Ken je hem persoonlijk? Is een wereldgozer met een topsport mentaliteit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. En dat is niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar alleen vanwege zijn mentaliteit.
PSV moet niet koste wat het kost willen verkopen, alleen bij een goed bod. Als er 2 a 3 miljoen geboden wordt denk ik dat je hem beter kan houden. Scenario Van Bommelquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom hij anders zijn contract uitdient. PSV zal hem het liefste verkopen om nog iets voor hem te vangen deze zomer, maar hij zal in de zomer wel moeten meewerken aan een transfer als hij niet wil verlengen.
Hij zegt dat ie graag met PSV CL wil spelen(), dus als hij dat meent, zal een verlenging met afkoopsom nog niet zo afschrikwekkend zijn.
Ik zeg ook niet dat ik dit verwacht, maar zie het als mogelijkheid.
Dat zou je wel zeggen ja. Maar daar hebben we helaas een verleden mee (Lazovic, Afellay)quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV moet niet koste wat het kost willen verkopen, alleen bij een goed bod. Als er 2 a 3 miljoen geboden wordt denk ik dat je hem beter kan houden. Scenario Van Bommel
Ik ken hem niet persoonlijk nee, en ik snap ook wel dat je niet alle verhalen moet geloven, maar toch, waar rook is is vuur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Is een wereldgozer met een topsport mentaliteit.
Al dat gezeik op hem is alleen omdat mensen het niet kunnen handelen dat hij niet voldoet aan alle culturele vooroordelen.
Hij kan anders nog een puntje zuigen aan de mentaliteit van Maher.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk? Is een wereldgozer met een topsport mentaliteit.
Al dat gezeik op hem is alleen omdat mensen het niet kunnen handelen dat hij niet voldoet aan alle culturele vooroordelen.
Weet niet of je een scheidsrechter oid kent in je omgeving? Die kunnen altijd kaarten regelen voor de bekerfinale.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil dit jaar wellicht een bezoekje brengen aan de Kuip tijdens de bekerfinale. Heb ik hier een uitkaart voor nodig of is dat voor de bekerfinale anders geregeld?
Nope. Je moet waarschijnlijk wel iets langer wachten ivm voorrangsregeling.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil dit jaar wellicht een bezoekje brengen aan de Kuip tijdens de bekerfinale. Heb ik hier een uitkaart voor nodig of is dat voor de bekerfinale anders geregeld?
vrije kaarten kunnen straks gekocht worden op vakantieveilingen.nlquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
Alleen zit je dan in neutrale vakkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
vrije kaarten kunnen straks gekocht worden op vakantieveilingen.nl
prijs zal rond de 20-25 euro per kaartje zijn.
klopt, maar is wel goedkoper dan zo'n combi met de bus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alleen zit je dan in neutrale vakken
Dat klopt dan wel weer ja. Was vorig jaar met EV (500 kaarten beschikbaar), vond dat wel ideaal. Hopelijk zijn er dit jaar meer beschikbaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
klopt, maar is wel goedkoper dan zo'n combi met de bus.
en dan moet je ook nog bij 1 van de vertrekpunten opstappen
Nieuwe Alexquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat die Vukovic doorbreken? Is een tijd geleden doorgestroomd naar jong, hopelijk maakt ie de stap
Eigen jeugdquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat die Vukovic doorbreken? Is een tijd geleden doorgestroomd naar jong, hopelijk maakt ie de stap
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij kan anders nog een puntje zuigen aan de mentaliteit van Maher.
Maher is ook geen lieverdje hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij kan anders nog een puntje zuigen aan de mentaliteit van Maher.
Naar Ajax?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Die pikken al onze jeugd, dus Vukovic zullen ze ook wel weer wegkapen.quote:
Als ze maar van Engelaar afblijven, die begint net zijn draait te vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die pikken al onze jeugd, dus Vukovic zullen ze ook wel weer wegkapen.
Als ze die naar Ajax laten gaan eet ik mijn clubcard op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze maar van Engelaar afblijven, die begint net zijn draait te vinden.
Op hun persoonlijkheden. Al was Ibi op dezelfde leeftijd als Maher nu vergelijkbaar. Ibi is veranderd. Kwam al op gang op het einde bij PSV.quote:
Ibrahim is nog altijd een hele bescheiden jongen die serieus met zijn carriere omgaat en ook nooit vervelend zal zijn naar zijn werkgever. Maher heeft op dat vlak al meer irritatie teweeggebracht bij AZ dan Ibi ooit bij PSV heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op hun persoonlijkheden. Al was Ibi op dezelfde leeftijd als Maher nu vergelijkbaar. Ibi is veranderd. Kwam al op gang op het einde bij PSV.
Dat valt heel erg mee. Maher heeft niks ten koste van AZ gedaan. Ibi net zo min richting PSV. Het gaat erom hoe Ibi met bepaalde zaken omgaat, wat Maher beter doet. En zo bescheiden is Ibi niet, naar buiten toe misschien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ibrahim is nog altijd een hele bescheiden jongen die serieus met zijn carriere omgaat en ook nooit vervelend zal zijn naar zijn werkgever. Maher heeft op dat vlak al meer irritatie teweeggebracht bij AZ dan Ibi ooit bij PSV heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |