Tja, je kunt als je ziek bent ook in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef SMMR het volgende:
LOCAGOD
HIJ KWAM, SCOORDE DRIE KEER EN ZAG DAT HET GOED WAS
Ja gelukkig deed Matavz dat welquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, je kunt als je ziek bent ook in bed gaan liggen.
Scheelt slechts een plekkie of 12 op de ranglijst en een puntje of 24 ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nauwelijks hoor. PEC heeft een heel aardig elftal. Ze maken alleen domme fouten en gaan te weinig uit van hun eigen kracht. Matige trainer en geen echte afmaker, verder net als Feyenoord en aardige subtopper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheelt slechts een plekkie of 12 op de ranglijst en een puntje of 24 ja.Dat verschil zit hem lang niet helemaal in de kracht van de selectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Dat is wel zo ja. Pak bijvoorbeeld een Fred Benson of Pelle, ik zie het verschil niet zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat verschil zit hem lang niet helemaal in de kracht van de selectie.
Je kan toch niet met droge ogen beweren dat Zwolle van hetzelfde niveau is als Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat verschil zit hem lang niet helemaal in de kracht van de selectie.
Doe dit lekker in het feyenoord topic. Bedankt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Pak bijvoorbeeld een Fred Benson of Pelle, ik zie het verschil niet zo.
nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doe dit lekker in het feyenoord topic. Bedankt.
Klopt. Aanvallend heb je best wel wat aan Wijnaldum, als er te voetballen valt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:22 schreef RubenSosa het volgende:
Vond Wijnaldum goed spelen trouwens gisteren.
Nee, Feyenoord is een stuk beter. Maar dat het zo'n groot verschil maakt... Het verbaast me.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet met droge ogen beweren dat Zwolle van hetzelfde niveau is als Feyenoord
Er stond gisteren geen druk opquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:28 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord is een stuk beter. Maar dat het zo'n groot verschil maakt... Het verbaast me.
Vast wel. Maar als we tegen Ajax winnen is het goed mogelijk. Op Roda en Willem II uit na voorzie ik niet zoveel problemen meer. Maargoed, niks is zeker. Dat blijkt elke week maar weerquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopen mag maar hebben we überhaupt al een keer meer dan drie punten los gestaan?
Denk niet dat Ibi zelf al terug wil komen. Of überhaupt terug wil. Maar het zou niet slecht zijn om dan eens te informeren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Als Maher niet komt, is Ibi terughalen een optie? Verhuur of koop
Ik acht de kans best aanwezig dat Toivonen gewoon zijn contract uitdientquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Wie weet verlenging met afkoopsom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik acht de kans best aanwezig dat Toivonen gewoon zijn contract uitdient
dat verwacht ik weer niet, waarom zou hij dat doen als hij na een jaar gratis weg kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie weet verlenging met afkoopsom.
Dezelfde reden waarom hij anders zijn contract uitdient. PSV zal hem het liefste verkopen om nog iets voor hem te vangen deze zomer, maar hij zal in de zomer wel moeten meewerken aan een transfer als hij niet wil verlengen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat verwacht ik weer niet, waarom zou hij dat doen als hij na een jaar gratis weg kan.
Ibi is trouwens de helft van de tijd geblesseerd, van mij hoeft hij niet te komen.
Asjeblieft niet. En dat is niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar alleen vanwege zijn mentaliteit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |