Ik ken jou al een tijdje, jij kraamt wel vaker onzin uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te janken, dat zou de helft van de trolls schelen Calimero.
Tja. Blijft triest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Onkruid beschermt onkruid? lol, ach af en toe dat hersenloze gelul moet kunnen, maar dat men keer op keer komt trollen. Helaas staat men dat wel vaker toe. Wellicht alleen in dit topic, aangezien ik me niet laat zien in die andere troep.
Pfff,quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te janken, dat zou de helft van de trolls schelen Calimero.
Je zegt net dat je alleen hier komt? Hoe weet je dan dat ik vaker onzin uitkraam?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik ken jou al een tijdje, jij kraamt wel vaker onzin uit.
Zegt al genoeg toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je alleen hier komt? Hoe weet je dan dat ik vaker onzin uitkraam?
hij speelt dan ook tegen Mokhtar, de Messi van de zondagmiddagquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef tammepiet het volgende:
Goeie goal, wat heeft die rechtsback van psv het moeilijk.
Wie is dat?
Normaal gezien wel ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Advocaatje straks ook verbolgen over arbitrage?
Eigen jeugd he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wel goed om te zien dat Hutch het ook gewoon tegen een Mokthar moeilijk kan hebben
Kan me recentelijk een vitesse-psv herinneren waar er 2x onterecht gevlagt werd voor buitenspel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Advocaatje straks ook verbolgen over arbitrage?
Dat is algemeen bekend en op dit moment niets aan te doen. Hopelijk dat er in de zomer zwaar wordt ingekocht om de misère achterin op te vangen, ik ben te druk bezig met blij zijn dat we weer in de finale van de beker staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hutch is zoals de rest van de verdediging, niet PSV waardig.
Ho ho, de bal is rond, en wedstrijden zijn 2x 45 minuten. Ik juich pas als we op 4-0 voorsprong staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend en op dit moment niets aan te doen. Hopelijk dat er in de zomer zwaar wordt ingekocht om de misère achterin op te vangen, ik ben te druk bezig met blij zijn dat we weer in de finale van de beker staan.
De rest speelt nog wel redelijk/goed andersquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV is niet Hutchinon-waardig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit gaat niet meer verloren worden, gok ik zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ho ho, de bal is rond, en wedstrijden zijn 2x 45 minuten. Ik juich pas als we op 4-0 voorsprong staan.
Ho ho, gokken is niet op zekerheid spelen he!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer verloren worden, gok ik zo
Dan zou ik me de ogen uit de kop schamen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer verloren worden, gok ik zo
Heracles uit is één van de kutste wedstrijden van het seizoen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het iets zijn om kunstgras in het PSV stadion te leggen? PSV speelt meestal wel goed op t spul.
1-5quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heracles uit is één van de kutste wedstrijden van het seizoen.
En de rest van de uitslagen zijn over het algemeen 0-1 of 0-2. Altijd een schrale wedstrijd. Die 1-5 is sinds jaren een betere pot.quote:
Op de bank weg te rotten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kermit. het volgende:
Waar is Depay eigenlijk? Die deed het vroeger bij jong psv erg goed maar nu zie ik hem nergens meer
Schijnt niet echt goed bezig te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kermit. het volgende:
Waar is Depay eigenlijk? Die deed het vroeger bij jong psv erg goed maar nu zie ik hem nergens meer
Zonde kunnen ze beter net zoals alle andere talenten (zeefuik) verhuren en dan verkopen voor een tonquote:
kunstgrasquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het iets zijn om kunstgras in het PSV stadion te leggen? PSV speelt meestal wel goed op t spul.
Die vind rappen belangrijker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kermit. het volgende:
Zeefuik heeft inmiddels toch wel aangetoond (bij lange na) niet goed genoeg voor PSV te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Zonde kunnen ze beter net zoals alle andere talenten (zeefuik) verhuren en dan verkopen voor een ton
en zn oorbelletjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die vind rappen belangrijker.
Speelt chill en ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit
Speelt echt verschrikkelijk, en ik spreek uit ervaring.
Jij voorstander, ik tegenstander. So be it.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speelt chill en ik spreek uit ervaring.
Ik heb ook vaak zat op kunstgras gespeeld en ik vond het altijd heerlijk spelen. Ging altijd een stuk sneller en verdedigers dachten wel ff na voordat ze je onderuit schoffelde (ik speelde voorin).quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit
Speelt echt verschrikkelijk, en ik spreek uit ervaring.
`quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die vind rappen belangrijker.
Ik heb ooit een toernooi gehad in Frankrijk. Speelde we drie van de zes wedstrijden op zand.quote:
Heb je Babel uh Rio al eens horen spitten bij 101barz man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef Kermit. het volgende:
[..]
`
haha die voetballers die rappen falen zo hard
Lange pasen gaan bij lange na niet zoals ze op een echt grasveld gaan. Daarbij is de snelheid iets waar je controle op wilt hebben, en dat heb je op een kunstgrasveld minder. Vind het echt 3x niksquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:15 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zat op kunstgras gespeeld en ik vond het altijd heerlijk spelen. Ging altijd een stuk sneller en verdedigers dachten wel ff na voordat ze je onderuit scholfelde (ik speelde voorin)
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een toernooi gehad in Frankrijk. Speelde we drie van de zes wedstrijden op zand.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan heb ik niet over een afgetrapt grasveldje, nee echt een veld bestaande uit zand.
Ja haha met rijn rugtas was dat volgens mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je Babel uh Rio al eens horen spitten bij 101barz man.
Heerlijke beat trouwens, maar dit is ook wel met een top artiest erbij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja haha met rijn rugtas was dat volgens mij.
roya aka royston drenthe had nog wel een goed nummer met u-niq
Staan er nog meer dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ook enige goede uit de jeugd die er nu staat
Heerlijk hoe opportunistisch die Elfrink altijd is.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-02-2013 om 20:35:08#Locadia laat zien dat hij klaar is voor een basisplek, zaterdag bij #PSV tegen #VVV. reageer retweet
Inderdaad, maar meer minuten mag hij krijgen van mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Scarface88 het volgende:
Heerlijk hoe opportunistisch die Elfrink altijd is.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-02-2013 om 20:35:08#Locadia laat zien dat hij klaar is voor een basisplek, zaterdag bij #PSV tegen #VVV. reageer retweet
Uitwedstrijd ook al een hattrick gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Scarface88 het volgende:
Jij vindt hem nog niet klaar voor de basis dan? Hij is echt niet minder dan Lens in de spits, en die start ook regelmatig basis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Scarface88 het volgende:
VVV ligt hem ook wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, maar meer minuten mag hij krijgen van mij.
Ik vind Matavz vooralsnog beter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij vindt hem nog niet klaar voor de basis dan? Hij is echt niet minder dan Lens in de spits, en die start ook regelmatig basis.
Maar die speelt de helft van de tijd niet. Als je dan toch met twee spitsen rouleert is Locadia een betere keus dan Lens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind Matavz vooralsnog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |