Ik ken jou al een tijdje, jij kraamt wel vaker onzin uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te janken, dat zou de helft van de trolls schelen Calimero.
Tja. Blijft triest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Onkruid beschermt onkruid? lol, ach af en toe dat hersenloze gelul moet kunnen, maar dat men keer op keer komt trollen. Helaas staat men dat wel vaker toe. Wellicht alleen in dit topic, aangezien ik me niet laat zien in die andere troep.
Pfff,quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te janken, dat zou de helft van de trolls schelen Calimero.
Je zegt net dat je alleen hier komt? Hoe weet je dan dat ik vaker onzin uitkraam?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik ken jou al een tijdje, jij kraamt wel vaker onzin uit.
Zegt al genoeg toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je alleen hier komt? Hoe weet je dan dat ik vaker onzin uitkraam?
hij speelt dan ook tegen Mokhtar, de Messi van de zondagmiddagquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef tammepiet het volgende:
Goeie goal, wat heeft die rechtsback van psv het moeilijk.
Wie is dat?
Normaal gezien wel ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Advocaatje straks ook verbolgen over arbitrage?
Eigen jeugd he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wel goed om te zien dat Hutch het ook gewoon tegen een Mokthar moeilijk kan hebben
Kan me recentelijk een vitesse-psv herinneren waar er 2x onterecht gevlagt werd voor buitenspel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Advocaatje straks ook verbolgen over arbitrage?
Dat is algemeen bekend en op dit moment niets aan te doen. Hopelijk dat er in de zomer zwaar wordt ingekocht om de misère achterin op te vangen, ik ben te druk bezig met blij zijn dat we weer in de finale van de beker staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hutch is zoals de rest van de verdediging, niet PSV waardig.
Ho ho, de bal is rond, en wedstrijden zijn 2x 45 minuten. Ik juich pas als we op 4-0 voorsprong staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend en op dit moment niets aan te doen. Hopelijk dat er in de zomer zwaar wordt ingekocht om de misère achterin op te vangen, ik ben te druk bezig met blij zijn dat we weer in de finale van de beker staan.
De rest speelt nog wel redelijk/goed andersquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV is niet Hutchinon-waardig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |