quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wil d'r een hebben voor het kitesurfen, en lijkt me ook tof om onderwater filmpjes en foto's te maken met het duiken en snorkelen.
Maar lig nu meer in het water dan dat ik d'r opsta met het kiten
Ja wat op dat plaatje staat is een tv niet? Die heeft dus een tv erbij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef NextTVH het volgende:
Prijs valt tegen zo te zien:
[ afbeelding ]
Weet je veel van roeien afquote:
Ja ik................quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Duopack in ears, iemand zocht dat toch?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik................
Maar had geen tijd om te kopen
Reviews bekeken zonet ze blijken ruk te zijn.quote:
Coach nu een meisje die naar het WK gaat en heb zelf 5 jaar geroeidquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Weet je veel van roeien af?
Ik doe dat sinds een paar weken in de sportschool 3x in de week een half uur na het kracht trainen
Wat zou jij kopen.quote:
Easy, m onopoly. Street fighter. dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat zou jij kopen.
kolonisten van catan, monopoly of risk?
Monopolyquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat zou jij kopen.
kolonisten van catan, monopoly of risk?
bestaat die editie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Easy, m onopoly. Street fighter. dat dan weer wel.
Verplicht 3 kopen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef So_Surreal het volgende:
Dat is wel handig, bij mij ligt alles nu in een la gepropt en gaat die la bijna nooit meer open omdat er weer zo'n spatel tussen ligt
Mag nog wel wat van de prijs afquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef So_Surreal het volgende:
Dat is wel handig, bij mij ligt alles nu in een la gepropt en gaat die la bijna nooit meer open omdat er weer zo'n spatel tussen ligt
Ik heb de messenset met plankies. Niets mis mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Het is Joseph Joseph! Kwaliteit hoor! Bindend koopadvies!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
Shit. moet ff werken. Dan heb ik vandaag al maximaal een uur gewerkt. schandalig
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
Shit. moet ff werken. Dan heb ik vandaag al maximaal een uur gewerkt. schandalig
Ik ben met een minuutje of 20 weer thuis, dan mogen er leuke dingen komen enzoquote:
vast nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben met een minuutje of 20 weer thuis, dan mogen er leuke dingen komen enzo
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast nieteen en al teleurstelling deze hunt.
en dan doen ze pas weer wat leuks als ik in de file sta
tussen 5 en 6 sta ik stilquote:
ah mooi, dan ben ik weer thuis :pquote:
Inderdaad wel leuk, maar echt niet met die verzendkostenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze kaart! Leuk ding hoor, maar ik had hem toen voor 13 euro inclusief verzendkosten..
Ik zou zeggen, help ons en koop er nog meer!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb al zes kaarten gekocht om dat ding te laten verdwijnen. NOG niet uitverkocht!
Volgens mij kras je ze juist tevoorschijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef lipjes het volgende:
Kras landen weg
Mooi, ik begin daar net onder europa!
Wat een leugen staat er dan wel niet op die advertentie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kras je ze juist tevoorschijn
Sowieso kun je deze voor veel goedkoper dan die 30 euro krijgen zonder dat hij in de aanbieding isquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Inderdaad wel leuk, maar echt niet met die verzendkosten
Youtube geblocked hier. Wat zat er in?quote:
Logitec toetsenbord + muisquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Youtube geblocked hier. Wat zat er in?
Zitten wel aardige dingen in zo te zien.quote:
Mediaspeler dacht ik en een bon voor een soundsystem?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Logitec toetsenbord + muis
LOTR bluray box
tablet achtig iets.
Tshirt
Verder kan ik het eigenlijk niet zo goed zien
He?! Bij mij stond al uitverkocht, en nu weer nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Sheffield het volgende:
Mooie koptelefoon! En lekker snel!
htc flyer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Logitec toetsenbord + muis
LOTR bluray box
tablet achtig iets.
Tshirt
Verder kan ik het eigenlijk niet zo goed zien
Wel super kwaliteit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef xxcharmedxx het volgende:
mmm twijfel twijfel, wel duur nog voor die koptelefoon...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
Schiet nou maar op met die koptelefoon.
Terecht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
Schiet nou maar op met die koptelefoon.
Mja, dvd laatst gezien voor 50, bluray is wel duurder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Jimbo het volgende:
wat zou die LOTR box kosten dit jaar? 39.95 ? of misschien 20eur omdat ie al fucking oud is.
piratebay, nil euro.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Jimbo het volgende:
wat zou die LOTR box kosten dit jaar? 39.95 ? of misschien 20eur omdat ie al fucking oud is.
quote:
Ja, weet ik. Maar ik wil die box toch nog wel ooitquote:
nerdquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik wil die box toch nog wel ooit
Net zoals de SW box. Way te duur
Geen slechte aankoop!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef xxcharmedxx het volgende:
ok toch maar gekocht.... was al lang aan het kijken ook
je ava is gebaseerd op comicsquote:
Niet hopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
Als er nou even een ssd komt voor 4-5tientjes..
Is al voorbij gekomenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
Bindend koopadvies! wederom!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef robdriessen het volgende:
Met Wellnesslicht opties.
WELLNESSLICHT mensen!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
Zitten nou niet bepaald moeilijke tussen?quote:
Die is pas lansgeweest 45-50 euro voor 120 gig.quote:
ding was sloomquote:
Voor ontbindende mensenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:18 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Die is pas lansgeweest 45-50 euro voor 120 gig.
quote:
Nee dat waren ze we,lquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zitten nou niet bepaald moeilijke tussen?
batman, superman, green lantern , flash ... mis ik dr nog een ?
Dat zeg ik.quote:
Je oude met die rode chick was leuker en sexy.quote:
Mehquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:19 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je oude met die rode chick was leuker en sexy.
Meneer wilt alleen het beste van het beste, verwend snotjochiequote:
picsquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:19 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je oude met die rode chick was leuker en sexy.
quote:
Vershil van 1 seconde sneller in windows?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:20 schreef Jimbo het volgende:
het fijne aan een ssd is juist de snelheid.
dan ga je toch niet zn sloom ssdtje halen ?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]DIe was sexy
Daar kon ik mijn lusten op botvieren!
Mijn ssd is ook niet de allersnelste geloof ik maar gaat toch snel zat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vershil van 1 seconde sneller in windows?
Alvast inslaan voor Valentijn 2014quote:
Jammer dat je er maar 4 per persoon kan kopen anders kocht ik ze allemaal!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alvast inslaan voor Valentijn 2014
Dan ben ik vast nog steeds alleen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alvast inslaan voor Valentijn 2014
(stuk of 30sec hierquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vershil van 1 seconde sneller in windows?
komt tong van zn zolderkamer af ?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan ben ik vast nog steeds alleen.
Ik heb al een ssd hoor, bedoelde vergeleken met een ander merk ssd. (zelf en kingston v300)quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
(stuk of 30sec hier)
maar een goede 7200rpm harde schijf schrijf sneller in raid dan die SSD. verschil is dat je dan voor 50eur meer wel 1-2TB hebt.
Een ssd moet je gewoon op sata 3 hebben, en niet meer op hebben dan je belangrijkste programmas en je windows/osx/linux/whatever.
Dat FB meisje hosselen dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan ben ik vast nog steeds alleen.
ouders moeten maar gewoon wachtenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb al een ssd hoor, bedoelde vergeleken met een ander merk ssd. (zelf en kingston v300)
Is voor mn ouders
pics!quote:
die reageert nietquote:
Ik ben het vertrouwen erin kwijt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er weer
kom maar op met die box
Als ze niet reageert is het idd geen doos voor jou.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
die reageert niet![]()
En veRDOMME nOG Geen doossszzz
Ik hield van haar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als ze niet reageert is het idd geen doos voor jou.
Er kommt keine box es ist getahn est is fertig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Xeor het volgende:
Hup naar huis klaar met werken, zal nu vast de box wel missen.
Vannacht weer om 05:38. De illuminati hebben het mij verteld. Zet je wekker en plak met schilderstape een X op je slaapkamerraam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Er kommt keine box es ist getahn est is fertig.
Ik heb geen slaapkamerraam, maar zal mijn vader zeggen dat hij er nu nog eentje moet maken.[quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vannacht weer om 05:38. De illuminati hebben het mij verteld. Zet je wekker en plak met schilderstape een X op je slaapkamerraam.
Goede voorspellingquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Xeor het volgende:
Hup naar huis klaar met werken, zal nu vast de box wel missen.
Dit. verdommequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef xxcharmedxx het volgende:
database error
en daarna sorry.....
Geen zaklamp? Dan hoef ik zo'n box niet eens meerquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef robdriessen het volgende:
He verdikkie, nu mis ik de USB aquarium, de smartphone handschoen en de iPhone5 case die er ongetwijfeld inzitten
Deze post maakt me weer vrolijk, ik quit er denk ik mee de box krijg je toch niet. En ik zit nu al 12 uuur te verspillen door ibood te checken..quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef robdriessen het volgende:
He verdikkie, nu mis ik de USB aquarium, de smartphone handschoen en de iPhone5 case die er ongetwijfeld inzitten
Mij niet iigquote:
Kon de bank kiezen, en toen was ik al weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
Is er iemand die wel kon bestellen?
Idd, daar gaat de server sneller van online.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:42 schreef Poepoog het volgende:
En maar blijven rammen op "IK NEEM ER EEN"
Vrachtwagen vol iBood-boxen parkeert te dicht bij kanaal. Paniek alom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:42 schreef robdriessen het volgende:
nos.nl BREAKING NEWS: Brand op hoofdkantoor iBood.
paypal doen ze niet meerquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef Speedo-drager het volgende:
Die dozen verkloten eigenlijk de hele hunt.nu krijgen we geen aanbiedingen niets. Zonder papyal kan je ook niet hunten op een doos gok ik.
Dat doet Click to Buy alleen maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vrachtwagen vol iBood-boxen parkeert te dicht bij kanaal. Paniek alom.
Dus dan kan in wezen niemand Hunten volgens jou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef Speedo-drager het volgende:
Die dozen verkloten eigenlijk de hele hunt.nu krijgen we geen aanbiedingen niets. Zonder papyal kan je ook niet hunten op een doos gok ik.
velen proberen t alquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef Poepoog het volgende:
Kan iemand de box bestellen, dan kunnen we verder
quote:User
# Bericht: 27-02-2013 16:41
precies hetzelfde! Hoezo goede costumerservice…wil je wat bestellen en kom je er niet door.
Beantwoorden
roel_van_ro...
User
Lekker, ik zat in het voor mijn gegevens, klik op volgende, error. Dan ben je toch snel genoeg lijkt me. Was er binnen 5 seconden.
Beantwoorden
verhoeven03
User
waarom blijft die box dan nog staan als ie al verkocht is?
Beantwoorden
OceanBlue
User
Zo kan je die doos altijd wel aanbieden, wat een geleuter…..
Beantwoorden
Chantal92
User
Tsjongeeeeee…… kwil die GOD DAMN box!
Beantwoorden
snipets
User
Renate @ 27-02-2013 16:39
Er zijn echt gigantisch veel mensen die op ik neem er een klikken.
de boxen zijn gewoon echt in een mum weg. Tijd om te denken heb je niet.
ik kwam wel bij de bestel pagina en druk dan gelijk of verder gaan met bestelling…. krijg ik dan een 404 error
baal hier echt vies van!!
Beantwoorden
m.pijnappel
User
D R A M A T I S C H weer dit
Beantwoorden
Duckies
User
Wow are we in England?!
Surely not . . .
Beantwoorden
aristotle
User
Serieus??? Zien, direct klikken en dan SORRY.. kan het weer niet..
Creditkaart of rembours kan wel. Denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus dan kan in wezen niemand Hunten volgens jou?
PayPal niet dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:46 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Creditkaart of rembours kan wel. Denk ik.
Door de kleur dacht ik aanvankelijk dat dit gewoon een ander plaatje voor de box wasquote:
Paypal kan niet meer... Dat is de downside, als paypal het nog deed had je meer kans.quote:
Hoezo? Niemand heeft meer paypal..quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Paypal kan niet meer... Dat is de downside, als paypal het nog deed had je meer kans.
Maja ik weet niet zo'n box is tof. Maar ik denk dat ik het opgeef. Nu komt vast geen box meer ook ik wacht nog op oortjes maar ik denk dat ik dadelijk quit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:47 schreef essnhills het volgende:
Al die haters inderdaad altijdDie niet snappen hoe zo'n box werkt
Er waren net nog oortjes manquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maja ik weet niet zo'n box is tof. Maar ik denk dat ik het opgeef. Nu komt vast geen box meer ook ik wacht nog op oortjes maar ik denk dat ik dadelijk quit.
Ja dat bedoel ik, als paypal het doet heb je de meeste kans. Nu hebben de mensen die rembours klikken of creditcard de meeste kans.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand heeft meer paypal..
Deze berichten altijdquote:riekt naar oplichhting…
beste website van het jaar? Hoe ruk is de rest van de sites wel niet dan?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, als paypal het doet heb je de meeste kans. Nu hebben de mensen die rembours klikken of creditcard scriptkiddies de meeste kans.
Scriptkiddies zijn geloof ik een mythe, het is geluk hebben met aan welke server je word aangewezen. De een server ziet hem 3 seconde eerder dan de rest. Als je hem dan ziet 3 seconde voor de massa dan kan je hem hebben.quote:
Ik heb er wel eens 1 gehad, maar die was kut.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:53 schreef Guul het volgende:
Bijna.... had alle gegevens al van te voren ingevuld en drukte op betalen... maar helaas.
Gelukkig pas de 10e keer ofzo, zonder ooit een box te hebben "gewonnen"...
quote:ibood @victoryjuggler Je bent helaas te laat, rond half 3 is gezegd dat we er nog 15min zouden blijven. Hopelijk heb je morgen meer geluk! Succes!
about 1 minute ago · reply · retweet · favorite
victoryjuggler @ibood waar Zijn jullie want ik sta nu na arrivals 3 en ik zie niemand...
2 minutes ago · reply · retweet · favorite
een boxquote:
Gratz!quote:
Naja, er zijn iig boxen..quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:00 schreef bambino het volgende:
Nou echt veel boeiends is er ook niet voorbij gekomen
Net pas de 2e box.
Oh ja? Sinds wanneer heb je dat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef bambino het volgende:
Mijn account is nog steeds fucked. Kan niet meer kopen.
Komt door dat koop en cancel gedoe
Mja kan ik tenminste wat anders gaan doen
Ik heb net ook staan afwassen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:05 schreef T_Fuff het volgende:
Afwas is gedaan
Kom maar op met die plasma tv menschen
Ik ga denk ik quiten met die klote doos, en koop me een leuk bordspel in de plaats.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net ook staan afwassen!Was gelukkig niet zoveel.
Ga er lekker voorquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ga denk ik quiten met die klote doos, en koop me een leuk bordspel in de plaats.
Tot zo nog wel ?quote:
Ik kan veel lekkerder koken dan pizza!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot zo nog wel ?is dat een uitnodiging voor pizza?
haha
Ik heb inderdaad nog nooit een pizza zien koken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan veel lekkerder koken dan pizza!
hmm ik zou graag op je blijven doorpraten voor een gratis maaltijd, helaas denk ik dat mn vriendin t niet kan waarderen als ik opeens ergens anders eet :pquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan veel lekkerder koken dan pizza!
Sinds vanochtend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja? Sinds wanneer heb je dat dan?
Jij hebt dan ook nog nooit bij mij gegeten!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog nooit een pizza zien koken.
Flauw hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm ik zou graag op je blijven doorpraten voor een gratis maaltijd, helaas denk ik dat mn vriendin t niet kan waarderen als ik opeens ergens anders eet :p
Haha, och, opzich ook wel goed dat ze stappen ondernemen, alleen een beetje lullig voor jouquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Sinds vanochtend.
Het ging ineens heel traag, dus op 1dk met een paar man elke aanbieding doorgeklikt door kopen en cancel.
Dus toen is er iets met mijn account gebeurd.
Vind het niet heel erg. Maar mocht er iets leuk voorbij komen is het wel irritant hehequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, och, opzich ook wel goed dat ze stappen ondernemen, alleen een beetje lullig voor jou
En jij had vorige keer toch al 2 boxenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Sinds vanochtend.
Het ging ineens heel traag, dus op 1dk met een paar man elke aanbieding doorgeklikt door kopen en cancel.
Dus toen is er iets met mijn account gebeurd.
En je mist nu net de aanbieding van de eeuw! 6 lekkere flessen Bordeaux Château Les Mallets!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Vind het niet heel erg. Maar mocht er iets leuk voorbij komen is het wel irritant hehe
Box vind ik wel leuk om te kopen maar vind het niet erg als ik geen box zou krijgen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:24 schreef bambino het volgende:
ibood forum:
Moment van de box
[ afbeelding ]
Ze hadden wel netjes gewacht tot ik weer thuis was.. niet dat het uitmaakte..quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb dus weer een box gemistNou leuk weer.
Begrijpelijk dat de database daar geen zin in heeftquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:24 schreef bambino het volgende:
ibood forum:
Moment van de box
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |