond dat wel ideaal. Hopelijk zijn er dit jaar meer beschikbaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
klopt, maar is wel goedkoper dan zo'n combi met de bus.
en dan moet je ook nog bij 1 van de vertrekpunten opstappen
Nieuwe Alexquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat die Vukovic doorbreken? Is een tijd geleden doorgestroomd naar jong, hopelijk maakt ie de stap
Eigen jeugdquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat die Vukovic doorbreken? Is een tijd geleden doorgestroomd naar jong, hopelijk maakt ie de stap
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij kan anders nog een puntje zuigen aan de mentaliteit van Maher.
Maher is ook geen lieverdje hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij kan anders nog een puntje zuigen aan de mentaliteit van Maher.
Naar Ajax?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Die pikken al onze jeugd, dus Vukovic zullen ze ook wel weer wegkapen.quote:
Als ze maar van Engelaar afblijven, die begint net zijn draait te vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die pikken al onze jeugd, dus Vukovic zullen ze ook wel weer wegkapen.
Als ze die naar Ajax laten gaan eet ik mijn clubcard op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze maar van Engelaar afblijven, die begint net zijn draait te vinden.
Op hun persoonlijkheden. Al was Ibi op dezelfde leeftijd als Maher nu vergelijkbaar. Ibi is veranderd. Kwam al op gang op het einde bij PSV.quote:
Ibrahim is nog altijd een hele bescheiden jongen die serieus met zijn carriere omgaat en ook nooit vervelend zal zijn naar zijn werkgever. Maher heeft op dat vlak al meer irritatie teweeggebracht bij AZ dan Ibi ooit bij PSV heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op hun persoonlijkheden. Al was Ibi op dezelfde leeftijd als Maher nu vergelijkbaar. Ibi is veranderd. Kwam al op gang op het einde bij PSV.
Dat valt heel erg mee. Maher heeft niks ten koste van AZ gedaan. Ibi net zo min richting PSV. Het gaat erom hoe Ibi met bepaalde zaken omgaat, wat Maher beter doet. En zo bescheiden is Ibi niet, naar buiten toe misschien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ibrahim is nog altijd een hele bescheiden jongen die serieus met zijn carriere omgaat en ook nooit vervelend zal zijn naar zijn werkgever. Maher heeft op dat vlak al meer irritatie teweeggebracht bij AZ dan Ibi ooit bij PSV heeft gedaan.
Je kent hem dus persoonlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee. Maher heeft niks ten koste van AZ gedaan. Ibi net zo min richting PSV. Het gaat erom hoe Ibi met bepaalde zaken omgaat, wat Maher beter doet. En zo bescheiden is Ibi niet, naar buiten toe misschien.
Iets in die trant. In verleden tijd en nu verhalen van bekenden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je kent hem dus persoonlijk?
Dan ken je hem toch echt anders dan ik. Hij weet wat hij kan, maar hij is zeker niet arrogant of verkeerd met zijn sport bezig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Iets in die trant. In verleden tijd en nu verhalen van bekenden.
Ik ben louter positief over hem tijdens zijn PSV tijd hoor. Heeft persoonlijk ook nooit iets verkeerds gedaan, maar is in doen en laten wel degelijk veranderd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan ken je hem toch echt anders dan ik. Hij weet wat hij kan, maar hij is zeker niet arrogant of verkeerd met zijn sport bezig.
quote:Toivonen deed volledig mee tijdens training; Matavz ontbrak nog
Ola Toivonen deed de groepstraining donderdag zonder problemen mee. De Zweed lijkt geen terugslag te ondervinden van zijn eerste minuten bij Jong PSV. De verwachting is dan ook dat hij zaterdag voor het eerst weer tot de wedstrijdselectie zal behoren van het eerste elftal voor het duel tegen VVV.
Of Tim Matavz er bij kan zijn tegen VVV is nog de vraag. De spits heeft nog steeds last van griep en ontbrak daarom donderdag op de training.
twitter:bart_hoffman twitterde op donderdag 28-02-2013 om 19:02:06#PSV wil superopleiding starten met #VVV-Venlo, #FCEindhoven en #HelmondSport. Voorstel ligt bij KNVB. Morgen meer in het ED. reageer retweet
Mooi. Locadia in de spits, Betancourt op bank.quote:
Die gaat toch weg. Zal wel v Ooijen of Ritzmaier worden ofzo. Of is die nog geblesseerd?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi. Locadia in de spits, Betancourt op bank.
Ben benieuwd, ik vind het altijd een beetje vaag dat soort constructies. Mag PSV dan voor niks de grootste talenten gaan vissen in die vijver dan? En wat is dan het voordeel voor de rest van de clubs?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:bart_hoffman twitterde op donderdag 28-02-2013 om 19:02:06#PSV wil superopleiding starten met #VVV-Venlo, #FCEindhoven en #HelmondSport. Voorstel ligt bij KNVB. Morgen meer in het ED. reageer retweet
Ik denk meer op basis van dat er bijvoorbeeld een Depay rondloopt, dat ie in de eerste van VVV gaat spelen, dat PSV dan bijvoorbeeld 1ste keus heeft?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik vind het altijd een beetje vaag dat soort constructies. Mag PSV dan voor niks de grootste talenten gaan vissen in die vijver dan? En wat is dan het voordeel voor de rest van de clubs?
PSV zal ook wel het meeste geld erin (gaan) stoppen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik vind het altijd een beetje vaag dat soort constructies. Mag PSV dan voor niks de grootste talenten gaan vissen in die vijver dan? En wat is dan het voordeel voor de rest van de clubs?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk meer op basis van dat er bijvoorbeeld een Depay rondloopt, dat ie in de eerste van VVV gaat spelen, dat PSV dan bijvoorbeeld 1ste keus heeft?
Maar wie gaat dan het contract van de nieuwe Depay betalen? En wat voorkomt dat de nieuwe Depay niet gewoon een contract bij Ajax tekent? 4 kapiteins op één schip, ik zie daar niet direct voordelen van...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV zal ook wel het meeste geld erin (gaan) stoppen.
Lekkere verdedigingquote:
Superopleiding?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Ik wou net zeggen, die talenten in de regio moet je sowieso al kunnen pakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]indeed. Alsof PSV nu niet al de talenten uit die regio voor een jodenfooi naar zich toe kan trekken....
Dat gebeurt ook gewoon, daarom ben ik benieuwd naar de voordelen voor PSV bij zo'n constructie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die talenten in de regio moet je sowieso al kunnen pakken.
Dat niet alleen. Als je, indirect, de opleiding van de talenten die nu bij die clubs opgroeien al in een eerder stadium kunt verbeteren is de kans dat daar grotere talenten uitkomen natuurlijk ook direct groter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook gewoon, daarom ben ik benieuwd naar de voordelen voor PSV bij zo'n constructie.
Ik kan me er wel íets bij voorstellen, vooral omdat VVV, Helmond en Eindhoven zwakke broeders zijn maar je zal ze toch ook iets van een worst voor moeten houden, en dan zelf er ook nog beter van worden. Ik vindt het maar een wazig verhaal iig....
quote:Hypermodern stadion dankzij betonrot
PSV hervat morgenavond in eigen huis tegen VVV-Venlo de titelstrijd. Uiteraard in het Philips Stadion. De bijna 100-jarige vereniging is de enige Nederlandse profclub die nooit van thuisbasis is veranderd. Wat is het geheim?
Al snel ligt het bureau van Ron Verkerk vol met fotoalbums en geschiedenisboeken. De Verenigingsvoorzitter en manager wedstrijdorganisatie & veiligheid van PSV wijst op een zwart-witfoto uit 1916, toen de eerste tribune in gebruik werd genomen. 550 houten zitplaatsen waren de basis voor het Philips Stadion dat tegenwoordig 35.200 toeschouwers kan herbergen. De veranderingen die in de loop der jaren hebben plaatsgevonden (zie kader) zijn bijna eindeloos, maar allemaal geconcentreerd op de plek aan de Frederiklaan in het centrum van Eindhoven.
Glorieperiode
„Een kardinaal punt in de historie van dit stadion ligt aan het eind van de jaren tachtig”, zegt Verkerk. Het is midden in de glorieperiode van de Eindhovenaren. Van 1986 tot en met 1992 worden er in zeven seizoenen maar liefst zes landstitels behaald en in 1988 legt de ploeg van Guus Hiddink beslag op de Europa Cup I. Maar wat betreft het Philips Stadion is er minder goed nieuws. In april 1987 wordt ontdekt dat er in de hoofdtribune, die tien jaar eerder volledig was vernieuwd, scheuren zaten. Veroorzaakt door betonrot.
Wat te doen? Verkerk weet nog goed hoe de toenmalige voorzitter Jacques Ruts hem op diens kantoor ontbood. „Hij zei tegen mij dat we de hoofdtribune gingen afbreken en iets voor het bedrijfsleven gingen doen. Hij had nog geen idee wat, maar er moest en zou iets voor het bedrijfsleven op poten worden gezet.”
Fenomeen skybox
Jeroen van den Berk, Hoofd Media en al jaren werkzaam bij PSV en schrijver van verschillende boeken over de club, vult aan: „Voorzitter Ruts was een paar jaar daarvoor in de Verenigde Staten geweest en had daar kennis gemaakt met het fenomeen skybox. De Amerikaanse manier van zaken doen in een sportarena sprak hem erg aan en toen het betonrot werd geconstateerd heeft hij die gedachte bij PSV laten uitwerken.”
In de Nederlandse stadions waren eind jaren tachtig geen tot nauwelijks zakenrelaties te vinden. Het was een tweede huiskamer voor voetbalsupporters, punt. In België was er wel al een club die sponsoren meer bood dan alleen een voetbalkaartje en het bijbehorende stoeltje. Verkerk: „We reden een paar keer naar Brussel om een kijkje te nemen in het stadion van Anderlecht. Daar hadden ze achter de tribune een paar planten, stoelen en tafels neergezet voor zeshonderd man. TL-licht erboven, meer was het niet. Maar de relaties van de club konden wel een hapje eten voordat de wedstrijd begon. Dat hebben wij in het Philips Stadion verder uitgedacht en uitgebouwd.”
40 miljoen gulden
De hoofdtribune wordt voor 40 miljoen gulden op grootse wijze gerenoveerd. Hij wordt tien meter verhoogd en er worden twee lagen gecreëerd, waartussen ruimte is voor 830 VIP-stoelen achter glas. Daarachter ontstaat een compleet nieuw hoofdgebouw met kantoorruimtes, een perskamer, een jeugdhonk en een restaurant. Op 17 augustus 1988 wordt de tribune feestelijk geopend met een vriendschappelijke wedstrijd tegen het AC Milan van Ruud Gullit, Frank Rijkaard en Marco van Basten (0-2).
Dankzij de sportieve successen van PSV in die periode stroomt de fonkelnieuw businessclub al snel vol. Bedrijven tellen zonder met hun ogen te knipperen 12.000 gulden per seizoen neer. Vanaf dat moment is het onderkomen van de Brabanders meer dan een voetbalstadion. Bedrijven kunnen er vergaderen, klanten ontvangen en dineren in Brasserie Van Breukelen. In de jaren erna worden de overige drie tribunes opgehoogd en voorzien van een commercieel zeer interessante tussenlaag met luxe business-plaatsen.
Ingenieus idee
Om meer ’gewone’ stoeltjes kwijt te kunnen worden de hoeken van het stadion dichtgebouwd. PSV komt opnieuw met een ingenieus idee: de hooggelegen hoektribunes worden voorzien van een lamellensysteem, zodat er buiten de wedstrijden om lucht en licht tussen de lamellen door kan komen. Op die manier kan het gras blijven groeien.
Dankzij het innovatieve karakter dat de club en de stad Eindhoven kenmerkt, is het Philips Stadion altijd de thuisbasis van PSV gebleven. Toch is het opvallend dat een club die continue in de Nederlandse top meedraait en al 38 jaar achter elkaar Europees voetbal speelt een stadioncapaciteit heeft van slechts 35.200. Bij bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord ligt dat aantal rond de 50.000. „We zitten al jaren op een vrij constant niveau op het gebied van de seizoenkaarten”, aldus Van den Berk. „Dus is het niet rendabel om bijvoorbeeld 10.000 extra plaatsen te creëren. Dat kan PSV niet op eigen kracht betalen.”
Op het moment dat er nog sprake van is dat Nederland het WK van 2018 of 2022 wilde organiseren, wordt er een proefballonnetje opgelaten om aan de rand van de stad een groter stadion te bouwen. Al snel verdwijnt het idee in de prullenbak. Verkerk: „Toen dat in de publiciteit kwam, waren er direct veel negatieve reacties. Meer dan een idee is het nooit geweest en ik kan me ook niet voorstellen dat PSV ergens anders zijn thuiswedstrijden zal afwerken. Dit is ons thuis.”
Leuk stukkie ook wel. Met name van die Business Club bij Anderlecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |