Dit gaat niet meer verloren worden, gok ik zoquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ho ho, de bal is rond, en wedstrijden zijn 2x 45 minuten. Ik juich pas als we op 4-0 voorsprong staan.
Ho ho, gokken is niet op zekerheid spelen he!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer verloren worden, gok ik zo
Dan zou ik me de ogen uit de kop schamen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer verloren worden, gok ik zo
Heracles uit is één van de kutste wedstrijden van het seizoen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het iets zijn om kunstgras in het PSV stadion te leggen? PSV speelt meestal wel goed op t spul.
1-5quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heracles uit is één van de kutste wedstrijden van het seizoen.
En de rest van de uitslagen zijn over het algemeen 0-1 of 0-2. Altijd een schrale wedstrijd. Die 1-5 is sinds jaren een betere pot.quote:
Op de bank weg te rotten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kermit. het volgende:
Waar is Depay eigenlijk? Die deed het vroeger bij jong psv erg goed maar nu zie ik hem nergens meer
Schijnt niet echt goed bezig te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kermit. het volgende:
Waar is Depay eigenlijk? Die deed het vroeger bij jong psv erg goed maar nu zie ik hem nergens meer
Zonde kunnen ze beter net zoals alle andere talenten (zeefuik) verhuren en dan verkopen voor een tonquote:
kunstgrasquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het iets zijn om kunstgras in het PSV stadion te leggen? PSV speelt meestal wel goed op t spul.
Die vind rappen belangrijker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:04 schreef Kermit. het volgende:
Zeefuik heeft inmiddels toch wel aangetoond (bij lange na) niet goed genoeg voor PSV te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Zonde kunnen ze beter net zoals alle andere talenten (zeefuik) verhuren en dan verkopen voor een ton
en zn oorbelletjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die vind rappen belangrijker.
Speelt chill en ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit
Speelt echt verschrikkelijk, en ik spreek uit ervaring.
Jij voorstander, ik tegenstander. So be it.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speelt chill en ik spreek uit ervaring.
Ik heb ook vaak zat op kunstgras gespeeld en ik vond het altijd heerlijk spelen. Ging altijd een stuk sneller en verdedigers dachten wel ff na voordat ze je onderuit schoffelde (ik speelde voorin).quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit
Speelt echt verschrikkelijk, en ik spreek uit ervaring.
`quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die vind rappen belangrijker.
Ik heb ooit een toernooi gehad in Frankrijk. Speelde we drie van de zes wedstrijden op zand.quote:
Heb je Babel uh Rio al eens horen spitten bij 101barz man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef Kermit. het volgende:
[..]
`
haha die voetballers die rappen falen zo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |